35919001
Národná diaľničná spoločnosť, a.s.
Dúbravská cesta 14, Bratislava, 84104, SVK
44020091
MB SERVIS, s.r.o.
Kostolecká 1242/19A, Moravany and Váhom, 92221, SVK
Samozberný zametač obojstranný na podvozku malého automobilu
Vozidlo na čistenie komunikácií, komunálny traktor
Tovar, Služba
1. Samozberný zametač obojstranný na podvozku malého automobilu
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Celková dĺžka s prednou zametacou jednotkou | mm | 5000 | 5200 | |
Výška | mm | 1950 | 2000 | |
Rázvor | mm | 1600 | 1700 | |
Šírka stroja | mm | 1200 | 1250 | |
Hmotnosť prázdneho stroja | kg | 2300 | 2600 | |
Celková maximálna hmotnosť | kg | 3500 | ||
4-taktný motor, 4-valcový, vodou chladený, spĺňajúci emisnú normu min. TIER 3 B | kW | 55 | 75 | |
Pracovná rýchlosť | km/hod | 0 | 40 | |
Alternátor 12 V | Ah | 80 | 85 | |
Zásobník na nečistoty – objem podľa DIN EN 15429 | l | 1300 | 1500 | |
Nádrž na čistú vodu | l | 200 | ||
Zametacia šírka | mm | 2300 | 2500 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Pneumatiky | 255/65 R16 M+S – celoročné |
Riadenie | Kĺbové riadenie stroja s integrovaným vyrovnávaním výkyvu – možnosť prejazdu prekážok (cestný obrubník min. 200mm |
Riadenie | Polomer otáčania vonkajší max. 2 800 mm (podľa DIN EN 154 29-1) |
Pohon | Hydrostatický pohon permanentný 4x4 |
Pohon | Plynulá regulácia rýchlosti s 2-mi rýchlosťami – pracovná a prepravná |
Kabína | ROPS, bezpečnostná |
Kabína | 1-miestna |
Kabína | Multifunkčný ukazovateľ pre ovládanie stroja |
Kabína | Vzduchom odpružené sedadlo obsluhy s 2-bodovým bezpečnostným pásom |
Kabína | Kúrenie + klimatizácia |
Kabína | Nastaviteľný stĺpik riadenia |
Hydraulika | Nastaviteľné hydraulické čerpadlo od 4 do 32 l/min pre zadnú (zásobník s turbínou) nadstavbou (195 bar) |
Hydraulika | Nastaviteľné hydraulické čerpadlo od 0 do 50 l/min pre prednú (kefy) nadstavbu (225 bar) |
Hydraulika | Multifunkčný joystick pre ovládanie hydraulických funkcií |
Brzdy | Samostatný brzdový systém nezávislý na hydrostatickom pojazde min. na jednej náprave |
Brzdy | Elektro-hydraulická parkovacia ručná brzda |
Ďalšia výbava | Zdvíhacie trojbodové zariadenie na náradie vpredu o výkone 600 kg |
Ďalšia výbava | Pracovné svetlá v prednej časti stroja |
Ďalšia výbava | Odpružená predná a zadná náprava s vinutými pružinami a tlmičmi |
Zásobník | Zliatina hliníka alebo nerez-oceľ |
Zásobník | V zásobníku uložená podtlaková hydraulicky hnaná turbína – bez priameho kontaktu s nečistotami |
Zásobník | Hydraulické vyprázdňovanie – min. výška / hrana 1400 mm |
Zásobník | Gravitačný obehový vodný systém (recirkulácia špinavej vody) s min. objemom 100 lit |
Zásobník | Núdzové vyklopenie zásobníka v prípade poruchy hyd. systému |
Zásobník | Ukazovateľ plnosti zásobníka umiestnený v kabíne |
Zásobník | Plnenie normy Eunited PM 10 – certifikát zachytávania jemného polétavého prachu |
Zametacie ústrojenstvo | 3 – kefová predná zametacia jednotka |
Zametacie ústrojenstvo | 2 kefy samostatne ovládané joystickom z kabíny - šírka a otáčky kief. Možnosť použitia samostatne bez 3tej kefy. |
Zametacie ústrojenstvo | 1 kefa na samostatnom ramene s možnosťou pretáčania vľavo / vpravo |
Zametacie ústrojenstvo | Všetky kefy hydraulicky poháňané s možnosťou regulácie šírky zametania |
Zametacie ústrojenstvo | Sacia hadica uložená medzi kolesami s priemerom 180 mm |
Zametacie ústrojenstvo | Sací kanál (savica) uložený na kolieskach pod kabínou, široký min. 500 m, s klapkou pre zber väčších odpadkov |
Zametacie ústrojenstvo | Vysokotlakové ručné umývacie zariadenie s dĺžkou hadice 10 m 120 bar |
Zametacie ústrojenstvo | Samovťažná ručná teleskopická sacia hadica, 3,5 m, priemer 120 mm |
Ďalšia výbava | 1 ks kamery v zadnej časti stroja pre monitorovanie priestoru za vozidlom – farebný display v kabíne |
Ďalšia výbava | 1 ks kamery pre monitorovanie priestoru sacieho kanála (savice) pod kabínou – farebný display v kabíne |
Ďalšia výbava | LED svetlo cúvania s akustickou signalizáciou |
Ďalšia výbava | Rezervné koleso |
Ďalšia výbava | Farba stroja oranžová RAL 2011 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Nákup nového (neojazdeného) originálneho motorového vozidla v súlade s Predmetom zmluvy / opisným formulárom, spôsobilého na prevádzku v premávke na pozemných komunikáciách v SR v zmysle všeobecne záväzných právnych predpisov SR a EÚ. |
Záručná doba je minimálne 24 mesiacov a plynie odo dňa podpísania preberacieho protokolu Objednávateľom a protokolu o zaškolení zamestnancov Objednávateľa, a to od dátumu neskoršieho uvedeného na protokole. |
Úhrada Ceny za riadne dodanie Predmetu zmluvy na miesto určenia vrátane zaškolenia zamestnancov Objednávateľa bude realizovaná po protokolárnom prevzatí kompletného Predmetu zmluvy bez vád a nedorobkov Objednávateľom / zaškolení zamestnancov Objednávateľa jednorázovo formou bezhotovostného platobného styku, na základe Dodávateľom vyhotovenej a doručenej faktúry s prílohami. |
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi, prílohu faktúry tvorí preberací protokol a protokol o zaškolení zamestnancov Objednávateľa. Za doručenie sa považuje deň doručenia faktúry a jej príloh elektronicky na adresu Objednávateľa. |
Dodávateľ sa zaväzuje poslať vyhotovenú faktúru vrátane príloh v listinnej podobe poštou na adresu sídla Objednávateľa a to bezodkladne po jej vystavení. Dodávateľ sa zaväzuje, že obsah faktúry a jej príloh poslanej poštou sa zhoduje s faktúrou a jej príloh poslanou v elektronickej podobe. Faktúra musí byť vyhotovená v súlade s ustanoveniami všeobecne záväzných právnych predpisov SR. |
V prípade, ak má Dodávateľ sídlo mimo územia Slovenskej republiky a je platcom DPH, Objednávateľ má povinnosť v zmysle platných právnych predpisov odviesť daň za Dodávateľa. Keďže celková Cena, ktorú Objednávateľ zaplatí za Predmet zmluvy je jediným kritériom na vyhodnotenie ponúk, je Dodávateľ (platca DPH) so sídlom mimo územia SR povinný uvádzať svoju cenu tak, že k nej pripočíta 20% DPH. |
Dodávateľ dodá Predmet zmluvy vrátane dopravy na miesto plnenia určené elektronicky Objednávateľom. Dodávateľ je povinný oznámiť osobe oprávnenej prevziať Predmet zmluvy za Objednávateľa minimálne 5 ( päť) pracovných dní pred dodaním Predmetu zmluvy elektronicky presný termín dodania Predmetu zmluvy. Za Objednávateľa je na mieste plnenia osoba určená Objednávateľom oprávnený prevziať / podpísať preberací protokol. |
Dodávateľ dodá Predmet zmluvy vrátane zaškolenia zamestnancov Objednávateľa na mieste a v čase elektronicky určenom Objednávateľom. |
Dodávateľ vyhotoví a dodá najneskôr v deň dodania Predmetu zmluvy písomnú dokumentáciu súvisiacu s Predmetom zmluvy a to najmä preberací protokol, protokol o zaškolení zamestnancov Objednávateľa, návod na obsluhu a údržbu Predmetu zmluvy v slovenskom alebo českom jazyku, záručný list, servisná knižka, platný TP, osvedčenie COC, povinnú výbavu v zmysle všeobecne záväzných právnych predpisov SR, výbavu a príslušenstvo v rozsahu technickej špecifikácie. |
Dodávateľ do 5 ( piatich) pracovných dní od uzavretia Zmluvy predloží Objednávateľovi: |
i. podrobný aktualizovaný rozpočet Predmetu zmluvy; |
ii. podrobnú funkčnú a technickú špecifikáciu Predmetu zmluvy v rozsahu propagačných materiálov zverejňovaných výrobcom danej značky Predmetu zmluvy s uvedením presného názvu (obchodnej značky) výrobku vrátane rozpisu ceny bez DPH, sadzby DPH; |
iii. potvrdenie o autorizovanom obchodnom zastúpení vydané výrobcom alebo zástupcom výrobcu pre danú značku Predmetu zmluvy; |
iv. doklad a podmienky poskytovaného autorizovaného servisu výrobcom alebo zástupcom výrobcu pre danú značku Predmetu zmluvy, v ktorom sa budú uskutočňovať všetky servisné prehliadky a opravy, vrátane dodania náhradných dielov pre danú značku Predmetu zmluvy na požiadanie Objednávateľa po dobu plynutia záručnej doby na Predmet zmluvy; |
v. doklady potrebné pre uzatvorenie zákonného poistenia na Predmet zmluvy; |
vi. doklady potrebné k prevádzke Predmetu zmluvy a prihláseniu Predmetu zmluvy do evidencie, ktoré vedú orgány verejnej správy, ak takejto povinnosti podliehajú. |
Objednávateľ požaduje, aby Predmet zmluvy, spĺňal ďalšie, aj v opise predmetu zákazky nemenované podmienky, vyplývajúce zo záväzných a platných právnych noriem SR a EÚ, vzťahujúce sa na predmet zákazky, ak sú podľa úpravy požadované. |
V prípade nedodržania funkčných / technických parametrov na predmet zákazky, uvedených v technickej špecifikácii / opisnom formulári / v Zmluve a požiadaviek Objednávateľa, bude toto konanie / nekonanie Dodávateľa považované za podstatné porušenie Zmluvy a Objednávateľ má právo odstúpiť od Zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronického trhoviska / Všeobecných zmluvných podmienok (OPET) a to bez akýchkoľvek ďalších nárokov Dodávateľa. |
V prípade nedodržania akejkoľvek podmienky Zmluvy / požiadavky Objednávateľa v súlade so Zmluvou / opisným formulárom, bude toto konanie / nekonanie Dodávateľa považované za podstatné porušenie Zmluvy a Objednávateľ má právo odstúpiť od Zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronického trhoviska / Všeobecných zmluvných podmienok (OPET) a to bez akýchkoľvek ďalších nárokov Dodávateľa. |
Zmluvné strany sa dohodli, že Dodávateľ musí zabezpečiť servis vrátane dodania náhradných dielov po dobu trvania záručnej doby ako aj riešenia reklamácií počas trvania záručnej doby. V prípade ak táto povinnosť bude porušená, Objednávateľ to považuje za podstatné porušenie Zmluvy a má právo odstúpiť od Zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronického trhoviska / Všeobecných zmluvných podmienok (OPET) a to bez akýchkoľvek ďalších nárokov Dodávateľa. |
Zároveň má Objednávateľ popri vyššie uvedených nárokoch nárok aj na náhradu škody a to v plnej výške, ktorá mu v dôsledku porušenia povinnosti Dodávateľa vznikne. Pre odstránenie pochybností sa uvádza, že servis nemusí byť vo vlastníctve Dodávateľa, musí však byť autorizovaným servisom oprávneným prijať a vybaviť všetky reklamácie Objednávateľa, ako aj poskytovať autorizované servisné služby, zabezpečiť dodanie náhradných dielov pre Objednávateľa. |
V prípade, ak má plnenie Predmetu zmluvy / podmienok Zmluvy vady je Dodávateľ povinný Predmet zmluvy prevziať na Objednávateľom elektronicky vopred určenom mieste, čase na náklady Dodávateľa. |
Dodávateľ je povinný preukázať, že spĺňa všetky podmienky požadované podľa § 32 ods.1 zákona o verejnom obstarávaní, a to dokladmi podľa § 32 ods.2 zákona o verejnom obstarávaní, v lehote do 10 (desiatich) pracovných dní odo dňa vygenerovania Zmluvy na EKS, ak splnenie všetkých podmienok už nevyplýva z doplnenia dokladov do zoznamu hospodárskych subjektov, ktorý je vedený ÚVO. Doklady podľa § 32 ods.2 písm. a), b) c) a d) zákona o verejnom obstarávaní (pokiaľ už nie sú uvedené v zozname hospodárskych subjektov) Dodávateľ predloží Objednávateľovi, ako originál, alebo jeho úradne overenú kópiu. |
Pokiaľ výpis z obchodného registra predložený k zápisu do zoznamu hospodárskych subjektov nezodpovedá aktuálnemu stavu, je Dodávateľ povinný predložiť Objednávateľovi aktuálny výpis z obchodného registra, v lehote do 10 ( desiatich) pracovných dní odo dňa vygenerovania Zmluvy na EKS. |
Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika
24.06.2019 08:00 — 17.10.2019 12:00
1,00 ks
190 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
13.06.2019 09:19
17.06.2019 10:00
18.06.2019 08:00
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
13.06.2019 09:32 - Vstupná ponuka | 158 333,33 | € | Cena bez DPH |
17.06.2019 08:37 - Najvýhodnejšia ponuka | 152 000,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: