37888366
Mikroregión Pozdola Bystrice
Sládkovičova 4, Badín, 97632, SVK
47459514
IJK - CONSULTING, s. r. o.
Klincová 35, Bratislava, 82108, SVK
Kompostéry - nákup
Kompostéry, nádoby na odpad, plastové nádoby
Tovar, Služba
1. Kompostér č. 1
|
|
---|---|
Funkcia |
Kompostéry určené na spracovanie biologicky rozložiteľného komunálneho odpadu (BRKO) zo záhrad, z domácností, z verejného priestranstva a pod. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Kompostér | ks | 230 | ||
Objem kompostéra | l | 1050 | 1200 | |
Hrúbka steny | mm | 7 | ||
Hmotnosť | kg | 28 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Parametre a vlastnosti | Uzatvárateľná plastová nádoba bez dna s prevzdušňovacími otvormi |
Parametre a vlastnosti | Použitý materiál obsahuje min. 50%-ný podiel recyklovanej zložky |
Parametre a vlastnosti | Materiál je UV stabilizovaný |
Parametre a vlastnosti | Teplota stabilizovania od -40 do + 80°C |
Parametre a vlastnosti | Súčasťou dodávky kompostéra sú návody na obsluhovanie kompostérov a správne kompostovanie |
Parametre a vlastnosti | Požaduje sa životnosť komopostérov minimálne na obdobie trvania projektu = 5 rokov |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia a vyloženia tovaru - 4 obce |
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar. |
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy s uvedením obchodnej značky a typu jednotlivých druhov s presným číselným označením tovaru do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet s uvedením jednotkových cien jednotlivých položiek do 7 dní od uzavretiazmluvy, vrátane rozdelenia ceny podľa DPH - požaduje sa uvedenie ceny s DPH aj bez DPH (kvôli rôznym sadzbám DPH). Súčasťou aktualizovaného rozpočtu a faktúry bude číslo súvisiaceho projektu v rámci ITMS2014+, ktoré Objednávateľ poskytne dodávateľovi po uzavretí zmluvy. |
Dodávateľ je povinný doručiť do 7 dní od uzavretia zmluvy dokumenty preukazujúce splnenie technických parametrov a vlastností podľa požiadaviek Objednávateľa. |
Objednávateľ upozorňuje na skutočnosť, že čestné vyhlásenie uchádzača o plnení technických parametrov nebude považovať za dostatočné preukázanie splnenia požiadaviek. |
Ak po predložení technických dokumentov nie je možné jednoznačne určiť, či vysúťažené tovary spĺňajú technické požiadavky objednávateľa, je to dôvod na jednostranné odstúpenie od zmluvy zo strany Objednávateľa. |
Nesplnenie povinností podľa týchto Osobitných požiadaviek na plnenie sa bude považovať za podstatné porušenie tejto zmluvy a má za následok právo Objednávateľa okamžite odstúpiť od tejto zmluvy. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Dodávateľovi sa nebude poskytovať preddavok. |
Kúpna cena uhradená až po dodaní všetkého tovaru na základe vystavenej faktúry a dodacieho listu. |
Splatnosť faktúry je 60 dní (predfinancovanie z strany poskytovateľa dotácie). |
Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku, zaokrúhlené na dve desatinné miesta. |
Objednávateľ požaduje, aby faktúra od dodávateľa obsahovala číslo súvisiaceho projektu v rámci ITMS2014+ a názov projektu, s ktorými objednávateľ oboznámi dodávateľa po nadobudnutí účinnosti zmluvy. |
Zmluva nadobudne účinnosť až po jej odsúhlasení a schválení poskytovateľom nenávratného finančného príspevku - po vydaní správy z kontroly. Ak výsledok predmetnej kontroly verejného obstarávania nebude kladný, nie je splnená podmienka k nadobudnutiu účinnosti zmluvy v súlade so všeobecnými zmluvnými podmienkami elektronického trhoviska. Z uvedeného dôvodu k plneniu zmluvy nemôže dôjsť skôr, ako sa zmluva s úspešným uchádzačom (dodávateľom) stane účinnou. Po doručení správy z kontroly verejného obstarávania prijímateľ (objednávateľ) bezodkladne upozorní na túto skutočnosť dodávateľa. |
Dodávateľ je povinný dodať tovar do 90 dní od vystavenia písomnej objednávky objednávateľom. |
V prípade, že nedôjde ku schváleniu verejného obstarávania zmluva stráca platnosť po písomnom oznámení týchto skutočností Objednávateľom Dodávateľovi. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že umožní všetkým kontrolným subjektom, kontrolným orgánom a orgánom oprávneným na výkon kontroly v zmysle príslušných právnych predpisov SR, ako aj všetkým subjektom povereným týmito inštitúciami vykonať kontrolu dokladov súvisiacich s plnením tejto zmluvy. |
Požaduje sa poskytnúť návody na obsluhovanie kompostérov a správneho kompostovania ku každému jednému kompostéru, ktorý tvorí predmet zákazky, spolu v čase dodania tovaru. |
Horné Pršany, Hronsek, Veľká Lúka, Vlkanová, Badín, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika
01.08.2019 08:00 — 01.11.2019 08:00
230,00 ks
31 638,80
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
12.06.2019 08:46
19.06.2019 10:00
19.06.2019 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
12.06.2019 09:19 - Vstupná ponuka | 31 638,00 | € | Cena s DPH |
19.06.2019 07:04 - Najvýhodnejšia ponuka | 31 400,01 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: