Z201918685
OF-191188
zrušená
00606707
Univerzitná nemocnica L. Pasteura Košice
Rastislavova 43, Košice, 04190, SVK
Pracovné odevy
odevy pre zamestnancov v zdravotníctve
Tovar, Služba
1. Pracovné odevy
|
|
---|---|
Funkcia |
Pracovné odevy pre zamestnancov v zdravotníctve |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Blúza dámska a pánska farebná | ks | 1950 | ||
1.1 Plošná hmotnosť v g/m²: EN 12127:1999 | g/m2 | 170 | 190 | |
1.4 Rozmerová stabilita pri praní a sušení, 95° 3x pranie osnova | % | 3 | 3 | |
1.5 Rozmerová stabilita pri praní a sušení, 95° C ISO5077:2008- 3x pranie útok | % | 3 | 3 | |
1.6 Rozmerová stabilita pri praní a sušení, 95° C ISO5077:2008- 3x pranie osnova | % | 3 | ||
1.7 Rozmerová stabilita pri praní a sušení, 95° C ISO5077:2008-3x pranie útok | % | 3 | ||
1.8 Pevnosť v ťahu: EN ISO 13934-1 osnova | N | 1000 | ||
1.9 Pevnosť v ťahu: EN ISO 13934-1 útok | N | 800 | ||
2. Nohavice lekárske dámske biele | ks | 1500 | ||
3. Nohavice lekárske pánske biele | ks | 600 | ||
Plošná hmotnosť v g/m²: EN 12127:1999 | g/m2 | 210 | 220 | |
Rozmerová stabilita pri praní a sušení, 95° C ISO5077:2008- 3x pranie osnova | % | 3 | ||
Rozmerová stabilita pri praní a sušení, 95° C ISO5077:2008- 3x pranie útok | % | 3 | ||
Rozmerová stabilita pri praní a sušení, 95° C ISO5077:2008- 3x pranie osnova | % | 3 | ||
Rozmerová stabilita pri praní a sušení, 95° C ISO5077:2008-3x pranie útok | % | 3 | ||
Pevnosť v ťahu: EN ISO 13934-1 osnova | N | 1200 | ||
Pevnosť v ťahu: EN ISO 13934-1 útok | N | 890 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Blúza dámska a pánska farebná | strih unisex, krátky rukáv ukončený lemom, výstrih do “V”, dve spodné vrecká, prsné nakladané vrecko + výšivka s nápisom 2 slov o rozmere 3x1 cm, bočné rázporky |
Materiálové zloženie PND 129-97-01 (len PES a bavlna) | 50% Polyester +/-5%, 50% bavlna +/-5% |
Farebnosť blúzok podľa PANTONE - EN 20105-A02 | biela Blanc de blanc 11-4800TPX, žltá Wax yellow 11-0618 TPX, modrá Powdered blue 14-4214 TPX, zelená Yucca 13-5409 TPX, pre všetky farby platí tolerancia do stupňa 4 sivej stupnice |
2. Nohavice lekárske dámske biele | prinechaný pás, v zadnej časti v páse guma , dve predné bočné včlenené vrecká, zapínanie na ľavom boku na polyesterové gombíky |
3. Nohavice lekárske pánske biele | našívaný pás, pútka na opasok , dve predné bočné včlenené vrecká, vpredu rázporok, zapínanie vpredu na polyesterové gombíky |
Materiálové zloženie - PND 129-97-01 (len PES a bavlna) | 65% Polyester +/-5%, 35% Bavlna +/-5% |
Spoločné parametre pre blúzy aj pre nohavice: | |
Väzba-STN 80 0020, STN 80 0021, ISO 3572 | keper, 2/1 S |
Označovanie výrobkov | Podľa platných noriem |
Veľkosti | upresní objednávateľ pri čiastkových objednávkach |
Stálosť farieb (stupeň): | |
a) za svetla EN ISO 105-B02:2014, stupeň modrej stupnice | 4 |
b) pri praní -zmena odtieňa/zapustenie EN ISO 105-C06 E2 S, stupeň sivej stupnice | 4/4 |
c) v pote (alkalickom/kyslom) - zmena odtieňa/zapustenie EN ISO 105-E04:2013, stupeň sivej stupnice | 4/4 |
d) bielenie peroxidom EN ISO 105-N02, stupeň sivej stupnice | 3-4/3 |
e) bielenie chlornanom EN ISO 105-N02, stupeň sivej stupnice | 4 |
f) pri otere (za sucha/za mokra) EN ISO 3071:2006, stupeň sivej stupnice | 3-4/3 |
Odolnosť proti žmolkovaniu EN ISO 12945-1 (10h) EN ISO 12945-2 (2000 ot.) | 4 |
Odolnosť proti oderu za sucha podľa Martindale (EN ISO 12947-2) otáčky pri prítlaku 12 kPa | min. 40 000 |
Názov |
1. Dodávateľ je povinný do 15 pracovných dní odo dňa platnosti tejto Rámcovej dohody (ďalej len „Dohoda“) bez vyzvania objednávateľa predložiť objednávateľovi na adresu objednávateľa v uzatvorenej obálke označenej heslom "NEOTVÁRAŤ-doklady-pracovné odevy": |
1.1 štruktúrovaný rozpočet cien s uvedením - jednotková cena za MJ v EUR bez DPH, sadzba DPH v %, jednotková cena za MJ v EUR s DPH, celková cena predmetu Dohody v EUR bez DPH, celková cena predmetu Dohody v EUR s DPH. Jednotkové ceny v rozpočte musia byť zaokrúhlené na dve desatinné miesta. V predloženom rozpočte je dodávateľ povinný uviesť kontaktnú osobu zodpovednú za plnenie predmetu Dohody, |
1.2 predloženie zapečatených vzoriek akreditovanou skúšobňou pre všetky položky-produkty uvedené v štruktúrovanom rozpočte v počte minimálne 1 ks pre každú položku a farbu ktoré obstarávateľ požaduje podľa farebnice PANTONE. |
1.3 platnú kópiu Materiálových listov na materiál, z ktorého je zrejmé splnenie podmienok uvedených v predmete Dohody nie staršie ako 24 mesiacov ku dňu uzatvorenia dohody, |
1.4 originály alebo úradne overené platné kópie certifikátov (na hotový výrobok nie na materiál) podľa CEN/TS 14237:2015 a podľa platnej EN ISO EN 13688, ktoré preukazujú splnenie minimálnych technických vlastností dodávaného tovaru podľa platných noriem. Tovar musí byť certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a musí vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom platným na území Slovenskej republiky, |
2. Dodávateľom predložené doklady a vzorky kontaktná osoba objednávateľa vyhodnotí a zašle elektronickou formou dodávateľovi resp. kontaktnej osobe dodávateľa oznámenie do 24 hodín v prípade ak: |
a) ak predložené doklady a vzorky budú v súlade s požiadavkami objednávateľa, tento zašle elektronickou formou dodávateľovi Oznámenie o splnení objednávateľom stanovených podmienok a požiadaviek |
b) ak predložené doklady a vzorky nebudú doručené v stanovenom termíne a/alebo nebudú v súlade s požiadavkami objednávateľa, tento si vyhradzuje právo ukončiť s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľa. |
3. Táto Dohoda sa uzatvára na dobu určitú a to 12 mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto Dohody. |
4. Uvedené celkové množstvá v technickej špecifikácií sú predpokladané, množstvo tovaru nie je pre objednávateľa záväzné. Objednávateľ si vyhradzuje právo zvýšiť alebo znížiť celkové predpokladané množstvo za podmienky, že sa tým neprekročí finančný limit uvedený v tejto dohode. |
5. Zmluvná cena zahŕňa všetky ekonomicky oprávnené náklady dodávateľa vynaložené v súvislosti s dodávkou tovaru (najmä náklady za tovar, na obstaranie tovaru,náklady na predloženie vzoriek, náklady dopravu na miesto dodania, náklady na obalovú techniku a balenie, vykládku, manipuláciu a pod.). Dodávateľ nie je oprávnený zvýšiť zmluvne dohodnutú cenu z dôvodu akýchkoľvek ďalších či dodatočných nákladov na plnenie predmetu Dohody. |
6. Plnenie dohody sa bude realizovať na základe čiastkových výziev (ďalej len "objednávka") zasielaných poverenou osobou objednávateľa podľa aktuálnych prevádzkových potrieb objednávateľa. Dodávateľ sa zaväzuje dodať predmet tejto dohody na základe doručenej písomnej objednávky doručenej elektronickou formou kontaktnej osobe dodávateľa a objednávateľ sa zaväzuje objednaný a riadne dodaný tovar prevziať a zaplatiť zaň dohodnutú cenu. |
7. Od doručenia písomnej objednávky zaslanej elektronickou formou je dodávateľ povinný dodať tovar do 40 pracovných dní. V prípade, ak množstvo v čiastkovej objednávke zaslanej objednávateľom presiahne 100 ks tovaru, objednávateľ predĺži dobu dodania o 20 pracovných dní. Každú dodávku tovaru podľa objednávky je dodávateľ povinný označiť č. veľkosti jednotlivého tovaru. |
8. Záruka na tovar je 24 mesiacov a začína plynúť dňom prevzatia tovaru objednávateľom podľa jednotlivých objednávok. |
9. Špecifikácia druhu a množstva tovaru, určenie miesta dodania, mená zástupcov alebo zamestnancov objednávateľa poverených kontrolou a prebratím tovaru, termín dodania a ďalšie podmienky potrebné pre včasné a riadne plnenie tejto dohody budú jasne špecifikované v objednávkach objednávateľa, doručených dodávateľovi počas trvania tejto dohody. |
10. Dodávateľ je povinný bez zbytočného odkladu písomne informovať objednávateľa o skutočnostiach, ktoré by bránili/ bránia riadnemu plneniu tejto Dohody zo strany dodávateľa. |
11. Dodávateľ je povinný spolu s tovarom odovzdať poverenej osobe objednávateľa dodací list.Dodací list musí obsahovať náležitosti: číslo rámcovej dohody, číslo čiastkovej objednávky, názov a množstvo tovaru, jednotkovú cenu tovaru bez DPH, s DPH, sadzbu DPH, celkovú cenu tovarov bez DPH a celkovú cenu s DPH. |
12. Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať dodaný tovar (nepodpísať dodací list ) v prípade, že dodaný tovar má vady, najmä nezodpovedá špecifikácií predmetu Dohody, nie je dodaný v zhode s predloženými vzorkami tovaru, nie je dodaný podľa objednávky, dodávka tovaru nie je označená požadovaným spôsobom podľa tejto Dohody. |
13. Objednávateľom potvrdený dodací list je následne podkladom pre vystavenie faktúry dodávateľom. Dodací list je prílohou k faktúre,v prípade ak faktúra neslúži zároveň ako dodací list. Podpísaním dodacieho listu oprávnenou osobou objednávateľa neprechádza na objednávateľa zodpovednosť za vady dodaného tovaru. |
14. Objednávateľom potvrdený dodací list je následne podkladom pre vystavenie faktúry dodávateľom. Dodací list je prílohou k faktúre,v prípade ak faktúra neslúži zároveň ako dodací list. |
15. Objednávateľ neposkytne dodávateľovi žiadne preddavky a ani zálohu na predmet plnenia. |
16. Faktúra musí obsahovať náležitosti dokladu v súlade so zákonom č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. Na faktúre je dodávateľ povinný uviesť číslo rámcovej dohody.Dodávateľ je povinný vystaviť faktúru 1x mesačne vždy do 15-teho dňa nasledujúceho kalendárneho mesiaca za plnenie poskytnuté v predchádzajúcom kalendárnom mesiaci, prílohou sú všetky dodacie listy za daný mesiac. Splatnosť faktúr je 60 kalendárnych dní od doručenia. |
17. V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako"nižšia cena") za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto dohode a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto rámcovej dohody, |
zaväzuje sa Dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto rámcovej dohody nižšou cenou. |
18. Ceny predmetu Dohody podľa štruktúrovaného rozpočtu sú záväzné a nemenné počas doby platnosti tejto Dohody, ak ďalej nie je uvedené inak. Zmena dohodnutých cien smerom dolu je prípustná aj bez odsúhlasenia objednávateľa. V prípade „akcií“ na predaj niektorého zo sortimentov tovarov u dodávateľa za nižšie ceny, aké sú dohodnuté, prípadne za ceny zvýhodnené počas trvania dohody, je dodávateľ povinný ponúknuť objednávateľovi sortiment tovaru v akcii za „akciové ceny“, t.j. nižšie alebo zvýhodnené ceny. |
19. Porušenie zmluvných záväzkov vyplývajúcich z plnenia predmetu tejto rámcovej dohody ako aj osobitných požiadaviek plnenia podľa tejto dohody sa považuje za podstatné porušenie zmluvných záväzkov zo strany Dodávateľa. |
20. Zmluvné strany sa v súlade s § 525 ods. 2 zákona č.40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka v platnom znení dohodli, že pohľadávku, ktorá vznikne z tohto zmluvného vzťahu dodávateľovi ako veriteľovi, dodávateľ nepostúpi tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa ako dlžníka. Písomný súhlas za objednávateľa je oprávnený vydať len jeho štatutárny orgán. Postúpenie pohľadávky dodávateľom bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa je neplatné. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Rastislavova 43, Košice - mestská časť Juh, Košice IV, Košický, Slovenská republika
12
4 050,00 ks
24 997,50
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
11.06.2019 10:29
17.06.2019 09:00
17.06.2019 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium | |
---|---|---|---|---|
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: