00603147
Mestská časť Bratislava - Staré Mesto
Vajanského nábr. 3, Bratislava - Staré Mesto, 81421, SVK
36391000
DOXX - Stravné lístky, spol. s r.o.
Kálov 356, Žilina, 01001, SVK
Stravné poukážky 2019
stravné poukážky, stravovanie zamestnancov
Tovar, Služba
1. Stravné poukážky 2019
|
|
---|---|
Funkcia |
zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom stravných poukážok |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
nominálna hodnota stravnej poukážky | eur | 4 | ||
počet stravných poukážok v nominálnej hodnote 4 EUR | ks | 49800 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
stravná poukážka obsahuje | ochranné prvky proti falšovaniu používané pre tlač cenných papierov |
stravná poukážka obsahuje | rok platnosti stravnej poukážky |
stravná poukážka obsahuje | nominálnu hodnotu stravnej poukážky |
stravná poukážka obsahuje | názov a logo dodávateľa |
Názov |
Cena celkom - musí obsahovať aj cenu za dopravu na miesto plnenia |
Cena celkom - je cena za všetky stravovacie poukážky, dodané do sídla objednávateľa , vrátane všetkých ostatných nákladov dodávateľa, t.z. cena ktorú zaplatí objednávateľ za splnenie celého objemu zákazky |
Poplatok za poskytnutú služby pokrýva všetky náklady dodávateľa za sprostredkovanie služieb stravovania prostredníctvom stravných poukážok, zahŕňa tlač stravných lístkov, províziu dodávateľa, dane, balenie, poistenie, storno poplatky za vrátenie alebo výmenu, distribúciu a všetky ďalšie náklady. |
Výška poplatku za poskytnuté služby sa vyjadruje percentom z nominálnej hodnoty stravného lístka a je nemenná po celú dobu platnosti zmluvy. |
Výška poplatku v percentách, zaokrúhlená na 5 desatinných miest, bude objednávateľovi predložená dodávateľom úspešnej cenovej ponuky do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy. Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 5 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy |
Dodávateľ do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy predloží zoznam - minimálne 20 stravovacích zariadení, ktoré akceptujú poukážky uchádzača na uliciach Gorkého, Štúrova, Šafárikovo námestie, Vajanského nábrežie, Fajnorovo nábrežie, Prešernova, Múzejná, Kúpeľná, Tobrucká, Dobrovičova, Tallerova, Medená, Námestie Ľudovíta Štúra, Mostová, Jesenského, Palackého nachádzajúcich sa v mestskej časti Bratislava – Staré Mesto a tiež - minimálne 5 obchodných reťazcov, ktoré akceptujú stravovacie poukážky uchádzača. |
Zoznam zariadení akceptujúcich stravovacie poukážky predloží úspešný uchádzač do 5 pracovných dní po uzavretí zmluvy. Jeho nedodanie je dôvodom na odstúpenie od zmluvy. |
Zmluvné stravovacie zariadenia akceptujúce stravné poukážky dodávateľa musia poskytovať obedové menu celoročne. |
Stravné poukážky sú balené v samostatných obálkach po 20 ks |
Dodávateľ sa zaväzuje počas účinnosti zmluvy na základe písomných objednávok, dodávať do sídla objednávateľa stravné poukážky, vždy jedenkrát mesačne v lehote dvoch pracovných dní odo dňa doručenia písomnej objednávky |
Objednávku môže objednávateľ zadať elektronicky (e-mailom). Objednávka bude obsahovať nominálnu hodnotu stravných lístkov, požadovaný počet stravných lístkov, miesto dodania |
Dodávateľ je povinný dodať objednané množstvo stravných poukážok do sídla objednávateľa a odovzdať predmet dodávky zamestnancovi oprávnenému v mene objednávateľa dodávku prevziať |
Objednávateľ uhradí oprávnene účtovanú sumu za stravné lístky do 30 dní odo dňa doručenia faktúry výhradne bezhotovostne prevodným príkazom na č. účtu dodávateľa. Za deň úhrady sa považuje deň pripísania príslušnej sumy na účet dodávateľa. |
Kontaktnú osobu objednávateľa určí objednávateľ po nadobudnutí účinnosti zmluvy |
Dodávateľ je povinný dodávať stravné poukážky nepoškodené, neznehodnotené, pričom stravné poukážky musia byť vyhotovené v súlade s príslušnými všeobecne záväznými právnymi predpismi |
Dodané stravné poukážky musia byť platné a použiteľné v príslušnom kalendárnom roku, v ktorom boli dodané |
Stravné poukážky dodané v mesiaci december musia byť platné a použiteľné aj v nasledujúcom kalendárnom roku |
V prípade, že dodávka nebude spĺňať požiadavky vyplývajúce zo zmluvy a z objednávky a objednávateľ uvedenú skutočnosť zistí až po prevzatí dodávky, je oprávnený celu dodávku vrátiť dodávateľovi |
Objednávateľ tak musí spraviť bez zbytočného odkladu, po tom ako túto skutočnosť zistí. Dodávateľ je povinný bezplatne doručiť novú dodávku najneskôr do dvoch pracovných dní odo dňa vrátenia vadnej dodávky |
Objednávateľ je oprávnený stravné poukážky, ktoré v danom mesiaci nevyužil, vrátiť dodávateľovi. Dodávateľ sa zaväzuje takéto nespotrebované stravovacie poukážky spätne prevziať, vystaviť dobropis k faktúre a vrátiť plnú cenu nespotrebovaných stravovacích poukážok |
Objednávateľ je oprávnený vrátiť dodávateľovi aj stravné poukážky, ktorým skončila doba platnosti, pričom dodávateľ je povinný tieto prevziať a vrátiť plnú cenu nespotrebovaných stravných poukážok, vystaviť dobropis k faktúre a vrátiť plnú cenu nespotrebovaných stravných poukážok |
Objednávateľ je oprávnený požadovať bezplatnú výmenu stravných poukážok, ktorým skončila doba platnosti, pričom dodávateľ je povinný vymeniť tieto stravné poukážky za platné |
Zmena požadovanej nominálnej hodnoty stravnej poukážky počas doby platnosti zmluvy je právom objednávateľa a deje sa na základe vystavenej objednávky, v ktorej bude uvedená nová nominálna hodnota stravnej poukážky ostatné poplatky ostanú nezmenené |
Nahradenie vrátených nepoužitých stravných lístkov dodávateľom je právom objednávateľa a prebehne v lehote 14 dní buď vrátením finančnej čiastky objednávateľovi, rovnajúcej sa cene vrátených stravných lístkov alebo dodaním nových stravných lístkov objednávateľovi na nové emisné obdobie alebo na inú nominálnu hodnotu. Výmena nepoužitých stravných poukážok bude možná do 31.01. nasledujúceho kalendárneho roka. |
V prípade zmeny legislatívy je objednávateľ oprávnený vypovedať zmluvu. Výpovedná lehota- 1 mesiace - od prvého dňa mesiaca nasledujúceho po dni doručenia výpovede |
Platnosť a účinnosť zmluvy končí uplynutím doby na ktorú bola uzatvorená, alebo vyčerpaním zazmluvneného finančného limitu |
Vajanského 3, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
01.07.2019 08:00 — 30.06.2020 16:00
49 800,00 ks
200 395,20
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
10.06.2019 16:50
17.06.2019 10:00
17.06.2019 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
11.06.2019 07:50 - Vstupná ponuka | 200 395,20 | € | Cena s DPH |
14.06.2019 11:30 - Najvýhodnejšia ponuka | 200 390,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: