30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Kutuzovova 8, Bratislava, 83247, SVK
46118896
VLan s.r.o.
Rastislavova 20, Slovenský Grob, 90026, SVK
alkoholtester a náhradné náustky pre alkohol testery CA 10 FS
alkoholtester a náustky pre alkohol testery CA 10 FS
Tovar, Služba
1. alkoholtester a náhradné náustky
|
|
---|---|
Funkcia |
nové, doteraz nepoužité alkoholtester a náhradné náustky pre alkohol testery CA 10 FS |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1- alkoholtester digitálny CA 10 FS alebo ekvivalent | ks | 8 | ||
2- náustky pre alkohol tester CA 10 FS | balenie | 70 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1- senzor | elektrochemický |
1- čas prípravy | 10-20s |
1- presnosť | +/-10 % |
1- čas reakcie: | 6s |
1- upozornenie | vizuálny aj zvukový signál |
2- plast | transparentný |
2- balenie | hromadne 50ks v sáčku, |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Požaduje sa predložiť presnú špecifikáciu dodávaného tovaru do 3 dní od uzatvorenia zmluvy |
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar |
Objednávateľ požaduje pred odovzdaním tovaru a vystavením faktúry kontaktovať kontaktnú osobu z dôvodu upresnenia fakturačných údajov |
Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek vrátane DPH. |
Dodávateľ dodá potvrdenú a podpísanú faktúru, dodací list s tovarom. |
Súčasťou faktúry musí byť aj dodací list, pokiaľ faktúra nebude slúžiť zároveň aj ako dodací list (táto skutočnosť musí byť na faktúre uvedená). |
Na faktúre musí byť uvedená aj adresa miesta plnenia. |
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať. |
Dodanie nového, nepoužívaného tovaru (nie staršieho ako 12 mesiacov odo dňa jeho prevzatia kupujúcim), zabaleného v originálnom obale od výrobcu neporušené, nepoškodené. |
Požadujeme dodať tovar I. akosti, záručná doba na tovar min. 24 mesiacov od prevzatia tovaru. |
Do jednotkovej ceny materiálu zahrnúť všetky náklady dodávateľa, vrátane dopravy |
Splatnosť faktúry je minimálne 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry odberateľovi. |
Dovoz tovaru je v pracovných dňoch v čase od 8.00 do 14.00 hod. po predchádzajúcej telefonickej dohode s kontaktnou osobou minimálne tri pracovné dni vopred. |
Dodávateľ zabezpečí vyloženie tovaru na objednávateľom určené miesto po predchádzajúcej telefonickej dohode s kontaktnou osobou minimálne tri pracovné dni vopred. |
Nesplnenie ktorejkoľvek špecifikácie, požiadavky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a dôvod na odstúpenie od zmluvy. |
Objednávateľ požaduje pred odovzdaním tovaru a vystavením faktúry kontaktovať kontaktnú osobu a to z dôvodu upresnenia fakturačných údajov. |
Nedodržanie akejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa, uvedených v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok, - objednávateľ upozorňuje na skutočnosť, že ak v momente uzatvorenia zmluvy nemá dodávateľ v registri konečných užívateľov výhod zapísaných svojich konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní, zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu dodávateľa do tohto registra. |
Železničná 3, 911 01, Trenčín, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika
01.07.2019 13:45 — 04.07.2019 13:45
1,00 obsah objednávky podľa opisného formulára
1 332,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
11.06.2019 11:19
21.06.2019 13:42
21.06.2019 13:57
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
11.06.2019 11:46 - Vstupná ponuka | 1 320,00 | € | Cena s DPH |
11.06.2019 11:46 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 320,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: