30807484
Sociálna poisťovňa
29. augusta 8 - 10, Bratislava, 81363, SVK
31558607
eurOKontakt s.r.o.
Sladkovičova 9, Banska Bystrica, 97405, SVK
Dodanie a profylaktika počítačiek bankoviek
počítačky, overovanie, profylaktika
Tovar, Služba
1. Počítačka bankoviek
|
|
---|---|
Funkcia |
Dodanie počítačiek bankoviek s overovaním pravosti euro bankoviek prvej série ES1 (všetky nominálne hodnoty) a euro bankoviek druhej série ES2 (nominálne hodnoty 5 €, 10 €, 20 €, 50 €, 100 € a 200 €). |
Súčasťou dodania počítačiek bankoviek je doprava na miesto plnenia, vykládka do určených priestorov v miestach plnenia, inštalácia softvéru, sprevádzkovanie a zaškolenie obsluhy. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počítačka bankoviek | ks | 40 | ||
počet miest dodania | ks | 39 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Počítačky bankoviek musia prejsť testovaním podľa smerníc ECB a musia byť uvedené v Zozname úspešne otestovaných zariadení na overovanie pravosti bankoviek na stránke www.ecb.europa.eu. | |
Mena počítania a overovania bankoviek | EUR |
Metódy overovania pravosti bankoviek - požaduje sa kombinácia minimálne 5 nasledovných metód overovania pravosti bankoviek: | MT (bezpečnostný kovový pásik), MG (magnetizmus tlačiarenskej farby) double IR (infračervené spektrum v dvoch rozsahoch), CIS (Contact image senzor) SD (veľkosti bankovky), TD (hrúbky bankovky). |
100 % detekcia falošných bankoviek | áno |
Verzia softvéru | testovaná Európskou centrálnou bankou. |
Kapacita vstupného zásobníka | minimálne 400 bankoviek |
Kapacita výstupného zásobníka | minimálne 200 bankoviek |
Počítanie netriedených bankoviek | áno |
Funkcia sčítania a dávkovania (dávkovanie v rozsahu 1 až 999 ks) | áno |
Prehľadný LCD display na prednom paneli | áno |
Nastaviteľná rýchlosť počítania | minimálna rýchlosť počítania 800 bankoviek za minútu |
Možnosť počítania papierov (bez detekcie) | áno |
Načítanie výsledkov počítania do osobného počítača | áno |
Uloženie výsledkov počítania do osobného počítača | áno |
Tlač výsledkov počítania | áno |
Chybové hlášky zobrazuje na displeji | áno |
Úplný prehľad celkovej histórie počítania | áno |
Samostatná inštalácia a samostatná licencia pre jeden počítač | áno |
Kompatibilita | so softvérom na počítanie hotovosti inštalovanom na pripojenom osobnom počítači |
Operačný systém PC | Windows XP, Windows Vista, Windows 7, Windows 8 a vyšší |
Termín dodania | najneskôr do 30 dní od uzavretia zmluvy prostredníctvom elektronického kontraktačného systému. |
2. Profylaktika počítačiek bankoviek
|
|
---|---|
Funkcia |
Profylaktika inštalovaných počítačiek bankoviek s overovaním pravosti euro bankoviek, uvedených v položke č. 1 vo funkčnej a technickej špecifikácii predmetu. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Profylaktika počítačiek bankoviek | jednotka výkonu (JV) | 40 | ||
Počet miest plnenia | ks | 39 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Profylaktika počítačiek bankoviek pozostáva minimálne z: | |
- celkovej kontroly prístroja (mechanických a elektronických častí), | |
- kontroly funkčnosti a nastavenia zariadenia, | |
- dôkladného prečistenia a premazania zariadenia, | |
- kontroly gumových valcov a ich ošetrenia, | |
- testovania zariadenia, | |
- overenia kompatibility so softvérom na počítanie hotovosti inštalovanom na pripojenom osobnom počítači, | |
- v prípade zistených nedostatkov a odchýlok ich odstránenie, | |
- celkového zhodnotenia stavu zariadenia a odporúčania, | |
- vypracovania a dodania písomnej správy z vykonanej profylaktiky | do 15 pracovných dní od vykonania profylaktiky. |
Lehota plnenia: | realizácia profylaktiky: október 2019. |
Názov |
I. CENA |
1. Dodávateľ je povinný predložiť podrobnú Cenovú kalkuláciu do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy, v ktorej pre položky 1 až 2 uvedené vo funkčnej a technickej špecifikácii predmetu uvedie: jednotkové ceny bez DPH, jednotkové ceny s DPH, cenu celkom bez DPH, cenu celkom s DPH, typ/označenie tovaru (obchodné označenie, značku / výrobcu). Celková cena za predmet zákazky/zmluvy v cenovej kalkulácii musí byť v súlade s celkovou cenou predmetu zmluvy, uvedenej v článku IV Zmluvy - Zmluvná cena. |
2. Celková cena predmetu zmluvy a jednotkové ceny za jednotlivé položky obsahujú všetky náklady dodávateľa spojené s plnením predmetu uvedeného v časti Funkčná a technická špecifikácia predmetu (doprava na miesto plnenia, vykládka do určených priestorov v miestach plnenia, inštalácia softvéru a sprevádzkovanie, zaškolenie obsluhy, profylaktika) a tiež všetky dane, celá, poplatky, platby vyberané v rámci uplatňovania nesadzobných opatrení ustanovené osobitnými predpismi, ako aj iné náklady spojené s plnením zmluvy. |
3. Dodávateľovi nevznikne nárok na úhradu akýchkoľvek dodatočných nákladov, ktoré si nezapočítal do ceny predmetu zmluvy. Všetky ceny predložené dodávateľom zohľadňujú primerané, preukázateľné náklady a primeraný zisk. |
4. Celková cena a jednotkové ceny v cenovej kalkulácii budú zaokrúhlené maximálne na dve (2) desatinné miesta. |
5. V prípade, ak dodávateľ ku dňu predkladanie ponúk nie je platcom DPH, avšak po uzatvorení zmluvy sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny za dodanie tovaru o hodnotu DPH. |
II. MIMORIADNE NÍZKA PONUKA |
1. V prípade, ak cena dodávateľa bude neprimerane nízka vo vzťahu k tovaru, resp. bude vykazovať znaky mimoriadne nízkej ponuky podľa § 53 ods. 3 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (zákon o verejnom obstarávaní), dodávateľ je povinný predložiť na požiadanie objednávateľa v lehote určenej objednávateľom doklady a vyjadrenie, ktorým preukáže v rozsahu § 53 zákona o verejnom obstarávaní reálnosť plnenia za zmluvnú cenu. |
2. Ak dodávateľ v čase stanovenom objednávateľom nepredloží na základe písomnej výzvy doklady a vyjadrenia preukazujúce reálnosť plnenia predmetu zákazky/zmluvy za cenu vykazujúce znaky neprimerane nízkej ceny, resp. mimoriadne nízkej ponuky, považuje sa to za podstatné porušenie zmluvných podmienok a za dôvod na odstúpenie od zmluvy. |
III. PLNENIE PREDMETU ZMLUVY |
1. Dodávateľ sa zaväzuje do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť objednávateľovi: 1. kontaktné údaje osoby zodpovednej za riadne plnenie predmetu zmluvy v rozsahu: meno, priezvisko, tel. číslo a e-mailová adresa a 2. harmonogram realizácie predmetu plnenia. |
2. Objednávateľ sa zaväzuje poskytnúť dodávateľovi presné adresy plnenia (39 miest plnenia v rámci SR) spolu s kontaktnými osobami v mieste plnenia a to obratom, najneskôr do 1 pracovného dňa od uzavretia zmluvy. |
3. Dodávateľ dodá a nainštaluje predmet zmluvy v čiastkových plneniach do 30 pracovných dní od uzavretia zmluvy prostredníctvom elektronického trhoviska. Spolu s inštaláciou softvéru dodávateľ vykoná zaškolenie obsluhy. Profylaktiku dodávateľ uskutoční v mesiaci október 2019. Presný termín realizáciu predmetu v jednotlivých miestach plnenia bude podľa vzájomne dojednaného harmonogramu realizácie predmetu plnenia. |
4. Plnenie sa uskutoční v pracovné dni a v pracovnom čase objednávateľa (8:00 - 14:00 h / pružný pracovný čas 6:00 - 18:00). |
5. Dodávateľ je povinný spresniť deň a hodinu dodania predmetu zmluvy, resp. jeho časti telefonicky alebo e-mailom, minimálne jeden deň pred dodaním predmetu zmluvy a tento termín musí písomne potvrdiť zodpovedný zástupca objednávateľa (podľa miesta plnenia). V prípade neoznámenia termínu dodávky tovaru, objednávateľ nie je povinný prevziať tovar v deň doručenia, ale až v nasledujúci deň. Všetky náklady spojené s odmietnutím prevzatia neoznámenej dodávky znáša dodávateľ. |
6. Dodávateľ je povinný vypracovať a dodať objednávateľovi správu z vykonanej profylaktiky do 15 pracovných dní od jej vykonania. |
IV. FAKTURÁCIA |
1. Úhrada za predmet zmluvy bude realizovaná formou bezhotovostného platobného styku bez poskytnutia zálohovej platby. Cena za skutočne dodaný a realizovaný predmet zmluvy bude uhradená po splnení predmetu zmluvy, na základe dodávateľom vyhotovených a doručených faktúr a to: 1. faktúry za dodávku a inštaláciu softvéru a zaškolenie obsluhy v cene za položku č. 1 uvedenú v časti Funkčná a technická špecifikácia predmetu podľa cenovej kalkulácie v súlade s článkom I tejto časti zmluvy a 2. faktúry za profylaktiku počítačiek bankoviek v cene za položku č. 2 uvedenú v časti Funkčná a technická |
špecifikácia predmetu podľa cenovej kalkulácie v súlade s článkom I tejto časti zmluvy. |
2. Prílohou faktúr budú preberacie protokoly potvrdené poverenými pracovníkmi objednávateľa v jednotlivých miestach plnenia a pracovníkmi dodávateľa. Prílohou faktúry za položku č. 1 uvedenú vo funkčnej a technickej špecifikácii budú aj dodacie listy alebo iný doklad o preprave alebo doručení zásielky tovaru. |
3. Splatnosť faktúr je najneskôr do 30 dní odo dňa jej doručenia do podateľne objednávateľa. |
4. Dodávateľ sa zaväzuje poslať vyhotovené faktúry listinne poštou a súčasne aj v textovo čitateľnom súbore vo formáte PDF elektronicky, na e-mailovú adresu objednávateľa, a to bezodkladne po ich vystavení. Dodávateľ vyhlasuje, že obsah faktúr poslaných poštou sa bude zhodovať s faktúrami poslaných v elektronickej podobe na e-mailovú adresu objednávateľa. |
5. Miesto doručenia faktúr v listinnej forme je sídlo objednávateľa. E-mailovú adresu, na ktorú dodávateľ zašle faktúry elektronicky oznámi objednávateľ dodávateľovi obratom, najneskôr do 1 pracovného dňa odo dňa uzavretia tejto zmluvy. |
6. Dodávateľom vystavená faktúra ako daňový doklad musí byť vyhotovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. V prípade, ak faktúra vystavená dodávateľom nebude obsahovať všetky zákonom stanovené náležitosti alebo bude obsahovať nesprávne alebo neúplné údaje, objednávateľ má právo takúto faktúru vrátiť dodávateľovi na jej doplnenie, resp. opravu a dodávateľ je povinný podľa charakteru nedostatku vystaviť novú, opravenú, resp. doplnenú faktúru s novou lehotu splatnosti. Dodávateľ je zároveň povinný bezodkladne poslať |
opravenú alebo novú faktúru znovu aj v elektronickej podobe na e-mailovú adresu uvedenú objednávateľom v zmysle predošlého bodu. |
7. Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ v tomto prípade bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
V. ĎAĽŠIE USTANOVENIA |
1. Objednávateľ upozorňuje, že dodávateľ musí byť v zmysle § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní oprávnený dodávať tovar, ktorý zodpovedá predmetu zákazky. Objednávateľ na overenie splnenia podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní použije údaje a výpis z registra právnických osôb, podnikateľov a orgánov verejnej moci podľa zákona č. 272/2015 Z.z. o registri právnických osôb, podnikateľov a orgánov verejnej moci a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení zákona č.52/2018 Z.z. za predpokladu, že požadované údaje je možné overiť v tomto registri. |
V prípade, ak v registri právnických osôb, podnikateľov a orgánov verejnej moci nie je možné preukázanie splnenia podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní overiť, objednávateľ požiada dodávateľa o predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní v ním určenej lehote. V prípade, ak dodávateľ nie je oprávnený dodávať tovar, ktorý zodpovedá predmetu zákazky, objednávateľ je oprávnený odstúpiť o zmluvy v zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska, 2. časť "Všeobecné zmluvné podmienky", |
Čl. XVIII "Ukončenie zmluvy", bod 18.2 písm. a) a b). Objednávateľ zároveň upozorňuje dodávateľa, že v zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska, 1. časť "Trhový poriadok", Čl. IV "dodávateľ", bod 4, dodávateľ sa už samotnou registráciou do EKS zaväzuje akceptovať a dodržiavať obchodné podmienky elektronického trhoviska, vrátane povinnosti spĺňať všetky kvalifikačné, odborné, technické a akékoľvek iné predpoklady stanovené príslušnými právnymi predpismi vo vzťahu k plneniu, ktoré tvorí predmet zákazky. |
2. Pokiaľ z Technickej špecifikácie predmetu zákazky/zmluvy vyplýva priame alebo nepriame označenie výrobku alebo výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, objednávateľ v takom prípade pripustí ekvivalentné plnenie/riešenie, za ktoré bude považovať výrobok rovnakých alebo vyšších/lepších parametrov. Dodávateľ je povinný objednávateľovi riadne preukázať parametre ekvivalentného plnenia. |
3. Dodávateľ je povinný predložiť do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy oprávnenie, certifikát alebo iný ekvivalentný doklad výrobcu, alebo výrobcom autorizovaného dovozcu/distribútora pre Slovenskú republiku, že je oprávnený/autorizovaný vykonávať servis/údržbu zariadenia, ktoré je predmetom zmluvy. |
4. V prípade, ak dodávateľ poruší akúkoľvek zmluvnú podmienku alebo ktorékoľvek ustanovenia uvedené v osobitných požiadavkách na plnenie, toto porušenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy. |
5. Všetky doklady a dokumenty musia byť predložené v štátnom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka, to neplatí pre návrhy, doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku. |
6. Ostatné sa riadi Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, 2. časť "Všeobecné zmluvné podmienky". |
Slovenská republika
01.07.2019 08:00 — 31.10.2019 14:00
1,00 cena celkom
33 955,20
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
12.06.2019 08:34
18.06.2019 11:00
18.06.2019 11:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
17.06.2019 11:39 - Vstupná ponuka | 31 773,36 | € | Cena s DPH |
18.06.2019 09:58 - Najvýhodnejšia ponuka | 31 771,20 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: