00350656
Technické služby mesta Nové Mesto nad Váhom
Banská 6279/1, Nové Mesto nad Váhom, 91501, SVK
31633072
HYDREX, s.r.o.
Partizánska ul. č. 1877, Hriňová, 96205, SVK
Šmykom riadený nakladač
šmykom riadený nakladač, nakladač na kolesách
Tovar, Služba
1. Položka č. 1
|
|
---|---|
Funkcia |
pracovný stroj určený na použitie pri činnosti údržby ciest a miestnych komunikácií, pre nakladanie sypkých materiálov a pod. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Množstvo | ks | 1 | ||
Výška nakladača | mm | 2075 | ||
Dĺžka nakladača s lopatou | mm | 3400 | ||
Šírka nakladača s lopatou | mm | 1780 | ||
Nominálna nosnosť | kg | 750 | ||
Prevádzková hmotnosť | kg | 3200 | ||
Maximálna výška otáčania čapu lopaty | mm | 3010 | ||
Hmotnosť s lopatou | kg | 3200 | ||
Radiálny zdvih s predným dosahom | mm | 770 | ||
Objem lopaty | m3 | 0,40 | ||
Výkon motora | kW | 36 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Motor | kvapalinou chladený štvordobý, radový, vznetový |
Pohon motora: | Diesel |
Pohon všetkých kolies | hydrostatický so šmykovým riadením nezávislým pre ľavú a pravú stranu |
Prevod | z hydromotora na kolesá cez ozubené súkolie, nie reťaz |
Ovládanie pojazdu | obojručné |
Kabína | presklenná s kúrením a ventiláciou |
Farba | oranžová alebo červená, viditeľná pri oprave ciest počas premávky |
Prídavné zariadenie | lopata bez zubov |
Upínanie prídavných zariadení | musí byť kompatibilné s prídavným zariadením od UNC |
Osvedčenie o evidencii | časť II |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar |
Miestom plnenia je sídlo verejného obstarávateľa v Novom Meste nad Váhom |
Vrátane zaškolenia max. dvoch osôb v rozsahu minimálne dvoch hodín |
Preberanie predmetu obstarávania sa uskutoční za prítomnosti zástupcov objednávateľa aj dodávateľa počas pracovných dní v čase od 7.00 do 15.00 hod. |
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zmluvy, v prípade dodania iného tovaru, tovaru iných špecifikácií, poškodeného alebo nekompletného tovaru má právo tento tovar neprevziať. V prípade, že nepríde k náprave má právo odstúpiť od zmluvy. |
Predávajúci zodpovedá za to, že predmet plnenia spĺňa kvalitatívne parametre podľa platných noriem, že nemá skryté vady, ktoré by znižovali jeho hodnotu, prípadne by znižovali schopnosť riadneho užívania. |
Súčasťou predmetu zákazky je aj 15-dňová (15 pracovných dní) skúšobná prevádzka predmetu plnenia. Počas skúšobnej prevádzky nemôže dôjsť k prerušeniu prevádzky z dôvodu poruchy predmetu zákazky. V prípade, že dôjde k prerušeniu prevádzky z dôvodu poruchy predmetu zákazky, začína plynúť skúšobná prevádzka nanovo. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet s uvedením jednotkových cien jednotlivých položiek do 7 dní od uzatvorenia zmluvy (rozpočet bude obsahovať jednotkové ceny bez DPH, cenu celkom bez DPH, DPH a cenu celkom s DPH). |
Požaduje sa oznámiť obchodnú značku a typ jednotlivých druhov s presným číselným označením tovaru do 7 dní od uzatvorenia zmluvy (t.j. špecifikáciu konkrétnej obchodnej značky, typu a číselného označenia tovaru). Pokiaľ si dodávateľ nesplní povinnosť oznámenia predmetných informácií v stanovenej lehote, je objednávateľ oprávnený uplatniť si zmluvnú pokutu vo výške 100,- EUR za každý deň omeškania sa s touto povinnosťou. |
Požaduje sa predložiť doklady preukazujúce splnenie všetkých technických špecifikácií a technických vlastností jednotlivých položiek predmetu obstarávania uvedených v tomto opisnom formulári, napr. prospekty, katalóg, technický list, produktový list a pod., ktorý musí obsahovať technickú špecifikáciu a technické vlastnosti ako aj obrázok ponúkaného tovaru do 7 dní od uzatvorenia zmluvy. |
Pokiaľ si dodávateľ nesplní povinnosť predloženia dokladu preukazujúceho technické vlastnosti ponúkaného tovaru v stanovenej lehote, je objednávateľ oprávnený uplatniť si zmluvnú pokutu vo výške 100,- EUR za každý deň omeškania tejto povinnosti. |
Súčasťou predmetu zákazky je aj jeho uvedenie do prevádzky, t.j. zabezpečenie všetkých dokumentov potrebných na riadnu prevádzku predmetu zákazky, ďalej dodanie pasportov, záručných listov a návodov na obsluhu a údržbu v slovenskom alebo českom jazyku. |
Predmet zákazky musí byť schválený na prevádzku po pozemných komunikáciách v Slovenskej republike a súčasťou obchodnej dokumentácie je Osvedčenie o evidencii - časť II. |
Nesplnenie akejkoľvek funkčnej alebo technickej špecifikácie predmetu zákazky alebo nedodržanie akejkoľvek podmienky a požiadavky obstarávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok, ktoré oprávňuje obstarávateľa odstúpiť od zmluvy a dodávateľ nemá právo vzniesť žiadne nároky voči obstarávateľovi. |
Záručná doba na predmet zákazky je 24 mesiacov od protokolárneho prebratia predmetu zákazky. |
Obstarávateľ požaduje počas záručnej doby servis do 48 hodín od nahlásenia poruchy. |
Záručné opravy budú vykonané v mieste dodania. |
Maximálna vzdialenosť servisného strediska bude do 100 km od miesta dodania predmetu zákazky resp. prevádzky obstarávateľa. |
Predmet zákazky požaduje obstarávateľ dodať do 30. novembra 2019. |
Pri nedodržaní termínu dodania predmetu zákazky je obstarávateľ oprávnený účtovať penále vo výške 0,05% zo zmluvnej ceny vrátane DPH za každý začatý deň omeškania. |
Podkladom pre fakturáciu bude preberací protokol podpísaný dodávateľom ako aj objednávateľom o prevzatí predmetu zákazky. |
Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia, celkovú cenu za položku s DPH. |
Banská 6279/1, Nové Mesto nad Váhom, Nové Mesto nad Váhom, Trenčiansky, Slovenská republika
18.11.2019 09:45 — 30.11.2019 09:36
1,00 ks
40 310,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
10.06.2019 09:47
14.06.2019 09:42
14.06.2019 09:57
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
14.06.2019 07:22 - Vstupná ponuka | 39 900,00 | € | Cena s DPH |
14.06.2019 09:35 - Najvýhodnejšia ponuka | 39 888,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: