30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Kutuzovova 8, Bratislava, 83247, SVK
31698549
GEOPOL PREŠOV, s.r.o.
Masarykova 11, Prešov, 080 01, SVK
Odvoz a likvidácia kuchynského odpadu z lapaču tukov
odlučovač tukov, lapač tukov, odvoz, likvidácia
Služba
1. odvoz a likvidácia odpadu z lapačov tukov a kal zo septikov
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je nakladanie (t.j. zber, preprava,odvoz, spracovanie a likvidácia) odpadov v objektoch pôvodcu odpadu: zber odpadu cisternou z lapačov tukov, preprava odpadu z miesta vzniku u pôvodcu odpadu do miesta ich likvidácie a zabezpečenie zneškodnenia alebo zhodnotenia u autorizovaného likvidátora s súlade so zákonom č. 79/2015Z.z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, vyhláškou MŽP SR č.371/2015 Z.z., ktorou sa vykonávajú niektoré ustanovenia zákona o odpadoch a súlade s ustanoveniami všeobecne záväzných predpisov. |
Jedná sa o odpad uvedený pod katalógovým číslom 19 08 09 - zmesi tukov a olejov z odlučovačov oleja z vody obsahujúce jedlé oleje a tuky (odpad z lapačov tukov) podľa vyhlášky MŽP SR č. 365/2015 Z. z., ktorou sa ustanovuje katalóg odpadov |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
zmesi tukov a olejov z odlučovačov oleja z vody obsahujúce jedlé oleje a tuky kat. č. 19 08 09 | liter | 3000,0 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
lapač tukov | tvar kvádra o objeme 1x3000l |
nakládka | nakládku zabezpečí dodávateľ prečerpaním odpadu do zbernej nádoby, resp. vozidla vlastnými silami a prostriedkami |
Počet/frekvencia | jednorázová služba |
Názov |
Čistenie a prečerpanie odpadu z lapača vykonávať v pracovných dňoch v čase od 7,30 h. do 14.00 h. |
Objednávateľ požaduje plnenie predmetu zákazky pri likvidácii odpadu kat. č. 19 08 09 na základe telefonickej alebo písomnej objednávky (e-mail) minimálne 3 dni vopred. |
V celkovej cene musí byť zahrnuté: odčerpanie odpadov v mieste vzniku, odvoz (preprava), spracovanie, uskladnenie alebo likvidácia. |
Cena služby musí byť uvádzaná bez DPH a aj s DPH. |
Kritériom je najnižšia cena. |
Vyžaduje sa doklad o oprávnení podnikať v oblasti nakladania s odpadmi, platná registrácia na obvodnom úrade životného prostredia na prepravu odpadov a na nakladanie s odpadmi podľa zákona č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov. |
Súčasťou faktúry musí byť doklad o množstve odpadu a spôsobe zhodnotenia (zlikvidovania) odpadu oprávnenou osobou. (fotokópia oprávnenia na nakladanie s uvedeným druhom odpadu). |
Fakturácia bude realizovaná jednorarovo za odvezený odpad podľa reálneho množstva zlikvidovaného odpadu. Splatnosť faktúry je 30 kalendárnych dní od doručenia faktúry |
Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti podľa obchodných podmienok elektronického trhoviska doplnené o príslušný kód znehodnotenia/zneškodnenia odpadu podľa prílohy č.2 a 3 zákona o odpadoch a názov hospodárskeho subjektu, ktorý znehodnotenie/zneškodnenie konkrétneho druhu odpadu vykonal spolu s uvedením platného čísla súhlasu s nakladaním s odpadmi. |
Ak dôjde k zrušeniu zmluvy odstúpením dodávateľa od zmluvy z iných ako dohodnutých alebo zákonom stanovených dôvodov, môže si objednávateľ voči dodávateľovi uplatniť zmluvnú pokutu vo výške dohodnutej hodnoty plnenia. |
Ak dôjde k zrušeniu zmluvy odstúpením objednávateľa od zmluvy z dôvodu, že dodávateľ riadne nesplní svoju povinnosť vyplývajúcu zo zmluvy (t.j. nedodá, neposkytne alebo nevykoná plnenie), môže si objednávateľ voči dodávateľovi uplatniť zmluvnú pokutu vo výške dohodnutej hodnoty plnenia. |
Jelenecká - Zobor, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika
17.06.2019 07:00 — 17.07.2019 10:34
3 000,00 liter
210,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
10.06.2019 08:23
13.06.2019 14:00
13.06.2019 14:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
13.06.2019 12:38 - Vstupná ponuka | 210,00 | € | Cena s DPH |
13.06.2019 12:38 - Najvýhodnejšia ponuka | 210,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: