35919001
Národná diaľničná spoločnosť, a.s.
Dúbravská cesta 14, Bratislava, 84104, SVK
26933195
INREKA PLOŠINY SERVIS, s.r.o.
U Dvora 1218, Nivnice, 687 51, CZE
Prívesná vysokozdvižná prístupová plošina
Prívesná teleskopická pracovná plošina
Tovar, Služba
1. Prívesná vysokozdvižná prístupová plošina 2 ks - kôš
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Manipulačná výška koša | m | 18 | ||
Dosah koša | m | 16 | ||
Nosnosť koša bez preťaženia | kg | 200 | ||
Dosah koša pri 200 kg záťaži vo vertikálnej rovine | m | 8 | ||
Dosah koša pri 80 kg záťaži vo vertikálnej rovine | m | 10 | ||
Kôš otočný v rozsahu | ° | 2 x 45 | ||
Pôdorys pracovného koša | m | 1,2 x 0,8 x 1,1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Vyhotovenie pracovného koša | Z hliníkových komponentov |
Vstupovanie do koša | Zabezpečené sklápateľnými nástupnými schodíkmi |
Elektrická zásuvka v koši | Zásuvka na 230V privedená do pracovného koša chránená prúdovým chráničom |
Zapínanie/vypínanie motora elektrocentrály | V pracovnom koši |
Ovládanie v koši | Pomocou viacfunkčných joystickov v koši a spínačov |
Ovládanie plošiny z otoče a z koša | Proporcionálne, elektro-hydraulické |
2. Prívesná vysokozdvižná prístupová plošina 2 ks - podvozok
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Rok výroby podvozku | rok | 2019 | ||
Celková hmotnosť s plošinou a košom | kg | 2250 | ||
Prepravná rýchlosť | km/h | 80 | ||
Vonkajší obrys tanierov podpier | m | 4x5 | ||
Šírka osí ustavených podpier | m | 4 | ||
Celková výška v prepravnej polohe | m | 2,2 | ||
Prejazdná šírka v prepravnej polohe | m | 2,2 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Podvozok | Kategórie O2 |
Podvozok | S nadstavbou pracovnej plošiny ako celku |
Požadovaná výbava podvozku | Blatníky, manipulačné koleso oja prívesu, závesné zariadenie ISO50, nájazdová brzda s parkovacou brzdou, rezervné koleso |
Svetlá | Zadné koncové svetlá, obrysové svetla podľa aktuálnej vyhlášky |
3. Prívesná vysokozdvižná prístupová plošina 2 ks - plošina
|
|
---|---|
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Teleskopická plošina pozostávajúca | Zo štvordielneho duralového teleskopického ramena |
Diely teleskopu plošiny | Vybavené na trecích plochách silonovými lištami |
Pohon plošiny | Zo siete 230V v kombinácií s minimálne 3,0 kW benzínovej elektrocentrály pre pohon plošiny a zároveň bežného náradia zo zásuvky v koši |
Podpery pracovnej plošiny | Hydraulický sklopné. Nie vysúvacie, ustavenie vo svahu min. 8% s automatickou niveláciou |
Pomocný pojazd plošiny pre presun pri práci | Pomocou hydraulických prítlačných valcov na kolesá, ovládaný hydraulickými ventilmi |
Núdzové ovládanie plošiny | Ručnou hydraulickou pumpou |
Otoč plošiny | Nekonečná s bezpečnostnou preklzovou spojkou |
Počítadlo motohodín | Počítajúce motohodiny zapojenia plošiny |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Nákup novej (nepoužívanej) originálnej prívesnej vysokozdvižnej prístupovej plošiny v súlade s opisným formulárom, spôsobilej na prevádzku v premávke na pozemných komunikáciách v SR v zmysle všeobecne záväzných právnych predpisov SR a EÚ. |
Záručná doba je 24 mesiacov a plynie odo dňa podpísania preberacieho protokolu Objednávateľom a protokolu o zaškolení zamestnancov Objednávateľa, a to od dátumu neskoršieho uvedeného na protokole. |
Úhrada Ceny za riadne dodanie Predmetu zmluvy na miesto určenia vrátane zaškolenia zamestnancov Objednávateľa bude realizovaná po protokolárnom prevzatí kompletného Predmetu zmluvy bez vád a zaškolení zamestnancov Objednávateľa jednorazovo formou bezhotovostného platobného styku, na základe Dodávateľom vyhotovenej a doručenej faktúry s prílohami. |
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi, prílohu faktúry tvorí preberací protokol a protokol o zaškolení zamestnancov Objednávateľa. Za doručenie sa považuje deň doručenia faktúry a jej príloh elektronicky na adresu Objednávateľa. Dodávateľ sa zaväzuje poslať vyhotovenú faktúru vrátane príloh v listinnej podobe poštou na adresu sídla Objednávateľa a to bezodkladne po jej vystavení. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že obsah faktúry a jej príloh poslanej poštou sa zhoduje s faktúrou a jej príloh poslanou v elektronickej podobe. Faktúra musí byť vyhotovená v súlade s ustanoveniami všeobecne záväzných právnych predpisov SR. |
V prípade, ak má Dodávateľ sídlo mimo územia Slovenskej republiky a je platcom DPH, Objednávateľ má povinnosť v zmysle platných právnych predpisov odviesť daň za Dodávateľa. Keďže celková Cena, ktorú Objednávateľ zaplatí za Predmet zmluvy je jediným kritériom na vyhodnotenie ponúk, je Dodávateľ (platca DPH) so sídlom mimo územia SR povinný uvádzať svoju cenu tak, že k nej pripočíta 20% DPH. |
Dodávateľ dodá Predmet zmluvy vrátane dopravy, nastavenia a oživenia na miesto plnenia určené elektronicky Objednávateľom. Dodávateľ je povinný oznámiť osobe oprávnenej prevziať Predmet zmluvy za Objednávateľa minimálne 5 ( päť) pracovných dní pred dodaním Predmetu zmluvy elektronicky presný termín dodania Predmetu zmluvy. Za Objednávateľa je na mieste plnenia určená osoba ktorá je oprávnená prevziať / podpísať preberací protokol. |
Dodávateľ dodá Predmet zmluvy vrátane zaškolenia minimálne 3 zamestnancov Objednávateľa na mieste a v čase elektronicky určenom Objednávateľom. |
Dodávateľ vyhotoví a dodá najneskôr v deň dodania Predmetu zmluvy písomnú dokumentáciu súvisiacu s Predmetom zmluvy a to najmä preberací protokol, protokol o zaškolení zamestnancov Objednávateľa, návod na obsluhu a údržbu Predmetu zmluvy v slovenskom alebo českom jazyku, záručný list, servisná knižka, platný technický preukaz, COC, povinnú výbavu v zmysle všeobecne záväzných právnych predpisov SR, výbavu a príslušenstvo v rozsahu technickej špecifikácie. |
Dodávateľ do 5 ( piatich) pracovných dní od uzavretia Zmluvy predloží Objednávateľovi: |
i. podrobný aktualizovaný rozpočet Predmetu zmluvy; |
ii. podrobnú funkčnú a technickú špecifikáciu Predmetu zmluvy v rozsahu propagačných materiálov zverejňovaných výrobcom danej značky Predmetu zmluvy s uvedením presného názvu (obchodnej značky) výrobku vrátane rozpisu ceny bez DPH, sadzby DPH; |
iii. potvrdenie o autorizovanom obchodnom zastúpení vydané výrobcom alebo zástupcom výrobcu pre danú značku Predmetu zmluvy; |
iv. doklad a podmienky poskytovaného autorizovaného servisu výrobcom alebo zástupcom výrobcu pre danú značku Predmetu zmluvy, v ktorom sa budú uskutočňovať všetky servisné prehliadky a opravy, vrátane dodania náhradných dielov pre danú značku Predmetu zmluvy na požiadanie Objednávateľa po dobu plynutia záručnej doby na Predmet zmluvy; doklady potrebné k prevádzke Predmetu zmluvy a prihláseniu Predmetu zmluvy do evidencie, ktoré vedú orgány verejnej správy, ak takejto povinnosti podliehajú. |
Objednávateľ požaduje, aby Predmet zmluvy, spĺňal ďalšie, aj v opise predmetu zákazky nemenované podmienky, vyplývajúce zo záväzných a platných právnych noriem SR a EÚ, vzťahujúce sa na predmet zákazky, ak sú podľa úpravy požadované. |
V prípade nedodržania funkčných / technických parametrov na predmet zákazky, uvedených v technickej špecifikácii / opisnom formulári / v Zmluve a požiadaviek Objednávateľa, bude toto konanie / nekonanie Dodávateľa považované za podstatné porušenie Zmluvy a Objednávateľ má právo odstúpiť od Zmluvy. |
V prípade nedodržania akejkoľvek podmienky Zmluvy / požiadavky Objednávateľa v súlade so Zmluvou / opisným formulárom, bude toto konanie / nekonanie Dodávateľa považované za podstatné porušenie Zmluvy a Objednávateľ má právo odstúpiť od Zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronického trhoviska / Všeobecných zmluvných podmienok (OPET) a to bez akýchkoľvek ďalších nárokov Dodávateľa. |
Zmluvné strany sa dohodli, že Dodávateľ musí zabezpečiť servis vrátane dodania náhradných dielov. Servis, v ktorom sa budú uskutočňovať všetky servisné prehliadky odporúčané výrobcom, opravy na požiadanie po dobu trvania záručnej doby ako aj riešenia reklamácií počas trvania záručnej doby. |
V prípade ak táto povinnosť bude porušená, Objednávateľ to považuje za podstatné porušenie Zmluvy a má právo odstúpiť od Zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronického trhoviska / Všeobecných zmluvných podmienok (OPET) a to bez akýchkoľvek ďalších nárokov Dodávateľa. Zároveň má Objednávateľ popri vyššie uvedených nárokoch nárok aj na náhradu škody a to v plnej výške, ktorá mu v dôsledku porušenia povinnosti Dodávateľa vznikne. |
Pre odstránenie pochybností sa uvádza, že tento servis nemusí byť vo vlastníctve Dodávateľa, musí však byť autorizovaným servisom oprávneným prijať a vybaviť všetky reklamácie Objednávateľa, ako aj poskytovať autorizované servisné služby, zabezpečiť dodanie náhradných dielov pre Objednávateľa. |
V prípade, ak má plnenie Predmetu zmluvy vady je Dodávateľ povinný Predmet zmluvy prevziať na Objednávateľom elektronicky vopred určenom mieste, čase na náklady Dodávateľa. |
Dodávateľ je povinný preukázať, že spĺňa všetky podmienky požadované podľa § 32 ods.1 zákona o verejnom obstarávaní, a to dokladmi podľa § 32 ods.2 zákona o verejnom obstarávaní, v lehote do 10 ( desiatich) pracovných dní odo dňa vygenerovania Zmluvy na EKS, ak splnenie všetkých podmienok už nevyplýva z doplnenia dokladov do zoznamu hospodárskych subjektov, ktorý je vedený ÚVO. Doklady podľa § 32 ods.2 písm. a), b) c) a d) zákona o verejnom obstarávaní (pokiaľ už nie sú uvedené v zozname hospodárskych subjektov) Dodávateľ predloží Objednávateľovi, ako originál, alebo jeho úradne overenú kópiu. |
Pokiaľ výpis z obchodného registra predložený k zápisu do zoznamu hospodárskych subjektov nezodpovedá aktuálnemu stavu, je Dodávateľ povinný predložiť Objednávateľovi aktuálny výpis z obchodného registra, v lehote do 10 ( desiatich) pracovných dní odo dňa vygenerovania Zmluvy na EKS. |
Galanta, Galanta, Trnavský, Slovenská republika
14.06.2019 08:00 — 09.10.2019 12:00
2,00 ks
200 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
06.06.2019 15:45
11.06.2019 10:00
11.06.2019 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
07.06.2019 09:38 - Vstupná ponuka | 200 000,00 | € | Cena bez DPH |
11.06.2019 09:25 - Najvýhodnejšia ponuka | 136 000,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: