31966977
ŠTÁTNE LESY TATRANSKÉHO NÁRODNÉHO PARKU TATRANSKÁ LOMNICA
66, Tatranská Lomnica, 05960, SVK
45344710
ECOHolding s.r.o.
Tolstého 2, Košice, 04001, SVK
Stravné poukážky
stravné lístky, stravné poukážky, dodanie stravných lístkov, zabezpečenie stravovania
Tovar, Služba
1. Stravné poukážky
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov prostredníctvom stravných poukážok vo vybraných stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov dodávateľa, ktorí sú oprávnení tieto služby poskytovať. |
Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením § 152 ods. 2 zákona č. 311/ 2001 Z. z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Nominálna hodnota jednej stravnej poukážky | € | 3,90 | ||
Množstvo stravných poukážok | ks | 35 000 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Stravná poukážka obsahuje | názov a logo dodávateľa |
Stravná poukážka obsahuje | nominálnu hodnotu, kalendárny rok a dobu platnosti |
Stravná poukážka musí byť dostatočne chránená proti zneužitiu a falšovaniu ochrannými prvkami: | je opatrená číselným alebo čiarovým kódom a minimálne šiestimi ochrannými prvkami proti falšovaniu, používanými pre tlač dokladov a cenných papierov |
Názov |
Uvedené množstvo stravných poukážok na 12 mesiacov je len predpokladané a skutočne odobraté množstvo stravných poukážok počas trvania rámcovej dohody bude určené na základe aktuálnych potrieb objednávateľa v čiastkových objednávkach. Objednávateľ si vyhradzujú právo neodobrať všetky stravné poukážky. |
Podanie dielčej objednávky na dodanie stravných poukážok môže objednávateľ zadať e-mailom, prostredníctvom internetu,telefonicky, osobne, faxom alebo poštou. |
Dodanie stravných poukážok zabezpečí dodávateľ do troch pracovných dní od podania dielčej objednávky. |
Dodávateľ je povinný dodať objednané množstvo stravných poukážok do sídla objednávateľa. V cene stravných poukážok je zahrnuté aj dodanie objednaného množstva stravných poukážok do sídla objednávateľa, resp. na adresu podľa objednávky. |
Požaduje sa do troch pracovných dní po uzavretí zmluvy predložiť kontaktné údaje osoby (meno a priezvisko, adresa, tel. číslo,email), ktorá je za dodávateľa oprávnená konať vo veciach plnenia rámcovej dohody, na e-mailovu adresu kontaktnej osoby objednávateľa. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy. V rozpočte úspešný uchádzač uvedie z technickej špecifikácie predpokladané množstvo stravných poukážok, požadovanú nominálnu hodnotu stravnej poukážky, k nominálnej hodnote stravnej poukážky skutočnú hodnotu stravnej poukážky, ktorá bude fakturovaná a celkovú sumu, ktorá bude fakturovaná za predpokladané množstvo stravných poukážok v rámci celého predmetu zákazky. |
Nominálna hodnota jednej stravnej poukážky je stanovená v zmysle zákona č. 283/2002 Z. z. o cestovných náhradách v znení neskorších predpisov. |
Nominálna hodnota stravnej poukážky zahŕňa aj všetky ostatné náklady dodávateľa potrebné na kompletné dodanie predmetu zákazky (cena za dopravu, balné, poistenie, provízia). |
Zmena požadovanej nominálnej hodnoty stravnej poukážky počas doby platnosti zmluvy je právom objednávateľa a deje sa na základe vystavenej objednávky, v ktorej bude uvedená nová nominálna hodnota stravnej poukážky. |
Fakturácia sa bude realizovať priebežne za dodané množstvo stravných poukážok podľa čiastkových objednávok. |
Prevzatie predmetu zákazky bude potvrdené oboma zmluvnými stranami formou preberacích protokolov vystavených dodávateľom pre každé plnenie samostatne. |
Dodávateľ nahradí objednávateľovi vrátené nepoužité stravné poukážky a to dodaním stravných poukážok na nové obdobie v rovnakej nominálnej hodnote do 15 dní odo dňa ich vrátenia. |
Doba platnosti stravných poukážok je minimálne do konca kalendárneho roku v ktorom boli vydané. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať stravné poukážky s platnosťou do konca nasledujúceho kalendárneho roku najneskôr od začiatku mesiaca november príslušného kalendárneho roku, v ktorom sa stravné poukážky vydávajú. |
Rámcová dohoda sa uzatvára na 12 mesiacov a to od 1.8.2019 do 31.7.2020, alebo do vyčerpania stanoveného finančného limitu. Rozhodujúca je skutočnosť, ktorá nastane skôr. |
Názov | Upresnenie |
S dodávateľom bude uzavretá rámcová dohoda | Rámcová dohoda nezakladá priamo finančné plnenie |
č. 66, Tatranská Lomnica, Poprad, Prešovský, Slovenská republika
12
35 000,00 ks
136 500,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
06.06.2019 14:27
12.06.2019 12:00
12.06.2019 12:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
06.06.2019 14:29 - Vstupná ponuka | 136 500,00 | € | Cena bez DPH |
10.06.2019 14:12 - Najvýhodnejšia ponuka | 136 497,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: