17335825
Fakultná nemocnica s poliklinikou Žilina
ul.Vojtecha Spanyola 43, Žilina, 01207, SVK
00615803
R A D I X spol. s r.o.
Kremnička 36, Banská Bystrica, 97405, SVK
Operačný stôl - Urologické oddelenie
mobilný operačný stôl, elektrický, urológia
Tovar, Služba
1. Operačný stôl Urologické oddelenie
|
|
---|---|
Funkcia |
Polohovanie pacienta pri operačných zákrokoch. Zdravotnícke zariadenie, určený na operačné zákroky a endoskopické výkony urológie. |
Operačný stôl vysokej kvality, vysoko stabilný s elektrickým polohovaním, diaľkovým ovládačom s možnosťou nožného ovládania. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Mobilný operačný stôl s pevnou operačnou doskou | ks | 1 | ||
- preddefinované polohy stola | počet | 4 | ||
- priamo na ovládači preddefinované polohy | počet | 4 | ||
- výška stola v spodnej polohe | mm | 700 | ||
- motorizovaný náklon dosky stola (Trendelenburg/Antitrendelenburg) v rozsahu | ° | -30° / +30° | ||
- motorizovaný kombinovaný sklon trendelenburg/laterál v rozsahu | ° | 20°/20° | ||
- zdvih stola v rozsahu | mm | 700 -950 | ||
- motorizované polohovanie chrbtovej sekcie v rozsahu | ° | -40° / +70° | ||
- polohovanie nožný diel | ° | +70°/-90° | ||
- hlavový segment sklopný | ° | +40/- 30 ° | ||
- motorizovaný laterálny náklon na obidve strany v rozsahu | ° | -20° / +20° | ||
- motorizované výškové nastavenie | mm | 350 | ||
- výška/hrúbka polstrovania segmentov stola | mm | 70 | ||
- motorizovaný náklon nožného dielu v rozsahu | ° | -90° / +70° | ||
- minimálna nosnosť operačného stola v štandardnej polohe bez obmedzenia | kg | 250 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Mobilný operačný stôl s pevnou operačnou doskou | základ stola s celonerezovým prevedením nohy vysoko odolným oterom, nárazom a dezinfekčným prostriedkom |
- | základňa operačného stola s bezdrôtovým diaľkovým ovládačom a nabíjačkou |
- Elektrické polohovanie : | Hore/dolu |
-- | Trendelenburg/Antitrendelenburg |
-- | Laterálne náklony |
-- | Chrbtová sekcia |
- | elektrické ovládanie operačného stola s možnosťou diaľkového ovládania bez pripojenia káblom a nožné ovládanie |
- | záložné ovládanie stola na základni stola |
- | presun pacienta so stolom pre štandardnú aj reverznú polohu |
- | všetky kolieska stola elektricky zasúvateľné pre zvýšenie stability alebo ekvivalentné riešenie napr. vsúvanie nožičiek, elektrická/mechanická brzda všetkých koliesok |
- | kovové časti z chrómniklovej nerezovej oceli, odolné dezinfekčným prostriedkom |
- | vysoká stabillita podvozku počas výkonu |
- | úzky/plochý profil platformy nohy stola pre dobrý prístup k pacientovi alebo ploché prevedenie |
- preddefinované polohy stola: | 0-poloha, flex poloha, reflex poloha a pamäť pre ďalších minimálne 10 nastavení |
- priamo na ovládači preddefinované polohy: | nulová poloha, flex poloha a reflex poloha |
- | obojstranné polohovanie (normálna aj reverzná poloha) pre nožné diely, chrbtový diel a hlavový diel (samostatne navzájom zameniteľné) |
- | polstrovanie matracmi z dvojvrstvovej antidekubitnej peny s pamäťovým efektom, |
- | tepelne izolujúcim (teplé na dotyk), paropriepustné a vodeodolné. Polstrovanie musí umožniť jednoduché odobratie pre čistenie a dezinfekciu (SFC penoa alebo ekvivalent) |
Príslušenstvo: | základňa stola s bezdrôtovým diaľkovým ovládačom |
- | nabíjačka akumulátorov alebo vstavaná |
- | diaľkový bezdrôtový ovládač stola s displejom zobrazujúcim stav polohy stola, zvuková signalizácia krajnej polohy počas polohovania dosky stola |
- | predlžovací segment, sedacia doska |
- | 2ks adapter na hlavový segment (set 1ks) |
- | hlavový segment sklopný |
- | TUR drenážny set alebo ekvivalent (drenážne umývadlo s adaptérom) |
- | 2ks štandardná svorka pre príslušenstvo |
- | 2ks držiaky na spodné končatiny goepel |
- | kolesový stojan s vedierkom alebo odhadzovacia nádoba s kolieskami a automatickou brzdou |
- | opierka na ruku s guľovým kĺbom, výškovo a do strany nastaviteľná |
- | prenosová doska |
- | 2ks ochrana ruky |
- | všetky segmenty stola musia byť vybavené polstrovaním a bočnými eurolištami |
--- TUR odtoková súprava | hygienický príjem a odvod tekutín |
--- | pripevnený na obslužný stôl pomocou vodiacich koľajníc |
--- | bezpečná prevádzka vďaka vodiacemu rámu |
--- | sterilizovateľná oplachovacia miska |
---Dodávka zahŕňa minimálne: | vodiaci rámik |
---- | umývadlo |
---- | drenážna trubica |
---- | vyplachovacia miska |
---- | sitko |
---- | 2ks upínacie svorky |
---- | Vozík, - jednoduchá preprava oceľového vedra nerez alebo CrNi pre použitie v kombinácii s odtokovou súpravou TUR |
Názov |
Nakoľko objednávateľ použil označenie konkrétneho výrobku je možné v technickom riešení použiť ekvivalent výrobku, ale len za predpokladu, že dodávateľ preukáže rovnaké alebo lepšie kvalitatívne vlastnosti výrobku pri dodržaní plnej funkčnej charakteristiky výrobku a parametrov v technickom opise predmetu zákazky. Za ekvivalent je považovaný prostriedok rovnakých alebo lepších parametrov |
Dodávateľ v prípade dodania ekvivalentu dodá platné Vyhlásenie o zhode výrobku, ktorý preukazuje zhodnosť ekvivalentu s požadovanými parametrami výrobku, s doplňujúcimi dokladmi k nemu, resp. certifikáty vydané autorizovanými osobami, ktoré majú oprávnenie na posudzovanie zhody výrobku. Konečné posúdenie ekvivalentnosti je výlučne v kompetencii objednávateľa. |
Ak dodávateľ nevyužije možnosť použitia ekvivalentu a neuvedie vo svojej ponuke obchodný názov materiálu alebo výrobku, bude mať objednávateľ za to, že dodávateľ uvažoval s tým výrobkom, ktorého obchodný názov uviedol objednávateľ v technickej špecifikácii predmetu zákazky. |
Zaškolenie personálu minimálne v rozsahu 3 hodín, dodávateľ vystaví doklad o zaškolení. |
Úvodné zaškolenie personálu najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa dodania a inštalácie prístroja. |
Požaduje sa odovzdanie technickej dokumentácie - manuál pre obsluhu v slovenskom jazyku alebo českom jazyku |
Dodávateľ musí garantovať dostupnosť náhradných dielov a príslušenstvo na všetky časti a komponenty v zostave počas celej životnosti zariadenia, min. 10 rokov od uvedenia prístroja do prevádzky. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že predložená cena neprevyšuje cenu predloženú v prieskume trhu verejných obstarávateľov za posledných 5 mesiacov na daný predmet obstarávania ak nie je rozdiel v predmete a v množstve. Ak je rozdiel v množstve alebo dodávateľ ponuka rozdielne zariadenie ako v procese prieskumu trhu, taktiež ak sa nezúčastnil prieskumu trhu za určené obdobie na daný predmet tak do maximálnej ceny uvedenej objednávateľom. |
Požadujeme do 7 dní od uzavretia zmluvy prospektový materiál ponúkaného tovaru, ktorý bude obsahovať popis technických vlastností tovaru tak, aby na ich základe mohol objednávateľ posúdiť splnenie všetkých technických požiadaviek objednávateľa a podrobný technický opis ponúkaného prístroja, s uvedením obchodného názvu, resp. typov označenia a údajmi deklarujúcimi technické parametre ponúkaných prístrojov. |
Dodávané zariadenie musí spĺňať legislatívne požiadavky pre umiestnenie na trh v Slovenskej republike. |
Požaduje sa predložiť Vyhlásenie o zhode a CE certifikát do 7 kalendárnych dní od uzatvorenia zmluvy |
Požaduje sa predložiť platný ŠUKL kód do 7 kalendárnych dní od uzatvorenia zmluvy ak legislatíva požaduje povinnú registráciu zdravotníckej pomôcky |
Požaduje sa do 7 kalendárnych dní po uzatvorení zmluvy predložiť objednávateľovi podrobný aktualizovaný rozpočet predmetu zákazky |
Vrátane dopravy na miesto plnenia, dodania a vyloženia tovaru do určených priestorov |
Vrátane inštalácie na mieste plnenia a ich uvedenie do prevádzky |
Požaduje sa odskúšanie funkčnosti a prevádzkyschopnosti dodaného prístroja |
Predmet plnenia musí spĺňať všetky technické vlastnosti uvedené v technickej špecifikácii |
Dodávateľ do 7 kalendárnych dní predloží v písomnej forme objednávateľovi rozpis jednotkovej ceny za ks v rozsahu cena bez DPH,cena s DPH |
Objednávateľ si vyhradzuje právo na kompletnú dodávku všetkých častí predmetu zákazky a naopak nepripúšťa možnosť dodávok len čiastkových častí predmetu zákazky. |
Požadujeme nástup servisného technika najneskôr do 24 hodín od nahlásenia poruchy v rámci záručnej opravy . |
Dodávateľ sa zaväzuje odstrániť poruchu najneskôr do 48 hodín od nástupu servisného technika na servis pre zariadenie, pokiaľ sú náhradné diely dostupné u dodávateľa. V prípade že diely nie sú dostupné u dodávateľa, odstránenie poruchy najneskôr do 3 kalendárnych dní odo dňa nástupu servisného technika na servis, alebo dodávateľ bezodplatne zapožičia náhradné zariadenie technicky a funkčne porovnateľné. |
V prípade nedodržania vyššie uvedených lehôt vzniká objednávateľovi nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 20€/deň , pričom tým nie je dotknutý nárok na náhradu škody. |
Zmluvná strana, ako aj verejný obstarávateľ, si v zmysle vyhradzuje právo na zmenu zmluvy/rámcovej dohody v zmysle § 18 zákona o verejnom obstarávaní |
Spôsob, čas a miesto dodania tovaru : |
a) termín dodania tovaru je do 45 kalendárnych dní od účinnosti zmluvy v pracovných dňoch v čase od 7:00 hod. do 15:30 hod. |
b) súčasťou dodávky je povinne dodací list, ktorý obsahuje najmä súpis položiek dodaného tovaru, jeho množstvo, jeho celkovú cenu bez DPH a s DPH, sadzbu DPH a číslo zmluvy, servisná dokumentácia, návod na použitie, preberací protokol a protokol o zaškolení obsluhy. |
c) Dodávateľ môže vystaviť faktúru až po úplnom dodaní, inštalovaní a sprevádzkovaní predmetu zmluvy, po úvodnom zaškolení personálu a po podpísaní preberacieho protokolu objednávateľom. |
d) termín dodania tovaru oznámi dodávateľ objednávateľovi najmenej 3 dni vopred na jeho emailovú adresu |
e) oprávnená osoba objednávateľa a jeho e mailová adresa pre účely dodania a prevzatia tovaru bude upresnená dodávateľovi do 72hod. po nadobudnutí účinnosti zmluvy |
f) Objednávateľ potvrdí dodávateľovi do 10 dní pracovných dní splnenie technických požiadaviek predmetu zákazky odo dňa prevzatia požadovaných dokumentov od dodávateľa. |
Nedodržanie akejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzavretím tejto Zmluvy riadne oboznámil s Technickou špecifikáciou predmetu zákazky a Osobitými podmienkami pre plnenie predmetu zákazky. |
Zmluvné a platobné podmienky: |
- požadujeme lehotu splatnosti faktúr 60 dní odo dňa doručenia Fa objednávateľovi |
- Faktúra sa vystaví dňom splnenia dodávky. Podkladom na vystavenie faktúry je povinne dodací list/ preberací protokol |
- Kúpna cena je stanovená ako pevná a úplná , zahŕňa kúpnu cenu tovaru, dodanie tovaru do miesta dodania, vrátane nákladov na dopravu a inštaláciu prístroja |
- Dodávateľ sa zaväzuje, že nepostúpi svoju pohľadávku podľa § 524 a nasl. Zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov bez predchádzajúceho súhlasu kupujúceho/objednávateľa/dlžníka. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky predávajúceho v rozpore s dohodou kupujúceho a podľa predchádzajúcej vety tohto článku, bude podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatný.Súhlas kupujúceho je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR. |
- Dodávateľ do 7 kalendárnych dní predloží v písomnej forme objednávateľovi rozpis jednotkovej ceny za ks v rozsahu cena bez DPH,cena s DPH |
Sankcie: |
- V prípade omeškania dodávateľa s dodaním tovaru má objednávateľ právo požadovať od predávajúceho zmluvnú pokutu vo výške0,05 % z kúpnej ceny za každý kalendárny deň omeškania , nárok na náhradu škody nie je tým dotknutý |
- Objednávateľ má nárok na voľbu nárokov uvedených v § 436 ObZ ods.1 písmen. a) až d) ak ju oznámi dodávateľovi včas v zaslanom oznámení vád alebo bez zbytočného odkladu po tomto oznámení. |
- Objednávateľ má popri nárokoch uvedených vyššie, aj nárok na náhradu škody a zmluvnú pokutu |
Predávajúci môže požadovať : |
- úrok z omeškania vo výške aktuálnej sadzby zákonných úrokov z omeškania podľa § 369 ods. 2 a § 369a Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov v spojení s § 1 ods. 1 nariadenia vlády Slovenskej republiky č. 21/2013 Z. z. |
Ukončenie zmluvného vzťahu: |
Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy v prípade, že zákazka, ktorá je predmetom zmluvy je kapitálovým výdavkom hradeným zo štátneho rozpočtu a poskytovateľ finančných prostriedkov / príslušný orgán štátnej správy - ministerstvo /, ktorý má realizovať jej financovanie neposkytol z akéhokoľvek dôvodu alebo bez udania dôvodu Objednávateľovi finančné prostriedky na realizáciu tejto zákazky. Zmluvné strany sa dohodli, že v prípade odstúpenia od zmluvy z tohoto dôvodu nevzniká žiadnej zo zmluvných strán nárok na akékoľvek finančné plnenie. |
Zmluvu možno ukončiť dohodou oboch zmluvných strán |
Objednávateľ môže odstúpiť od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvy dodávateľom za: |
a) nedodržanie termínu dodania tovaru dohodnutého v zmluve, resp. v objednávke |
b) dodanie predmetu zmluvy, ktorý nezodpovedá vlastnostiam, akosti, množstve dohodnutých v zmluve |
c) neodovzdá doklady, ktoré sú potrebné na prevzatie a na užívanie tovaru a ostatné podstatné porušenia zmluvy , ktoré upravujú ustanovenia Obchodného zákonníka |
d) Podľa ustanovení Obchodného zákonníka môže predávajúci odstúpiť od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvy upravené v tejto zmluve a ustanoveniach Obchodného zákonníka |
e) odstúpením od zmluvy z dôvodov a za podmienok uvedených v aktuálnych Všeobecných zmluvných podmienkach OPET-u a podľa ustanovení Obchodného zákonníka |
f) nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky objednávateľa uvedenej v tomto opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa, pričom objednávateľ: |
- ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu, že dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti |
- môže vystaviť dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS, |
- môže vystaviť dodávateľovi negatívnu referenciu pre Úrad pre verejné obstarávanie, v ktorej objednávateľ úradu pre verejné obstarávanie oznámi, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľom |
V prípade, že dôjde k podstatnému porušeniu povinností vyplývajúcich z tejto zmluvy, vzniká objednávateľovi nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 10 % z celkovej ceny predmetu zmluvy, a to najneskôr do 10 dní odo dňa doručenia písomného upozornenia na podstatné porušenie zmluvy, pričom tým nie je dotknutý nárok objednávateľa na odstúpenie od tejto zmluvy. |
Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od tejto zmluvy v prípade ak v momente uzavretia zmluvy nemá dodávateľ v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a ZRPVS a k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 30 dní od momentu uzavretia zmluvy, alebo ak mu bol právoplatne uložený zákaz účasti podľa § 182 ods. 3 písm. b/ zákona o verejnom obstarávaní. |
Pre ukončenie zmluvy dohodou zmluvných strán sa vyžaduje: |
- vyhotovenie dohody o ukončení zmluvy v písomne v listinnej forme |
- aby dohoda o ukončení zmluvy obsahovala podstatné náležitosti súvisiace s ukončením zmluvy a vysporiadaním záväzkov zmluvných strán a termín ukončenia zmluvy |
Ukončenie zmluvných strán dohodou zmluvných strán nastane ku dňu, ktorý je určený v dohode o ukončení, inak ku dnu jej podpísania a zverejnenia podľa príslušných predpisov. |
V dokumente o ukončení zmluvy musia byť uvedené podstatné náležitosti : |
- dôvody ukončenia zmluvy |
- termín ukončenia zmluvy |
- platnosť a účinnosť dokumentu zakladajúceho ukončenie zmluvy |
- vyhotovenie dohody o ukončení zmluvy v písomnej forme |
- vzájomné vysporiadanie finančných a iných záväzkov, ktoré vznikli medzi zmluvnými stranami sú oprávnené ku dňu ukončenia zmluvy |
Prístroj musí byť dodaný nový, nepoužívaný , nerepasovaný |
Ochrana osobných údajov: |
1. Dodávateľ je povinný poučiť všetky fyzické osoby, ktoré sa budú podieľať v jeho mene a na jeho zodpovednosť pri plnení zmluvy mlčanlivosťou. Dodávateľ predloží podpísané poučenie o povinnosti mlčanlivosti pred plnením zmluvy pre každú vyslanú fyzickú osobu, alebo pred samotným výkonom práce každá vyslaná fyzická osoba sa oboznámi s poučením u objednávateľa a poučenie podpíše. Bez uvedeného, vyslanej osobe nebude umožnený výkon práce na pracoviskách objednávateľa, kde môže prísť do styku z osobnými údajmi. |
2. Neumožnený vstup do priestorov objednávateľa zástupcovi dodávateľa bez poučenia o mlčanlivosti sa nepovažuje za neposkytnutie súčinnosti pri plnení zmluvy zo strany objednávateľa. |
3. Vyslaná fyzická osoba zároveň podpíše oboznámenie sa s informáciou o spracovaní osobných údajov v zmysle článku 13 a príslušných recitálov Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov a zákona NR SR č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov – Evidencia zástupcov a dodávateľov a odberateľov. |
4. Poučenie o mlčanlivosti s prehlásením o informovaní je dostupné na webových stránkach objednávateľa , v sekcii „Ochrana osobných údajov, GDPR“: P O U Č E N I E o povinnosti mlčanlivosti s informačnou povinnosťou |
5. Dodávateľ zodpovedá za porušenie povinnosti za vyslané fyzické osoby, ktoré sa podieľajú na plnení zmluvy v mene dodávateľa v priestoroch objednávateľa. |
Informačná povinnosť: |
Poučená osoba potvrdzuje svojím podpisom, že bola informovaná o zásadách ochrany osobných údajov v zmysle článku 13 a príslušných recitálov Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov a zákona NR SR č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov, dostupné na webových stránkach objednávateľa v sekcii „Ochrana osobných údajov, GDPR“. |
Názov | Upresnenie |
Záruka minimálne | 24 mesiacov |
Ul. Vojtecha Spanyola 43, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika
10.06.2019 07:00 — 26.07.2019 15:30
1,00 ks
35 978,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
03.06.2019 15:25
07.06.2019 12:00
07.06.2019 12:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
04.06.2019 09:52 - Vstupná ponuka | 35 950,00 | € | Cena bez DPH |
04.06.2019 09:52 - Najvýhodnejšia ponuka | 35 950,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: