00319091
Mesto Tornaľa
Mierová 14, Tornaľa, 98201, SVK
31579710
Zeppelin SK s.r.o.
Zvolenská cesta 14605/50, Banská Bystrica - Kráľová, 97405, SVK
Nová svahovacia hydraulicky naklápateľná lopata na rýpadlo-nakladač Caterpillar 427 F2
svahovacia lopata, hydraulicky naklápateľná lopata
Tovar, Služba
1. Nová svahovacia hydraulicky naklápateľná lopata na rýpadlo-nakladač
|
|
---|---|
Funkcia |
Na čistenie výkopov a kanálov |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Šírka lopaty | mm | 1500 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Kompatibilná s Caterpillar 427 F2 | áno |
Hydraulická lopata s upínaním na rýchloupínač originál CAT s britom šírky 1500mm | áno |
Dvojpiestová hydraulická lopata | áno |
Kompatibilné hadice a rýchlospojky na uchytenie na stroj CAT 427 F2 | áno |
Ochranné kryty piestov | áno |
Celo-hardoxové prevedenie | áno |
Názov |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar. |
Lehota dodania - 10 dní od uzavretia Zmluvy. |
Dodávateľ je povinný riadne dodať Predmet Zmluvy v súlade so Zmluvou. Objednávateľ je povinný Predmet Zmluvy v súlade so Zmluvou prevziať. Objednávateľ má právo odmietnuť prevziať Predmet Zmluvy, ak Predmet zmluvy nezodpovedá a nezhoduje sa s predloženou ponukou Dodávateľa a technickou špecifikáciou. |
O odovzdaní Predmetu Zmluvy bude spísaný preberací a odovzdávací protokol, ktorý bude potvrdený podpisom oprávnených zástupcov oboch Zmluvných strán. Súčasťou odovzdania a prevzatia Predmetu Zmluvy bude aj odovzdanie potrebných listín, návodov a informácií týkajúcich sa jeho riadneho využitia. |
Vrátane zaškolenia max. 3 osôb v rozsahu max. 1 hodiny. |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Kúpnu cenu uhradí Objednávateľ Dodávateľovi na základe faktúry, ktorú Dodávateľ riadne vystaví a odošle Objednávateľovi. |
V prípade ak faktúra nebude v súlade s príslušnými platnými právnymi predpismi, budú v nej uvedené nesprávne údaje, je to dôvod na odmietnutie faktúry Objednávateľom a jej vrátenie na opravu alebo doplnenie. Nová lehota splatnosti začne plynúť až po preukázateľnom doručení novej faktúry. |
Dodávateľ poskytne na Predmet Zmluvy záruku v trvaní minimálne 12 mesiacov odo dňa podpisu preberacieho a odovzdávacieho protokolu. |
V prípade nedodržania termínu dodania Predmetu Zmluvy je Objednávateľ oprávnený účtovať Dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z Kúpnej ceny za každý deň omeškania.To platí aj v prípade nedodania alebo oneskoreného dodania dokladov, ktoré sú potrebné na prevzatie. |
Požaduje sa predložiť príslušnú dokumentáciu a certifikáty. |
Mierová 14, Tornaľa, Revúca, Banskobystrický, Slovenská republika
12.06.2019 08:00 — 21.06.2019 08:00
1,00 ks
4 300,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
03.06.2019 09:56
10.06.2019 13:00
10.06.2019 13:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
05.06.2019 15:48 - Vstupná ponuka | 3 960,00 | € | Cena s DPH |
05.06.2019 15:48 - Najvýhodnejšia ponuka | 3 960,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: