30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Kutuzovova 8, Bratislava, 83247, SVK
36634760
BBC Systém s.r.o.
Kamenárska 186, Hliník nad Hronom, 96601, SVK
Oprava elektroinštalácií
Oprava elektroinštalácií
Služba, Tovar
1. Oprava elektroinštalácií
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je oprava elektroinštalácií na budovách (nevyhovujúce osvetlenie montážnych jám), elektroinštalácia je zastaraná (staré Al rozvody), nevyhovujúca kapacitou a súčasným bezpečnostným normám. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Budova č. 91 | - | - | ||
1. Demontáž, dodávka a montáž svietidiel LED 6x3 W BAR 10 až 30 V DC | ks | 10 | ||
2. Demontáž dodávka a montáž transformátora k LED svietidlám 12 až 14 V 100 W s usmerňovačom | ks | 2 | ||
3. Dodávka a montáž 12 až 24 V, 2 x Cu 1,5 mm | m | 30,00 | ||
Budova č. 30 - 2. poschodie | - | - | ||
1. Demontáž povodných rozvodov (AL kabeláže), zásuviek, vypínačov a svietidiel | súbor | 1 | ||
2. Demontáž ističa deónového B60 A3 | ks | 1 | ||
3. Dodávka a montáž ističa deónového B 125 A3 | ks | 1 | ||
4. Demontáž, dodávka a montáž kombinovaného prístr. ( ist., chrán.) 4-pól. 63/4/0,03/AC | ks | 3 | ||
5. Demontáž, dodávka a montáž kombinovaného prístr. ( ist., chrán.) 4-pól. 16/4/0,03/AC | ks | 2 | ||
6. Demontáž, dodávka a montáž ističa B 10A/1/230 V | ks | 3 | ||
7. Demontáž, dodávka a montáž ističa B 16A/1/230 V | ks | 4 | ||
8. Demontáž, dodávka a montáž spínača nástenného IP55-65 do 63A/400V | ks | 16 | ||
9. Demontáž, dodávka a montáž dvoj zásuvka, IP 54, na omietku s viečkom sivá | ks | 11 | ||
10. Demontáž, dodávka a montáž spínača na omietku IP 54, 10A/250V | ks | 7 | ||
11. Demontáž, dodávka a montáž skrinky svorkovnicovej na stenu 5x6 kontakt do 65A/400V, IP 55-65 | ks | 3 | ||
12. Demontáž, dodávka a montáž káblového žľabu - 100x150, 50x120, 50x62, 20x20 mm | m | 260,00 | ||
13. Demontáž, dodávka a montáž pancierovej chráničky 40 mm | m | 34,00 | ||
14. Demontáž, dodávka a montáž káblu Cu 750V:CYKY - J 3x1,5 mm | m | 156,00 | ||
15. Demontáž, dodávka a montáž káblu Cu 750V:CYKY - J 3x2,5 mm | m | 127,00 | ||
16. Demontáž, dodávka a montáž káblu Cu 750V:CYKY - C 3x6,0 mm | m | 46,00 | ||
17. Demontáž, dodávka a montáž káblu Cu 750V:CYKY - C 3x4,0 mm | m | 32,00 | ||
18. Demontáž, dodávka a montáž káblu Cu 750V:CYKY - C 5x2,5 mm | m | 64,00 | ||
19. Demontáž, dodávka a montáž vodiča 6 mm, zeleno-žltý - ochrana pospojovaním | m | 53,00 | ||
20. Dodávka a montáž svietidla priem. žiarivkového - 2x žiarivka 36W, IP54 | ks | 23 | ||
21. Ostatný inštalačný materiál (hmoždinky, vruty do hmoždiniek, svorky, WAGO svorky) | súbor | 1 | ||
22. Spracovanie schémy skutočného zapojenia, označenie vývodov rozvádzača | výkresy | 2 | ||
23. Spracovanie východiskovej revízie a vypracovanie správy | správa | 1 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia a montáže na mieste plnenia. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že za podmienok dohodnutých v tejto zmluve, vo vlastnom mene a na vlastnú zodpovednosť pre objednávateľa vykoná dielo. |
Dodávateľ sa zaväzuje odovzdať objednávateľovi pred začatím prác zoznam všetkých pracovníkov s ich osobnými údajmi, ktorí sa budú podieľať na vykonaní diela, ako aj zoznam techniky s uvedením evidenčných čísiel z dôvodu zabezpečenia vstupu do objektu. |
Dielo musí byť vykonané v súlade so zmluvnými podmienkami, s platnými bezpečnostnými predpismi a odovzdané objednávateľovi podľa podpísaného zápisu oprávnenými zástupcami oboch zmluvných strán o odovzdaní a prevzatí diela. |
Dodávateľ je povinný dodržiavať všetky platné zásady v oblasti požiarnej ochrany, bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a ochrany životného prostredia, vyplývajúce z platných predpisov a zákonov týkajúcich sa týchto oblastí v priebehu celej doby plnenia tejto zmluvy. |
Cena za vykonanie diela je stanovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov. |
Cena za vykonanie diela je cenou, ktorá je uvedená v tejto zmluve uzavretej automatizovaným spôsobom v rámci Elektronického kontraktačného systému a zahŕňa všetky náklady, poplatky a úhrady dodávateľa pri vykonávaní celého diela podľa zmluvy, vrátane nákladov na vlastnú dopravu do miesta vykonania diela. |
Spôsob fakturácie bude upresnený po vygenerovaní zmluvy. |
Ak dodávateľ nie je platca DPH a v priebehu plnenia zmluvy sa stane platcom DPH, objednávateľ nebude na túto skutočnosť prihliadať. |
Faktúra bude vystavená v zmysle § 71 a nasl. zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov a musí obsahovať údaje uvedené v § 74 ods. 1 tohto zákona. Povinnosť priznať a odviesť daň prechádza z dodávateľa na príjemcu plnenia - objednávateľa, dodávateľ vystaví pre objednávateľa faktúru bez DPH, na ktorej uvedie slovnú informáciu „prenesenie daňovej povinnosti“. |
Objednávateľovi bude faktúra predložená do 15 dní po riadnom vykonaní diela. Dodávateľ predloží objednávateľovi faktúru v troch výtlačkoch, prílohou faktúry bude zápis o odovzdaní a prevzatí diela potvrdený poverenými oprávnenými osobami oboch zmluvných strán. |
Splatnosť faktúry dodávateľa za riadne vykonané dielo je do 30 dní od jej doručenia objednávateľovi. |
Dodávateľ zodpovedá za ochranu priestorov, v ktorých bude dielo vykonané, za ich zabezpečenie a za škody vzniknuté porušením svojich povinností podľa § 373 až 386 Obchodného zákonníka. |
Ak dodávateľ nevykoná dielo v termíne podľa tejto zmluvy je povinný zaplatiť objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z ceny za dielo za každý deň omeškania až do vykonania diela podľa zmluvných podmienok. |
Dodávateľ sa zaväzuje prípadné vady na vykonaných prácach odstrániť bezodplatne a bez zbytočného odkladu, po uplatnení oprávnenej reklamácie objednávateľom. |
Miesto vykonania diela: Hlohovec. |
Dodávateľ (právnická osoba) musí vlastniť platné oprávnenie na opravu, montáž a OPaOS VTZ elektrických vydané oprávnenou organizáciou na firmu podľa § 15 zákona č. 124/2006 Z. z. o bezpečnosti práce na firmu v rozsahu § 24 - revízny technik vyhlášky MPSVaR SR 508/20019 Z.z na osobu. Toto oprávnenie predloží objednávateľovi do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
Dodávateľ (fyzická osoba), musí vlastniť platné osvedčenie o odbornej spôsobilosti na VTZ elektrických vydané oprávnenou organizáciou na osobu podľa § 16 zákona 124/2006 Z.z. o bezpečnosti práce v rozsahu § 24 - revízny technik vyhlášky MPSVaR SR 508/20019 Z.z . Toto osvedčenie predloží objednávateľovi do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
Dodávateľ sa zaväzuje prepraviť vzniknutý odpad podľa druhu na miesto zhodnotenia alebo zneškodnenia v zmysle zákona č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov, pričom túto prepravu bude vykonávať na základe registrácie. |
Prepravu odpadu môže dodávateľ zabezpečiť aj treťou osobou, ktorá vlastní príslušnú registráciu alebo súhlas na prepravu odpadov. Objednávateľovi je povinný odovzdať doklady (vážne lístky, sprievodný list NO) zo skládky, kde bol odpad odovzdaný. Odpad dodávateľ odovzdá v mene objednávateľa. |
Duklianske kasárne, Dukelská 3613/7, 920 01 Hlohovec, Hlohovec, Hlohovec, Trnavský, Slovenská republika
24.06.2019 07:00 — 30.08.2019 15:00
1,00 celok
10 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
03.06.2019 09:49
10.06.2019 09:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
03.06.2019 09:52 - Vstupná ponuka | 10 000,00 | € | Cena s DPH |
10.06.2019 08:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 6 840,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: