17336210
Záchranná zdravotná služba Bratislava
Antolská 11, Petržalka, 85007, SVK
43818030
DD21 s.r.o.
Švábska 107, Prešov, 08005, SVK
Nákup tonerov, valcov a odpadovej nádoby pre zariadenie Xerox 7225
tlač, náplne do tlačiarní, tonerové náplne, fotokopírovanie, kopírovanie
Tovar, Služba
1. Originálne tonery a prílušenstvo do Xerox WorkCentre 7225
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je kúpa originálnych tonerov (nerepasovaných) vyrobených podľa štandardov výrobcu do konkrétne určených zariadení. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Yellow – 006R01462 | ks | 4 | ||
Magenta – 006R01463 | ks | 4 | ||
Black – 006R01461 | ks | 8 | ||
Cyan – 006R01464 | ks | 4 | ||
Odpadový kontajner – 008R13089 | ks | 8 | ||
Fotoválec 013R00657 | ks | 4 | ||
Fotoválec 013R00660 | ks | 3 | ||
Fotoválec 013R00659 | ks | 3 | ||
Fotoválec 013R00658 | ks | 3 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Dodávateľ je povinný do 7 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy predložiť podrobný rozpočet. |
Dodávateľ je povinný dodať nový tovar v balení spĺňajúcom všetky znaky originálneho balenia daného výrobcu. Tonery sú vyrobené priamo výrobcom originálnych periférnych zariadení príslušnej značky, v originálnych baleniach, nepoškodené, neporušené. Tonery a príslušenstvo do Xerox WorkCentre 7225 nesmú byť repasované ani vyrábané iným výrobcom ako ekvivalentné náhrady. |
Ostatné práva a povinnosti, ktoré nie sú upravené v tejto zmluve, sa riadia ustanoveniami OPET. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že pohľadávku voči objednávateľovi, ktorá mu, ako veriteľovi, vznikne z tohto zmluvného vzťahu, nepostúpi podľa § 524 a nasl. Občianskeho zákonníka tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa, ako dlžníka. Postúpenie pohľadávky dodávateľom bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa je neplatné podľa § 39 Občianskeho zákonníka. Súhlas objednávateľa je platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas jeho zriaďovateľa (Ministerstvo zdravotníctva Slovenskej republiky). |
Doba splatnosti faktúry 30 dní od doručenia faktúry. |
Antolská 11, Bratislava - mestská časť Petržalka, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika
07.06.2019 15:13 — 14.06.2019 15:13
1,00 celý predmet zákazky
4 930,01
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
30.05.2019 15:17
05.06.2019 09:00
05.06.2019 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
30.05.2019 15:35 - Vstupná ponuka | 4 929,96 | € | Cena s DPH |
05.06.2019 07:47 - Najvýhodnejšia ponuka | 4 798,80 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: