• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    29.05.2019 15:18
  •    Predkladanie ponúk
    04.06.2019 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    04.06.2019 09:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.06.2019 10:05

Detail zákazky Z201917030

  •    Vyhlásenie zákazky
    29.05.2019 15:18
  •    Predkladanie ponúk
    04.06.2019 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    04.06.2019 09:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.06.2019 10:05

Základné údaje

Z201917030

OF-192519

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4056001

Objednávateľ

00610381

Fakultná nemocnica Trnava

A. Žarnova 11, Trnava, 91775, SVK

Dodávateľ

47687410

dotFive s.r.o.

Pribinova 4, Bratislava, 81109, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Softvér, prevod hlasu na písaný text.

audio záznam, hlas, softvér, formulár, reprodukcia

  • 48314000-2 - Softvérový balík na rozoznávanie hlasu
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Softvér, prevod hlasu na písaný text.
Funkcia
Softvér slúži ako náhrada klávesnice, diktovanie textu hlasom. Systém použiteľný pre všetky štandardné aplikácie, ale predovšetkým pre Nemocničný informačný systém a jeho moduly.
Systém plne funkčný a určený pre OS Windows
Riešenie musí byť  bez nutnosti pripojenia do externých sietí, prevádzka off-line.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Balík riešenia multilicencia, - viacnásobná pre viacerých paralelných používateľov určená licencia na prevádzkovanie softvéru ks 1
- počet užívateľov/používateľov ks 150
- pamäťová kapacita HDD pre inštaláciu bez slovníka GB 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Softvér, prevod hlasu na písaný text: OS Windows 7/10 32/64 bit
- riešenie na prevod hlasového vstupu na písaný text musí podporovať všetky aplikácie, ktoré natívne podporujú vstup z klávesnice
- lokálne uložené dáta na pracovnej stanici, vrátane licenčného kľúča
- plná funkcionalita riešenia musí byť zabezpečené bez nutnosti pripojenia do externých sietí objednávateľa a dodávateľa
- riešenie musí byť časovo neobmedzené. Licencia musí umožňovať prevádzku bez podmienky dodatočných zmluvných záväzkov - krabicový softvér
- podpora off-line a on-line aktualizácii slovníkov bez dopadu na už vykonané užívateľské zmeny.
Riešenie musí obsahovať špecializované medicínske slovníky v slovenskom jazyku pre oblasti: - všeobecný medicínsky slovník
-- Onkologický slovník
-- Histologický slovník
-- Patologický slovník
-- Rádiologický slovník
-- Slovník všeobecnej slovenčiny
- -
- plné editovanie  slovníka, s možnosťou pridania ľubovoľného množstva vlastných slov a preddefinovaných textov.
- možnosť vzdialeného zápisu s bezdrôtovým zariadením
- podpora a prepis aj importovaných zvukových záznamov
- možnosť kontroly správne zapísaného textu
- možnosť vypočuť celú nahrávku od začiatku do konca, čítanie celého textu
- možnosť prehrávania od slova, kde je aktuálne umiestnený kurzor
- zvýraznenie prehrávaného slova, čítania textu
- možnosť prepisu textu od umiestnenia kurzora v textovom poli do aplikácie zvolenej používateľom
- možnosť zafixovania pozície kurzora pre prepis
- možnosť úpravy výsledného textu
- možnosť prepisu skôr zhotovených audio záznamov
- hlasové ovládanie funkcií programu (na začiatku a na konca diktátu, vybraný slovník povelov )
- riešenie musí mať možnosť vytvárania preddefinovaných šablón a ich použitie v texte na hlasový povel
- možnosť zdieľania užívateľských slovníkov v rámci siete objednávateľa
- možnosť pripojiť iné ovládacie HW periférie a ich SW podpora (napr. pedále, tlačidlá na začatie/zastavenie rozpoznávania, a iné)
- nastaviteľná citlivosť záznamového zariadenia, spracovania zvuku, pre odstránenie ruchov z okolia.
- vytváranie samostatných užívateľských profilov priamo v riešení
- report, záznam o užívaní/použití riešenia
- inštalácia na PC prostredníctvom interného administrátora objednávateľa
- prenos licencie pri výmene HW minimálne spôsobom migrácie dát, alebo opätovné použitie licencie na inom počítači
- pri prenose licencie len migráciou dát zabezpečenie náhradnej licencie v prípade zlyhania HW
- pracovná stanica s procesorom Intel s min. 2 jadrami v základnej taktovacej frekvencii 2.0 GHz, operačná pamäť 2 GB, miesto na disku 1 GB.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Objednávateľ je v zmysle  § 17 ods. 6 zákona č. 69/2018 Z. z. o kybernetickej bezpečnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov prevádzkovateľom základnej služby . Uzatvorením tejto zmluvy dodávateľ berie na vedomie ,že uzatvára zmluvu so subjektom,ktorý je zaradený  do zoznamu základných služieb a jej prevádzkovateľa do registra prevádzkovateľov základných služieb , z čoho pre zmluvné strany vyplývajú práva a povinnosti.
Zaškolenie personálu, interného administrátora, minimálne v rozsahu 60 hodín, dodávateľ vystaví doklad o zaškolení.
Úvodné zaškolenie personálu, interného administrátora, najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa dodania prípadne  inštalácie SW.
Požaduje sa odovzdanie technickej dokumentácie - manuál pre obsluhu v slovenskom jazyku
Požadujeme do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy prospektový materiál, manuál ponúkaného tovaru, ktorý bude obsahovať popis technických vlastností softvéru a jeho funkcionality a podrobný technický opis ponúkaného softvéru, s uvedením obchodného názvu, resp. typov označenia a údajmi darujúcimi technické parametre, funkcionality  ponúkaného softvéru.
Dodávaný softvér musí spĺňať legislatívne požiadavky pre umiestnenie na trh v Slovenskej republike.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Nový, doposiaľ nepoužitý softvér
Požaduje sa do 7 dní po uzatvorení zmluvy predložiť objednávateľovi podrobný aktualizovaný rozpočet predmetu zákazky ,rozpis jednotkovej ceny za ks v rozsahu cena bez DPH,cena s DPH
Predmet plnenia musí spĺňať všetky minimálne požadované  technické vlastnosti uvedené v technickej špecifikácii.
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Miesto dodania tovaru a služieb je sídlo Objednávateľa.
Požaduje sa odskúšanie funkčnosti a prevádzkyschopnosti dodaného softvéru
Vrátane inštalácie na mieste plnenia minimálne dve inštalácie, uvedenie do prevádzky, zaškolenie  administrátorov objednávateľa.
Objednávateľ si vyhradzuje právo na kompletnú dodávku všetkých častí predmetu zákazky a naopak nepripúšťa možnosť dodávok len čiastkových častí predmetu zákazky a funkcionalít.
Požadujeme nástup servisného technika, vzdialenej podpory najneskôr do 24 hodín od nahlásenia poruchy v rámci záručnej opravy, v prípade dní pracovného pokoja najbližší pracovný deň.
Dodávateľ sa zaväzuje odstrániť poruchu  alebo nefunkčnosť funkcionality, systémový problém,   najneskôr do 48 hodín v rámci pracovných dní od nástupu servisného technika na servis pre SW riešenie.
Spôsob, čas a miesto dodania:
a) termín dodania  resp. inštalácie je do 30 pracovných dní od účinnosti zmluvy v pracovných dňoch v čase od 7:00 hod. do 15:30 hod.
b) súčasťou dodávky je povinne dodací list, ktorý obsahuje najmä súpis položiek dodaného tovaru, jeho množstvo, jeho celkovú cenu bez DPH a s DPH, sadzbu DPH a číslo zmluvy, servisná dokumentácia, návod na použitie, preberací protokol a protokol o zaškolení administrátorov objednávateľa.
c) Dodávateľ môže vystaviť faktúru až po úplnom dodaní softvéru v priestoroch objednávateľa a po podpísaní dodacieho listu, po úvodnom zaškolení administrátorov a po podpísaní preberacieho protokolu objednávateľom.
d) termín dodania tovaru oznámi dodávateľ objednávateľovi najmenej 3 dni vopred na jeho emailovú adresu
e) oprávnená osoba objednávateľa a jeho e mailová adresa pre účely dodania a prevzatia tovaru bude upresnená dodávateľovi do 72hod. po nadobudnutí účinnosti zmluvy
V prípade nedodržania vyššie uvedených lehôt vzniká objednávateľovi nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 50 €/deň, maximálne však do výšky 20 % ceny za tovar, pričom tým nie je dotknutý nárok na náhradu škody.
Zmluvná strana, ako aj verejný obstarávateľ, si v zmysle vyhradzuje právo na zmenu zmluvy/rámcovej dohody v zmysle § 18 zákona o verejnom obstarávaní
Zmluvné a platobné podmienky:
- požadujeme lehotu splatnosti faktúr 60 dní odo dňa doručenia Fa objednávateľovi
- Faktúra sa vystaví dňom splnenia dodávky. Podkladom na vystavenie faktúry je povinne dodací list/ preberací protokol
- Kúpna cena je stanovená ako pevná a úplná , zahŕňa kúpnu cenu softvéru, dodanie tovaru do miesta dodania, vrátane nákladov na dopravu, inštaláciu a zaškolenie
- Dodávateľ sa zaväzuje, svoje pohľadávky nepostúpi (ani s nimi nebude inak obchodovať) tretej strane bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa (písomný súhlas objednávateľa je podmienený predchádzajúcim súhlasom Ministerstva zdravotníctva SR, inak je tento súhlas neplatný). Pre vylúčenie akýchkoľvek pochybností postúpenie pohľadávky bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa spôsobuje neplatnosť takéhoto úkonu.
Sankcie:
- V prípade omeškania dodávateľa s dodaním tovaru má objednávateľ právo požadovať od dodávateľa  zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z kúpnej ceny za každý kalendárny deň omeškania, maximálne však do výšky 20 % ceny za tovar. Nárok na náhradu škody nie je tým dotknutý.
Dodávateľ je oprávnený požadovať od objednávateľa úrok z omeškania v zákonnej výške z dlžnej sumy za každý deň omeškania.
Ukončenie zmluvného vzťahu:
Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy v prípade, že zákazka, ktorá je predmetom zmluvy je kapitálovým výdavkom hradeným zo štátneho rozpočtu a poskytovateľ finančných prostriedkov / príslušný orgán štátnej správy - ministerstvo /, ktorý má realizovať jej financovanie neposkytol z akéhokoľvek dôvodu alebo bez udania dôvodu Objednávateľovi finančné prostriedky na realizáciu tejto zákazky. Zmluvné strany sa dohodli, že v prípade odstúpenia od zmluvy z tohoto dôvodu nevzniká žiadnej zo zmluvných strán nárok na akékoľvek finančné plnenie.
- zmluva môže zaniknúť okrem riadneho splnenia práv a povinností objednávateľa a dodávateľa z nej vyplývajúcic, na základe dohody oboch zmluvných strán, spôsobom uvedeným v zákone a všeobecných zmluvných podmienok elektronického trhoviska (ďalej len "VZP").
Objednávateľ môže odstúpiť od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvy dodávateľom. Za podstatné porušenie zmluvy dodávateľom sa považuje:
a) nedodržanie termínu dodania tovaru dohodnutého v zmluve,
b) dodanie predmetu zmluvy, ktorý nezodpovedá vlastnostiam, akosti, technickým požiadavkám a množstvu dohodnutom v zmluve
c) neodovzdanie dokladov, ktoré sú potrebné na prevzatie a na užívanie tovaru a ostatné podstatné porušenia zmluvy , ktoré upravujú VZP
d) dodávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvy upravené vo VZP
V prípade, že dôjde k podstatnému porušeniu povinností vyplývajúcich zo zmluvy, vzniká objednávateľovi nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 10 % z celkovej ceny predmetu zmluvy, a to najneskôr do 10 dní odo dňa doručenia písomného upozornenia na podstatné porušenie zmluvy, pričom tým nie je dotknutý nárok objednávateľa na odstúpenie od tejto zmluvy.
Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od tejto zmluvy v prípade ak v momente uzavretia zmluvy nemá dodávateľ v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a ZRPVS a k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 30 dní od momentu uzavretia zmluvy, alebo ak mu bol právoplatne uložený zákaz účasti podľa § 182 ods. 3 písm. b/ zákona o verejnom obstarávaní.
Pre ukončenie zmluvy dohodou zmluvných strán sa vyžaduje písomná forma.
Ochrana osobných údajov:
1. Dodávateľ je povinný poučiť všetky fyzické osoby, ktoré sa budú podieľať v jeho mene a na jeho zodpovednosť pri plnení zmluvy mlčanlivosťou. Dodávateľ predloží podpísané poučenie o povinnosti mlčanlivosti pred plnením zmluvy pre každú vyslanú fyzickú osobu, alebo pred samotným výkonom práce každá vyslaná fyzická osoba sa oboznámi s poučením u objednávateľa a poučenie podpíše. Bez uvedeného, vyslanej osobe nebude umožnený výkon práce na pracoviskách objednávateľa, kde môže prísť do styku z osobnými údajmi.
2. Neumožnený vstup do priestorov objednávateľa zástupcovi dodávateľa bez poučenia o mlčanlivosti sa nepovažuje za neposkytnutie súčinnosti pri plnení zmluvy zo strany objednávateľa.
3. Vyslaná fyzická osoba zároveň podpíše oboznámenie sa s informáciou o spracovaní osobných údajov v zmysle článku 13 a príslušných recitálov Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov a zákona NR SR č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov – Evidencia zástupcov a dodávateľov a odberateľov.
4. Poučenie o mlčanlivosti s prehlásením o informovaní je dostupné na webových stránkach objednávateľa , v sekcii „Ochrana osobných údajov, GDPR“: P O U Č E N I E o povinnosti mlčanlivosti s informačnou povinnosťou
5. Dodávateľ zodpovedá za porušenie povinnosti za vyslané fyzické osoby, ktoré sa podieľajú na plnení zmluvy v mene dodávateľa v priestoroch objednávateľa.
Informačná povinnosť:
Poučená osoba potvrdzuje svojím podpisom, že bola informovaná o zásadách ochrany osobných údajov v zmysle článku 13 a príslušných recitálov Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov a zákona NR SR č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov, dostupné na webových stránkach objednávateľa v sekcii „Ochrana osobných údajov, GDPR“.
Názov Upresnenie
Minimálna záručná doba od dodania a spustenia do prevádzky (  ak nie je u danej položky uvedené inak) 24 mesiacov

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

A. Žarnova 11, Trnava, Trnava, Trnavský, Slovenská republika

10.06.2019 08:00 — 31.12.2019 23:59

1,00 ks

123 600,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

29.05.2019 15:18

04.06.2019 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

04.06.2019 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 415
 52
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
03.06.2019 11:33 - Vstupná ponuka 123 400,00 € Cena bez DPH
03.06.2019 20:55 - Najvýhodnejšia ponuka 122 900,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS