00157716
Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre
Trieda Andreja Hlinku 1, Nitra, 94974, SVK
35684038
CODUM s.r.o.
Vranovská 59 - P.O.BOX 139, Bratislava, 85102, SVK
Kancelárske kreslo
kancelárske kreslo, kreslo, nábytok
Tovar
1. Kancelárske kreslo
|
|
---|---|
Funkcia |
Nákup nových, nepoužívaných kancelárskych kresiel vrátane balenia, dopravy, vyloženia na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke, montáže do priestorov objednávateľa z prepravnej úpravy do užívateľskej, odvozu prebytočných ochranných obalov a iných nákladov potrebných na realizáciu zákazky. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Kancelárske kreslo | ks | 3 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Kancelárske kreslo určené na dlhodobé sedenie nad 8 hodín denne | |
1.1. Nosnosť | 150 kg |
1.2. Mechanika | synchrónna |
1.3. Možnosť aretácie | 5 polôh |
1.4. Sedadlo | látkové so sieťovým operadlom |
1.5. Hĺbkovo nataviteľné sedadlo | áno |
1.6. Výškovo nastaviteľná bedrová opierka | áno |
1.7. 3D podrúčky | |
1.8. Pevný kovový kríž | |
1.9. Nastavenie výšky | áno |
1.10. Univerzálne kolieska | |
1.11. Rozmer - výška | 119 - 136 cm |
1.12. Rozmer - celková šírka | 64 cm |
1.13. Rozmer - celková hĺbka | 58 cm |
1.14. Rozmer - výška operadla chrbta | min. 57 cm |
1.15. Rozmer - šírka podrúčky | 9 cm |
1.16. Rozmer - výška sedu od zeme | 46 - 56 cm |
1.17. Rozmer - šírka sedadla | 50 cm |
1.18. Rozmer - hĺbka sedadla | 46 - 50 cm |
1.19. Rozmer - hrúbka sedáku | 7 cm |
1.20. Rozmer - výškové nastavenie piestu | 10 cm |
1.21. Referenčný produkt | napr. kancelárska stolička Ergolux |
1.22. V prípade, že dodávateľ ponúka tovar, ktorý je ekvivalentom uvedeného referenčného produktu, tento ekvivalent musí mať porovnateľné, resp. lepšie technické parametre. |
Názov |
1. Dodávateľ doručí e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy: |
1.1. obchodný názov, technickú špecifikáciu a vyobrazenie ponúkaného tovaru, |
1.2. rozpis jednotkových cien bez DPH zaokrúhlených na 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis cien je dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúre), |
1.3. prepočet celkovej ceny bez DPH aj s DPH podľa rozpisu jednotkových cien (ceny sú platné ako maximálne). |
2. Objednávateľ posúdi dodávateľom predložené dokumenty a do 3 pracovných dní oznámi dodávateľovi (elektronicky alebo poštou), či predložené dokumenty: |
2.1. preukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve a |
2.2. v prípade, že ponúkaný tovar je ekvivalentom referenčného produktu, či ponúkaný ekvivalent vyhovuje požiadavkám objednávateľa, alebo |
2.3. nepreukazujú niektorú z požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve a objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie/opravu/ iný návrh ponúkaného produktu, ak dodávateľ ponúkol ekvivalent referenčného produktu a zároveň určí lehotu na ich doručenie. |
3. Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokumentov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, alebo v prípade ekvivalentu neponúkne tovar, ktorý vyhovuje požiadavkám objednávateľa, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy. |
4. Jednotková cena je konečná, zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky (balné, doprava, vyloženie na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke, montáž do priestorov objednávateľa z prepravnej úpravy do užívateľskej, odvoz prebytočných ochranných obalov a iné náklady potrebné na realizáciu zákazky). |
5. Ceny sú stanovené v súlade so zákonom č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z. v znení neskorších predpisov. |
6. Ak sa v opise uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. |
7. Plnenie sa uskutoční na základe samostatnej objednávky, v ktorej bude uvedený požadovaný termín a miesto dodania. Presný termín plnenia je dodávateľ povinný odkonzultovať s kontaktnou osobou objednávateľa. Objednávateľ požaduje realizovať dodávku v pracovných dňoch priamo na miesto určenia. |
8. Tovar bude dodaný najneskôr do 14 dní odo dňa doručenia objednávky dodávateľovi. |
9. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke si všetko skontrolovať a v prípade iného tovaru, alebo nekompletnej zásielky, neprevziať zásielku. |
10. V prípade zistenia závady na dodanom tovare do 14 dní od prevzatia, má dodávateľ povinnosť vymeniť závadný tovar za nový a rovnakých parametrov, na náklady dodávateľa (doprava). |
11. V zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska je splatnosť faktúry 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
12. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie. |
13. Uvedené podmienky plnenia majú prednosť pred obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, obchodnými podmienkami dodávateľa a cenníkmi dodávateľa. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Kraskova 1, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika
07.06.2019 08:00 — 21.06.2019 15:00
1,00 súbor
650,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
29.05.2019 13:39
03.06.2019 15:00
03.06.2019 15:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
30.05.2019 05:53 - Vstupná ponuka | 649,20 | € | Cena s DPH |
30.05.2019 08:00 - Najvýhodnejšia ponuka | 588,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: