Z201916975
OF-193250
zrušená
00156621
Ministerstvo pôdohospodárstva a rozvoja vidieka Slovenskej republiky
Dobrovičova 12, Bratislava, 81266, SVK
Smartfón
Smartfón, dotykový telefón, mobilný telefón
Tovar, Služba
1. Smartfón
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je nákup nového koncového zariadenia smartfón (ďalej len „zariadenie“ alebo „tovar“) v počte 1 ks, ktorý spĺňa parametre uvedené v technických vlastnostiach |
Zariadenie požadujeme dodať nové, nerozbalené, nepoužívané v originálnom balení od výrobcu, zariadenie s užívateľským menu v slovenskom jazyku, s užívateľským návodom na používanie zariadenia v slovenskom alebo českom jazyku, so zárukou 24 mesiacov, v kvalite a množstve podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky. Predmetom zákazky je zároveň dodanie zariadenia do sídla verejného obstarávateľa. Zariadenie nesmie byť recyklované, repasované, renovované. |
Služby súvisiace s plnením predmetu zákazky požadujeme v minimálnom rozsahu: - Dodanie zariadenia do miesta plnenia predmetu zákazku; - Vyloženie zariadenia v mieste plnenia predmetu zákazky; - Poskytovanie záruky spôsobom uvedeným v Technickej špecifikácií predmetu zákazky; - Predloženie potrebných dokladov, potvrdení, dokumentov a informácií podľa tejto zmluvy. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Zariadenie spĺňajúce parametre uvedené v technických vlastnostiach | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Zariadenie spĺňajúce parametre uvedené v technických vlastnostiach (napr. Apple iPhone Xs 64 GB) | Všetky technické vlastnosti zariadenia sú uvádzané ako najnižšie kvalitatívne parametre jednotlivých technických vlastností, ak nie je uvedené inak. |
1.1 Displej | Super Retina HD 5,8-palcový (uhlopriečne) OLED displej Multi Touch na celú obrazovku, HDR displej rozlíšenie 2 436 x 1 125 pixlov pri 458 ppi, kontrastný pomer 1 000 000:1 |
1.2 Procesor | Apple A12 Bionic s Neural Engine |
1.3 Operačný systém | iOS 12 |
1.4 Operačná pamäť | 4 GB |
1.5 Vnútorná pamäť | 64 GB |
1.6 Komunikácia | Gigabitová LTE s technológiou 4x4 MIMO a LAA , Wi Fi 802.11ac s technológiou 2x2 MIMO, bezdrôtová technológia Bluetooth 5.0, pripojenie NFC s režimom čítania, expresné karty s energetickou rezervou, |
1.6 Komunikácia | FDD‑LTE (pásma 1, 2, 3, 4, 5, 7, 8, 12, 13, 14, 17, 18, 19, 20, 25, 26, 28, 29, 30, 32, 66), |
1.6 Komunikácia | TD‑LTE (pásma 34, 38, 39, 40, 41, 46), UMTS/HSPA+/DC-HSDPA (850, 900, 1 700/2 100, 1 900, 2 100 MHz), GSM/EDGE (850, 900, 1 800, 1 900 MHz). |
1.7 SIM | Single SIM (prevedenie Nano SIM) + eSIM. |
1.8 Senzory a určovanie polohy | Asistované GPS, GLONASS, Galileo a QZSS, digitálny kompas, Wi-Fi, mobilná sieť, mikrolokalizácia iBeacon. |
1.9 Fotoaparát | Duálne 12 Mpx fotoaparáty so širokouhlým objektívom a teleobjektívom Širokouhlý objektív: clona ƒ/1,8 Teleobjektív: clona ƒ/2,4 2x optický zoom, až 10x digitálny zoom, |
1.9 Fotoaparát | Režim portrétu so zlepšeným rozmazaním pozadia (bokeh) a ovládaním hĺbky ostrosti Osvetlenie portrétu s piatimi efektmi (Prirodzené, Štúdiové, Obrysové, Pódiové, Pódiové z jednej strany), |
1.9 Fotoaparát | Duálna optická stabilizácia obrazu Šesťdielny objektív Blesk True Tone so štyrmi diódami a funkciou. |
1.10 Fotoaparát TrueDepth | 7MPx, Clona ƒ/2,2, Retina Flash, Fotky a Live Photos, nahrávanie HD videa 1080p, Auto HDR, snímač so zadným osvietením, |
1.10 Fotoaparát TrueDepth | automatická stabilizácia obrazu, režim samospúšte, blesk Retina, sensor BSI, filmová stabilizácia videa, ovládanie expozície. |
1.11 Nahrávanie videa | Nahrávanie 4K videa pri 24 snímkach/s, 30 snímkach/s alebo 60 snímkach/s, nahrávanie 1 080p HD videa pri 30 alebo 60 snímkach/s, |
1.11 Nahrávanie videa | nahrávanie 720p HD videa pri 30 snímkach/s, rozšírený dynamický rozsah pre video pri 30 snímkach/s, optická stabilizácia obrazu pre video,2x optický zoom, |
1.11 Nahrávanie videa | až 6x digitálny zoom, Blesk True Tone so štyrmi diódami, podpora pre snímanie spomaleného videa s rozlíšením 1 080p pri 120 snímkach/s alebo 240 snímkach/s, časozberné video so stabilizáciou, |
1.11 Nahrávanie videa | filmová stabilizácia videa (1 080p a 720p), video s kontinuálnym automatickým zaostrovaním, snímanie 8 Mpx statických záberov počas nahrávania 4K videa, |
1.11 Nahrávanie videa | zoomovanie pri prehrávaní, geotagging videí, formáty nahrávaného videa: HEVC a H.264 stereofónne nahrávanie zvuku. |
1.12 Batéria | Vstavaná nabíjateľná lítiovo-iónová batéria, výdrž batérie až 20 hodín hovoru pri bezdrôtovom volaní, 12 hodín používanie internetu 3G, prehrávanie videa 14 hodín, zvuku až 60 hodín, |
1.12 Batéria | bezdrôtové dobíjanie s podporou Qi nabíjačiek, nabíjanie cez USB z počítača alebo napájacieho adaptéra. |
1.13 Rozmery a hmotnosť | Šírka 70,9 mm, Výška 143,6 mm, Hrúbka 7,7 mm, Hmotnosť 177 g. |
1.14 Prevedenie | Odolné sklo, odolný IP68, oleofóbna úprava. |
1.15 Farba | Vesmírne sivá – Space Grey. |
1.16 Záruka | Na zariadenia 24 mesiacov v sídle verejného obstarávateľa. |
1.17 Ostatné | užívateľské menu na zariadení v slovenskom jazyku, návod na používanie zariadenia v slovenskom alebo českom jazyku, |
1.17 Ostatné | zariadenie je odblokované, použiteľné pre všetkých poskytovateľov príslušných telekomunikačných služieb. |
1.18 Obsah balenia | Dodávané zariadenie, slúchadlá EarPods s konektorom Lightning, USB kábel s Lightnig konektorom, USB napájací adaptér. |
Názov |
1. PREDMET ZMLUVY |
1.1 Predmetom zmluvy je záväzok dodávateľa dodať nové zariadenie s užívateľským návodom na používanie zariadenia v slovenskom alebo českom jazyku, so zárukou 24 mesiacov, v kvalite a množstve podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky v počte 1 ks. |
1.2 Dodávateľ sa zaväzuje, že dodávaný tovar bude nový, originálny tovar od výrobcu tovarov danej obchodnej značky, nepoužívaný, nepoškodený, nerozbalený, v originálnom neporušenom obale od výrobcu týchto tovarov a bez známok porušenia originálnych lepiacich pások a ochranných prvkov od výrobcu týchto tovarov. Zároveň dodávateľ prehlasuje, že tovar nebude recyklovaný, repasovaný, renovovaný, otvorený, zapnutý, opätovne zabalený, prebalený do iných obalov, ako od výrobcu týchto tovarov. |
1.3 Predmetom zmluvy je súčasne poskytnutie služieb súvisiacich s plnením predmetu zákazky v minimálnom rozsahu: - Dodanie tovaru do miesta plnenia predmetu zákazku; - Vyloženie tovaru v mieste plnenia predmetu zákazky; - Poskytovanie záruky spôsobom uvedeným v Technickej špecifikácií predmetu zákazky; - Predloženie potrebných dokladov, potvrdení, dokumentov a informácií podľa tejto zmluvy. |
2. SPÔSOB PREDLOŽENIA PODKLADOV K PLNENIU |
2.1 Dodávateľ sa zaväzuje predložiť Objednávateľovi jednotkové ceny jednotlivých položiek podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky s uvedením cien bez DPH ako aj cien vrátane DPH. |
2.2 Jednotkové ceny musia zodpovedať celkovej zmluvnej cene, t. j. súčtu súčinov jednotkových cien tovarov a množstiev položiek uvedených v Technickej špecifikácii predmetu zákazky. |
2.3 Dodávateľ sa zaväzuje predložiť Objednávateľovi informácie o bankovom spojení Dodávateľa v rozsahu: názov banky, číslo účtu, SWFT (BIC), IBAN ak ich už nemá registrované v EKS. |
2.4 Dodávateľ je povinný splniť si povinnosti podľa bodu 2.1 a 2.3 OPNP do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy, ak nie je uvedené inak, a to elektronickou formou na emailovú adresu kontaktnej osoby Objednávateľa oprávnenej konať vo veciach plnenia predmetu zmluvy. |
2.5 Dodávateľ musí disponovať výrobcom predpísanými technickými podmienkami na používanie tovarov, ktoré sú predmetom zmluvy. |
2.6 Dodávateľ musí disponovať vyhlásením o zhode technickými špecifikáciami na tovary, ktoré sú predmetom zákazky alebo iný doklad rovnocenný s certifikátom v zmysle zákona 264/1999 Z. z. o technických požiadavkách na výrobky a posudzovaní zhody a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov vystavené v súlade s týmto zákonom. |
2.7 Ak sa na dodávané tovary nevystavuje vyhlásenie o zhode s technickými špecifikáciami alebo ani iný doklad rovnocenný s certifikátom v zmysle zákona 264/1999 Z. z. o technických požiadavkách na výrobky a posudzovaní zhody a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov alebo objednávateľ má pochybnosti o pôvode tovaru, jeho originalite (pravosti) alebo originálnom balení od výrobcu daných tovaru príslušnej obchodnej značky, |
objednávateľ má právo požadovať od dodávateľa predloženie originálneho dokumentu vystaveného výrobcom tovarov, ktoré sú predmetom zmluvy, kde výrobca tovarov písomne vyhlási, že dodávané tovary sú originálne tovary vyrobené výrobcom príslušnej obchodnej značky a že, sú v originálnom balení od výrobcu príslušnej obchodnej značky vrátane predloženia fotografickej dokumentácie. Dokument požadujeme predložiť právne overený, že sa jedná o originál, ak nie je vyhotovený v slovenskom jazyku, požadujeme jeho úradné preloženie do slovenského jazyka. |
2.8 Dodávateľ musí disponovať potvrdením alebo certifikátom o platnosti záruky a dĺžke požadovanej záručnej doby poskytovanej výrobcom tovarov, ktoré sú predmetom zmluvy, na požadované obdobie a zároveň poskytne link na webový nástroj pre overenie záruky poskytovanej výrobcom ak je dostupná. Ak uvedené potvrdenie nemá alebo ho nie je možné vystaviť výrobcom tovarov, na žiadosť objednávateľa môže uvedené nahradiť čestným vyhlásením o záruke a dĺžke poskytovanej záručnej doby na tovary, ktoré sú predmetom tejto zmluvy. |
2.9 Objednávateľ má právo kedykoľvek počas celého trvania zmluvy požiadať dodávateľa o predloženie potrebných dokumentov podľa bodov 2.5 až 2.8 OPNP. |
2.10 Dodávateľ je povinný splniť povinnosti podľa bodu 2.9 OPNP do 7 pracovných dní od zaslania požiadavky objednávateľa o predloženie týchto dokumentov prostredníctvom služieb, kde je možné sledovať čas odoslania a doručenia požiadavky, a to elektronickou formou na emailovú adresu kontaktnej osoby Objednávateľa oprávnenej konať vo veciach plnenia predmetu zmluvy, ak nie je dohodnuté inak. |
2.11 Nesplnenie povinností podľa odseku 2. OPNP sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy zo strany dodávateľa a objednávateľ má právo okamžite odstúpiť od tejto zmluvy. |
3. MIESTO A TERMÍNY PLNENIA |
3.1 Zmluvné strany sa dohodli, že miestom plnenia je sídlo Objednávateľa. |
3.2 Dodávateľ sa zaväzuje dodať Objednávateľovi tovary podľa Technickej špecifikácie predmetu zmluvy a v súlade s podmienkami uvedenými v tejto zmluve najneskôr do 20 pracovných dní od dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy, ak nebude dohodnuté inak podľa bodu 5.3 OPNP. |
4. PREDLOŽENIE ÚDAJOV |
4.1 Dodávateľ bezodkladne po nadobudnutí účinnosti zmluvy predloží kontaktné údaje osoby, ktorá je za dodávateľa oprávnená konať vo veciach plnenia zmluvy a riešenia záručného servisu tovarov, ich meno, priezvisko, telefonický a e-mailový kontakt. |
5. SPȎSOB POSKYTNUTIA PLNENIA |
5.1 Zmluvné strany sa dohodli na poskytnutí plnenia na základe tejto uzatvorenej zmluvy zverejnenej na www. crz.gov.sk. |
5.2 Dodávateľ sa zaväzuje dodať Objednávateľovi ucelenú časť plnenia predmetu zmluvy na miesto plnenia v sídle objednávateľa v pracovných dňoch v čase od 7:30 do 15:00 hod. ak nie je dohodnuté inak. |
5.3 Zmluvné strany sa zaväzujú, že si budú poskytovať potrebnú súčinnosť pri plnení záväzkov z tejto zmluvy a navzájom si budú oznamovať všetky okolnosti a informácie, ktoré môžu mať vplyv na plnenie predmetu tejto zmluvy. |
Oznamovanie zmien termínov dodania predmetu tejto zmluvy zo strany dodávateľa musí byť v písomnej podobe doručené na e-mailovú adresu osoby oprávnenej konať vo veciach plnenia predmetu zmluvy za objednávateľa a objednávateľ zašle súhlasné alebo nesúhlasné stanovisko k zmene termínu plnenia predmetu tejto zmluvy dodávateľovi písomne na e-mailovú adresu osoby oprávnenej konať vo veciach plnenia predmetu zmluvy za dodávateľa. |
5.4 Tovary musia byť dodávané nové, nepoužívané, nepoškodené, v originálnych neporušených obaloch daného výrobcu zariadení, vrátane štandardného príslušenstva a návodu na používanie tovarov v slovenskom alebo českom jazyku. Tovar nesmie byť recyklovaný, repasovaný, renovovaný, otvorený, zapnutý, opätovne prelepovaný, opätovne zabalený. |
6. PREVZATIE PREDMETU ZMLUVY |
6.1 Prevzatie predmetu zmluvy bude potvrdené oboma zmluvnými stranami formou podpísaných preberacích protokolov vystavených dodávateľom. |
6.2 Preberací protokol musí obsahovať – Preberací protokol k zmluve č. ............., číslo preberacieho protokolu, názov tovaru, model tovaru, objednávateľ preberá/nepreberá plnenie predmetu zmluvy *, s výhradami/bez výhrad *, popis výhrad objednávateľa a termín odstránenia výhrad, * nevhodné prečiarknite, |
V Bratislave, dátum, čitateľne paličkovým písmom meno a priezvisko osoby oprávnenej konať vo veciach plnenia predmetu zmluvy za dodávateľa a meno a priezvisko osoby oprávnenej konať vo veciach plnenia predmetu zmluvy za objednávateľa, podpis osoby oprávnenej konať vo veciach plnenia predmetu zmluvy za dodávateľa a podpis osoby oprávnenej konať vo veciach plnenia predmetu zmluvy za objednávateľa. |
6.3 Dodávateľ môže poskytnúť aj ekvivalent zariadenia. |
6.4 Ak technické požiadavky odkazujú na konkrétneho výrobcu, značku, typ, verejný obstarávateľ umožňuje predloženie ekvivalentu za podmienky, že ponúkané riešenie dodávateľa spĺňa úžitkové, prevádzkové a funkčné charakteristiky, ktoré sú nevyhnutné na zabezpečenie účelu, na ktorý sú určené a ponúknuté riešenie dodávateľa spĺňa všetky požadované minimálne technické parametre a špecifikáciu v rovnakom alebo vyššom rozsahu. |
Ekvivalentom sa chápe tovar, ktorý dokáže plnohodnotne nahradiť požadované zariadenie bez obmedzení, má všetky technické vlastnosti rovnaké alebo lepšie ako požadované zariadenie uvedené v Technickej špecifikácii predmetu zákazky. |
6.5 V prípade dodania ekvivalentu zariadenia, je dodávateľ povinný do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť objednávateľovi technický popis ekvivalentu zariadenia na e-mailovú adresu kontaktnej osoby objednávateľa oprávnenej konať vo veciach plnenia predmetu zmluvy v rozsahu uvedenom v technickej špecifikácií predmetu zákazky. |
6.6 Objednávateľ má právo v prípade pochybností si vyžiadať od dodávateľa vzorku ktorejkoľvek časti zákazky na otestovanie funkčnosti, prevádzkyschopnosti a technických parametrov zariadení, čo je dodávateľ povinný poskytnúť do päť 5 pracovných dní od doručenia takejto požiadavky objednávateľa, ak nebude v jednotlivých prípadoch dohodnuté inak. |
6.7 Ak dodaný ekvivalent zariadenia nebude spĺňať požadované technické parametre podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky, objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy. |
6.8 Dodávateľ sa zaväzuje, že dodá tovar bez vád, riadne, včas, v požadovanej kvalite v súlade s požiadavkami v tejto zmluve. |
6.9 Objednávateľ si vyhradzuje právo neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zmluvy ani v súlade s ostatnými relevantnými bodmi OPNP tejto zmluvy. |
6.10 Ak Objednávateľ vyznačí na preberacom protokole výhrady, dodávateľ ich v stanovenom termíne odstráni a následne po odstránení bude vypracovaný nový preberací protokol s pôvodným číslom preberacieho protokolu s podlomením číslovaným od čísla 1. |
6.11 Celkovým protokolárnym prevzatím predmetu zmluvy sa rozumie podpísanie preberacieho protokolu oboma zmluvnými stranami bez výhrad objednávateľa po skutočnom dodaní tovarov, ktoré sú predmetom zmluvy. |
7. TRVANIE ZMLUVY, ZODPOVEDNOSŤ ZA ŠKODY, POKUTY A ZÁRUKA |
7.1. Zmluvné strany sa dohodli, že táto zmluva sa uzatvára na dobu určitú do termínu splnenia všetkých záväzkov zmluvných strán podľa tejto zmluvy. |
7.2 Dodávateľ poskytne objednávateľovi záruku na tovary podľa technickej špecifikácie predmetu zmluvy po dobu 2 rokov plynúcu od dátumu protokolárneho prevzatia predmetu zmluvy (od dátumu uvedeného na preberacom protokole bez výhrad objednávateľa podľa bodu 6.11 OPNP). |
7.3 Dodávateľ pri plnení predmetu tejto zmluvy bude postupovať s odbornou starostlivosťou, technickými znalosťami, potrebnou profesionalitou, osobne, vo vlastnom mene, na svoje náklady a vlastnú zodpovednosť. |
7.4 Dodávateľ zodpovedá za priamu škodu spôsobenú objednávateľovi v súvislosti s plnením tejto zmluvy. Vzniknutá škoda bude objednávateľovi uhradená za predpokladu riadneho preukázania jej vzniku, výšky, porušenia zmluvnej povinnosti a príčinnej súvislosti medzi týmto porušením a vznikom škody, ak navrátenie veci do pôvodného stavu nie je možné. |
7.5 Dodávateľ bude poskytovať objednávateľovi záručný servis tovarov v záručnej dobe. Ak sa v priebehu plynutia záručnej doby objaví chyba alebo výrobná chyba tovaru, objednávateľ oznámi dodávateľovi reklamáciu tovarov a dodávateľ je povinný zabezpečiť opravu tovarov a/alebo výmenu chybného tovaru bezplatne, najneskôr do 15 pracovných dní od nahlásenia chyby objednávateľom, ak nie je v jednotlivých prípadoch dohodnuté inak. Podmienky poskytovania reklamácií neuvedené v tejto zmluve sa riadenia príslušnými právnymi predpismi SR. |
7.6 Reklamácia chyby tovaru musí obsahovať nasledovné údaje: a) číslo a dátum uzavretia zmluvy, b) názov a typ tovaru, c) podrobný opis, ako sa chyba prejavuje, d) prílohu - oskenovaný preberací protokol z preberacieho procesu tovaru, e) kontaktné údaje povereného zamestnanca objednávateľa na riešenie záručného servisu tovarov, jeho meno, priezvisko, telefonický a e-mailový kontakt. |
7.7 Dodávateľ nenesie žiadnu zodpovednosť za chyby, ktoré boli spôsobené neodbornou prevádzkou, obsluhou a údržbou objednávateľa. |
7.8 Objednávateľ má právo neprevziať tovar, ktorý má v čase preberania viditeľne poškodený obal alebo obal tovaru je otvorený, alebo má objednávateľ podozrenie, že obal tovaru bol otvorený a opätovne uzatvorený a/alebo prelepovaný. |
7.9 Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení predmetu zmluvy podľa platného zmluvného vzťahu fakturovať DPH. Vo svojej cenovej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z. z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z. z. |
7.10 Dodávateľ zodpovedá za priamu škodu spôsobenú objednávateľovi v súvislosti s plnením tejto zmluvy. Vzniknutá škoda bude objednávateľovi uhradená za predpokladu riadneho preukázania jej vzniku, výšky, porušenia zmluvnej povinnosti a príčinnej súvislosti medzi týmto porušením a vznikom škody, ak navrátenie veci do pôvodného stavu nie je možné. |
7.11 V prípade porušenia akejkoľvek povinnosti Dodávateľa z tejto zmluvy alebo v prípade, ak sa akékoľvek vyhlásenie dodávateľa ukáže nepravdivým, má Objednávateľ nárok na zmluvnú pokutu vo výške 30% z ceny plnenia predmetu tejto zmluvy. Nárok na zmluvnú pokutu trvá aj v prípade odstúpenia objednávateľa od tejto zmluvy. Nárok objednávateľa na plnú náhradu škody tým nie je dotknutý. |
Opakované porušenie zmluvnej povinnosti, za ktorú bola zmluvná pokuta už uložená, nebráni uloženiu ďalšej zmluvnej pokuty za rovnaké porušenie zmluvnej povinnosti, ak ju dodávateľ neodstránil ani v dodatočnej primeranej lehote, resp. ak sa zmluvné strany nedohodli na inej lehote. |
7.12 Akékoľvek preukázateľné nesplnenie povinností dodávateľa podľa tejto zmluvy sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy zo strany dodávateľa a objednávateľ má právo okamžite odstúpiť od tejto zmluvy. |
8. FAKTURÁCIA CENY A PLATOBNÉ PODMIENKY |
8.1 Objednávateľom sa rozumie verejný obstarávateľ. |
8.2 Celková cena predmetu zmluvy je konečná a v celkovej cene sú zahrnuté všetky náklady dodávateľa súvisiace a vynaložené s dodaním predmetu zmluvy (napr. clá, daňové poplatky, DPH, správne poplatky, dopravné náklady, ekologická likvidácia odpadu, licenčné práva, záruka, ostatné súvisiace poplatky, služby súvisiace s plnením predmetu zmluvy, náklady na vyhotovenie alebo získanie potrebných dokumentov k plneniu tejto zmluvy a pod.). |
8.3 Dodávateľ vystaví Objednávateľovi faktúru po celkovom protokolárnom prevzatí predmetu zmluvy. Preberací protokol podľa bodu 6.11 OPNP tvorí prílohu faktúry. Faktúra bude vystavená s termínom splatnosti 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi. |
8.4 Faktúra musí obsahovať označenie, že ide o faktúru, všetky náležitosti podľa čl. XI Všeobecných zmluvných podmienok Trhoviska, číslo zmluvy, čísla preberacích protokolov, IČO a bankové spojenie oboch zmluvných strán vo formáte ABO, IBAN a BIC /SWIFT/ a popis účtovného prípadu bude súhlasný s predloženým zoznamom jednotkových cien jednotlivých položiek podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky s uvedením cien bez DPH ako aj cien vrátane DPH podľa bodu 2.1 OPNP tejto zmluvy. Splatnosť faktúry je 30 dní od dátumu doručenia faktúry Objednávateľovi. |
8.5 Úhrada faktúry bude realizovaná bezhotovostným platobným stykom na účet dodávateľa. Bankové spojenie dodávateľa uvedené na faktúre musí byť zhodné s bankovým spojením uvedeným v zmluve a/alebo oznámeným podľa bodu 2.3 OPNP. V opačnom prípade je Objednávateľ oprávnený uhradiť fakturovanú sumu na bankové spojenie uvedené na faktúre. |
8.6 Objednávateľ nezodpovedá za škodu spôsobenú uvedením nesprávneho bankového spojenia Dodávateľa na faktúre alebo v zmluve. V prípade, ak z takého dôvodu vznikne škoda Objednávateľovi, je Objednávateľ oprávnený uplatniť si nárok na náhradu škody u Dodávateľa v plnom rozsahu. |
8.7 Dodávateľovi sa nebude poskytovať žiadna záloha za tovary, ktoré sú predmetom tejto zmluvy a zákazky. |
Dobrovičova 12, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
28.06.2019 15:00
1,00 ks
899,40
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
29.05.2019 11:03
03.06.2019 10:00
03.06.2019 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium | |
---|---|---|---|---|
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: