• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky ET
    • Všeobecné podmienky elektronického obstarávania
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Podmienky používania DEMO
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie

Nastavenie súborov cookies

Pokračovaním návštevy stránok webového sídla trhoviska vyjadrujete svoj súhlas so spracúvaním svojich technických súborov cookies, ktoré sú nutné pre zabezpečenie základného funkčného zobrazenia stránok a správneho vyhľadávania informácií na webovom sídle trhoviska v súlade so Zásadami používania súborov Cookies.
  •    Vyhlásenie zákazky
    29.05.2019 10:46
  •    Predkladanie ponúk
    05.06.2019 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    05.06.2019 09:03
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.06.2019 09:15

Detail zákazky Z201916971

  •    Vyhlásenie zákazky
    29.05.2019 10:46
  •    Predkladanie ponúk
    05.06.2019 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    05.06.2019 09:03
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.06.2019 09:15

Základné údaje

Z201916971

OF-193310

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4058062

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Kutuzovova 8, Bratislava, 83247, SVK

Dodávateľ

36402869

TERMEL SK, spol. s r.o.

Cesta do Rudiny 2331 , Kysucké Nové Mesto, 02401, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Príprava TTZ na vykurovaciu sezónu

Príprava TTZ na vykurovaciu sezónu

  • 50500000-0 - Opravy a údržba čerpadiel, ventilov, kohútov a kovových nádob a strojov
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba, Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Príprava TTZ na vykurovaciu sezónu
Funkcia
Predmetom zákazky je zabezpečenie opravy ovládania teploty vykurovania v budovách a teploty teplej vody a sfunkčnenie stredotlakého plynového kotla.
Dodávateľ si musí zabezpečiť autožeriav.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Budova č. 27 - odovzdávajúca stanica tepla - -
1. Demontáž, dodávka a montáž novej kondenzačnej nádže ks 1
2. Demontáž, dodávka a montáž novej úpravne vody ks 1
3. Rekonštrukcia rámu odovzdávacej stanice ks 1
4. Obnovenie náterov, vyčistenie odovzdávajúcej stanice tepla kpl 1
5. Demontáž, dodávka a montáž novej izolácie kpl 1
6. Chemické vyčistenie výmenníkov tepla ÚK a TÚV kpl 1
7. Montážne práce kpl 1
Budova č. 35 - odovzdávajúca stanica tepla - -
1. Demontáž, dodávka a montáž čidiel na snímanie tlaku kpl 1
2. Preprogramovanie riadiaceho systému kpl 1
3. Demontáž, dodávka a montáž snímača vonkajšej teploty ks 1
4. Demontáž, dodávka a montáž snímačov teploty ÚK a TÚV ks 4
5. Montážne práce kpl 1
Budova č. 4 - odovzdávajúca stanica tepla - -
1. Demontáž, dodávka a montáž výmenníka tepla JAD X na TÚV (alebo ekvivalent) ks 1
2. Montážne práce kpl 1
Budova č. 3 - odovzdávajúca stanica tepla - -
1. Demontáž, dodávka a montáž čidiel na snímanie tlaku kpl 1
2. Preprogramovanie riadiaceho systému kpl 1
3. Demontáž, dodávka a montáž snímača vonkajšej teploty ks 1
4. Demontáž, dodávka a montáž snímačov teploty ÚK a TÚV ks 4
5. Montážne práce kpl 1
Kotolňa - -
1. Demontáž, dodávka a montáž čidiel na snímanie tlaku kpl 1
2. Preprogramovanie riadiaceho systému kpl 1
3.Demontáž, dodávka a montáž snímača vonkajšej teploty ks 1
4. Demontáž, dodávka a montáž snímačov teploty ÚK a TÚV ks 4
5. Montážne práce kpl 1
Budova č. 45 - -
1. Demontáž, dodávka a montáž priameho ventilu radiátorového 3/4" s termostatickou hlavicou ks 11
2. Demontáž, dodávka a montáž priameho ventilu radiátorového 3/8" s termostatickou hlavicou ks 2
3. Demontáž, dodávka a montáž priameho ventilu radiátorového 1/2" s termostatickou hlavicou ks 8
4. Demontáž, dodávka a montáž rohového ventilu radiátorového 3/8" s termostatickou hlavicou ks 3
5. Montážne práce kpl 1
Budova č. 34 - -
1. Demontáž, dodávka a montáž potrubia DN 25 m 30,00
2. Demontáž, dodávka a montáž priameho ventilu radiátorového 1/2" ks 5
3. Demontáž, dodávka a montáž odvádzača kondenzátu SAMSON rohového 1/2" (alebo ekvivalent) ks 8
4. Pripojenie radiátora ks 8
5. Demontáž, dodávka a montáž potrubia DN 15 m 10,00
6. Demontáž, dodávka a montáž šróbení 1/2" ks 8
7. Montážne práce kpl 1
Budova č. 28 - napájacia nádrž predohrevu kotla BK4 - -
1. Odstrojenie strešného plášťa, odstránenie opláštenie výmenníka a odstránenie izolácie ks 1
2. Demontáž výmenníka, rozpálenie - odstrojenie prírubových spojov, plavákov ks 1
3. Demontáž elektro spínačov a pohonov solenoidových ventilov, snímačov hladiny ks 1
4. Práca autožeriavom, demontáž starej nádrže a montáž novej tlakovej nádrže kpl 1
5. Dodávka novej nádrže na predohrev ku kotlu OVL 4000 l ks 1
6. Montáž novej nádrže ustavenie, úprava držiakov, úprava vývodov na pripojenie ks 1
7. Napojenie prírubových spojov primárneho a sekundárneho rozvodu,napojenie hladinomeru kpl 1
8. Napojenie elektro pohonov snímačov a solenoidov kpl 1
9. Vykonanie náterov, izolovanie nádrže a opláštenie kpl 1
10. Spojovací materiál, tesnenia,  podružný hutný materiál kpl 1
11. Vyspravenie a oprava strechy laminátovou farbou a nalepenie fólie kpl 1
12. Tlaková skúška, vykonanie protokolu odskúšanie kpl 1
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia a montáže na mieste plnenia.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy.
Dodávateľ sa zaväzuje, že za podmienok dohodnutých v tejto zmluve, vo vlastnom mene a na vlastnú zodpovednosť pre objednávateľa vykoná dielo.
Dodávateľ sa zaväzuje odovzdať objednávateľovi pred začatím prác zoznam všetkých pracovníkov s ich osobnými údajmi, ktorí sa budú podieľať na vykonaní diela, ako aj zoznam techniky s uvedením evidenčných čísiel z dôvodu zabezpečenia vstupu do objektu.
Dielo musí byť vykonané v súlade so zmluvnými podmienkami, s platnými bezpečnostnými predpismi a odovzdané objednávateľovi podľa podpísaného zápisu oprávnenými zástupcami oboch zmluvných strán o odovzdaní a prevzatí diela.
Dodávateľ je povinný dodržiavať všetky platné zásady v oblasti požiarnej ochrany, bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a ochrany životného prostredia, vyplývajúce z platných predpisov a zákonov týkajúcich sa týchto oblastí v priebehu celej doby plnenia tejto zmluvy.
Cena za vykonanie diela je stanovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov.
Cena za vykonanie diela je cenou, ktorá je uvedená v tejto zmluve uzavretej automatizovaným spôsobom v rámci Elektronického kontraktačného systému a zahŕňa všetky náklady, poplatky a úhrady dodávateľa pri vykonávaní celého diela podľa zmluvy, vrátane nákladov na vlastnú dopravu do miesta vykonania diela.
Spôsob fakturácie bude upresnený po vygenerovaní zmluvy.  
Ak dodávateľ nie je platca DPH a v priebehu plnenia zmluvy sa stane platcom DPH, objednávateľ nebude na túto skutočnosť prihliadať.
Faktúra bude vystavená v zmysle § 71 a nasl. zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov a musí obsahovať údaje uvedené v § 74 ods. 1 tohto zákona. Povinnosť priznať a odviesť daň prechádza z dodávateľa na príjemcu plnenia - objednávateľa, dodávateľ vystaví pre objednávateľa faktúru bez DPH, na ktorej uvedie slovnú informáciu „prenesenie daňovej povinnosti“.
Objednávateľovi bude faktúra predložená do 15 dní po riadnom vykonaní diela. Dodávateľ predloží  objednávateľovi faktúru v troch výtlačkoch, prílohou faktúry bude zápis o odovzdaní a prevzatí diela potvrdený poverenými oprávnenými osobami oboch zmluvných strán.
Splatnosť faktúry dodávateľa za riadne vykonané dielo je do 30 dní od jej doručenia objednávateľovi.
Dodávateľ zodpovedá za ochranu priestorov, v ktorých bude dielo vykonané, za ich zabezpečenie a za škody vzniknuté porušením svojich povinností podľa § 373 až 386 Obchodného zákonníka.
Ak dodávateľ  nevykoná dielo v termíne podľa tejto zmluvy je povinný zaplatiť objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z ceny za  dielo za každý deň omeškania až do vykonania diela podľa zmluvných podmienok.
Dodávateľ sa zaväzuje prípadné vady na vykonaných prácach odstrániť bezodplatne a bez zbytočného odkladu, po uplatnení oprávnenej reklamácie objednávateľom.
Miesto vykonania diela: Martin.
Dodávateľ (právnická osoba) musí vlastniť platné oprávnenie na montáž a OPaOS VTZ tlakových vydané oprávnenou organizáciou na firmu podľa § 15, zákona č. 124/2006 Z. z. o bezpečnosti práce v rozsahu skupiny Ab alebo Bb, príloha 1, časť I vyhlášky 508/2009 MPSVaR na firmu. Toto oprávnenie predloží objednávateľovi do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
Dodávateľ (fyzická osoba), musí vlastniť platné osvedčenie o odbornej spôsobilosti na prácu na  VTZ tlakových vydfané oprávnenou organizáciou na osobu podľa § 16 zákona 124/2006 Z.z. o bezpečnosti práce v rozsahu skupiny Ab alebo Bb, príloha 1, časť I vyhlášky MPSVaR SR 508/20019 Z.z. Toto osvedčenie predloží objednávateľovi do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
Dodávateľ (právnická osoba) musí vlastniť platné oprávnenie na montáž a OPaOS VTZ elektrických vydané oprávnenou organizáciou na firmu podľa § 15, zákona č. 124/2006 Z. z. o bezpečnosti práce na firmu a podľa § 22 - samostatný elektrotechnik podľa vyhlášky MPSVaR SR 508/2009 Z.z. na osobu. Toto oprávnenie predloží objednávateľovi do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
Dodávateľ (fyzická osoba), musí vlastniť platné osvedčenie  o odbornej spôsobilosti na VTZ elektrických vydfané oprávnenou organizáciou na osobu podľa § 16 zákona 124/2006 Z.z. o bezpečnosti práce v rozsahu § 22 - samostatný elektrotechnik vyhlášky MPSVaR SR 508/20019 Z.z. Toto osvedčenie predloží objednávateľovi do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
Dodávateľ sa zaväzuje prepraviť vzniknutý odpad podľa druhu na miesto zhodnotenia alebo zneškodnenia v zmysle zákona č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov, pričom túto prepravu bude vykonávať na základe registrácie.
Prepravu odpadu môže dodávateľ zabezpečiť aj treťou osobou, ktorá vlastní príslušnú registráciu alebo súhlas na prepravu odpadov. Objednávateľovi je povinný odovzdať doklady (vážne lístky, sprievodný list NO) zo skládky, kde bol odpad odovzdaný. Odpad dodávateľ odovzdá v mene objednávateľa.

Zmluvná špecifikácia

Martin, Martin, Žilinský, Slovenská republika

17.06.2019 07:00 — 30.09.2019 15:00

1,00 celok

40 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

29.05.2019 10:46

05.06.2019 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije

Ponuky

 398
 2
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
29.05.2019 13:02 - Vstupná ponuka 39 990,00 € Cena s DPH
05.06.2019 08:59 - Najvýhodnejšia ponuka 38 999,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS