00157716
Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre
Trieda Andreja Hlinku 1, Nitra, 94974, SVK
63482576
COMINFO, a.s.
Nábřeží 695, Zlín, 760 01, CZE
Komponenty do prístupového systému - doplnenie existujúceho prístupového systému
komponenty, prístupový systém, napájací zdroj, akumulátor, externá čítačka kariet, stĺpik na čítačku, turniket
Tovar, Služba
1. Komponenty do prístupového systému - doplnenie existujúceho prístupového systému
|
|
---|---|
Funkcia |
1. Nákup nových, nepoužívaných komponentov vrátane balenia, dopravy, vyloženia na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke, montáže, odskúšania funkčnosti systému a všetkých nákladov potrebných na realizáciu zákazky. |
2. Predmetom zákazky je dodávka a montáž komponentov, potrebných na inštaláciu a doplnenie dochádzkového terminálu externých čítačiek. Tento terminál umožňuje evidenciu dochádzky v existujúcom SW. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Riadiaca jednotka prístupového systému (vrátane ethernet pripojenia) | ks | 5 | ||
2. Napájací zdroj | ks | 5 | ||
3. Akumulátor | ks | 5 | ||
4. Externá čítačka kariet | ks | 12 | ||
5. Stĺpik na čítačku vrátane potrebného materiálu na uchytenie | ks | 2 | ||
6. Plnovysoký turniket | ks | 1 | ||
7. Montáž (inštalácia hw a sw, oživenie) | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Riadiaca jednotka prístupového systému (vrátane ethernet pripojenia) | |
1.1. riadenie čítačiek prístupového systému, max. 4ks | |
1.2. počet galvanicky oddelených vstupov: min. 4x | |
1.3. počet bezpotenciálových výstupov: min. 4x | |
1.4. tamper (kontrola otvorenia boxu) | |
1.5. Komunikačné rozhranie | Ethernet, USB, RS485, Wiegand, RPX |
1.6. akustický výstup | |
1.7. Krytie IP42 | |
1.8. Rozsah pracovných teplôt | -10°C – 60°C |
1.9. Napájanie | 12 V DC |
1.10. analógové vstupy (10bit): min. 4x | |
1.11. analógové výstupy (10bit): min. 1x | |
1.12. adresácia jednotlivých čítačiek voči riadiacej jednotke pomocí režimu RPX | |
1.13. interná pamäť pre off-line prevádzku: min. 20tis čipov | |
1.14. umiestnená v plastovom boxe | |
2. Napájací zdroj | |
2.1. Záložný zdroj lineárny stabilizovaný transformátorový zdroj 12 V DC, I=3A. | |
2.2. Umiestený v kovovej skrini | |
2.3. Vrátane akumulátoru 17Ah | |
2.4. Napájacie napätie | 230V/AC |
2.5. Frekvencia napájania | 50Hz |
2.6. Výkon zdroja | 38W max. |
2.7. Odber prúdu | 0,42 A max. (4,5 A „studený štart”) |
2.8. Ochrana: | proti skratu (SCP) , proti preťaženiu (OLP), proti prehriatiu (OHP), prepäťová(OVP) |
2.9. Automatická kontrola: | proces nabíjania a údržby akumulátoru , dynamický test akumulátoru, ochrana akumulátoru proti nadmernému vybitiu (UVP) |
2.10. Zdroj je vybavený optickou a zvukovou signalizáciou, ktoré informujú o jeho pracovnom stave (napájanie, poruchy) | |
2.11. Signalizácia otvorených dvierok | |
3. 1. Akumulátor | 15 Ah |
4. Externá čítačka kariet | |
4.1. Formáty výstupného rozhrania | Wiegand , Asynchrónne sériové rozhranie s dotazovacím režimom RPX – pomocou RS485 protokolu, Adresácia jednotlivých čítačiek voči riadiacej jednotke pomocou RPX, Emulácia klávesnice |
4.2. Pripojenie : kábel 12 žilový | |
4.3. Krytie | IP66 |
4.4. Rozmery v mm (V/Š/H), tolerancia +/- 10% | 138,5x50x15,5 |
4.5. Funkčnosť čítačky kariet: | |
4.5.1. Čítanie kariet na frekvencii 13,56 MHz - karty Mifare Standard/Classic a zároveň i karty Mifare DESFire EV, ISO 14443A | |
4.5.2. možnosť reštartu zariadenia pomocou vzdialeného pripojenia | |
4.5.3. možnosť upgradu firmware čítačky pomocou vzdialeného pripojenia | |
4.5.4. diagnostika chybových stavov pomocou vzdialeného pripojenia | |
5. Stĺpik na čítačku vrátane potrebného materiálu na uchytenie | |
5.1. kovový stĺpik na uchytenie externej čítačky | |
5.2. vhodný do exteriéru | |
5.3. dostupný z automobilu | |
6. Plnovysoký turniket | |
6.1. plnovysoký motorový 3ramenný turniket | |
6.2. rozmer: v x š x h | 2520 x 1540 x 1365mm |
6.3. oceľová nosná konštrukcia a stredová hriadeľ s rovnými ramenami – základná povrchová úprava žiarovým zinkováním | |
6.4. finálna povrchová úprava: nástrek práškovou farbou podľa výberu | |
6.5. súčasťou turniketu je elektromagnetická brzda – zabránenie manuálneho pretočenia stredovej hriadele s madlami (antivandal opatrenie) | |
6.6. 13,8VDC Fail-Safe motor – volne otočný v prípade výpadku el. energie | |
6.7. vhodný pre inštalácie do priestorov s požadovanou maximálnou úrovňou zabezpečenia vstupu pre automatickú a bezobslužnú identifikáciu prechádzajúcich osôb = prevádzka bez dozoru | |
6.8. obojsmerný turniket s elektronickým riadením prechodu, prechod otočením stredovej hriadele s madlami o 120°, signalizácia dokončeného prechodu osoby | |
6.9. riadiaca elektronika turniketu zaisťuje komunikáciu s prístupovým systémom, i ďalšími poplachovými a signálnymi systémami, prevádzkovanými u zákazníka | |
6.10. ovládanie čítačkami bezkontaktných kariet, tlačítkom z vrátnice, EPS, EZS, ovládacím panelom | |
7. Montáž | |
7.1. Kumulatívna položka za: | |
7.1.1. montáž hardware na mieste (doprava v cene) | |
7.1.2. montáž káblových trás (v stropnom podhľade, v lištách, v drážkach v stene a úprava drážok), vrátane následného káblového prepojenia hardware | |
7.1.3. výkresová dokumentácia skutočného prevedenia inštalácie (PDF) – zakreslenie miest inštalácie do výkresov jednotlivých poschodí + prehľadové el. schéma zapojenia | |
7.1.4. oživenie hardware, vrátane konfigurácie hardware vzhľadom k pripojeniu na existujúci prístupový systém, testy a uvedenie do prevádzky | |
7.1.5. implementácia prepojenia na existujúci SW prístupového systému (SW nie je nutné dodávať, využije sa existujúci) | |
8. Špecifikácia systému ACCESS | |
8.1. Systém ACCESS automatizuje vstup do dverí pomocou čipovej karty – nahrádza kľúčový systém. Umožňuje vzdialene konfigurovať a spravovať prístup do jednotlivých miestností s inštalovanou čítačkou bezkontaktných kariet. Systém využíva reálnu skutočnosť, že každý študent je držiteľom preukazu študenta, čo je bezkontaktná čipová karta, ktorá je v súčasnosti využívaná aj na stravovanie. Taktiež učitelia a zamestnanci objednávateľa sú vybavení bezkontaktnou čipovou kartou, ktorú okrem stravovania využívajú aj pre autorizovaný vjazd na parkovisko. | |
8.2. Základom systému je správa prístupových práv jednotlivých používateľov systému. Používatelia systému (študenti, učitelia, zamestnanci, ...) sú rozdelení do skupín, ktoré sú vytvorené pre určité roly v systéme. Vďaka nastaveným časovým obmedzeniam pre dané skupiny používateľov je takto zabezpečené, že do miestností a priestorov kontrolovaných na vstupe bezkontaktnou čítačkou kariet, je povolený vstup len oprávneným osobám. Počet skupín je možné ľubovoľne rozširovať, aj upravovať konfiguračné parametre pre vstup pomocou bezkontaktnej čipovej karty do vybraných miestností / priestorov. | |
8.3. Používatelia sú uložení v aktuálne existujúcej databáze, ktorá je využívaná aj pre stravovanie. Systém je možné konfigurovať vzdialenou správou. Požiadavky na úpravou konfigurácie je teda možné spravovať ako IT oddelením objednávateľa, tak aj prostredníctvom hotline dodávateľa systému. Akékoľvek nové požiadavky na úpravy systému sú inštalované taktiež vzdialenou správou. Systém je možné vzdialene servisovať, tzn. spúšťať diagnostické SW nástroje a následne aj upravovať príslušný firmware. |
Názov |
1. Dodávateľ doručí e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy: |
1.1. obchodný názov, technickú špecifikáciu a vyobrazenie ponúkaného tovaru, |
1.2. rozpis jednotkových cien bez DPH aj s DPH zaokrúhlených na 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis cien je dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúre), |
1.3. prepočet celkovej ceny bez DPH aj s DPH podľa rozpisu jednotkových cien (ceny sú platné ako maximálne). |
2. Objednávateľ posúdi dodávateľom predložené dokumenty a do 3 pracovných dní oznámi dodávateľovi (elektronicky alebo poštou), či predložené dokumenty: |
2.1. preukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve alebo |
2.2. nepreukazujú niektorú z požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve a objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie/opravu a zároveň určí lehotu na ich doručenie. |
3. Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokumentov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy. |
4. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
5. Jednotková cena zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky (balné, doprava, vyloženie na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke, montáž, odskúšanie funkčnosti systému a iné náklady potrebné na realizáciu zákazky). |
6. Ceny sú stanovené v súlade so zákonom č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z. v znení neskorších predpisov. |
7. Plnenie sa uskutoční na základe samostatnej objednávky, v ktorej bude uvedený požadovaný termín a miesto dodania. Objednávateľ požaduje realizovať dodávku v pracovných dňoch priamo na miesto určenia. |
8. Termín dodávky a presné miesto vyloženia a montáže tovaru dodávateľ vopred telefonicky, príp. mailom dohodne (spresní) s kontaktnou osobou objednávateľa, ktorá bude uvedená na objednávke. |
9. Ak sa v opise uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými resp. lepšími parametrami. |
10. Predmet zákazky bude dodaný najneskôr do 15 dní odo dňa doručenia objednávky dodávateľovi. |
11. Objednávateľ je oprávnený neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zmluvy. |
12. V prípade zistenia závady na dodanom tovare do 14 dní od prevzatia, má dodávateľ povinnosť vymeniť závadný tovar za nový a rovnakých parametrov, na náklady dodávateľa (doprava). |
13. Súčasťou dodávky musí byť aj doklad o kompatibilite použitých komponentov v systémoch Passport/WATT a systémom ACCESS. |
14. Súčasťou faktúry musí byť protokol o funkčnosti predmetu zmluvy v prostredí objednávateľa. |
15. V zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska (OPET) je splatnosť faktúry 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
16. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie. |
17. Uvedené podmienky plnenia majú prednosť pred OPET, obchodnými podmienkami dodávateľa a cenníkmi dodávateľa. |
Dražovská 4, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika
07.06.2019 09:00 — 28.06.2019 15:00
1,00 súbor
17 326,62
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
29.05.2019 10:08
03.06.2019 11:00
03.06.2019 11:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
30.05.2019 14:34 - Vstupná ponuka | 17 322,00 | € | Cena s DPH |
30.05.2019 14:34 - Najvýhodnejšia ponuka | 17 322,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: