31753604
Štátny geologický ústav Dionýza Štúra
Mlynská dolina 1, Bratislava-Staré Mesto, 81704, SVK
36483095
FISHER Slovakia, spol. s r.o.
Mäsiarska 13, Levoča, 05401, SVK
Všeobecný spotrebný materiál
Spotrebný materiál
Tovar, Služba
1. Všeobecný spotrebný materiál
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je dodávka všeobecného spotrebného materiálu pre vlastné potreby verejného obstarávateľa ako objednávateľa /ďalej len "objednávateľ/. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Všeobecný spotrebný materiál pre vlastné potreby | súbor | 1 | ||
1.1 Automatická, manuálna, jednokanálová, mikropipeta s nastaviteľným objemom od 10 do 100 mikrolitrov (µl) s krokom 0,1 µl. Tlačidlo s funkciou aretácie nastaveného objemu. Autoklávovateľná bez rozoberania. | 1 ks | 1 | ||
1.2 Automatická, manuálna, jednokanálová, mikropipeta s nastaviteľným objemom od 100 do 1000 mikrolitrov (µl) s krokom 1 µl. Tlačidlo s funkciou aretácie nastaveného objemu. Autoklávovateľná bez rozoberania. | 1 ks | 1 | ||
1.3 Automatická, manuálna, jednokanálová, mikropipeta s nastaviteľným objemom od 500 do 5000 mikrolitrov (µl) s krokom 5 µl. Tlačidlo s funkciou aretácie nastaveného objemu. Autoklávovateľná bez rozoberania. | 1 ks | 1 | ||
1.4 Automatická, manuálna, jednokanálová, mikropipeta s nastaviteľným objemom od 1000 do 10000 mikrolitrov (µl) s krokom 10 µl. Tlačidlo s funkciou aretácie nastaveného objemu. Autoklávovateľná bez rozoberania. | 1 ks | 1 | ||
1.5 Jednorázové špičky pre automatickú pipetu Brand. Kapacita 2 - 200 µl, dĺžka do 50 mm, autoklávovateľné | 1 bal/1000 ks | 10 | ||
1.6 Jednorázové špičky pre automatickú pipetu Brand. Kapacita 50 - 1000 µl, dĺžka do 70 mm, autoklávovateľné | 1 bal/1000 ks | 10 | ||
1.7 Jednorázové špičky pre automatickú pipetu Brand. Kapacita 500 - 5000 µl, dĺžka do 160 mm, autoklávovateľné | 1 bal/200 ks | 5 | ||
1.8 Jednorázové špičky pre automatickú pipetu Brand. Kapacita 1000 - 10000 µl, dĺžka do 156 mm, autoklávovateľné | 1 bal/200 ks | 5 | ||
1.9 Stojan pre automatické pipety Brand, kruhový, otočný, 6 pozícii | 1 ks | 1 | ||
1.10 Fľaša reagenčná z číreho borosilikátového skla, sterilizovateľná, s PP uzáverom GL 45, objem 100 ml | 1 ks | 15 | ||
1.11 Fľaša reagenčná z číreho borosilikátového skla, sterilizovateľná, s PP uzáverom GL 45, objem 250 ml | 1 ks | 20 | ||
1.12 Fľaša reagenčná z číreho borosilikátového skla, sterilizovateľná, s PP uzáverom GL 45, objem 500 ml | 1 ks | 15 | ||
1.13 Fľaša reagenčná z číreho borosilikátového skla, sterilizovateľná, s PP uzáverom GL 45, objem 1000 ml | 1 ks | 10 | ||
1.14 Kadička vysoká s výlevkou, sklenená, objem 250 ml, priemer 60 mm | 1 ks | 10 | ||
1.15 Kadička vysoká s výlevkou, sklenená, objem 400 ml, priemer 70 mm | 1 ks | 10 | ||
1.16 Lievik rýchlofiltračný, sklenený, priemer nálevky 75 mm, priemer výpustu 8 mm | 1 ks | 10 | ||
1.17 Pipeta sklenená, nedelená, trieda AS, objem 15 ml | 1 ks | 3 | ||
1.18 Pipeta sklenená, nedelená, trieda AS, objem 25 ml | 1 ks | 3 | ||
1.19 Pipeta sklenená, nedelená, trieda AS, objem 50 ml | 1 ks | 3 | ||
1.20 Pipetovací balónik univerzálny, pre pipety do 50 ml | 1 ks | 4 | ||
1.21 Fľaša plastová vrátané uzáveru, širokohrdlá, objem 1000 ml | 1 ks | 10 | ||
1.22 pH testovacie prúžky pH 0 - 14 nerozpíjavé so 4 rôznymi indikátormi | 1 bal/100 ks | 50 | ||
1.23 Lyžička chemická obojstranná, nerezová, celková dĺžka v rozmedzí 150 mm | 1 ks | 2 | ||
1.24 Lyžička chemická obojstranná, nerezová, celková dĺžka v rozmedzí 210 mm | 1 ks | 2 | ||
1.25 Lyžička navažovacia jednostranná, nerezová, celková dĺžka v rozmedzí 200 mm, šírka lyžičky v rozmedzí 30 mm | 1 ks | 2 | ||
1.26 Lopatka pre prácu so sypkými materiálmi, hliníková, celková dĺžka v rozmedzí 185 mm | 1 ks | 3 | ||
1.27 Lopatka pre prácu so sypkými materiálmi, hliníková, celková dĺžka v rozmedzí 250 mm | 1 ks | 3 | ||
1.28 Lopatka pre prácu so sypkými materiálmi, hliníková, celková dĺžka v rozmedzí 310 mm | 1 ks | 3 | ||
1.29 Jednorazové sterilné petriho misky, priemer v rozmedzí 90 mm | 1 bal/600 ks | 2 | ||
1.30 Latexové vyšetrovacie rukavice. Pudrované. Veľkosť M | 1 bal/100 ks | 1 | ||
1.31 Chemický oddolné nitrilové rukavice pre opakované použitie. Veľkosť 7 | 1 ks | 5 | ||
1.32 Chemický oddolné nitrilové rukavice pre opakované použitie. Veľkosť 8 | 1 ks | 2 | ||
1.33 Chemický oddolné nitrilové rukavice pre opakované použitie. Veľkosť 9 | 1 ks | 2 | ||
1.34 Chemický oddolné nitrilové rukavice pre opakované použitie. Veľkosť 10 | 1 ks | 2 | ||
1.35 Čistiaca kefka na skúmavky, polyesterové štetiny odolné voči kyselinám a zásadám. Priemer 10 mm. | 1 ks | 2 | ||
1.36 Čistiaca kefka na skúmavky, polyesterové štetiny odolné voči kyselinám a zásadám. Priemer 25 mm. | 1 ks | 2 | ||
1.37 Miska na inštrumenty, materiál kov, rozmery 360 mm x 260 mm | 1 ks | 4 | ||
1.38 Netkaná jazierková geotextília, gramáž 300g/m2, šírka 2m, farba čierna, balenie: rolka. Netkaná geotextília ako ochranná vrstva pod jazierkovú fóliu, syntetický materiál vyrobený z Polypropilénu (PP) vpichovaním a následným zažehlením, alebo z recyklátu. Netkaná geotextília musí byť odolná voči plesniam a väčšine známych baktérií, dobre znášať alkalické a kyslé prostredie, a odolávať obvyklým rozpúšťadlám. | 1 m2 | 100 | ||
1.39 Jazierková PVC fólia určená na hydroizoláciu jazierok, zavlažovacích nádrží a pod. materiál: polyvinylchlorid, hrúbka 1mm, vlastná váha 1,3 kg/m2, šírka: 6,0m, Odolná voči hnilobe, prerastaniu koreňov a UV žiareniu. | 1 m2 | 120 |
Názov |
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar |
Vrátane dopravy/poštových nákladov, balného ako aj ďalších nákladov súvisiacich s realizáciou a dodaním predmetu zákazky na miesto plnenia. |
Objednávateľ požaduje od úspešného uchádzača ako dodávateľa (ďalej len "dodávateľ") akceptovať podmienky priebežného dodávania tovaru, počas obdobia platnosti rámcovej dohody (12 mesiacov), podľa potrieb objednávateľa, na základe priebežnej čiastkovej výzvy na plnenie (objednávky), zadávanej e-mailom alebo osobne kontaktnej osobe dodávateľa. |
Množstvo predmetu zákazky/rámcovej dohody je predpokladané, určené na základe predchádzajúcej spotreby objednávateľa a môže byť objednávateľom počas platnosti rámcovej dohody upravované podľa jeho aktuálnych potrieb. V technickej špecifikácii sú uvedené predpokladané druhy a množstvá jednotlivých položiek predmetu zákazky určené len na stanovenie Maximálnej výšky zdrojov (celkovej hodnoty rámcovej dohody). Plnenie predmetu rámcovej dohody bude realizované na základe skutočných potrieb objednávateľa. |
Plnenie rámcovej dohody bude na základe doručenia (e-mailom) písomnej Čiastkovej výzvy objednávateľa na plnenie/objednávky. Lehota plnenia pre Dodávateľa od doručenia Čiastkovej výzvy na plnenie (objednávky) od Objednávateľa - do 1 mesiaca. |
Úspešný uchádzač ako dodávateľ je povinný do 7 dní od uzatvorenia rámcovej dohody, teda ešte pred samotným plnením rámcovej dohody, predložiť objednávateľovi podrobný aktualizovaný položkovitý rozpočet s uvedením jednotkových cien jednotlivých položiek predmetu dohody podľa technickej špecifikácie v zložení: jednotkové ceny v EUR bez DPH, celková cena v EUR bez DPH, sadzba DPH, celková cena s DPH. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Rámcovej dohody fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Dodávateľ je povinný do 7 dní od uzatvorenia rámcovej dohody, teda ešte pred samotným plnením rámcovej dohody, predložiť objednávateľovi návrh na plnenie predmetu dohody (špecifikácia tovaru, vrátane výrobcu, obchodného názvu a typu, ak je uplatniteľné) preukazujúci splnenie všetkých požadovaných parametrov. |
Požaduje sa, aby dokumenty (aktualizovaný rozpočet, vlastný návrh na plnenie predmetu dohody, faktúra a dodací list), predložené dodávateľom obsahovali aj uvedenie čísla rámcovej dohody |
Objednávateľ posúdi dokumenty predložené dodávateľom a do 3 pracovných dní (pondelok - piatok) odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi (elektronicky alebo poštou), či predložené dokumenty: |
- preukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto rámcovej dohode, alebo |
- nepreukazujú niektorú z požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto rámcovej dohode a objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie/opravu a zároveň určí lehotu na ich doručenie. |
Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokumentov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto rámcovej dohode, objednávateľ to bude považovať za závažné porušenie rámcovej dohody a vyhradzuje si právo odstúpiť od rámcovej dohody. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že v rámci plnenia predmetu dohody, bude dodržiavať zásady bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci, ako aj zabezpečí, aby plnením predmetu dohody nedošlo k ohrozeniu zdravia a to aj v tom prípade, ak nejakú oblasť predmetu dohody bude realizovať subdodávkou. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že bude zodpovedný za kvalitu plnenia predmetu dohody a to aj v prípade, že bude určitú oblasť predmetu dohody realizovať subdodávkou. |
Dodávateľ sa zaväzuje a zodpovedá zároveň za to, že predmet dohody v čase jeho dodania spĺňa všetky platné normy a ustanovenia vyplývajúce zo súvisiacich noriem a osobitných súvisiacich všeobecne záväzných právnych predpisov platných pre predmet dohody a danú oblasť. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Platby za plnenie predmetu dohody sa budú uskutočňovať po čiastkovom protokolárnom dodaní predmetu dohody /príslušného množstva tovaru/ a to na základe dodávateľom vystavených faktúr doručených objednávateľovi pričom súčasťou faktúry bude aj dodací list podpísaný oboma zmluvnými stranami. Predmetom fakturácie bude len skutočne dodané množstvo a druh tovaru na základe objednávky objednávateľa. |
Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku. Faktúry sú splatné 30 dní odo dňa ich doručenia objednávateľovi. Faktúry musia obsahovať náležitosti daňového dokladu. |
Objednávateľ preddavky ani zálohy neposkytuje. |
Dodávateľ je povinný pre potreby plnenia dohody zaslať objednávateľovi meno a priezvisko kontaktnej osoby, kontaktný e-mail a kontaktný telefón zodpovednej za plnenie predmetu dohody do 7 dní od uzatvorenia rámcovej dohody. |
Objednávateľ zašle dodávateľovi meno a priezvisko kontaktnej osoby objednávateľa, kontaktný e-mail a kontaktný telefón zodpovednej za plnenie predmetu dohody (preberanie predmetu plnenia) do 3 pracovných dní (pondelok - piatok) od uzatvorenia rámcovej dohody. |
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. |
Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu dohody ako aj osobitných požiadaviek na plnenie je podstatným porušením rámcovej dohody a má za následok odstúpenie objednávateľa od rámcovej dohody. |
Táto rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú, uvedenú v zmluvných podmienkach, prípadne do vyčerpania sumy podľa tejto dohody a to podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. |
Košice - mestská časť Staré Mesto, Košice I, Košický, Slovenská republika
12
1,00 súbor
3 559,83
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
28.05.2019 12:50
03.06.2019 12:00
03.06.2019 12:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
30.05.2019 09:15 - Vstupná ponuka | 3 559,83 | € | Cena bez DPH |
03.06.2019 09:39 - Najvýhodnejšia ponuka | 3 557,50 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: