31753604
Štátny geologický ústav Dionýza Štúra
Mlynská dolina 1, Bratislava-Staré Mesto, 81704, SVK
31625444
WinePool s.r.o.
Cementárenská cesta 16, Banská Bystrica, 97401, SVK
Chemikálie
Chemikálie
Tovar, Služba
1. Chemikálie
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je dodávka chemikálií pre vlastné potreby verejného obstarávateľa ako objednávateľa /ďalej len "objednávateľ/ a pre potreby projektu /Projekt 1/, ktorý sa implementuje na základe zmluvy o poskytnutí NFP uzatvorenej medzi MŽP SR a objednávateľom z OP Kvalita životného prostredia. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Chemikálie pre vlastné potreby | súbor | 1 | ||
1.1 Hydroxid sodný p.a., veľkosť balenia 1kg | 1 kg | 10 | ||
1.2 Kyselina mravčia p.a., veľkosť balenia 1l | 1 l | 1 | ||
1.3 Chlorid bárnatý dihydrát p.a., veľkosť balenia 1kg | 1 kg | 15 | ||
1.4 Kyselina mliečna p.a., veľkosť balenia 1l | 1 l | 5 | ||
1.5 Peroxid vodíka 50% p.a., veľkosť balenia 1l | 1 l | 3 | ||
1.6 Octan zinočnatý .2H2O p.a., veľkosť balenia 1kg | 1 kg | 2 | ||
1.7 Acetón, p.a., veľkosť balenia 1l | 1 l | 15 | ||
1.8 Metanol p.a., veľkosť balenia 1l | 1 l | 15 | ||
1.9 Etanol p.a. 96%, veľkosť balenia 1l | 1 l | 10 | ||
1.10 Kyselina octová p.a., veľkosť balenia 1l | 1 l | 2 | ||
1.11 Benzín lekárenský, veľkosť balenia 1l | 1 l | 5 | ||
1.12 Tryptic soy broth -prášok na živný roztok pre baktérie, veľkosť balenia 500g | 500 g | 6 | ||
1.13 Antifoam roztok proti tvorbe bublín, veľkosť balenia 250ml | 250 ml | 1 | ||
1.14 Trypton-sójový agar ISO 9308-1, veľkosť balenia 500g | 500 g | 4 | ||
1.15 Živný mikrobiologický bujón obsahujúci: mäso 3g/l, peptón 5g/l, pH 6.8, veľkosť balenia 500g | 500 g | 1 | ||
1.16 Drierit frakcia 8 (1/8") (CaSO4) s indikátorom, veľkosť balenia 450g (1lb) | 450g (1lb) | 1 | ||
1.17 Suchý ľad (CO2 v pevnom skupenstve) granuly 2-15 mm, veľkosť balenia 10kg | 10 kg | 30 | ||
1.18 Izopropylalkohol chemicky čistý, veľkosť balenia 1l | 1 l | 20 | ||
1.19 Toluén p.a., veľkosť balenia 1l | 1 l | 5 | ||
1.20 Chloroform p.a., veľkosť balenia 1l | 1 l | 3 | ||
1.21 Kyselina sírová p.a., veľkosť balenia 1l | 1 l | 1 | ||
1.22 Kyselina dusičná p.a., veľkosť balenia 1l | 1 l | 2 | ||
1.23 Sada štandardizovaných testov kompatibilných so spektrofotometrom WTW model photoLab 6600 UV-VIS pre stanovenie koncentrácie chloridov vo vodnej matrici, minimálne v rozsahu od 2.5 do 250 mg/l s minimálnym množstvom 150 testov v jednej sade | balenie/150 testov v jednej sade | 2 | ||
1.24 Sada štandardizovaných testov kompatibilných so spektrofotometrom WTW model photoLab 6600 UV-VIS pre stanovenie koncentrácie arzénu vo vodnej matrici, minimálne v rozsahu od 0.001 do 0.1 mg/l s minimálnym množstvom 30 testov v jednej sade, vrátane potrebného doplnkového príslušenstva, najmä absorpčnej trubice (ak je potrebná pre daný test) | balenie/30 testov v jednej sade | 1 | ||
1.25 Sada štandardizovaných testov kompatibilných so spektrofotometrom WTW model photoLab 6600 UV-VIS pre stanovenie koncentrácie síranov vo vodnej matrici, minimálne v rozsahu od 5 do 250 mg/l s minimálnym množstvom 25 testov v jednej sade | balenie/25 testov v jednej sade | 2 | ||
2. Chemikálie pre potreby Projektu 1 | súbor | 1 | ||
2.1 Etanol p.a. 96%, veľkosť balenia 1l | 1 l | 10 | ||
2.2 Tryptic soy broth -prášok na živný roztok pre baktérie, veľkosť balenia 500g | 500 g | 6 | ||
2.3 Dewardova zliatina vo forme prášku, Al cca 45%, Cu cca 50%, Zn cca 5%, veľkosť balenia 1kg | 1 kg | 2 |
Názov |
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar |
Vrátane dopravy/poštových nákladov, balného ako aj ďalších nákladov súvisiacich s realizáciou a dodaním predmetu zákazky na miesto plnenia. |
Objednávateľ požaduje od úspešného uchádzača ako dodávateľa (ďalej len "dodávateľ") akceptovať podmienky priebežného dodávania tovaru, počas obdobia platnosti rámcovej dohody (12 mesiacov), podľa potrieb objednávateľa, na základe priebežnej čiastkovej výzvy na plnenie (objednávky), zadávanej e-mailom alebo osobne kontaktnej osobe dodávateľa. |
Množstvo predmetu zákazky/rámcovej dohody je predpokladané, určené na základe predchádzajúcej spotreby objednávateľa a môže byť objednávateľom počas platnosti rámcovej dohody upravované podľa jeho aktuálnych potrieb. V technickej špecifikácii sú uvedené predpokladané druhy a množstvá jednotlivých položiek predmetu zákazky určené len na stanovenie Maximálnej výšky zdrojov (celkovej hodnoty rámcovej dohody). Plnenie predmetu rámcovej dohody bude realizované na základe skutočných potrieb objednávateľa. |
Plnenie rámcovej dohody bude na základe doručenia (e-mailom) písomnej Čiastkovej výzvy objednávateľa na plnenie/objednávky. Lehota plnenia pre Dodávateľa od doručenia Čiastkovej výzvy na plnenie (objednávky) od Objednávateľa - do 1 mesiaca. |
Úspešný uchádzač ako dodávateľ je povinný do 7 dní od uzatvorenia rámcovej dohody, teda ešte pred samotným plnením rámcovej dohody, predložiť objednávateľovi podrobný aktualizovaný položkovitý rozpočet /s rozdelením položiek podľa projektu a pre vlastné potreby/ s uvedením jednotkových cien jednotlivých položiek predmetu dohody podľa technickej špecifikácie v zložení: jednotkové ceny v EUR bez DPH, celková cena v EUR bez DPH, sadzba DPH, celková cena s DPH. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Rámcovej dohody fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Dodávateľ je povinný do 7 dní od uzatvorenia rámcovej dohody, teda ešte pred samotným plnením rámcovej dohody, predložiť objednávateľovi návrh na plnenie predmetu dohody (špecifikácia tovaru, vrátane výrobcu, obchodného názvu a typu, ak je uplatniteľné) preukazujúci splnenie všetkých požadovaných parametrov. |
Požaduje sa, aby dokumenty (aktualizovaný rozpočet, vlastný návrh na plnenie predmetu dohody, faktúra a dodací list), predložené dodávateľom obsahovali aj uvedenie čísla/kódu a názvu súvisiaceho projektu /Projekt 1/, ktorý bude dodávateľovi oznámený do 3 pracovných dní (pondelok - piatok) od uzavretia rámcovej dohody. |
Objednávateľ posúdi dokumenty predložené dodávateľom a do 3 pracovných dní (pondelok - piatok) odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi (elektronicky alebo poštou), či predložené dokumenty: |
- preukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto rámcovej dohode, alebo |
- nepreukazujú niektorú z požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto rámcovej dohode a objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie/opravu a zároveň určí lehotu na ich doručenie. |
Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokumentov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto rámcovej dohode, objednávateľ to bude považovať za závažné porušenie rámcovej dohody a vyhradzuje si právo odstúpiť od rámcovej dohody. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že v rámci plnenia predmetu dohody, bude dodržiavať zásady bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci, ako aj zabezpečí, aby plnením predmetu dohody nedošlo k ohrozeniu zdravia a to aj v tom prípade, ak nejakú oblasť predmetu dohody bude realizovať subdodávkou. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že bude zodpovedný za kvalitu plnenia predmetu dohody a to aj v prípade, že bude určitú oblasť predmetu dohody realizovať subdodávkou. |
Dodávateľ sa zaväzuje a zodpovedá zároveň za to, že predmet dohody v čase jeho dodania spĺňa všetky platné normy a ustanovenia vyplývajúce zo súvisiacich noriem a osobitných súvisiacich všeobecne záväzných právnych predpisov platných pre predmet dohody a danú oblasť. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Platby za plnenie predmetu dohody sa budú uskutočňovať po čiastkovom protokolárnom dodaní predmetu dohody /príslušného množstva tovaru/ a to na základe dodávateľom vystavených faktúr doručených objednávateľovi pričom súčasťou faktúry bude aj dodací list podpísaný oboma zmluvnými stranami. Predmetom fakturácie bude len skutočne dodané množstvo a druh tovaru na základe objednávky objednávateľa. |
Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku. Faktúry sú splatné 60 dní odo dňa ich doručenia objednávateľovi. Faktúry musia obsahovať náležitosti daňového dokladu. |
Objednávateľ preddavky ani zálohy neposkytuje. |
Dodávateľ je povinný pre potreby plnenia dohody zaslať objednávateľovi meno a priezvisko kontaktnej osoby, kontaktný e-mail a kontaktný telefón zodpovednej za plnenie predmetu dohody do 7 dní od uzatvorenia rámcovej dohody. |
Objednávateľ zašle dodávateľovi meno a priezvisko kontaktnej osoby objednávateľa, kontaktný e-mail a kontaktný telefón zodpovednej za plnenie predmetu dohody (preberanie predmetu plnenia) do 3 pracovných dní (pondelok - piatok) od uzatvorenia rámcovej dohody. |
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. |
Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu dohody ako aj osobitných požiadaviek na plnenie je podstatným porušením rámcovej dohody a má za následok odstúpenie objednávateľa od rámcovej dohody. |
Táto rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú, uvedenú v zmluvných podmienkach, prípadne do vyčerpania sumy podľa tejto dohody a to podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. |
Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
12
2,00 súbor
6 217,51
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
28.05.2019 11:44
04.06.2019 12:00
04.06.2019 12:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
28.05.2019 12:43 - Vstupná ponuka | 6 217,50 | € | Cena s DPH |
31.05.2019 15:03 - Najvýhodnejšia ponuka | 6 217,20 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: