44570783
Univerzitná nemocnica - Nemocnica svätého Michala, a. s.
Satinského I.7770/1, Bratislava, 81108, SVK
46378979
Messer Medical Home Care Slovakia, s. r. o.
Piešťanská 12, Nové Mesto nad Váhom, 91501, SVK
Anestéziologický prístroj s anestéziologickým monitorom
Anestéziologický prístroj s anestéziologickým monitorom
Tovar, Služba
1. Anestéziologický prístroj s anestéziologickým monitorom
|
|
---|---|
Funkcia |
1. Anestéziologický prístroj určený na podávanie celkovej anestézy |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1.1. Anesteziologický prístroj | kus | 1 | ||
1.2. Brzdené kolieska | kus | 2 | ||
1.3. S vlastným zálohovaním napájania | min | 90 | ||
1.4. Prehľadný farebný displej s uhlopriečkou | cm | 35 | ||
1.5. Zobrazenie kriviek na monitore | počet | 3 | ||
1.6. Frekvencia dýchania v minimálnom rozsahu | dych/min. | 4 | 100 | |
1.7. Krok nastavenia dychov | dych/min | 1 | ||
1.8. Minimálny rozsah nastavenie pomeru dôb | pomer | 2:01 | 1:08 | |
1.9. Nastaviteľný inšpiračný čas v minimálnom rozsahu | sek | 0,2 | 5 | |
1.10. Nastavitelná inspiračná pauza | % | 0 | 50 | |
1.11. PEEP (Inspiračný tlak )v minimálnom rozsahu | cmH2O | 0 | 30 | |
1.12. Prietokový trigger v minimálnom rozsahu | l/min | 0,2 | 10 | |
1.13. Výkon ventilátora minimálny rozsah | kPa | 240 | 700 | |
1.14. Monitor vitálnych funkcií uhlopriečka obrazovky | inch | 11 | ||
1.15. Monitor vitálnych funkcií zobrazenie kriviek | počet | 6 | ||
1.16. Grafické a numerické trendy všetkých monitorovaných parametrov | hod. | 72 | ||
1.17. Rozsah merania SpO2 | % | 1-100 | ||
1.18. Záručný servis do | hod. | 48 | ||
1.19. Dodávka náhradných sond , káblov a senzorov od objednania do | dní | 10 | ||
1.20. Merania tlakov: arteriálny tlak, centrálny venózny tlak, tlak v pľúcnici, ICP | mmHg | -40 až 320 | ||
1.21. Dychový objem ventilačných režimov minimálne v rozsahu | ml | 5-1500 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1.1.1. Anesteziologický prístroj | kompaktný pojazdný prístroj |
1.1.2. Anesteziologický prístroj | aplikácia inhalačných anestetík |
1.1.3. Anesteziologický prístroj | antistatické prevedenie koliesok |
1.1.4. Anesteziologický prístroj | s využitím spätného vdychovania |
1.1.5. Anesteziologický prístroj | Anestézie pre dlhotrvajúce náročné a komplikované operačné výkony "minimal flow" a "low flow" |
1.1.6. Anesteziologický prístroj | použiteľný pre novorodencov, deti a dospelých |
1.1.7. Napájanie stlačeným plynom z centrálnych rozvodov a tlakových fliaš | O2 (kyslík), N2O (oxid dusný) , vzduch |
1.1.8. Prietokomery | umožňujúce presné dávkovanie plynov pri nízkych prietokoch "minimal flow"a "low flow" |
1.1.9. Zobrazenie spotreby plynov pouzitých pri operačnom výkone na obrazovke anesteziologického prístroja | O2 , AIR ,N2O v litroch, AA ml |
1.1.10. Kalkuláciu ceny použitého anestetika na konkrétny operačný výkon v € | Áno |
1.1.11. Odparovač: | sevofluran |
1.1.12. Anestéziologický okruh | Anestéziologický systém s elimináciou vlhkosti alebo ohrevom pacientského dielu |
1.1.13. Anestéziologický okruh | Časti systému musia byť autoklávovateľné a rozoberateľné bez použitia špeciálnych nástrojov vrátane dýchacej čast zariadenia zaradenej v okruhu pacienta |
1.1.14. Anestéziologický okruh | Anestéziologický okruh s absorbérov CO2 |
1.1.15. Anestéziologický okruh s absorbérom CO2, vymeniteľným počas plnej prevádzky prístroja, bez obmedzenia jeho činnosti | absorbér CO2 dostupný v opakovatelnom prevedení a aj ako jednorázové predplnené kazety |
1.1.16. Anestéziologický okruh | signalizácia rozpojenia okruhu, nezávislá od signalizácie absorbéra |
1.1.17. Anesteziologický prístroj | odkladacia, pracovná plocha |
1.1.18. Ventilačné režimy | VCV , PCV, SIMV/PSV, SIMV-PC, PCV-VG, Spontánna , Manuálna |
1.1.19. Nastavenie alarmov ventilátora | dychový objem , minútový objem, FiO2, ON/OFF mechanickej ventilácie, |
1.1.20. Nastavenie alarmov ventilátora | nízky/vysoký/trvalý tlak v dýchacích cestách, porucha, nedostatok tlaku na vstupe |
1.1.21. Nastavenie alarmov ventilátora | odloženie alarmov |
1.1.22. Nastavenie alarmov ventilátora | integrovaný nastaviteľný prietokomer pre podávanie 02 cez kyslíkové okuliare alebo masku |
1.1.23. Nastavenie alarmov ventilátora | účinné odsávacie zariadenie na odstraňovanie uniknutých anestetických plynov. |
1.1.24. Nastavenie alarmov ventilátora | účinná odsávačka biologických materiálov z dýchacích ciest. |
1.1.25. Nastavenie alarmov ventilátora | integrované osvetlenie alebo ako príslušenstvo zariadenia |
1.1.26. Monitor vitálnych funkcií pre: | dospelých, detí a novorodencov |
1.1.27. Monitor a anesteziologický prístroj dodaný od jednoho výrobcu | Áno |
1.1.28. Monitor vitálnych funkcií (súčasť zostavy) | Áno |
1.1.29. Monitor s možnosťou budúceho rozšírenia o ďalšie moduly | modulárny |
1.1.30. Zobrazenie monitora: | farebné LCD alebo alternatívne |
1.1.31. Polohovo nastaviteľný monitor | napr. na otočnom ramene |
1.1.32. Monitor vitálnych funkcií: Alarmy | optické a akustické |
1.1.33. Monitor vitálnych funkcií: Trendy | pamäť všetkých meraných parametrov |
1.1.34. Monitorované parametre: | |
1.1.35. EKG s vyhodnotením dynamiky ST segmentu | Áno |
1.1.36. Rozsah merania respirácie. | 4 - 120 dychov za min. dospelý pacient , 4 - 180 dychov za min. novorodenecký pacient |
1.1.37. Sp02 : meranie pulzovej frekvencie HR, zobrazenie pletyzmografickej krivky. | Áno |
1.1.38. Rozsah merania SpO2 | 1-100% |
1.1.39. Meranie neinvazívneho tlaku krvy | manuálny a automatický režim |
1.1.40. IBP tlaky: Možnosť merania tlakov: arteriálny tlak, centrálny venózny tlak, tlak v pľúcnici, ICP | systolocký , diastolický a stredný |
1.1.41. Rozsah merania: | -40 až 320 mmHg |
1.1.42. Monitor optimalizujúci bilanciu tekutín monitorovaním parametrov variacia systolického tlaku a variacia pulzného tlaku | Áno |
1.1.43. Teplota – meranie z 2 miest súčasne | Áno |
1.1.44. Vdychované a vydychované koncentrácie CO2 | %; kPa; mmHg |
1.1.45. Vdychované a vydychované koncentrácie kyslíka , rozdiel vdychovanej mínus vydychovanej koncentrácie | Áno |
1.1.46. Vdychované a vydychované koncentrácie N2O | Áno |
1.1.47. Vdychované a vydychované koncentrácie použitého anestetika s automatickou detekciou | Áno |
1.1.48. Monitorvanie Mac , MACage a BAL | Áno |
1.1.49. Monitoring spirometrie | Vt insp/ exp, MV insp/ exp, PEEP, Ppeak. Pplat,Compliance, Rezistence, slučky plúcnej mechaniky (tlakobjem,prietok objem ) zobrazenie pľúcnej kriviek tlaku a prietoku |
1.1.50. Modul na meranie hladiny neuromuskulárneho bloku. | bežné módy stimulácie: TOF – train of four, jediný výboj (twitch) (ST), stimulácia dvojitým výbojom (DBS) a stimulácia nervosvalovým liekom. |
1.1.51. Modul alebo monitor pre meranie stavu mozgu počas anestézie ( BIS alebo entropia ) | Áno |
1.1.52. Modul na meranie hemodynamickéj odpovede na chirurgické zákroky a analgetické lieky v celkovej anestézii | so zobrazením skóre o hodnote (0–100)na predpovedanie pooperačnej bolesti |
1.1.53. Grafické X - Y zobrazenie optimálnosti anestézie | zobrazenie kombinovaných účinkov anestetickej a analgetickej medikácie podávanej počas celkovej anestézie" |
1.1.54. Kompletné príslušenstvo potrebné na uvedenie do prevádzky :EKG káble, saturačný senzor, manžeta na meranie neinvazívneho tlaku, káble na meranie invazívneho tlaku 2 ks, teplotná sonda 1 ks, , spotrebný material na meranie koncentrácii plynov v dychacej zmesy , hĺby anestézy a stupňa relaxácie | Áno |
Názov |
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
2. Vrátane inštalácie, odskúšania a uvedenia do prevádzky. |
2.1. Prístroj musí byť dodaný nový – nepoužívaný. |
2.2. Objednávateľ si vyhradzuje právo na kompletnú dodávku všetkých častí predmetu zákazky a naopak nepripúšťa možnosť dodávok len čiastkových častí predmetu zákazky. |
3. Vrátane zaškolenia personálu (aj opakovaného) počas prvých dvoch mesiacoch po inštalácii prístroja. |
4. Lehota dodania 90 dní od dňa od písomného doručenia "Výzvy na dodanie - Anestéziologický prístroj s anestéziologickým monitorom ". |
5. Dodávateľ môže vystaviť faktúru až po úplnom dodaní, inštalovaní a sprevádzkovaní predmetu zmluvy a po podpísaní preberacieho protokolu Objednávateľom. |
6. Požaduje sa splatnosť faktúry v lehote do 60 dní odo dňa poskytnutia riadneho plnenia predmetu Zmluvy. Tieto platobné podmienky majú prednosť pred ustanoveniami všeobecných obchodných podmienok EKS. |
7. Do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy automatizovaným systémom prostredníctvom elektronického trhoviska teda ešte pred samotnou dodávkou predmetu zákazky požadujeme predložiť od Dodávateľa na adresu Objednávateľa: |
7.a) prospektový materiál ponúkaného tovaru (v listinnej podobe alebo na CD/DVD nosiči), ktorý musí obsahovať popis technických vlastností tovaru tak, aby na ich základe mohol objednávateľ posúdiť splnenie všetkých technických vlastností a podrobný technický opis ponúkaného prístroja, s uvedením obchodného názvu, resp. typov označenia a údajmi deklarujúcimi technické parametre ponúkaného prístroja. |
7.b) CE certifikát a Declaration of conformity vydanými autorizovanými osobami alebo notifikovanými osobami, ktoré majú oprávnenie na posudzovanie zhody výrobkov s technickými špecifikáciami zariadenia ako neoverené kópie. |
7.c) vyhlásenie o zhode. |
7.d) potvrdenie výrobcu, že dodávateľ je oprávnený predávať, uvádzať do prevádzky a poskytovať servis vzťahujúci sa na predmet zmluvy. Ak je toto potvrdenie vydané v cudzom jazyku, vyžaduje sa jeho úradný preklad do jazyka slovenského. |
7.e) certifikát - osvedčenie o odbornom vyškolení servisného technika, ktorý bude vykonávať inštaláciu, záručný servis predmetu zmluvy na konkrétny prístroj, vydaný výrobcom ponúkaného tovaru. Ak je certifikát vydaný v cudzom jazyku, je potrebný jeho preklad do slovenského jazyka. |
7.f) SUKL kód, overený prostredníctvom databázy. |
7.g) predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH. |
8. V čase od 09:00 do 15:00 hod. Dodávateľ je povinný najmenej 1 pracovný deň pred dňom dodania predmetu zmluvy vyzvať zodpovednú osobu objednávateľa na dodanie predmetu zmluvy. |
9. Dodanie predmetu zmluvy sa rozumie dodanie so servisnou dokumentáciou, ktorá musí obsahovať: návod na použitie v slovenskom jazyku, resp. českom jazyku, preberací protokol, protokol o zaškolení obsluhy. |
10. Záručná doba na predmet zmluvy je 24 mesiacov odo dňa jeho prevzatia. |
11. Dodávateľ je povinný zabezpečiť bezplatné poskytnutie autorizovaného záručného servisu a bezplatnej údržby predmetu zmluvy počas trvania záručnej doby. |
12. Nástup na servis do 48 hod. od nahlásenia poruchy vrámci záručného servisu. |
13. Odstrániť vady/poruchy alebo zabezpečiť opravu prístroja, t.j. zabezpečiť jeho plné sfunkčnenie najneskôr do 24 hod. od nástupu technika na servisnú opravu bez potreby výmeny náhradných dielov. |
14. Zabezpečiť plnohodnotnú prevádzku náhradným prístrojom v prípade, že doba opravy bude dlhšia ako 2 pracovné dni. |
15. Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky Objednávateľa uvedenej v článku „Predmet zmluvy“ alebo v článku „Zmluvné podmienky“ a "Osobitné požiadavky na plnenie" sa bude považovať za podstatné porušenie Zmluvy. |
16. Predmet plnenia (tovar) musí spĺňať všetky technické vlastnosti uvedené v technickej špecifikácii. Ak predmet plnenia nebude spĺňať všetky technické požiadavky, kupujúci má právo odstúpiť od zmluvy. |
17. Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzavretím tejto Zmluvy riadne oboznámil s Technickou špecifikáciou predmetu zákazky a Osobitými podmienkami pre plnenie predmetu zákazky. |
18. Dodávateľ dodá predmet zákazky "Anestéziologický prístroj s anestéziologickým monitorom" Objednávateľovi najneskôr do deväťdesiatich (90) kalendárnych dní odo dňa písomného doručenia "Výzvy na dodanie - Anestéziologický prístroj s anestéziologickým monitorom", ktorá bude Dodávateľovi zaslaná Objednávateľom. "Výzva na dodanie - Anestéziologický prístroj s anestéziologickým monitorom", bude Dodávateľovi zaslaná po splnení požiadaviek Objednávateľa definovaných v bodoch |
pokračovanie 18.: 7.), 7.a), 7.b), 7.c), 7.d), 7.e), 7.f), 7.g) po kontrole predložených dokladov Dodávateľom Objednávateľovi. |
19. Dodací termín dodania predmetu zákazky začína plynúť dodávateľovi odo dňa písomného doručenia "Výzvy na dodanie Anestéziologický prístroj s anestéziologickým monitorom" zo strany objednávateľa. Pod písomným doručením sa rozumie aj emailová "Výzva na dodanie Anestéziologický prístroj s anestéziologickým monitorom" podľa OPET (Obchodné podmienky elektronického trhoviska) Čl. XIX Komunikácia zmluvných strán podľa bodu 19.4 písm b). Táto lehota má prednosť pred údajom znázornením v Zmluvnej špecifikácii "Lehota plnenia" v Objednávkovom formulári ešte pred vyhlásením resp. pri vyhlasovaní |
pokračovanie19. :zákazky v EKS. |
20. Zmluvné strany sa dohodli na zmluvnej pokute, kde Objednávateľ je oprávnený uplatniť voči Dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 1 700 ,- EUR za každé podstatné porušenie zmluvných podmienok uvedených v časti Osobité požiadavky pre plnenie vo všetkých bodoch. |
21. Zmluvná pokuta v bodoch Osobitých požiadavkách na plnenie je splatná na základe výzvy Objednávateľa na úhradu zmluvnej pokuty, a to v lehote štrnástich (14) kalendárnych dní odo dňa doručenia predmetnej výzvy Objednávateľa Dodávateľovi. |
22. Zmluvné strany sa dohodli na zmluvnej pokute, že pri nedodržaní podmienky a požiadavky v bode 12, 13, v Osobitých požiadaviek pre plnenie je oprávnený uplatniť Objednávateľ voči Dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 500 ,- EUR za každé jedno porušenie. |
23. Ak v Momente uzavretia Zmluvy nemá Dodávateľ alebo jeho subdodávateľ, za splnenia podmienok uvedených v zákone č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len „ZRPVS“), zapísaných v registri partnerov verejného sektora konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a ZRPVS, Zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu Dodávateľa a/alebo jeho subdodávateľa do tohto registra; ostatné podmienky pre účinnosť Zmluvy podľa týchto VZP tým nie sú dotknuté. |
24. Dodávateľ je povinný spĺňať všetky podmienky požadované podľa § 32 ods.1 ZVO podľa § 32 ods.2, ak splnenie všetkých podmienok už nevyplýva z doplnenia dokladov do zoznamu hospodárskych subjektov, ktorý je vedený ÚVO. Doklady podľa § 32 ods.2 písm. a), b) c) a d) (pokiaľ už nie sú uvedené v zozname hospodárskych subjektov) v zmysle OPET Obchodné podmienky elektronického trhoviska (ďalej len "OPET"). |
24.1. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
25. Objednávateľ po uzatvorení zmluvy: |
25.1. Oznámi Dodávateľovi informáciu o kontaktnej osobe (osobách) - zástupcu Objednávateľa , ktorá bude konať vo veciach zmluvných a technických v jeho mene v rozsahu - meno, priezvisko, rozsah oprávnenia - plnomocenstvo , kontaktné údaje na poverenú osobu a to najneskôr do troch (3) kalendárnych dní po uzavretí zmluvy. |
25.2. Oznámi Dodávateľovi informáciu o zmene kontaktnej osoby (osobách) - zástupcu Objednávateľa a to najneskôr do troch (3) kalendárnych dní pred uskutočnením zmeny kontaktnej osoby. |
26. Dodávateľ po uzatvorení zmluvy: |
26.1. Oznámi Objednávateľovi informáciu o kontaktnej osobe (osobách) - zástupcu Dodávateľa , ktorá bude konať vo veciach zmluvných a technických v jeho mene v rozsahu - meno, priezvisko, rozsah oprávnenia - plnomocenstvo , kontaktné údaje na poverenú osobu a to najneskôr do troch (3) kalendárnych dní po uzavretí zmluvy. |
26.2. Oznámi Objednávateľovi informáciu o zmene kontaktnej osoby (osobách) - zástupcu Dodávateľa a to najneskôr 3 dní pred uskutočnením zmeny. |
26.3. Dodávateľ v zmysle bodov 7.), 7.a), 7.b), 7.c), 7.d), 7.e), 7.f), 7.g) do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy automatizovaným systémom prostredníctvom elektronického trhoviska teda ešte pred samotnou dodávkou predmetu zákazky predloží na adresu Objednávateľa uvedené doklady a v zmysle vyššie uvedených bodov v tomto odstavci. |
27. V každom prípade, kde sú uvedené špecifikácie navrhovaných výrobkov, alebo zariadení pomocou odkazu na konkrétnu značku, alebo výrobcu platí, že môže byť ponúknutý a bude akceptovaný aj iný – ekvivalentný výrobok, ak spĺňa požadované charakteristiky ako sú uvedené v zmluve/ technickej špecifikácii a má porovnateľné kvalitatívne alebo výkonnostné charakteristiky ako tie, ktoré uviedol Objednávateľ a nesmie vyžadovať iné vedľajšie náklady. |
28. Objednávateľ povoľuje predložené ekvivalentné riešenie za podmienky, že: predložené ekvivalentné riešenie bude spĺňať požiadavky Objednávateľa na predmet zákazky, |
28.1. alebo - predložené ekvivalentné riešenie bude obsahovať kvalitatívne výhodnejšie parametre ako sú požiadavky Objednávateľa na predmet zákazky, |
28.2. alebo - predložené ekvivalentné riešenie bude zabezpečovať výhodnejšie funkcionality a funkčnosť predmetu zákazky ako sú požiadavky Objednávateľa na funkčnosť predmetu zákazky/zmluvy, |
28.3. Predložené ekvivalentné riešenie nesmie vyžadovať iné vedľajšie náklady, ktoré by musel zabezpečiť Objednávateľ v rámci súčinnosti viažucej sa k plneniu predmetu zmluvy, ktorá bola výsledkom verejného obstarávania ako prijatie ekvivalentného riešenia. |
28.4. Prijatím predloženého ekvivalentného riešenia tovaru nesmie dôjsť k zvýšeným priamym alebo nepriamym nákladom vyplývajúcim z užívania dodaného predmetu zmluvy. |
Satinského 7770/1, 811 08, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
18.06.2019 09:30 — 19.08.2019 14:30
1,00 Kompletné plnenie predmetu zákazky
33 100,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
28.05.2019 17:19
04.06.2019 10:00
04.06.2019 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
29.05.2019 13:58 - Vstupná ponuka | 33 100,00 | € | Cena bez DPH |
04.06.2019 09:16 - Najvýhodnejšia ponuka | 32 700,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: