Z201916760
OF-193347
zrušená
00735779
Akadémia Policajného zboru v Bratislave
Sklabinská 1, Bratislava, 83517, SVK
Odpadkový kôš na triedenie odpadu so samolepkami a vrecami.
nerezový odpadkový kôš, samolepky na triedený odpad, odpadkové vrecia
Tovar
1. Odpadkový kôš na triedený odpad s príslušenstvom: odpadkové vrecia a samolepky so symbolmi na triedenie odpadu.
|
|
---|---|
Funkcia |
Dodanie 3 - súpravy odpadkového nerezového koša na triedený odpad: použitie v interiéri, počet 5 ks. Súčasťou dodania tovaru sú: - nálepky so symbolmi na triedenie odpadu; - odpadkové vrecia. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. 3 - súprava odpadkového nerezového koša na triedený odpad: | ks | 5 | ||
a) samolepky so symbolmi na triedenie odpadu: papier 5 ks, plasty 5 ks, sklo 5 ks (spolu 15 ks): | ks | 15 | ||
b) odpadkové vrecia: | ks | 150 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. 3 - súprava odpadkového koša: | materiál: nerez; objem: 3 x 85 l (spolu 255 l); veko: farebne odlíšené (modré, zelené, žlté); typ použitia: papier, plasty, sklo; typ upevnenia: voľne stojace. |
Názov |
1. Dodávateľ je Objednávateľovi povinný v lehote do 3 pracovných dní odo dňa uzatvorenia Zmluvy, predložiť rozpis jednotkových cien položiek, aj celkovú cenu v EUR bez/s DPH, sadzbu DPH. Celková zmluvná cena je vrátane dopravy na miesto určenia, prípadne ďalších nákladov spojených s plnením Zmluvy. Celkový finančný limit Objednávateľa je maximálne 1 300,- EUR bez DPH. |
2. Dodávateľ je Objednávateľovi povinný do 3 pracovných dní odo dňa uzatvorenia Zmluvy, predložiť oprávnenie, napr.: Výpis z OR, ŽR a pod. |
3. Objednávateľ od Dodávateľa požaduje predložiť do 3 pracovných dní odo dňa uzatvorenia Zmluvy, aktualizovaný podrobný rozpočet (fotodokumentáciu, resp. katalóg výrobkov) s popisom tovaru. Dodávateľovi sa umožňuje predloženie ponuky s ekvivalentným riešením, po dohode s Objednávateľom. |
4. Dodávateľ sa Objednávateľovi zaväzuje, že dodá nový a nepoškodený tovar. Objednávateľ od Dodávateľa požaduje dodať tovar v pracovných dňoch a v čase od 08:30 do 13:30 hod. Dodávateľ je povinný Objednávateľa o dodaní tovaru vopred informovať. V prípade zmeny termínu dodania, je Dodávateľ povinný sa dohodnúť s Objednávateľom. |
5. Objednávateľ si vyhradzuje právo zmeniť zazmluvnené množstvo alebo špecifikáciu tovaru, podľa jeho skutočnej potreby, pri zachovaní celkovej zmluvnej ceny. |
6. Objednávateľ vystaví Dodávateľovi jednorázovú objednávku elektronicky (e-mailom), prípadne poštou. Objednávka musí byť podpísaná oprávnenou osobou a opečiatkovaná obidvoma zmluvnými stranami. |
7. Splatnosť vystavenej faktúry je 30 dní, na základe skutočne dodaného tovaru. Dodávateľ je Objednávateľovi povinný ku faktúre predložiť objednávku, dodací list a záručný list (v prípade, že faktúra nebude zároveň aj dodacím a záručným listom). Objednávka, dodací a záručný list, budú tvoriť neoddeliteľnú súčasť prílohy faktúry. |
8. Objednávateľ je oprávnený od Zmluvy odstúpiť, ak uzatvorená Zmluva nespĺňa požiadavky určené v predmete zmluvy. Dodávateľ je zároveň oprávnený od Zmluvy odstúpiť, ak Objednávateľ riadne a včas, neprevezme a neuhradí tovar. Dňom doručenia oznámenia o odstúpení druhej strane, bude Zmluva považovaná za ukončenú. |
9. Zmluva sa uzatvára na dobu určitú, najneskôr do 15. 06. 2019. |
Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika
15.06.2019 13:30
1,00 súbor položiek zákazky
1 300,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
27.05.2019 16:14
31.05.2019 15:00
31.05.2019 15:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium | |
---|---|---|---|---|
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: