• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    30.05.2019 10:58
  •    Predkladanie ponúk
    06.06.2019 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    06.06.2019 09:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.06.2019 09:55

Detail zákazky Z201916637

  •    Vyhlásenie zákazky
    30.05.2019 10:58
  •    Predkladanie ponúk
    06.06.2019 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    06.06.2019 09:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.06.2019 09:55

Základné údaje

Z201916637

OF-192932

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4060254

Objednávateľ

166481

Generálna prokuratúra Slovenskej republiky

Štúrova 2, Bratislava , 81285, SVK

Dodávateľ

35829036

Ardaco, a.s.

Polianky 5, Bratislava, 84101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Vypracovanie a realizácia plánu výmeny existujúcich mandátnych certifikátov a rekonfigurácia súvisiacich bezpečnostných a kancelárskych komponentov

mandátny certifikát pre zaručený elektronický podpis ,zariadenie na vyhotovenie kvalifikovaného elektronického podpisu certifikované v zmysle nariadenia eIDAS

  • 72222300-0 - Služby informačných technológií
  • 72260000-5 - Služby súvisiace so softvérom
  • 72263000-6 - Implementácia softvéru
  • 72265000-0 - Konfigurovanie softvéru
  • 79132100-9 - Overovanie elektronického podpisu
  • 48920000-3 - Softvérový balík na automatizáciu kancelárskych prác
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. plán výmeny existujúcich mandátnych certifikátov a rekonfigurácia súvisiacich bezpečnostných a kancelárskych komponentov
Funkcia
služby informačných technológií, služby súvisiace so softvérom, inštalácia (implementácia) softvéru, konfigurovanie softvéru, overovanie elektronického podpisu, služby pre počítačové siete, softvérový balík na automatizáciu kancelárskych prác
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
•dodanie plánu a realizáciu plne asistovanej výmeny kvalifikovaných mandátnych certifikátov (MQC) na 900 koncových komunikačných bodoch existujúcej používateľskej základne, pričom musí byť zabezpečená nepretržitá dispozícia a použiteľnosti existujúcich platných MQC až do termínu ich výmeny za nový MQC, spracovanie plánu a harmonogramu činností a predloženie na schválenie obstarávateľovi
• zabezpečiť navrhnutie konkrétnych 900 koncových komunikačných bodov, ktoré vyhovujú kritériám; je predpoklad, že ich je možné technicky pripojiť a že používatelia majú termín obnovy MQC
• konfiguráciu centrálneho informačného systému, aby navrhnuté centrálne, špecializované, krajské a okresné útvary dokázali použiť nové MQC vo všetkých funkcionalitách systému pri úkonoch ako doposiaľ
• dodanie postupu výmeny a predloženie zoznamu min. 900 používateľov objednávateľovi ako podkladu pre aktualizáciu údajov v príslušných registroch preto, aby bolo možné vytvoriť predpoklady pre vydanie nových MQC
• pri výmene MQC zaistenie nepretržitej autentizácie používateľa a jeho autorizácie k príslušným častiam funkcionality centrálneho informačného systému, kde používa MQC
• aby realizáciou plánu postupu plne asistovanej výmeny MQC bolo možné zaistiť aj rozšírenie existujúcej používateľskej základne o používateľov dislokovaných na teritóriu všetkých krajov SR
• dodávku 50 ks nových nosičov MQC typu QSCD zariadenie Atos Shell Pack
• pre 900 koncových komunikačných bodov zapojenie komunikačnej infraštruktúry MQC pre prepojenie technických prostriedkov používateľa do existujúcej centrálnej infraštruktúry v dátovom centre
• v zhode s relevantnými platnými právnymi predpismi najmä v oblasti ochrany osobných údajov a informačnej bezpečnosti: zákon č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov
• zákon č. 305/2013 Z. z. o elektronickej podobe výkonu pôsobnosti orgánov verejnej moci a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon o e-Governmente) v znení neskorších predpisov a
• zákona č. 272/2016 Z. z. o dôveryhodných službách pre elektronické transakcie na vnútornom trhu (zákon o dôveryhodných službách) a výnosu MF SR č. 55/2014 Z. z. o štandardoch pre ISVS v aktuálnom znení
• zapojenie a inštaláciu hardvérových a softvérových prostriedkov autentizácie a autorizácie prístupu používateľa ku centrálnemu informačnému systému pre 900 koncových komunikačných bodov v zhode s relevantnými platnými právnymi predpismi najmä v oblasti ochrany osobných údajov a informačnej bezpečnosti
• dodanie aktualizácie softvérového balíka pre optický čítač znakov Abbyy, prevádzkovaného v rámci centrálneho informačného systému, vrátane služieb podpory na 12 mesiacov v nasledovnom rozsahu: o Abbyy FineReader Engine 10 RTL 5K PPM / PDF export / network (concurent) / SW - 1ks, o Abbyy SDK upgrade - 1ks, o Abbyy FineReader Engine 10 RTL 1.3M PPM + PDF Export + network / SW - 2ks.
• podpora musí zahŕňať support výrobcu Abbyy, vrátane prístupu k patchom, updatom, bezpečnostným záplatám, signatúram, prípadne novým verziám softvérových častí komponentov
• poprojektovú podporu do 31.10.2019 v rozsahu: prác pri riešení zapojenia komunikačnej infraštruktúry koncových bodov, prác pri zapojení hardvérových a softvérových prostriedkov autentizácie, ktoré sa vyskytli po odovzdaní projektu max. v rozsahu 20 človeko-hodín
• vyhotovenie príručky - manuálu pre používateľov, ktorý objasňuje používanie vlastností MQC pripojeného do centrálneho informačného systému.
Definícia pojmov: • MQC - mandátny certifikát pre zaručený elektronický podpis zákon č. 272/2016 Z. z. • QSCD - zariadenie na vyhotovenie kvalifikovaného elektronického podpisu certifikované v zmysle nariadenia eIDAS
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Vrátane inštalácie na mieste plnenia
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy
Pripojenie koncového komunikačného bodu bude považované za dokončené po preverení správnosti inštalácie hardvérových a softvérových prostriedkov autentizácie a autorizácie prístupu používateľa ku centrálnemu informačnému systému, a to odskúšaním MQC dokladované podpisom akceptačného protokolu zástupcom objednávateľa a zástupcom dodávateľa.
Pripojenie používateľa bude považované za dokončené po preverení správnosti komunikácie používateľa s centrálnym informačným systémom, a to podpísaním dokumentu v produkčnom prostredí centrálneho informačného systému. Pripojenie používateľa bude považované za dokončené aj v prípade preukázateľného neposkytnutia súčinnosti používateľa v procese prihlásenia sa a podpísania dokumentu v produkčnom prostredí, a to overením funkcionality úspešným spustením aplikácie podpisovača MQC na koncovom komunikačnom bode.
Za preukázanie funkčnosti požadovaných konfigurácií softvéru centrálneho informačného systému je považované praktické použitie služieb centrálneho informačného systému a to potvrdením zápisu a čítania zo štatistiky jeho prevádzky.
Odovzdanie plánu plne asistovanej výmeny MQC na 900 koncových komunikačných bodoch existujúcej používateľskej základne so zabezpečením nepretržitej dispozície a použiteľnosti do 10 pracovných dní od účinnosti zmluvy.
Odovzdanie zoznamu navrhnutých koncových komunikačných bodov do 5 pracovných dní od účinnosti zmluvy po konzultácii s obstarávateľom.
Odovzdanie predloženie zoznamu koncových používateľov do 10 pracovných dní od účinnosti zmluvy po konzultácii s obstarávateľom
Realizáciu plánu plne asistovanej výmeny MQC na 900 koncových komunikačných bodoch existujúcej používateľskej základne so zabezpečením nepretržitej dispozície a použiteľnosti do 31.8.2019.
Dodávka bude považovaná za dokončenú po inštalácii a konfigurácii všetkých komponentov v produkčnom prostredí.
Tieto osobitné podmienky (ďalej len "OP") sa chápu ako súvislý text a jednotlivé riadky sú len technickou záležitosťou a nemajú vplyv na význam.
Do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy je Dodávateľ povinný elektronicky emailom na emailovú adresu kontaktnej osoby Obstarávateľa doručiť kópie všetkých požadovaných dokumentov, ktoré sú v zákazke vyžadované a pri dodaní predložiť originály alebo overené kópie. Všetky dokumenty musia byť vydané výrobcami hardware, alebo software, ku ktorým je dokument vyžadovaný, resp. uznanými autoritami.
Od uchádzača sa požaduje preukázanie schopnosti zrealizovať dodávku, inštaláciu a konfiguráciu pre dotknuté technológie Qsign, čo uchádzač preukáže predložením potvrdení vydaných originálnymi výrobcami technológie. Úspešný uchádzač predloží Obstarávateľovi potvrdenie vystavené výrobcom technológie Qsign. Súčasťou dodávky musí byť zabezpečenie podpory formátov podpisov: ETSI TS 102 778-3, ETSI TS 101 903, XAdES_ZEP v1.0 a ASiC. V technickej špecifikácií alebo v OP môže byť inak súvislý text rozdelený do riadkov z technických dôvodov. Na takéto rozdelenie sa neprihliada.
Dodávateľ je povinný spĺňať všetky podmienky poskytnutia služieb, poznať a byť schopný preukázať všetky vlastnosti ponúkanej služby, disponovať všetkými potrebnými prostriedkami na vykonanie služieb, ktoré sú vyžadované vo funkčnej špecifikácií predmetu zákazky a aj v technickej špecifikácií predmetu zákazky, už v momente predloženia ponuky.
Zmluvné strany vyhlasujú, že za podstatné porušenie tejto zmluvy sa považuje dodanie Plnenia s akýmikoľvek vadami, omeškanie s riadnym dodaním predmetu plnenia, omeškanie s plnením, plnenie v rozpore s požiadavkami, nedodanie požadovaných dokumentov, nesplnenie ktorejkoľvek časti osobitných požiadaviek na plnenie. V cene plnenia musia byť zahrnuté všetky náklady súvisiace priamo či nepriamo s plnením.
Nesplnenie niektorej z časti technických vlastností alebo osobitných podmienok sa považuje za podstatné porušenie zmluvy, v takom prípade Obstarávateľ od zmluvy odstúpi.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Štúrova 2, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

10.06.2019 07:00 — 10.06.2020 07:00

1,00 súbor

172 759,20

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

30.05.2019 10:58

06.06.2019 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

06.06.2019 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 722
 11
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
05.06.2019 10:02 - Vstupná ponuka 172 200,00 € Cena s DPH
05.06.2019 19:53 - Najvýhodnejšia ponuka 169 680,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS