• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Všeobecné podmienky elektronického obstarávania
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Podmienky používania DEMO
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie

Nastavenie súborov cookies

Pokračovaním návštevy stránok webového sídla trhoviska vyjadrujete svoj súhlas so spracúvaním svojich technických súborov cookies, ktoré sú nutné pre zabezpečenie základného funkčného zobrazenia stránok a správneho vyhľadávania informácií na webovom sídle trhoviska v súlade so Zásadami používania súborov Cookies.
  •    Vyhlásenie zákazky
    27.05.2019 08:02
  •    Predkladanie ponúk
    30.05.2019 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    30.05.2019 09:47
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.05.2019 10:00

Detail zákazky Z201916634

  •    Vyhlásenie zákazky
    27.05.2019 08:02
  •    Predkladanie ponúk
    30.05.2019 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    30.05.2019 09:47
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.05.2019 10:00

Základné údaje

Z201916634

OF-193093

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4050591

Objednávateľ

00397768

Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach

Šrobárova 2, Košice, 04180, SVK

Dodávateľ

46608796

Martin Beseda - BESO

Janka Kráľa 928/44, Bošany, 95618, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Odborná prehliadka a odborná skúška elektroinštalácie

Odborná prehliadka a odborná skúška elektroinštalácie

  • 71630000-3 - Technická inšpekcia a skúšanie
  • 71632000-7 - Technické skúšky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Budova
Funkcia
Vykonanie periodickej odbornej prehliadky a odbornej skúšky (OPaOS) elektrickej inštalácie budovy v zmysle Vyhlášky MPSVaR č. 508/2009 Z.z..
Predmetom OPaOS je elektroinštalácia budovy ako celku, systém ochrany proti účinkom atmosférickej elektriny (LPS) nie je predmetom OPaOS, Požaduje sa OPaOS pre celú budovu vrátane hlavného rozvádzača, stúpacích vedení, prípojok osobných výťahov, motorových rozvádzačov digestorov, posluchární. Zadelenie elektrického zariadenia v objekte podľa vyhlášky MPSVaR č. 508/2009 do skupiny B.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Odborná prehliadka a odborná skúška elektroinštalácie JV 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Budova je určená pre školské účely so skeletovou konštrukciou s jedným 1.PP a 4 NP. V budove sú kancelárske priestory, laboratória, sklady a posluchárne. V objekte bola vykonaná rekonštrukcia elektroinštalácie. K realizovanej elektroinštalácii je k dispozícii predpísaná dokumentácia s východiskovou OPaOS. Po rekonštrukcii je v budove elektroinštalácia realizovaná v sústave TN-S. Predmetom OPaOS je zrekonštruovaná časť budovy celkom 1/3 budovy.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Cena zahŕňa dopravné náklady, vrátane vyhotovenia a odovzdania správ a protokolov z OPaOS, platných revíznych správ a súpisov vykonaných služieb podľa aktuálnej vyhlášky STN.
Objednávateľ požaduje od dodávateľa podrobnú špecifikáciu zistených nedostatkov (napr. názov a počet chybných komponentov, ich typ a pod.).
Dodávateľ je povinný vykonávať služby v súlade s príslušnými všeobecne záväznými právnymi predpismi, sprievodnou technickou dokumentáciou, prevádzkovými predpismi alebo pokynmi výrobcov.
Dodávateľ je povinný dohodnúť presný termín výkonu prác so zodpovedným pracovníkom príslušného miesta plnenia, telefonicky kontaktovať 24 hodín pred vykonaním kontroly zodpovedného pracovníka a po príchode na miesto plnenia bezpodmienečne sa ohlásiť u tohto zodpovedného pracovníka pred výkonom činností.
Dodávateľ je povinný predložiť spôsobilosť vykonávať odbornú prehliadku a odbornú skúšku v zmysle Vyhlášky MPSVaR č. 508/2009 Z.z.
Dodávateľ je povinný predložiť zodpovednému zamestnancovi objednávateľa po ukončení vykonaných služieb na potvrdenie súpis skutočne vykonaných služieb, ktorý bude po potvrdení objednávateľom neoddeliteľnou súčasťou faktúry.
Požaduje sa predložiť k faktúre podrobný rozpis ceny za jednotlivé položky, cena bez DPH, s DPH a cena spolu.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Jesenná 5, Košice, Košice, Košický, Slovenská republika

03.06.2019 08:00 — 31.07.2019 14:00

1,00 JV

540,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

27.05.2019 08:02

30.05.2019 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

30.05.2019 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 376
 15
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
27.05.2019 08:07 - Vstupná ponuka 540,00 € Cena s DPH
29.05.2019 09:44 - Najvýhodnejšia ponuka 249,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS