00610470
Fakultná nemocnica Trenčín
Legionárska 28, Trenčín, 91171, SVK
50960369
DITEC Commerce s.r.o.
Plynárenská 7/C, Bratislava, 82109, SVK
Softvér - prevod hlasu na písaný text
audio záznam, hlas, softvér, formulár, reprodukcia
Tovar, Služba
1. Softvér, prevod hlasu na písaný text.
|
|
---|---|
Funkcia |
Softvér slúži ako náhrada klávesnice, diktovanie textu hlasom. Systém použiteľný pre všetky štandardné aplikácie, ale predovšetkým pre Nemocničný informačný systém a jeho moduly. |
Systém plne funkčný a určený pre OS Windows |
Riešenie musí byť bez nutnosti pripojenia do externých sietí, prevádzka off-line. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Balík riešenia multilicencia, - viacnásobná pre viacerých paralelných používateľov určená licencia na prevádzkovanie softvéru | ks | 1 | ||
- počet užívateľov/používateľov | ks | 150 | ||
- pamäťová kapacita HDD pre inštaláciu bez slovníka | GB | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Softvér, prevod hlasu na písaný text: | OS Windows 7/10 32/64 bit |
- | riešenie na prevod hlasového vstupu na písaný text musí podporovať všetky aplikácie, ktoré natívne podporujú vstup z klávesnice |
- | lokálne uložené dáta na pracovnej stanici, vrátane licenčného kľúča |
- | plná funkcionalita riešenia musí byť zabezpečené bez nutnosti pripojenia do externých sietí objednávateľa a dodávateľa |
- | riešenie musí byť časovo neobmedzené. Licencia musí umožňovať prevádzku bez podmienky dodatočných zmluvných záväzkov - krabicový softvér |
- | podpora off-line a on-line aktualizácii slovníkov bez dopadu na už vykonané užívateľské zmeny. |
Riešenie musí obsahovať špecializované medicínske slovníky v slovenskom jazyku pre oblasti: | - všeobecný medicínsky slovník |
-- | Onkologický slovník |
-- | Histologický slovník |
-- | Patologický slovník |
-- | Rádiologický slovník |
-- | Slovník všeobecnej slovenčiny |
- | - |
- | plné editovanie slovníka, s možnosťou pridania ľubovoľného množstva vlastných slov a preddefinovaných textov. |
- | možnosť vzdialeného zápisu s bezdrôtovým zariadením |
- | podpora a prepis aj importovaných zvukových záznamov |
- | možnosť kontroly správne zapísaného textu |
- | možnosť vypočuť celú nahrávku od začiatku do konca, čítanie celého textu |
- | možnosť prehrávania od slova, kde je aktuálne umiestnený kurzor |
- | zvýraznenie prehrávaného slova, čítania textu |
- | možnosť prepisu textu od umiestnenia kurzora v textovom poli do aplikácie zvolenej používateľom |
- | možnosť zafixovania pozície kurzora pre prepis |
- | možnosť úpravy výsledného textu |
- | možnosť prepisu skôr zhotovených audio záznamov |
- | hlasové ovládanie funkcií programu (na začiatku a na konca diktátu, vybraný slovník povelov ) |
- | riešenie musí mať možnosť vytvárania preddefinovaných šablón a ich použitie v texte na hlasový povel |
- | možnosť zdieľania užívateľských slovníkov v rámci siete objednávateľa |
- | možnosť pripojiť iné ovládacie HW periférie a ich SW podpora (napr. pedále, tlačidlá na začatie/zastavenie rozpoznávania, a iné) |
- | nastaviteľná citlivosť záznamového zariadenia, spracovania zvuku, pre odstránenie ruchov z okolia. |
- | vytváranie samostatných užívateľských profilov priamo v riešení |
- | report, záznam o užívaní/použití riešenia |
- | inštalácia na PC prostredníctvom interného administrátora objednávateľa |
- | prenos licencie pri výmene HW minimálne spôsobom migrácie dát, alebo opätovné použitie licencie na inom počítači |
- | pri prenose licencie len migráciou dát zabezpečenie náhradnej licencie v prípade zlyhania HW |
- | pracovná stanica s procesorom Intel s min. 2 jadrami v základnej taktovacej frekvencii 2.0 GHz, operačná pamäť 2 GB, miesto na disku 1 GB. |
Názov |
Objednávateľ je v zmysle § 17 ods. 6 zákona č. 69/2018 Z. z. o kybernetickej bezpečnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov prevádzkovateľom základnej služby . Uzatvorením tejto zmluvy dodávateľ berie na vedomie ,že uzatvára zmluvu so subjektom,ktorý je zaradený do zoznamu základných služieb a jej prevádzkovateľa do registra prevádzkovateľov základných služieb , z čoho pre zmluvné strany vyplývajú práva a povinnosti. |
Zaškolenie personálu, interného administrátora, minimálne v rozsahu 60 hodín, dodávateľ vystaví doklad o zaškolení. |
Úvodné zaškolenie personálu, interného administrátora, najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa dodania prípadne inštalácie SW. |
Požaduje sa odovzdanie technickej dokumentácie - manuál pre obsluhu v slovenskom jazyku |
Dodávateľ sa zaväzuje, že predložená cena neprevyšuje cenu predloženú v prieskume trhu verejných obstarávateľov za posledných 5 mesiacov na daný predmet obstarávania ak nie je rozdiel v predmete a v množstve. Ak je rozdiel v množstve alebo dodávateľ ponuka rozdielne zariadenie ako v procese prieskumu trhu, taktiež ak sa nezúčastnil prieskumu trhu za určené obdobie na daný predmet tak do maximálnej ceny uvedenej objednávateľom. |
Požadujeme do 7 dní od uzavretia zmluvy prospektový materiál, manuál ponúkaného tovaru, ktorý bude obsahovať popis technických vlastností softvéru a jeho funkcionality a podrobný technický opis ponúkaného softvéru, s uvedením obchodného názvu, resp. typov označenia a údajmi darujúcimi technické parametre, funkcionality ponúkaného softvéru. |
Dodávaný softvér musí spĺňať legislatívne požiadavky pre umiestnenie na trh v Slovenskej republike. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Nový, doposiaľ nepoužitý softvér |
Požaduje sa do 5 pracovných dní po uzatvorení zmluvy predložiť objednávateľovi podrobný aktualizovaný rozpočet predmetu zákazky ,rozpis jednotkovej ceny za ks v rozsahu cena bez DPH,cena s DPH |
Predmet plnenia musí spĺňať všetky minimálne požadované technické vlastnosti uvedené v technickej špecifikácii. |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Miesto dodania tovaru a služieb je sídlo Objednávateľa. |
Požaduje sa odskúšanie funkčnosti a prevádzkyschopnosti dodaného softvéru |
Vrátane inštalácie na mieste plnenia minimálne dve inštalácie, uvedenie do prevádzky, zaškolenie administrátorov objednávateľa. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo na kompletnú dodávku všetkých častí predmetu zákazky a naopak nepripúšťa možnosť dodávok len čiastkových častí predmetu zákazky a funkcionalít. |
Požadujeme nástup servisného technika, vzdialenej podpory najneskôr do 24 hodín od nahlásenia poruchy v rámci záručnej opravy, v prípade sviatkov a víkendu najbližší pracovný deň. |
Dodávateľ sa zaväzuje odstrániť poruchu alebo nefunkčnosť funkcionality, systémový problém, najneskôr do 48 hodín v rámci pracovných dní od nástupu servisného technika na servis pre SW riešenie. |
Spôsob, čas a miesto dodania: |
a) termín dodania resp. inštalácie je do 10 pracovných dní od účinnosti zmluvy v pracovných dňoch v čase od 7:00 hod. do 15:30 hod. |
b) súčasťou dodávky je povinne dodací list, ktorý obsahuje najmä súpis položiek dodaného tovaru, jeho množstvo, jeho celkovú cenu bez DPH a s DPH, sadzbu DPH a číslo zmluvy, servisná dokumentácia, návod na použitie, preberací protokol a protokol o zaškolení správcov objednávateľa. |
c) Dodávateľ môže vystaviť faktúru až po úplnom dodaní softvéru v priestoroch objednávateľa a po podpísaní dodacieho listu, po úvodnom zaškolení personálu a po podpísaní preberacieho protokolu objednávateľom. |
d) termín dodania tovaru oznámi dodávateľ objednávateľovi najmenej 3 dni vopred na jeho emailovú adresu |
e) oprávnená osoba objednávateľa a jeho e mailová adresa pre účely dodania a prevzatia tovaru bude upresnená dodávateľovi do 72hod. po nadobudnutí účinnosti zmluvy |
f) Objednávateľ potvrdí dodávateľovi do 10 dní pracovných dní splnenie technických požiadaviek predmetu zákazky odo dňa prevzatia požadovaných dokumentov od dodávateľa. |
V prípade nedodržania vyššie uvedených lehôt vzniká objednávateľovi nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 50 €/deň, maximálne však do výšky 20 % ceny za tovar, pričom tým nie je dotknutý nárok na náhradu škody. |
Zmluvná strana, ako aj verejný obstarávateľ, si v zmysle vyhradzuje právo na zmenu zmluvy/rámcovej dohody v zmysle § 18 zákona o verejnom obstarávaní |
Zmluvné a platobné podmienky: |
- požadujeme lehotu splatnosti faktúr 60 dní odo dňa doručenia Fa objednávateľovi |
- Faktúra sa vystaví dňom splnenia dodávky. Podkladom na vystavenie faktúry je povinne dodací list/ preberací protokol |
- Kúpna cena je stanovená ako pevná a úplná , zahŕňa kúpnu cenu softvéru, dodanie tovaru do miesta dodania, vrátane nákladov na dopravu, inštaláciu a zaškolenie |
- Zmluvné strany sa dohodli, že zmluvná strana v postavení veriteľa nepostúpi akúkoľvek svoju pohľadávku z tejto Zmluvy tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu dlžníka. Písomný súhlas dlžníka s týmto úkonom je zároveň platný len za podmienky, že bol na tento úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva SR. V prípade, že dôjde zo strany veriteľa k porušeniu tejto povinnosti a svoje práva a povinnosti z tejto Zmluvy postúpi tretej osobe, bude toto postúpenie v súlade s § 39 zákona č. 40/1964 Zb. považované za neplatné. |
-Dodávateľ do 7 kalendárnych dní predloží v písomnej forme objednávateľovi rozpis jednotkovej ceny za ks v rozsahu cena bez DPH, cena s DPH |
Sankcie: |
- V prípade omeškania dodávateľa s dodaním tovaru má objednávateľ právo požadovať od predávajúceho zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z kúpnej ceny za každý kalendárny deň omeškania, maximálne však do výšky 20 % ceny za tovar. Nárok na náhradu škody nie je tým dotknutý. |
- Objednávateľ má nárok na voľbu nárokov uvedených v § 436 ObZ ods.1 písmen. a) až d) ak ju oznámi dodávateľovi včas v zaslanom oznámení vád alebo bez zbytočného odkladu po tomto oznámení. |
- Objednávateľ má popri nárokoch uvedených vyššie, aj nárok na náhradu škody a zmluvnú pokutu |
Predávajúci môže požadovať : |
- úrok z omeškania vo výške aktuálnej sadzby zákonných úrokov z omeškania podľa § 369 ods. 2 a § 369a Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov v spojení s § 1 ods. 1 nariadenia vlády Slovenskej republiky č. 21/2013 Z. z. |
Ukončenie zmluvného vzťahu: |
Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy v prípade, že zákazka, ktorá je predmetom zmluvy je kapitálovým výdavkom hradeným zo štátneho rozpočtu a poskytovateľ finančných prostriedkov / príslušný orgán štátnej správy - ministerstvo /, ktorý má realizovať jej financovanie neposkytol z akéhokoľvek dôvodu alebo bez udania dôvodu Objednávateľovi finančné prostriedky na realizáciu tejto zákazky. Zmluvné strany sa dohodli, že v prípade odstúpenia od zmluvy z tohoto dôvodu nevzniká žiadnej zo zmluvných strán nárok na akékoľvek finančné plnenie. |
- zmluvu možno ukončiť dohodou oboch zmluvných strán |
Objednávateľ môže odstúpiť od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvy dodávateľom za: |
a) nedodržanie termínu dodania tovaru dohodnutého v zmluve, resp. v objednávke |
b) dodanie predmetu zmluvy, ktorý nezodpovedá vlastnostiam, akosti, technickým požiadavkám a množstve dohodnutých v zmluve |
c) neodovzdá doklady, ktoré sú potrebné na prevzatie a na užívanie tovaru a ostatné podstatné porušenia zmluvy , ktoré upravujú aktuálne ustanovenia Obchodných podmienok trhoviska |
d) Podľa ustanovení Obchodného zákonníka môže predávajúci odstúpiť od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvy upravené v tejto zmluve a ustanoveniach Obchodného zákonníka |
e) odstúpením od zmluvy z dôvodov a za podmienok uvedených v aktuálnych Všeobecných zmluvných podmienkach OPET-u a podľa ustanovení Obchodného zákonníka |
f) nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky objednávateľa uvedenej v tomto opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa, pričom objednávateľ: |
- ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu, že dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti |
- môže vystaviť dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS, |
- môže vystaviť dodávateľovi negatívnu referenciu pre Úrad pre verejné obstarávanie, v ktorej objednávateľ úradu pre verejné obstarávanie oznámi, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľom |
V prípade, že dôjde k podstatnému porušeniu povinností vyplývajúcich z tejto zmluvy, vzniká objednávateľovi nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 10 % z celkovej ceny predmetu zmluvy, a to najneskôr do 10 dní odo dňa doručenia písomného upozornenia na podstatné porušenie zmluvy, pričom tým nie je dotknutý nárok objednávateľa na odstúpenie od tejto zmluvy. |
Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od tejto zmluvy v prípade ak v momente uzavretia zmluvy nemá dodávateľ v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a ZRPVS a k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 30 dní od momentu uzavretia zmluvy, alebo ak mu bol právoplatne uložený zákaz účasti podľa § 182 ods. 3 písm. b/ zákona o verejnom obstarávaní. |
Pre ukončenie zmluvy dohodou zmluvných strán sa vyžaduje: |
- vyhotovenie dohody o ukončení zmluvy v písomne v listinnej forme |
- aby dohoda o ukončení zmluvy obsahovala podstatné náležitosti súvisiace s ukončením zmluvy a vysporiadaním záväzkov zmluvných strán a termín ukončenia zmluvy |
Ukončenie zmluvných strán dohodou zmluvných strán nastane ku dňu, ktorý je určený v dohode o ukončení, inak ku dnu jej podpísania a zverejnenia podľa príslušných predpisov. |
V dokumente o ukončení zmluvy musia byť uvedené podstatné náležitosti : |
- dôvody ukončenia zmluvy |
- termín ukončenia zmluvy |
- platnosť a účinnosť dokumentu zakladajúceho ukončenie zmluvy |
- vyhotovenie dohody o ukončení zmluvy v písomnej forme |
- vzájomné vysporiadanie finančných a iných záväzkov, ktoré vznikli medzi zmluvnými stranami sú oprávnené ku dňu ukončenia zmluvy |
Produktj musí byť dodaný nový, nepoužívaný , nerepasovaný |
Ochrana osobných údajov: |
1. Dodávateľ je povinný poučiť všetky fyzické osoby, ktoré sa budú podieľať v jeho mene a na jeho zodpovednosť pri plnení zmluvy mlčanlivosťou. Dodávateľ predloží podpísané poučenie o povinnosti mlčanlivosti pred plnením zmluvy pre každú vyslanú fyzickú osobu, alebo pred samotným výkonom práce každá vyslaná fyzická osoba sa oboznámi s poučením u objednávateľa a poučenie podpíše. Bez uvedeného, vyslanej osobe nebude umožnený výkon práce na pracoviskách objednávateľa, kde môže prísť do styku z osobnými údajmi. |
2. Neumožnený vstup do priestorov objednávateľa zástupcovi dodávateľa bez poučenia o mlčanlivosti sa nepovažuje za neposkytnutie súčinnosti pri plnení zmluvy zo strany objednávateľa. |
3. Vyslaná fyzická osoba zároveň podpíše oboznámenie sa s informáciou o spracovaní osobných údajov v zmysle článku 13 a príslušných recitálov Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov a zákona NR SR č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov – Evidencia zástupcov a dodávateľov a odberateľov. |
4. Poučenie o mlčanlivosti s prehlásením o informovaní je dostupné na webových stránkach objednávateľa , v sekcii „Ochrana osobných údajov, GDPR“: P O U Č E N I E o povinnosti mlčanlivosti s informačnou povinnosťou |
5. Dodávateľ zodpovedá za porušenie povinnosti za vyslané fyzické osoby, ktoré sa podieľajú na plnení zmluvy v mene dodávateľa v priestoroch objednávateľa. |
Informačná povinnosť: |
Poučená osoba potvrdzuje svojím podpisom, že bola informovaná o zásadách ochrany osobných údajov v zmysle článku 13 a príslušných recitálov Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov a zákona NR SR č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov, dostupné na webových stránkach objednávateľa v sekcii „Ochrana osobných údajov, GDPR“. |
Názov | Upresnenie |
Minimálna záručná doba od dodania a spustenia do prevádzky ( ak nie je u danej položky uvedené inak) | 24 mesiacov |
Legionárska 28, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika
30.05.2019 07:00 — 11.06.2019 14:00
1,00 súbor
120 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
22.05.2019 08:15
27.05.2019 08:30
27.05.2019 08:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
22.05.2019 10:07 - Vstupná ponuka | 120 000,00 | € | Cena bez DPH |
27.05.2019 08:03 - Najvýhodnejšia ponuka | 119 950,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: