17335825
Fakultná nemocnica s poliklinikou Žilina
ul.Vojtecha Spanyola 43, Žilina, 01207, SVK
35719664
VIRTUS s.r.o.
Lamačská cesta 111, Bratislava, 84103, SVK
Profesionálna umývačka riadu
umývačka riadu, biela technika, veľkokapacitná, profesionálna umývačka riadu, priebežná umývačka riadu
Tovar, Služba
1. Profesionálna umývačka riadu
|
|
---|---|
Funkcia |
Nová profesionálna priebežná umývačka riadu a skla do nemocničnej jedálne |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet vydávaných obedov pre pacientov | počet | 600 | ||
Doba umývania - obed | min. | 90 | ||
Tlak pary, pracovný rozsah | MPa | 0,2-0,6 | ||
Napúšťanie umývačky studenou mäkkou vodou | °dH | 3 | ||
Rozmery umývačky - dĺžka | mm | 10000 | ||
Rozmery umývačky - šírka | mm | 1500 | ||
Rozmery umývačky - výška | mm | 2500 | ||
Rýchlosť pásu pri dodržaní DIN SPEC 10534 | m/min | 1,88 | ||
Počet tanierov pri dodržaní normy DIN SPEC 10534 | ks/hod | 6270 | ||
Dĺžka kontaktnej zóny, pri dodržaní podmienky hygienickej normy DIN SPEC 10530 | mm | 3750 | ||
Využiteľná šírka pásu | mm | 750 | ||
Využiteľná priechodzia výška umývačky | mm | 465 | ||
Pracovná výška umývačky - pracovný pás | mm | 900 | 950 | |
Priemer umývacích ramien | mm | 45x1 | ||
Teploty pred umývacej zóny v rozsahu | °C | 40-50 | ||
Teploty hlavnej umývacej zóny v rozsahu | °C | 55-65 | ||
Teplota v zóne oplachu čerpadlom v rozsahu | °C | 60-70 | ||
Teplota čerstvej oplachovej vody v rozsahu | °C | 80-85 | ||
Celkový elektrický príkon umývačky | kW | 20 | ||
Elektrické napájanie 3F | V/Hz | 400/50 | ||
Priemerná spotreba kW pri prevádzke za hodinu | kW | 16 | ||
Parný ohrev, celkový príkon | kJ/h | 120000 | 130000 | |
Príkon para | kg/h | 60 | ||
Priemerná spotreba pary | kg/h | 40 | ||
Množstvo vody na plnenie tankov umývačky | l | 380 | 420 | |
Množstvo čerstvej vody na oplach | l/hod | 220 | 250 | |
Množstvo vody použitej na regeneráciu tankov (množstvo vody do ktorého sa aplikuje umývacia chémia) | l/hod | 80 | 100 | |
Množstvo odpadového vzduchu | m3/h | 160 | ||
Zóny umývačky: | - | - | - | |
- dĺžka vstupnej zóny | mm | 1200 | ||
- pred umývacia zóna | mm | 800 | ||
- teplota predumývacej zóny minimálne v rozsahu | °C | 40-50 | ||
- priemer umývacích ramien horných a dolných | mm | 45x1 | ||
- funkčná zóna v dĺžke - zabráneniu prenosu vody | mm | 200 | ||
- prvá umývacia zóna - dĺžka | mm | 800 | ||
- teplota umývacej zóny v rozsahu: 60 °C – 65°C | °C | 60-65 | ||
- priemer umývacích ramien horných a dolných | mm | 45x1 | ||
- ohrev | kW a kJ/hod | 9,0/33000 | ||
- druhá umývacia zóna dĺžka | mm | 800 | ||
- teplota umývacej zóny v rozsahu | °C | 60-65 | ||
- priemer umývacích ramien horných a dolných | mm | 45x1 | ||
- ohrev | kW a kJ/hod | 9,0/33100 | ||
- funkčná zóna v dĺžke - zabráneniu prenosu vody | mm | 200 | ||
- oplachová zóna čerpadlom - dĺžka | mm | 800 | ||
- teplota oplachovej zóny čerpadlom | °C | 60-70 | ||
- ohrev tanku | kW a kJ/hod | 9,0/33000 | ||
- oplachová zóna čerstvou vodou so spotrebou vody | l/hod | 230 | ||
- oplachová teplota v rozsahu | °C | 80-85 | ||
- ohrev bojlera, 2 ohrevy alebo súčet výkonu | kW a kJ/hod | 6/22000+9/33000 | ||
Prvá sušiaca zóna – ohrev parou v dĺžke | mm | 1300 | ||
- ohrev: | kW a kJ/hod | 4,0/14000 | ||
- teplota v rozsahu: | °C | 50-55 | ||
Druhá sušiaca zóna – ohrev parou dĺžka | mm | 600 | ||
- ohrev: | kW a kJ/hod | 4,0/14000 | ||
- teplota v rozsahu: | °C | 50-55 | ||
Výstupná zóna dĺžka | mm | 1200 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Zloženie riadu pacienti: | tabletový nemocničný systém – tácka rozmery 530x375 mm, polievková miska nerezová D=132/162 mm, kryt polievkovej misky plast D= 140 mm, plytký tanier porcelánový D=255 mm, |
- | tepelná vložka pod tanier nerezová D=255 mm, kryt plytkého taniera plastový D=265 mm, H= ca.72 mm , šalátová miska D=120 mm. |
Ohrev umývačky: | parný, vrátane sušiacich zón. |
- | možnosť vloženia umývacích košov 500x500 mm na pás s priečkami na ich uloženie vo vzdialenosti 216 mm. |
- | predpríprava na možné neskoršie zvýšenie kapacity umývačky (predĺženie). |
- | dodané zariadenie musí bezpodmienečne dodržať hygienickú normu DIN SPEC 10534, t.zn. dvojminútový čas kontaktu riadu s vodou a teplota oplachu čerstvou vodou min. 80°C |
- | prúdenie vzduchu v umývačke z čistej strany do špinavej cez priestor tankov, nie cez extra kanál. Prúdenie vzduchu zo špinavej strany do čistej je z hygienického hľadiska neprípustné. |
- | dvere jednotlivých zón sú dvojstenné, tepelné izolované. |
- | madlá dverí tepelne izolované |
- | všetky sitá v tankoch z nerez ocele. |
- | filtrácia umývacej vody pri prechode z jedného do druhého tanku, pomocou špeciálnych čerpadiel. Nie kaskádovým spôsobom. |
- | bez potreby priameho odvod pár z umývačky extra potrubím, pri dodržaní vetrania miestnosti podľa EN 16282. |
- | zreteľné označenie všetkých častí umývačky, ktoré po ukončení umývania je potrebné manuálne vybrať a vyčistiť |
- | automatické samočistenie umývačky po ukončení umývania, vrátane špeciálnych dýz zabezpečujúcich oplach vrchnej časti tanku, vnútorných stien tanku, ako aj vnútornej časti dverí |
- | proces samočistenia končí po umytí a kompletnom vyprázdnení umývačky |
- | Prevedenie umývačky - modulárna konštrukcia. |
- | nerezová oceľ minimálne akosti Nr. 1.4301, AISI304, |
Prevedenie umývacieho systému: | všetky umývacie a oplachové ramená, ako aj dýzy z nerezovej ocele |
- | všetky čerpadlá, vírniky a stúpačky z nerezovej ocele |
- | Teplota odpadového vzduchu: cca 20°C Pri max. teplote vstupnej vody 12°C |
Prúdenie sušiaceho vzduchu prvá a druhá sušiaca zóna: | zhora aj zdola. |
- | v druhej sušiacej zóne revízne dvere. |
Rekuperátor tepla: | s automatickým oplachom po ukončení umývania |
Skriňa a dvere umývačky: | tepelná a zvuková izolácia |
Madlá dverí: | tepelne izolované |
Transportný pás: | s priečkami na uloženie košov vo vzdialenosti 216 mm |
Displej umývačky: | dotykový sklený s farebným označením funkcií, ktoré je možno ovládať a ktoré sú práve činné |
- požadované zobrazované údaje: | prevádzkový denník o činnosti umývačky – doba činnosti od uvedenia do prevádzky, doba činnosti v určitý dátum, chod umývacieho čerpadla, doba ohrevu, doba činnosti oplachového čerpadla, |
-- | spotreba vody v určitý deň |
-- | záznam protokolu o činnosti umývačky –činnosť umývačky zmeny stavu |
-- | záznam z predumývania – teplota a stav vody |
-- | záznam z hlavného umývania – stanovená teplota, skutočná teplota, stav vody a ohrev |
-- | záznam z oplachu čerpadlom – stanovená teplota, skutočná teplota, stav vody, ohrev |
-- | záznam z oplachu čistou vodou – stanovená teplota, skutočná teplota, teplota ohrievača vody, teplota predhriatej vody, aktívny prietok vody v l/hod |
-- | záznam sušenia – stanovená teplota, skutočná teplota, ohrev zap./vyp. |
-- | vypúšťanie vody z umývačky – spínač akt./neakt. |
-- | posuv pásu – koncový spínač posuvu pásu akt./neakt. |
-- | prevádzkové doby v hod. – celková doba, čerpadlo predoplachové, umývacie čerpadlo, oplachové čerpadlo, ohrev tanku, ventilátor sušenia |
-- | spotreba – vody od určitého dátumu, spotreba vody na oplach |
-- | možnosť sledovania spotreby el. energie alebo opcia |
Umývačka možné napojenie umývačky na PC - vedúci kuchyne, možnosť sledovania, ako aj následného vytlačenia nasledovných údajov : | nastavené teploty v umývacom tanku |
- | nastavené teploty v oplachovom tanku |
- | nastavené teploty sušenia |
- | spotreba vody |
- | záznam o činnosť umývačky v časovom slede-zapnutie, vypnutie, plnenie vodou, ohrev, činnosť čerpadiel, pripravenosť na prevádzku, program , kedy bola robená údržba, hlásenie prípadný porúch |
- | záznam o odchýlkach voči nastaveným teplotným parametrom |
- | archivácia údajov na HDD pripojeného počítača |
Inštalácia: | vrátane dopravy, inštalácie a pripojenia na rozvody objednávateľa, potrebných revízii, a pripojenia na PC |
- | zariadenie nahrádza už iné existujúce zariadenia, v mieste inštalácie sú rozvody vody , pára, el. energia, |
- | vzdialenosť PC vedúceho kuchyne cca 50 metrov |
- | elektrická inštalácia na pôvodnej nahrádzajúcej umývačky istenie 25A, kábel CYKY 4x10, v prípade vyššej požiadavky na kapacitu kábla, vrátane nového kábla z HR. Vzdialenosť HR 50 metrov. |
Názov |
Objednávateľ je v zmysle § 17 ods. 6 zákona č. 69/2018 Z. z. o kybernetickej bezpečnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov prevádzkovateľom základnej služby . Uzatvorením tejto zmluvy dodávateľ berie na vedomie ,že uzatvára zmluvu so subjektom,ktorý je zaradený do zoznamu základných služieb a jej prevádzkovateľa do registra prevádzkovateľov základných služieb , z čoho pre zmluvné strany vyplývajú práva a povinnosti. |
Zaškolenie personálu minimálne v rozsahu 3 hodín, dodávateľ vystaví doklad o zaškolení. |
Úvodné zaškolenie personálu najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa dodania a inštalácie prístroja. |
Požaduje sa odovzdanie technickej dokumentácie - manuál pre obsluhu v slovenskom jazyku alebo českom jazyku |
Dodávateľ musí garantovať dostupnosť náhradných dielov a príslušenstvo na všetky časti a komponenty v zostave počas celej životnosti zariadenia, min. 10 rokov od uvedenia prístroja do prevádzky. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že predložená cena neprevyšuje cenu predloženú v prieskume trhu verejných obstarávateľov za posledných 5 mesiacov na daný predmet obstarávania ak nie je rozdiel v predmete a v množstve. Ak je rozdiel v množstve alebo dodávateľ ponuka rozdielne zariadenie ako v procese prieskumu trhu, taktiež ak sa nezúčastnil prieskumu trhu za určené obdobie na daný predmet tak do maximálnej ceny uvedenej objednávateľom. |
Požadujeme do 7 dní od uzavretia zmluvy prospektový materiál ponúkaného tovaru, ktorý bude obsahovať popis technických vlastností tovaru tak, aby na ich základe mohol objednávateľ posúdiť splnenie všetkých technických požiadaviek objednávateľa a podrobný technický opis ponúkaného prístroja, s uvedením obchodného názvu, resp. typov označenia a údajmi deklarujúcimi technické parametre ponúkaných prístrojov. |
Dodávané zariadenie musí spĺňať legislatívne požiadavky pre umiestnenie na trh v Slovenskej republike. |
Požaduje sa predložiť Vyhlásenie o zhode a CE certifikát do 7 kalendárnych dní od uzatvorenia zmluvy |
Požaduje sa do 7 kalendárnych dní po uzatvorení zmluvy predložiť objednávateľovi podrobný aktualizovaný rozpočet predmetu zákazky |
Vrátane dopravy na miesto plnenia, dodania a vyloženia tovaru do určených priestorov |
Vrátane inštalácie na mieste plnenia a ich uvedenie do prevádzky |
Požaduje sa odskúšanie funkčnosti a prevádzkyschopnosti dodaného prístroja |
Predmet plnenia musí spĺňať všetky technické vlastnosti uvedené v technickej špecifikácii |
Dodávateľ do 7 kalendárnych dní predloží v písomnej forme objednávateľovi rozpis jednotkovej ceny za ks v rozsahu cena bez DPH,cena s DPH |
Objednávateľ si vyhradzuje právo na kompletnú dodávku všetkých častí predmetu zákazky a naopak nepripúšťa možnosť dodávok len čiastkových častí predmetu zákazky. |
Požadujeme nástup servisného technika najneskôr do 24 hodín od nahlásenia poruchy v rámci záručnej opravy . |
Dodávateľ sa zaväzuje odstrániť poruchu najneskôr do 48 hodín od nástupu servisného technika na servis pre zariadenie, pokiaľ sú náhradné diely dostupné u dodávateľa. V prípade že diely nie sú dostupné u dodávateľa, odstránenie poruchy najneskôr do 3 kalendárnych dní odo dňa nástupu servisného technika na servis, alebo dodávateľ bezodplatne zapožičia náhradné zariadenie technicky a funkčne porovnateľné. |
V prípade nedodržania vyššie uvedených lehôt vzniká objednávateľovi nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 20€/deň , pričom tým nie je dotknutý nárok na náhradu škody. |
Zmluvná strana, ako aj verejný obstarávateľ, si v zmysle vyhradzuje právo na zmenu zmluvy/rámcovej dohody v zmysle § 18 zákona o verejnom obstarávaní |
Spôsob, čas a miesto dodania tovaru : |
a) termín dodania tovaru je do 90 kalendárnych dní od účinnosti zmluvy v pracovných dňoch v čase od 7:00 hod. do 15:30 hod. |
b) súčasťou dodávky je povinne dodací list, ktorý obsahuje najmä súpis položiek dodaného tovaru, jeho množstvo, jeho celkovú cenu bez DPH a s DPH, sadzbu DPH a číslo zmluvy, servisná dokumentácia, návod na použitie, preberací protokol a protokol o zaškolení obsluhy. |
c) Dodávateľ môže vystaviť faktúru až po úplnom dodaní, inštalovaní a sprevádzkovaní predmetu zmluvy, po úvodnom zaškolení personálu a po podpísaní preberacieho protokolu objednávateľom. |
d) termín dodania tovaru oznámi dodávateľ objednávateľovi najmenej 3 dni vopred na jeho emailovú adresu |
e) oprávnená osoba objednávateľa a jeho e mailová adresa pre účely dodania a prevzatia tovaru bude upresnená dodávateľovi do 72hod. po nadobudnutí účinnosti zmluvy |
f) Objednávateľ potvrdí dodávateľovi do 10 dní pracovných dní splnenie technických požiadaviek predmetu zákazky odo dňa prevzatia požadovaných dokumentov od dodávateľa. |
Nedodržanie akejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzavretím tejto Zmluvy riadne oboznámil s Technickou špecifikáciou predmetu zákazky a Osobitými podmienkami pre plnenie predmetu zákazky. |
Zmluvné a platobné podmienky: |
- požadujeme lehotu splatnosti faktúr 60 dní odo dňa doručenia Fa objednávateľovi |
- Faktúra sa vystaví dňom splnenia dodávky. Podkladom na vystavenie faktúry je povinne dodací list/ preberací protokol |
- Kúpna cena je stanovená ako pevná a úplná , zahŕňa kúpnu cenu tovaru, dodanie tovaru do miesta dodania, vrátane nákladov na dopravu a inštaláciu prístroja |
- Dodávateľ sa zaväzuje, že nepostúpi svoju pohľadávku podľa § 524 a nasl. Zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov bez predchádzajúceho súhlasu kupujúceho/objednávateľa/dlžníka. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky predávajúceho v rozpore s dohodou kupujúceho a podľa predchádzajúcej vety tohto článku, bude podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatný.Súhlas kupujúceho je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR. |
- Dodávateľ do 7 kalendárnych dní predloží v písomnej forme objednávateľovi rozpis jednotkovej ceny za ks v rozsahu cena bez DPH,cena s DPH |
Sankcie: |
- V prípade omeškania dodávateľa s dodaním tovaru má objednávateľ právo požadovať od predávajúceho zmluvnú pokutu vo výške0,05 % z kúpnej ceny za každý kalendárny deň omeškania , nárok na náhradu škody nie je tým dotknutý |
- Objednávateľ má nárok na voľbu nárokov uvedených v § 436 ObZ ods.1 písmen. a) až d) ak ju oznámi dodávateľovi včas v zaslanom oznámení vád alebo bez zbytočného odkladu po tomto oznámení. |
- Objednávateľ má popri nárokoch uvedených vyššie, aj nárok na náhradu škody a zmluvnú pokutu |
Predávajúci môže požadovať : |
- úrok z omeškania vo výške aktuálnej sadzby zákonných úrokov z omeškania podľa § 369 ods. 2 a § 369a Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov v spojení s § 1 ods. 1 nariadenia vlády Slovenskej republiky č. 21/2013 Z. z. |
Ukončenie zmluvného vzťahu: |
Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy v prípade, že zákazka, ktorá je predmetom zmluvy je kapitálovým výdavkom hradeným zo štátneho rozpočtu a poskytovateľ finančných prostriedkov / príslušný orgán štátnej správy - ministerstvo /, ktorý má realizovať jej financovanie neposkytol z akéhokoľvek dôvodu alebo bez udania dôvodu Objednávateľovi finančné prostriedky na realizáciu tejto zákazky. Zmluvné strany sa dohodli, že v prípade odstúpenia od zmluvy z tohoto dôvodu nevzniká žiadnej zo zmluvných strán nárok na akékoľvek finančné plnenie. |
Zmluvu možno ukončiť dohodou oboch zmluvných strán |
Objednávateľ môže odstúpiť od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvy dodávateľom za: |
a) nedodržanie termínu dodania tovaru dohodnutého v zmluve, resp. v objednávke |
b) dodanie predmetu zmluvy, ktorý nezodpovedá vlastnostiam, akosti, množstve dohodnutých v zmluve |
c) neodovzdá doklady, ktoré sú potrebné na prevzatie a na užívanie tovaru a ostatné podstatné porušenia zmluvy , ktoré upravujú ustanovenia Obchodného zákonníka |
d) Podľa ustanovení Obchodného zákonníka môže predávajúci odstúpiť od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvy upravené v tejto zmluve a ustanoveniach Obchodného zákonníka |
e) odstúpením od zmluvy z dôvodov a za podmienok uvedených v aktuálnych Všeobecných zmluvných podmienkach OPET-u a podľa ustanovení Obchodného zákonníka |
f) nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky objednávateľa uvedenej v tomto opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa, pričom objednávateľ: |
- ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu, že dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti |
- môže vystaviť dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS, |
- môže vystaviť dodávateľovi negatívnu referenciu pre Úrad pre verejné obstarávanie, v ktorej objednávateľ úradu pre verejné obstarávanie oznámi, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľom |
V prípade, že dôjde k podstatnému porušeniu povinností vyplývajúcich z tejto zmluvy, vzniká objednávateľovi nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 10 % z celkovej ceny predmetu zmluvy, a to najneskôr do 10 dní odo dňa doručenia písomného upozornenia na podstatné porušenie zmluvy, pričom tým nie je dotknutý nárok objednávateľa na odstúpenie od tejto zmluvy. |
Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od tejto zmluvy v prípade ak v momente uzavretia zmluvy nemá dodávateľ v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a ZRPVS a k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 30 dní od momentu uzavretia zmluvy, alebo ak mu bol právoplatne uložený zákaz účasti podľa § 182 ods. 3 písm. b/ zákona o verejnom obstarávaní. |
Pre ukončenie zmluvy dohodou zmluvných strán sa vyžaduje: |
- vyhotovenie dohody o ukončení zmluvy v písomne v listinnej forme |
- aby dohoda o ukončení zmluvy obsahovala podstatné náležitosti súvisiace s ukončením zmluvy a vysporiadaním záväzkov zmluvných strán a termín ukončenia zmluvy |
Ukončenie zmluvných strán dohodou zmluvných strán nastane ku dňu, ktorý je určený v dohode o ukončení, inak ku dnu jej podpísania a zverejnenia podľa príslušných predpisov. |
V dokumente o ukončení zmluvy musia byť uvedené podstatné náležitosti : |
- dôvody ukončenia zmluvy |
- termín ukončenia zmluvy |
- platnosť a účinnosť dokumentu zakladajúceho ukončenie zmluvy |
- vyhotovenie dohody o ukončení zmluvy v písomnej forme |
- vzájomné vysporiadanie finančných a iných záväzkov, ktoré vznikli medzi zmluvnými stranami sú oprávnené ku dňu ukončenia zmluvy |
Prístroj musí byť dodaný nový, nepoužívaný , nerepasovaný |
Ochrana osobných údajov: |
1. Dodávateľ je povinný poučiť všetky fyzické osoby, ktoré sa budú podieľať v jeho mene a na jeho zodpovednosť pri plnení zmluvy mlčanlivosťou. Dodávateľ predloží podpísané poučenie o povinnosti mlčanlivosti pred plnením zmluvy pre každú vyslanú fyzickú osobu, alebo pred samotným výkonom práce každá vyslaná fyzická osoba sa oboznámi s poučením u objednávateľa a poučenie podpíše. Bez uvedeného, vyslanej osobe nebude umožnený výkon práce na pracoviskách objednávateľa, kde môže prísť do styku z osobnými údajmi. |
2. Neumožnený vstup do priestorov objednávateľa zástupcovi dodávateľa bez poučenia o mlčanlivosti sa nepovažuje za neposkytnutie súčinnosti pri plnení zmluvy zo strany objednávateľa. |
3. Vyslaná fyzická osoba zároveň podpíše oboznámenie sa s informáciou o spracovaní osobných údajov v zmysle článku 13 a príslušných recitálov Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov a zákona NR SR č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov – Evidencia zástupcov a dodávateľov a odberateľov. |
4. Poučenie o mlčanlivosti s prehlásením o informovaní je dostupné na webových stránkach objednávateľa , v sekcii „Ochrana osobných údajov, GDPR“: P O U Č E N I E o povinnosti mlčanlivosti s informačnou povinnosťou |
5. Dodávateľ zodpovedá za porušenie povinnosti za vyslané fyzické osoby, ktoré sa podieľajú na plnení zmluvy v mene dodávateľa v priestoroch objednávateľa. |
Informačná povinnosť: |
Poučená osoba potvrdzuje svojím podpisom, že bola informovaná o zásadách ochrany osobných údajov v zmysle článku 13 a príslušných recitálov Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov a zákona NR SR č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov, dostupné na webových stránkach objednávateľa v sekcii „Ochrana osobných údajov, GDPR“. |
Názov | Upresnenie |
Záruka minimálne | 24 mesiacov |
Ul. Vojtecha Spanyola 43, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika
03.06.2019 07:00 — 05.09.2019 15:00
1,00 ks
122 215,15
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
22.05.2019 08:10
31.05.2019 10:00
31.05.2019 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
30.05.2019 13:29 - Vstupná ponuka | 122 190,00 | € | Cena bez DPH |
30.05.2019 15:08 - Najvýhodnejšia ponuka | 122 100,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: