00321842
Mesto Bardejov
Radničné námestie č.16, Bardejov, 08501, SVK
35743565
MAGNA ENERGIA a.s.
Nitrianska 18/7555 , Piešťany, 92101, SVK
Dodávka elektrickej energie
Elektrická energia, Elektrina
Tovar, Služba
1. Dodávka elektrickej energie
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je nákup silovej elektrickej energie v pásme vysokej tarify (VT) a nízkej tarify (NT) pre odberné miesta (OM) objednávateľa vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku a zabezpečenie distribúcie elektrickej energie. |
Predmetom zákazky je dodávka elektrickej energie, zabezpečenie distribučných služieb a zodpovednosti za odchýlky v čase od 00:00 hod SEČ dňa 1.7.2019 do 24:00 hod SEČ dňa 30.06.2022. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Predpokladaná spotreba elektrickej energie na 36 mesiacov za OM spolu od 1.7.2019 do 24:00 hod SEČ dňa 30.06.2022. | MWh | 249,00 | ||
Predpokladaná spotreba elektrickej energie na 36 mesiacov – OM č. 1 (VT) | MWh | 180,00 | ||
Predpokladaná spotreba elektrickej energie na 36 mesiacov – OM č. 1 (NT) | MWh | 21,00 | ||
Predpokladaná spotreba elektrickej energie na 36 mesiacov – OM č. 2 (VT) | MWh | 30,00 | ||
Predpokladaná spotreba elektrickej energie na 36 mesiacov – OM č. 3 (VT) | MWh | 9,00 | ||
Predpokladaná spotreba elektrickej energie na 36 mesiacov – OM č. 4 (VT) | MWh | 8,10 | ||
Predpokladaná spotreba elektrickej energie na 36 mesiacov – OM č. 4 (NT) | MWh | 0,90 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Počet odberných miest (OM): | 4 |
OM č. 1 - EIC kód: | 24ZVS00000408538 |
OM č. 1 - hlavný istič: | 80 A |
OM č. 1 - počet fáz | 3 |
OM č. 1 – distribučná sadzba: | ( VSED -NN) - X3-C2 |
OM č. 2 - EIC kód: | 24ZVS0000023869R |
OM č. 2 – hlavný istič: | 25 A |
OM č. 2 – počet fáz | 3 |
OM č. 2 – distribučná sadzba: | ( VSED -NN) - X3-C2 |
OM č. 3 - EIC kód: | 24ZVS0000039296C |
OM č. 3 – hlavný istič: | 8 A |
OM č. 3 – počet fáz | 1 |
OM č. 3 – distribučná sadzba: | ( VSED -NN) - X3-C2 |
OM č. 4 - EIC kód: | 24ZVS0000023607K |
OM č. 4 – hlavný istič: | 24 A |
OM č. 4 – počet fáz | 3 |
OM č. 4 – distribučná sadzba: | ( VSED -NN) - X3-C2 |
Názov |
1. Dodávateľ garantuje okrem pravidelnej dodávky elektrickej energie do OM odberateľa, vrátane distribúcie aj prevzatie zodpovednosti za odchýlku, v kvalite elektrickej energie zodpovedajúcej technickým podmienkam prevádzkovateľa distribučnej siete, za dodržiavanie platných právnych predpisov. |
2. Dodávateľ zabezpečí všetky úkony súvisiace so zmenou dodávateľa. |
3. Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť pre odberateľa distribúciu elektrickej energie a služby spojené s jej dodávkou. |
4. Dodávateľ sa zaväzuje bez prerušenia dodávať odberateľovi dohodnuté množstvo elektrickej energie v režime prenesenej zodpovednosti za odchýlku pre spotrebu v odbernom mieste odberateľa. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
5. Ponúkaná cena bude za celý predpokladaný rozsah spotreby elektrickej energie. |
6. Dodávateľ sa zaväzuje, že cena za plnenie je stanovená ako celková cena za dodávku elektrickej energie, vrátane všetkých s tým súvisiacich služieb počas zmluvného obdobia. Cena za plnenie zahŕňa: cenu za dodávku elektriny, vrátane ceny a nákladov za prevzatie zodpovednosti za odchýlku dodávateľa a ceny za odvod do Národného jadrového fondu, cenu za distribučné služby (prenos elektriny, distribúciu elektriny, systémové služby, služby súvisiace s revíziou rozvodov a siete a zabezpečenie ich prevádzky schopnosti a ostatné regulované položky), daň z pridanej hodnoty a spotrebnú daň z plnenia. |
8. Požaduje sa predložiť presnú špecifikáciu celkovej zmluvnej ceny na všetky jednotlivé položky. |
9. DPH si dodávateľ uplatní podľa všeobecne záväzných platných právnych predpisov. |
10. Cena bude uhradená v mene Euro. |
11. Dodávateľ si nebude uplatňovať voči odberateľovi sankcie v prípade neodobratia, ako aj prekročenia zmluvného množstva objednanej elektrickej energie. |
12. Dodávateľ sa zaväzuje, že nebude navyšovať cenu, ak dôjde k odchýlke od predpokladanej spotreby elektrickej energie. |
13. Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť rezervovanú kapacitu pre OM odberateľa a v prípade žiadosti odberateľa ju upraviť bez sankcií a poplatkov. |
14. Odpojenie od zdroja elektrickej energie sa vylučuje. |
15. Dodávateľ je povinný počas plnenia zmluvného vzťahu zabezpečiť pre objednávateľa energetického manažéra (konzultanta), s ktorým bude objednávateľ konzultovať otázky týkajúce sa dodávok elektrickej energie. Táto služba bude súčasťou celkovej ceny za predmet zákazky a nebude spoplatnená osobitne. |
16. Úhrada za dodanie elektrickej energie sa uskutoční formou bezhotovostného platobného styku na základe faktúry vystavenej dodávateľom. Splatnosť faktúr 30 dní. Faktúra dodávateľa musí okrem náležitostí podľa VZP obsahovať aj náležitosti v zmysle príslušných energetických predpisov, vrátane informácie o skladbe integrovanej ceny za dodávku plnenia. |
17. Dodávateľ je oprávnený požadovať od objednávateľa za opakovanú dodávku plnenia mesačné preddavkové platby, za každé OM samostatne, a to vo výške alikvotnej časti predpokladaného množstva plnenia pripadajúceho na 1 kalendárny mesiac; podkladom na zaplatenie preddavkovej platby bude písomné oznámenie dodávateľa o výške preddavkovej platby. |
18. Odberateľ je povinný uhradiť preddavkovú platbu najneskôr do 25. dňa mesiaca obdobia, za ktorý sa preddavková platba platí. Vyúčtovanie dodaného plnenia a zaplatených preddavkových platieb za dodané plnenie bude uskutočnené formou vyúčtovacej faktúry vystavenej do 12 dní po dni zdaniteľného plnenia na základe odpočtu skutočne nameraného množstva odobratej elektrickej energie v OM. |
19. Dodávateľ, okrem faktúry v tlačenej podobe, doručí objednávateľovi túto faktúru aj v elektronickej forme, ako súbor v textovo čitateľnej podobe, a to hneď po jej vygenerovaní v systéme dodávateľa na vopred dohodnutú e-mailovú adresu. |
20. V prípade omeškania objednávateľa s úhradou faktúry dodávateľa, má dodávateľ právo uplatniť si u objednávateľa nárok na úrok z omeškania v zákonom stanovenej výške platnej k prvému dňu omeškania objednávateľa, ktorá sa uplatní počas celej doby omeškania objednávateľa. |
21. Zmluvné strany sa výslovne dohodli, že dodávateľ nepostúpi tretej osobe pohľadávku voči odberateľovi vyplývajúcu mu z tejto zmluvy. |
22. Požaduje sa, aby cena predmetu zákazky ponúknutá dodávateľom bola v súlade s aktuálne (t.j. v čase lehoty na predkladanie ponúk) obvyklou trhovou cenou predmetu zákazky. |
23. Požaduje sa uzatvorenie zmluvy na dobu určitú a obdobie 36 mesiacov so začiatkom plnenia od 1.7.2019 do 24:00 hod SEČ dňa 30.06.2022. |
24. Pri podstatnom porušení povinností zmluvných strán vyplývajúcich z tejto zmluvy môže oprávnená strana odstúpiť od tejto zmluvy bez zbytočného odkladu. Za podstatné porušenie zmluvných povinností sa považuje porušenie povinností uvedených v Čl. XII. bod 12.2 a 12.3 OUEP. |
25. Dodávateľ predloží objednávateľovi nasledovné doklady do 5 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy: |
a) originál alebo overenú kópiu dokladu o povolení Úradu pre reguláciu sieťových odvetví (URSO) na podnikanie v energetike podľa zákona č. 251/2012 Z. z. v rozsahu predmetu zákazky, prípadne doklad, že pôsobí na slovenskom trhu s platnou licenciou na dodávku elektrickej energie, |
b) originál alebo overenú kópiu platnej zmluvy uzatvorenej s príslušným prevádzkovateľom distribučnej siete na dané obdobie, |
c) kalkuláciu zmluvnej ceny, rozčlenenie jednotkovej zmluvnej ceny (získanej ako podiel celkovej zmluvnej ceny za predmet zákazky podľa predpokladaného množstva), rozpis jednotlivých zložiek ceny - cenu za VT a NT v EUR bez DPH/MWh, cenu za VT v EUR s DPH/MWh, distribučný poplatok, spotrebnú daň ako aj všetky ostatné poplatky spojené s cenou za dodávku elektrickej energie, ktoré si dodávateľ plánuje zahrnúť do ceny, |
d) doklad, v ktorom budú uvedené kontaktné údaje oprávnenej osoby dodávateľa - konzultanta (meno a priezvisko, titul, pracovná pozícia kontaktnej osoby pre účely zasielania informácií týkajúcich sa predmetnej zákazky, telefónne číslo a e-mail). |
26. !!! Nepredloženie ktoréhokoľvek požadovaného DOKLADU v termíne sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa. Objednávateľ ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu, že dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti, vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS a negatívnu referenciu pre ÚVO, v ktorej objednávateľ oznámi, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľom, pričom, môže byť podľa zákona o VO uložený dodávateľovi zákaz účasti vo VO na dobu 3 rokov. |
27. Zmluvné strany sa dohodli, že obchodné podmienky tu uvedené majú prednosť pred obchodnými podmienkami dodávateľa. |
Radničné námestie 16, Bardejov, Bardejov, Prešovský, Slovenská republika
01.07.2019 15:49 — 30.06.2022 15:49
249,00 MWh
44 500,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
20.05.2019 15:47
24.05.2019 15:48
24.05.2019 16:03
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
23.05.2019 10:59 - Vstupná ponuka | 44 499,60 | € | Cena s DPH |
24.05.2019 15:00 - Najvýhodnejšia ponuka | 44 330,74 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: