Z201915587
OF-192570
zrušená
37915568
Správa ciest Trenčianskeho samosprávneho kraja
Brnianska 3, Trenčín, 91105, SVK
Asfaltom obalená zmes Aco III.
Asfaltom obalená zmes, materiál na údržbu ciest
Tovar
1. Asfaltom obalená zmes Aco
|
|
---|---|
Funkcia |
Vysprávky výtlkov a povrchových porúch na cestách II. a III. tried na území TSK okresy Prievidza, Partizánske, Bánovce nad Bebravou. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Okres Prievidza - stredisko údržby | t | 250 | ||
Okres Partizánske- stredisko údržby | t | 150 | ||
Okres Bánovce nad Bebravou - stredisko údržby | t | 190 | ||
Nitrianske Pravno - stredisko údržby | t | 80 | ||
Nitrianske Rudno - stredisko údržby | t | 170 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Asfaltová zmes - asfaltový betón | STN 73 6121, KLAZ |
Špecifikácia AC 11 o, PMB 45/80 - 75 | STN EN 13108-1 |
Obaľovacia súprava na území okresov Prievidza, Partizánske, Bánovce nad Bebravou | 840 t |
Názov |
Objednávateľ požaduje zdokladovať vlastníctvo obaľovacej súpravy na jednom z území okresov Prievidza, Partizánske, Bánovce nad Bebravou do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy. |
Objednávateľ si zabezpečuje vlastnú dopravu z obaľovacej súpravy. |
Objednávateľ požaduje predložiť cenu za 1 t AC 11 o bez a s DPH do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy. |
Dodanie na základe čiastkových objednávok objednávateľa - faxových, mailových prípadne telefonických. |
Objednávateľ objedná predmet zákazky telefonicky, príp. prostredníctvom e-mailu a následne telefonicky kontaktuje dodávateľa. Dodávateľ bezodkladne potvrdí prijatie objednávky e-mailom. |
Objednávateľ požaduje pri každom odbere vystavenie vážneho lístka. |
Dodávateľ sa zaväzuje dodržať zrnitosť tovaru a zabezpečiť teplotu tovaru pri priebežných dodávkach tak, aby s ohľadom na jeho ochladzovanie počas prevozu na miesto určenia boli dodržané najnižšie teploty stanovené pri rozprestieraní podľa príslušných noriem STN. |
Dodávateľ zodpovedá za fyzikálno - mechanické vlastnosti dodaného tovaru podľa príslušných technických noriem, počas záručnej doby v trvaní 24 mesiacov odo dňa dodania. |
V prípade nedodržania kvality tovaru v súlade s príslušnými technickými normami a zisteného rozdielu množstva tovaru po uplatnení oprávnenej reklamácie, dodávateľ zrealizuje neodkladne náhradné plnenie v požadovanej kvalite a množstve na svoje náklady. |
Prípadné zjavné nedostatky zistené pri fyzickom preberaní predmetu zmluvy budú objednávateľovi písomne reklamované do 3 pracovných dní odo dňa prevzatia predmetu zákazky. |
Cena za tovar je záväzná počas celého obdobia trvania zmluvy. |
Objednávateľ neposkytuje zálohu. |
Odobraté množstvo predmetu zákazky bude závisieť od potreby objednávateľa, ktorý bude predmet zákazky objednávať u dodávateľa na základe čiastkových objednávok počas trvania zmluvy. |
Predpokladaný minimálny ročný odber cca 840 ton. |
Odobrané množstvo predmetu zákazky bude upresnené po telefonickej dohode medzi objednávateľom a dodávateľom podľa potreby objednávateľa a možnosti dodávateľa, nakoľko sa jedná o špecifický tovar, ktorý dodávateľ nemá k dispozícii na dodanie v priebehu celého roka, ale iba v niektoré dni počas sezóny. |
V prípade, že faktúry nebudú obsahovať požadované náležitosti, zistia sa vecné alebo obsahové chyby či nejasnosti, objednávateľ je oprávnený vrátiť ich zhotoviteľovi na doplnenie resp. prepracovanie. V takomto prípade začína plynúť nová lehota splatnosti doručenia opravených faktúr objednávateľovi. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo za účasti zástupcu dodávateľa realizovať kontrolné váženie u inej organizácie. |
V prípade omeškania dodávateľa s dodávkou podľa dohodnutých termínov a časov, kedy objednávateľovi vzniknú prestoje, je objednávateľ oprávnený dodávateľovi vyfakturovať úrok z omeškania vo výške 1% z celkovej hodnoty príslušnej objednávky za každú začatú hodinu omeškania. |
Dodávateľ vyfakturuje objednávateľovi iba skutočné odobrané množstvo predmetu zákazky v mesačných intervaloch na základe čiastkových objednávok. |
Vystavenie faktúry za odobraté množstvo tovaru asfaltom obalenej zmesi za predchádzajúci mesiac v zmysle čiastkových objednávok. |
Prílohou faktúry budú objednávateľom potvrdené vážne lístky za faktúrované množstvo. |
Úhrada za jednotlivé dodávky tovaru bude až po prevzatí tovaru na základe písomného potvrdenia prevzatého množstva dodávok zodpovedným zamestnancom z miesta určenia na základe faktúry, ktorej splatnosť je 30 dní od jej doporučeného doručenia objednávateľovi. |
Faktúra musí obsahovať číslo objednávky, číslo zmluvy, jednotkovú cenu bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa k položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku. |
Ak objednávateľ neuhradí faktúru v dohodnutej lehote splatnosti, zaplatí dodávateľovi vyúčtované úroky z omeškania vo výške rovnajúcej sa sadzbe podľa § 369 ods. 2 Obchodného zákonníka. |
Ak dodávateľ neodstráni nedostatky predmetu zákazky vyplývajúcej z uplatnenia záručných podmienok v určenom termíne, môže si objednávateľ uplatniť majetkové sankcie za neodstránenie nedostatkov v sume 10 € za každý začatý kalendárny deň omeškania s odstránením nedostatkov za každý nedostatok. |
Dodávateľ objednávateľovi preukáže, že má v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a ak k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 5 dní od Momentu uzavretia Zmluvy môže objednávateľ odstúpiť od zmluvy. |
Trenčiansky, Slovenská republika
12
840,00 t
64 058,40
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
16.05.2019 08:37
21.05.2019 08:35
21.05.2019 08:50
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
20.05.2019 09:03 - Vstupná ponuka | 64 058,40 | € | Cena bez DPH |
20.05.2019 09:03 - Najvýhodnejšia ponuka | 64 058,40 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: