• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    15.05.2019 14:34
  •    Predkladanie ponúk
    22.05.2019 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    22.05.2019 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.05.2019 10:50

Detail zákazky Z201915493

  •    Vyhlásenie zákazky
    15.05.2019 14:34
  •    Predkladanie ponúk
    22.05.2019 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    22.05.2019 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.05.2019 10:50

Základné údaje

Z201915493

OF-186612

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4031843

Objednávateľ

00305880

Obec Čierny Brod

Čierny Brod č. 1, Čierny Brod, 92508, SVK

Dodávateľ

31413919

EMATECH, s.r.o.

Piešťanská 3/3, Radošina, 95605, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kolesový traktor a traktorová vlečka

traktor, vlečka

  • 16700000-2 - Traktory/ťahače
  • 16520000-6 - Vykladacie prívesy pre poľnohospodárstvo
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kolesový traktor
Funkcia
Predmet zákazky pozostáva z nákupu technológie na zberný dvor - Traktor
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kolesový traktor ks 1
Kvapalinou chladený 3 valec s objemom valcov cm3 2800 3000
Výkon kw 55
Palivová nádrž l 125
Powershift prevodovka,počet prevodových stupňov dopredu/dozadu stupeň 30/30
Prevodové stupe radené pod zaťažením stupeň 3
Pri znížených otáčkach motora max. rýchlosť km/h 40
Samostatné čerpadlo riadenia s výkonom l/min 25
Zdvižná sila na zadných ramenách kg 3600
Hydraulický systém s hydraulickým čerpadlom o výkone l/min 55
Pracovné svetlomety na kabíne vpredu ks 2
Pracovné svetlomety na kabíne vzadu ks 4
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Kolesový traktor Kombatibilný s položkou č.2 - Traktorová vlečka
Common-Rail system vstrekovania paliva Áno
Elektronická regulácia otáčok motora Áno
Komfortná spojka ovládaná tlačítkom na radiacej páke Áno
Hydraulicky ovládaná mokrá spojka samonastavovacia Áno
Elektrohydraulická reverzácia pojazdu pod zaťažením Áno
Funkcia automatickej spojky pri zastavení so zaradeným prevodovým stupňov Áno
Hnaná predná náprava Áno
100% uzávierka vzadu aj vpredu s elektrohydraulickým ovládaním Áno
Kotúčové brzdy v olejovom kúpeli na všetkých kolesách Áno
4 úrovne otáčok vývodového hriadeľa - 540/540E/1000/1000E – modulované spustenie Áno
Čap vývodového hriadeľa vymeniteľný Áno
Vzduchový kompresor s brzdami prívesu Áno
Automatický záves pre príves na etážovom závese Áno
Externé ovládanie zadného vývodového hriadeľa z oboch zadných blatníkov Áno
Elektronická regulácia zadného trojbodového závesu Áno
Rýchloupínanie na zadných ramenách Áno
Vonkajšie hydraulické okruhy s plávajúcou funkciou + rýchlospojka pre voľný prepad min. 3
Samostatné čerpadlo riadenia Áno
Kabína vybavená kúrením a klimatizáciou, stierač na prednom aj zadnom okne, výklopné predné aj zadné okno, vzduchom odpružené sedadlo vodiča, sedadlo spolujazdca
Pneumatiky šírka vpredu min. 350mm,  veľkosť ráfika vpredu min. 20 palcov,  šírka vzadu min. 400 mm,  veľkosť ráfika vzadu min. 30 palcov,
 2. Traktorová vlečka
Funkcia
Predmet zákazky pozostáva z nákupu technológie na zberný dvor - Traktorová vlečka
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Traktorová vlečka ks 1
Prevádzková hmotnosť kg 3200
Užitočná hmotnosť kg 5000
Celková hmotnosť: kg 11500
Dĺžka ložnej plochy mm 4000
Šírka ložnej plochy mm 2000
Základná výška korby mm 800
Objem korby m3 8
Materálové spracovanie podlahy z oteruvzdornej ocele s hrúbkou mm 4
Bočnice z ocele mm 3
Maximálna konštrukčná rýchlosť km/h 30
Kliny pod kolesá ks 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Traktorová vlečka Kompatibilná a zapojiteľná s položkou č.1 - Kolesový traktor
Počet náprav 2
Dvojhadicové vzduchové brzdy automatickým nastavením tlaku bŕzd Áno
Ručná parkovacia brzda Áno
Nápravy odpružené parabolickými pružinami Áno
Ťažné oko priemer 40 mm Áno
Osvetlenie podľa vyhlášky Áno
Mechanický zadný záves Áno
Vývody na pripojenie druhého prívesu Áno
Trojstranné sklápanie korby Áno
Výstražný trojuholník Áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Vrátane inštalácie na mieste plnenia
Vrátane zaškolenia max. 3 osôb v rozsahu max. 1 hodiny
Ak je niekde v opise použitý názov výrobcu, výrobku alebo ak niektorý z použitých parametrov, alebo rozpätie parametrov identifikuje konkrétny typ výrobku, alebo výrobok konkrétneho výrobcu, dodávateľ môže nahradiť takýto výrobok “ekvivalentným” výrobkom, alebo “ekvivalentom” technického riešenia pod podmienkou, že ekvivalentný výrobok, ekvivalentné riešenie bude spĺňať úžitkové a prevádzkové charakteristiky, ktoré sú nevyhnutné na zabezpečenie účelu, na ktorý je predmet zákazky určený.
Pri výrobkoch, príslušenstvách konkrétnej značky môže uchádzač predložiť aj “ekvivalent” inej značky, pričom parametre výrobkov musia byť minimálne také ako ich zadefinoval objednávateľ alebo lepšie, tak aby boli zachované všetky požadované prevádzkové a úžitkové charakteristiky.
Predmet zákazky musí byť dodaný ako nový, pričom za nový sa považuje, ak rok dodania je totožný s rokom výroby predmetu zákazky, alebo ak rok výroby predmetu zákazky je o jeden rok nižší ako je rok dodania predmetu zákazky.
Predmet zákazky musí byť certifikovaný v súlade s platnou legislatívou EU a SR a musí byť hygienický nezávadný.
Požaduje sa predložiť doklad preukazujúci technické vlastnosti ponúkaného tovaru (napr. produktový list, a pod.) do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy. (Požaduje sa predložiť doklady preukazujúce splnenie všetkých technických špecifikácií a technických vlastností jednotlivých položiek predmetu zmluvy uvedených v tomto opisnom formulári: napr. prospektový materiál, prospekt, katalóg, technický list, produktový list a pod., ktorý musí obsahovať technickú špecifikáciu a technické vlastnosti ako aj obrázok ponúkaného tovaru.)
Pokiaľ si dodávateľ nesplní povinnosť predloženia dokladu preukazujúceho technické vlastnosti ponúkaného tovaru v stanovenej lehote (v zmysle predchádzajúceho bodu), je objednávateľ oprávnený uplatniť si zmluvnú pokutu vo výške 100,00 EUR za každý deň omeškania sa s touto povinnosťou.
Upozornenie: čestné vyhlásenie o plnení technický parametrov nebude Objednávateľ považovať za dostatočné preukázanie uvedenej skutočnosti v zmysle bodu vyššie.
Súčasťou predmetu zákazky je aj vykonanie všetkých východiskových odborných prehliadok, odborných skúšok,tlakových skúšok a iných požiadaviek na bezpečnú prevádzku stanovené platnou legislatívou EU a SR ak je to potrebné.
Súčasťou predmetu zákazky je aj uvedenie do prevádzky, t.j. zabezpečenie všetkých potrebných dokumentov na riadnu prevádzku predmetu obstarávania.
Súčasťou predmetu zákazky je aj 15 dňová skúšobná prevádzka predmetu zákazky. Počas skúšobnej prevádzky nemôže dôjsť k prerušeniu prevádzky z dôvodu poruchy predmetu zákazky. V prípade, že dôjde k prerušeniu prevádzky z dôvodu poruchy predmetuzákazky začína plynúť skúšobná prevádzka nanovo.
Nesplnenie akejkoľvek funkčnej alebo technickej špecifikácie predmetu zákazky, alebo nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok, ktoré oprávňuje objednávateľa odstúpiť od zmluvy.
Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy, ak v rámci administratívnej kontroly verejného obstarávania zo strany Poskytovateľa nenávratného finančného príspevku nebol proces verejného obstarávania odsúhlasený alebo bol proces verejného obstarávania odsúhlasený s finančnou korekciou.
Termín dodania do 30 pracovných dní odo dňa písomného vyzvania Objednávateľom na dodanie celého predmetu zmluvy. Ak do 31.12.2019 Objednávateľ písomne nevyzve Dodávateľa na plnenie, zmluva zaniká. Zánikom zmluvy podľa tohto bodu zanikajú všetky práva a povinnosti strán z tejto zmluvy vrátane nároku na náhradu škody.
Zmluva zaniká aj skôr ako za podmienok uvedených v predchádzajúcom bode, ak Objednávateľovi nebude pridelený nenávratný finančný príspevok, dotácia alebo subvencia, ktorej predmetom bude financovanie predmetu zákazky podľa tejto zmluvy. O nepridelení finančných prostriedkov na financovanie predmetu zákazky podľa tejto zmluvy je Objednávateľ povinný písomne informovať Dodávateľa bezodkladne, najneskôr do 10 dní odo dňa, kedy sa o tejto skutočnosti dozvedel. Zmluva zaniká doručením informácie o nepridelení finančných prostriedkov.
Požaduje sa uvedenie ceny s DPH a bez DPH.
Objednávateľ požaduje dodať celý predmet zmluvy naraz.
Záručná doba na predmet zákazky je 24 mesiacov od protokolárneho prebratia predmetu zákazky.
Objednávateľ požaduje počas záručnej doby servis do 48 hodín od hlásenia poruchy (e-mailom, telefonicky).
Práce, materiál vrátane náplní a dodávka náhradných dielov počas záručnej doby v cene predmetu zákazky.
Záručné opravy budú vykonávané v mieste dodania.
V prípade nutnosti vykonania záručnej opravy v autorizovanom servise, zabezpečenie dopravy predmetu zákazky doautorizovaného servisu v cene predmetu zákazky.
Spôsob fakturácie: Dodávateľ je oprávnený vystastaviť faktúru za dodanie predmetu Zmluvy až po úspešnom ukončení skúšobnej prevádzky na základe písomného záznamu a písomne prevzatého celého predmetu Zmluvy na základeprotokolu o prevzatí predmetu Zmluvy bez vád.
Objednávateľ požaduje, aby faktúra od dodávateľa obsahovala číslo súvisiaceho projektu v rámci ITMS2014+ a názov projektu. O daných informáciach bude dodávateľ oboznámený.
V prípade, že sa ponúkaný predmet zákazky skladá zo súpravy strojov, súprava strojov musí byť dodaná ako súprava,ktorá je spolu zapojiteľná a plne funkčná, tak po technickej aj legislatívnej stránke.
Dodávateľ je povinný presný termín a čas dodania predmetu zákazky oznámiť Objednávateľovi písomne (elektronicky alebo poštou)minimálne 3 pracovné dni vopred tak, aby Kupjúci zabezpečil prítomnosť zodpovedných osôb objednávateľa za prevzatie predmetu zákazky.
Dodávateľ, ktorý predloží ponuku ako neplatca DPH prehási, že v prípade zmeny postavenia dodávateľa na platcu DPH je ním predložená kontraktačná cena konečná a nemenná a bude považovaná na úrovni ceny s DPH.
Objednávateľ požaduje dodať min. 2 kľúče z každého druhu, technický preukaz a doklady potrebné k prihláseniu vozidla, návod na obsluhu a údržbu v slovenskom jazyku za všetky dodávané zariadenia, zároveň požaduje dodať aj povinnú výbavu vozidla.
Objednávateľ požaduje, aby dodané zariadenia boli vzájomne kompatibilné.
Dodávateľ predloží do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy Rozhodnutie o typovom schválení výrobkov na premávku po pozemných komunikáciách v SR vydané MDVRR SR podľa zákona č.725/2004 Z.z., nadodávaný tovar, pokiaľ dodávaný tovar podlieha tomuto schváleniu. K dodávaným tovarom, ktoré nepodliehajú schváleniu výrobkovna premávku popozemných komunikáciách v SR podľa zákona č. 725/2004 Z.z. Dodávateľ doloží čestné vyhlásenie, že daný tovar nepodlieha danému schváleniu výrobkov na premávku po pozemných komunikáciách v SR podľa zákona č. 725/2004 Z.z..
V prípade nedodržania povinnosti dodávateľa uvedenej v bode 32, je objednávateľ oprávnený zmluvnú pokutu vo výške 50,00 EUR za každý deň omeškania.
Dodávateľ predloží do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy Objednávateľovi zoznam servisných stredísk, v ktorých bude poskytovaný záručný servis. V prípade nedodržania tejto povinnosti, je objednávateľ oprávnený zmluvnú pokutu vo výške 50,00 EUR za každý deň omeškania.
Dodávateľ predloží do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy Kupujúcemu podrobný aktualizovaný rozpočet s uvedením jednotkových cien jednotlivých položiek. Dodávateľ uvedie v rozpočte aj rozdelnie na ceny bez DPH a ceny s DPH (kvôli rôznym výškam DPH). V prípade nedodržania tejto povinnosti, je objednávateľ oprávnený zmluvnú pokutu vo výške 50,00 EUR za každý deň omeškania.
Pri nedodaní predmetu zmluvy v stanovenej lehote je Objednávateľ oprávnený účtovať penále vo výške 0,05 % zo zmluvnej ceny s DPH za každý začatý deň omeškania.
S ohľadom na skutočnosť, že kúpna cena bude financovaná najmä z nenávratného finančného príspevku poskytnutého Európskou úniou a Štátnym rozpočtom SR, Dodávateľ berie na vedomie, že môže prísť k situácii, kedy bude Objednávateľ povinný vrátiť nenávratný finančný príspevok na základe výzvy poskytovateľa príspevku alebo na základe rozhodnutia orgánov verejnej moci, ktoré sú oprávnené vykonávať kontrolu nad použitím nenávratných finančných príspevkov.
V prípade, že Objednávateľ bude povinný vrátiť nenávratný finančný príspevok z dôvodu pochybenia Dodávateľa, tak sa Dodávateľ zaväzuje v zmysle § 534 zákona č. 40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka, že splní takúto povinnosť za Objednávateľa alebo vprípade, ak Objednávateľ sám uhradí tieto záväzky, tak Dodávateľ zaplatí Objednávateľovi sumu vo výške takto uhradených finančných prostriedkov a to v lehote tridsať (30) dní odo dňa doručenia písomnej výzvy Objednávateľa na takéto plnenie.
Objednávateľ berie na vedomie, že časť finančných prostriedkov na zaplatenie kúpnej ceny bude poskytnutá z verejných zdrojov a preto pri nakladaní s týmito prostriedkami je spojený osobitný právny režim. Vzhľadom na tieto skutočnosti sa Predávajúci zaväzuje dodržiavať všetky všeobecne záväzné právne predpisy platné na území Slovenskej republiky, ako aj inštrukcie Ďodávateľa, ktoré mu budú v tejto súvislosti dané a súčasne sa zaväzuje bezodkladne, najneskôr do dvoch pracovných dní, poskytnúť Objednávateľovi alebo kontrolným orgánom všetku vyžiadanú súčinnosť.
Dodávateľ je povinný strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávaným tovarom, prácami a službami kedykoľvek počas platnosti a účinnosti zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku uzatvorenej medzi riadiacim orgánom a Objednávateľovi a poskytnúť všetku potrebnú súčinnosť, oprávneným osobám na výkon auditu.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Čierny Brod 1, Čierny Brod, Galanta, Trnavský, Slovenská republika

29.05.2019 12:00 — 31.12.2019 14:40

2,00 Kolesový traktor - 1ks, traktorová vlečka - 1ks

79 560,00

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ
Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

15.05.2019 14:34

22.05.2019 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

22.05.2019 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 206
 5
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
15.05.2019 15:29 - Vstupná ponuka 79 560,00 € Cena s DPH
21.05.2019 08:59 - Najvýhodnejšia ponuka 79 536,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS