35937874
Všeobecná zdravotná poisťovňa, a.s.
Panónska cesta 2, Bratislava, 85104, SVK
44970455
Redinex, spol. s r.o.
Vyhne 214, Vyhne, 96602, SVK
Deratizačné služby
deratizácia
Služba, Tovar
1. Deratizačné služby
|
|
---|---|
Funkcia |
deratizácia |
Predmetom zákazky je poskytnutie deratizačných služieb podľa zákona č. 355/2007Z. z. o ochrane, podpore a rozvoji verejného zdravia a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len zákon č. 355/2007 Z. z.) v objektoch verejného obstarávateľa (ďalej „objednávateľa“), vrátane deratizačných materiálov a prípravkov, likvidácie uhynutých hlodavcov a nespotrebovaných nástrah, monitoringu, doplnenia nástrah v prípade neúčinnosti vykonanej služby. Pri zabezpečení procesu deratizácie je potrebné aplikovať prípravky obsahujúce účinnú látku na likvidáciu hlodavcov. |
Verejný obstarávateľ požaduje, aby boli deratizačné služby vykonávané prípravkami, na ktoré je v súlade s § 52 ods. 4 písm. a) zákona č. 355/2007 Z. z. vydané rozhodnutie podľa zákona č. 217/2003 Z. z. o podmienkach uvedenia biocídnych výrobkov na trh a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, t. j. Centrom pre chemické látky a prípravky, ktorým sa povolilo uviesť tieto prípravky na trh, resp. podľa platných EÚ smerníc. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Deratizácia - Periodicita vykonávania služieb: 2 x ročne (jarná – do 30.4., jesenná do 31.10.), Výmera plochy, ktorá je predmetom deratizácie 1PP, 1NP, garáže v m2 | m2 | 14 774,17 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
BRATISLAVSKÝ KRAJ | Spolu: 2774,02 m2 |
Administratívna budova 1,Mamateyova 17, Bratislava | 760,34 m2 |
Administratívna budova 2,Ondavská 3, Bratislava | 252,18 m2 |
Administratívna budova 3, Bratislava,RS Viedenská cesta 3, Bratislava | 614,30 m2 |
Administratívna budova 4,Panónska cesta 2, Bratislava | 808,85 m2 |
Administratívna budova 5,Ferienčíkova 20, Bratislava | 338,35 m2 |
TRNAVSKÝ KRAJ | Spolu: 481,46 m2 |
Administratívna budova 6,Halenárska 22, Trnava | 364,02 m2 |
Administratívna budova 7,A.Sládkoviča 6, Trnava | 117,44 m2 |
TRENČIANSKY KRAJ | Spolu: 1526,29 m2 |
Administratívna budova 8,Partizánska 2315, Trenčín | 356,28 m2 |
Administratívna budova 9,gen. M.R.Štefánika 46, Trenčín | 137,76 m2 |
Administratívna budova 10,M.R.Štefánika 165, Považská Bystrica | 304,34 m2 |
Administratívna budova 11,Včelárska 1, Prievidza | 727,91 m2 |
NITRIANSKY KRAJ | Spolu: 951,84 m2 |
Administratívna budova 12,Mostná 58, Nitra | 111,44 m2 |
Administratívna budova 13,Malá Jarková 18, Komárno | 212,01 m2 |
Administratívna budova 14,Kapisztóryho 5, Nové Zámky | 147,08 m2 |
Administratívna budova 15,Pribinova 2712, Topoľčany | 155,05 m2 |
Administratívna budova 16,Sládkovičova 3, Levice | 326,26 m2 |
ŽILINSKÝ KRAJ | Spolu: 2025,87 m2 |
Administratívna budova 17,P.O.Hviezdoslava 26, Žilina | 230,30 m2 |
Administratívna budova 18,Ul. 1.Mája 34, Žilina | 293,46 m2 |
Administratívna budova 19,Palárikova 21, Čadca | 950,64 m2 |
Administratívna budova 20,J. Ťatliaka 2052/4, Dolný Kubín | 220,70 m2 |
Administratívna budova 21,P. Mudroňa 33, Martin | 275,54 m2 |
Administratívna budova 22,Štiavnická 3, Ružomberok | 55,23 m2 |
BANSKOBYSTRICKÝ KRAJ | Spolu: 3491,02 m2 |
Administratívna budova 23,Skuteckého 22, B. Bystrica | 1450,82 m2 |
Administratívna budova 24,Horná 26, B. Bystrica | 528,43 m2 |
Administratívna budova 25,Nám. Artézkych prameňov 16, Lučenec | 543,14 m2 |
Administratívna budova 26,Francisciho 11, Rimavská Sobota | 639,83 m2 |
Administratívna budova 27,Medveckáho 4, Zvolen | 323,80 m2 |
PREŠOVSKÝ KRAJ | Spolu: 2381,98 m2 |
Administratívna budova 28,Kúpeľná 5, Prešov | 494,68 m2 |
Administratívna budova 29,Strojnícka 9, Prešov | 628,17 m2 |
Administratívna budova 30,Mierová 13, Humenné | 300,00 m2 |
Administratívna budova 31,Tolstého 3631/1, Poprad | 744,57 m2 |
Administratívna budova 32,MUDr. Pribulu 150/8, Svidník | 91,76 m2 |
Administratívna budova 33,Hronského 1166, Vranov nad Topľou | 122,80 m2 |
KOŠICKÝ KRAJ | 1141,69 m2 |
Administratívna budova 34,Senný trh 1, Košice | 332,59 m2 |
Administratívna budova 35,Štúrova 21, Košice | 385,45 m2 |
Administratívna budova 36,Nám. Slobody 17, Michalovce | 123,20 m2 |
Administratívna budova 37,Komenského 1960/4, Trebišov | 300,45 m2 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Objednávateľ požaduje lehotu splatnosti faktúry dodávateľa za riadne vykonané služby 30 dní odo dňa jej preukázateľného doručenia objednávateľovi. |
Faktúra dodávateľa musí byť vyhotovená v súlade so zmluvou a príslušnými všeobecne záväznými právnymi predpismi. V opačnom prípade má objednávateľ právo vrátiť faktúru dodávateľovi v lehote splatnosti na opravu, pričom prestane plynúť lehota splatnosti faktúry a nová lehota splatnosti začne plynúť dňom preukázateľného doručenia opravenej faktúry objednávateľovi. |
Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru na základe protokolu o vykonaní predmetu zmluvy schválenom objednávateľom na základe skutočne vykonanej služby. |
Dodávateľ predloží objednávateľovi vyplnenú cenovú špecifikáciu do 10 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy v tabuľke, ktorú mu v elektronickej forme zašle kontaktná osoba objednávateľa bez zbytočného odkladu, najneskôr však do 5 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy. V cene musia byť zahrnuté všetky náklady dodávateľa, spojené s vykonaním predmetu zmluvy vrátane materiálov, nákladov na službu, likvidáciu uhynutých hlodavcov a nespotrebovaných nástrah, dopravy, monitoringu a doplnenia nástrah v prípade neúčinnosti vykonaného predmetu zmluvy. |
Objednávateľ má právo na náhradu škody, preukázateľne vzniknutej nesplnením vlastnej daňovej povinnosti dodávateľa, platiteľa DPH, v zmysle § 78 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. Objednávateľ má zároveň právo uplatniť u dodávateľa trovy konania, ktoré mu vzniknú v konaní s príslušným daňovým úradom podľa § 69b zákona č. 222/2004 Z. z. |
Objednávateľ je oprávnený jednostranne započítať svoje pohľadávky voči dodávateľovi, ktoré mu vznikli z dôvodu uplatnenia ručenia za daň voči objednávateľovi v zmysle § 69b zákona č. 222/2004 Z. z., vrátane trov konania, ktoré mu vznikli v konaní s príslušným daňovým úradom. |
Dodávateľ je oprávnený vykonať predmet zmluvy prostredníctvom subdodávateľov, ktorí musia spĺňať podmienky pre vykonanie predmetu zmluvy, týkajúce sa osobného postavenia a neexistujú u nich dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní, v súlade s § 41 zákona o verejnom obstarávaní. |
V prípade vykonania predmetu zmluvy prostredníctvom subdodávateľov zodpovedá dodávateľ objednávateľovi tak, ako keby vykonal predmet zmluvy sám. Objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť, ak zistí, že dodávateľ zabezpečuje vykonanie predmetu zmluvy prostredníctvom subdodávateľa, ktorý nespĺňa podmienky podľa § 41 zákona o verejnom obstarávaní, čím nie je dotknutý nárok objednávateľa na náhradu škody z tohto dôvodu vzniknutej. |
Zoznam subdodávateľov je dodávateľ povinný predložiť objednávateľovi v lehote 10 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy na tlačive, ktoré mu poskytne kontaktná osoba objednávateľa bez zbytočného odkladu, najneskôr však do 5 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy. |
V prípade, že niektorý zo subdodávateľov nie je v okamihu nadobudnutia účinnosti zmluvy známy a vstúpi do procesu v priebehu vykonávania predmetu zmluvy, resp. sa zmení niektorý zo subdodávateľov počas vykonávania predmetu zmluvy, alebo sa zmenia údaje, týkajúce sa konkrétneho subdodávateľa, musí byť táto zmena odsúhlasená zmluvnými stranami formou písomného dodatku k zmluve. |
O každej zmene je dodávateľ povinný bezodkladne - najneskôr do 7 kalendárnych dní - písomne informovať objednávateľa, pričom je povinný zároveň predložiť objednávateľovi čestné vyhlásenie, že subdodávateľ, ktorého sa zmena týka, spĺňa podmienky pre vykonanie predmetu zmluvy. Ak dodávateľ tento záväzok nedodrží, považuje sa to za závažné porušenie zmluvných podmienok a dodávateľ je povinný zaplatiť objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 20% z celkovej dohodnutej zmluvnej ceny. |
V prípade, ak sa po uzatvorení zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako „nižšia cena“) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp.stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšiu cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takého plnenie po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou |
Zmluvné strany sa nesmú dopustiť, nesmú schváliť, ani povoliť žiadne konanie v súvislosti s dojednávaním, uzatváraním alebo plnením tejto zmluvy, ktoré by spôsobilo, že by zmluvné strany alebo osoby ovládané zmluvnými stranami porušili akékoľvek platné protikorupčné všeobecne záväzné právne predpisy. Táto povinnosť sa vzťahuje najmä na neoprávnené plnenia, vrátane urýchľovacích platieb (facilitation payments) verejným činiteľom, zástupcom alebo zamestnancom orgánov verejnej správy alebo blízkym osobám verejných činiteľov, zástupcov alebo zamestnancov orgánov verejnej správy. |
Každá zmluvná strana sa zaväzuje, že neponúkne, neposkytne, ani sa nezaviaže poskytnúť žiadnemu zamestnancovi, zástupcovi alebo tretej strane konajúcej v mene druhej zmluvnej strany, a rovnako neprijme, ani sa nezaviaže prijať od žiadneho zamestnanca, zástupcu alebo tretej strany konajúcej v mene druhej zmluvnej strany žiadny dar, ani inú výhodu, či už peňažnú alebo inú, v súvislosti s dojednávaním, uzatváraním alebo plnením tejto zmluvy. |
Každá zmluvná strana sa zaväzuje bezodkladne informovať druhú zmluvnú stranu, pokiaľ si bude vedomá alebo bude mať konkrétne podozrenie na korupciu pri dojednávaní, uzatváraní alebo pri plnení tejto zmluvy. |
V prípade, že akýkoľvek dar alebo výhoda v súvislosti s dojednávaním, uzatváraním alebo plnením tejto zmluvy je poskytnutý zmluvnej strane alebo zástupcovi zmluvnej strany v rozpore s týmto článkom zmluvy alebo pokiaľ má zmluvná strana alebo zástupca zmluvnej strany dôvodnú príčinu domnievať sa, že takéto dary alebo výhody boli alebo sú poskytované, môže zmluvná strana od tejto zmluvy odstúpiť. |
Dodávateľ nesmie svojou činnosťou narušiť bezpečnosť osôb nachádzajúcich sa v blízkosti miesta výkonu predmetu zmluvy. |
Dodávateľ zodpovedá objednávateľovi za prípadné škody, spôsobené pri výkone predmetu zmluvy, na majetku objednávateľa alebo zdraví zamestnancov objednávateľa a osôb, ktoré sa zdržujú so súhlasom objednávateľa v miestach plnenia – objektoch objednávateľa. |
Dodávateľ v plnom rozsahu zodpovedá za bezpečnosť osôb, ktoré sa s jeho vedomím zdržujú v objektoch objednávateľa alebo vykonávajú predmet zmluvy. |
Dodávateľ vo vzťahu k osobám, ktoré vykonávajú predmetu zmluvy, zodpovedá v plnom rozsahu za dodržiavanie všeobecne záväzných právnych predpisov na úseku bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a ochrany pred požiarmi, ako aj za preukázateľné riadne poučenie týchto osôb na vykonávanie predmetu zmluvy. |
Dodávateľ je povinný zabezpečiť svojim zamestnancom, resp. osobám, ktoré vykonávajú predmetu zmluvy, príslušné osobné ochranné pracovné prostriedky. |
Dodávateľ je povinný miesta plnenia predmetu zmluvy po vykonaní predmetu zmluvy viditeľne označiť pri vstupe do objektu spolu s dátumom vykonania služby. |
Dodávateľ sa zaväzuje priložiť karty bezpečnostných údajov použitých prípravkov k protokolom o vykonaní predmetu zmluvy. |
Po vykonaní predmetu zmluvy sú zmluvné strany povinné vyhotoviť písomný protokol o vykonaní predmetu zmluvy podpísaný obidvoma zmluvnými stranami. Deň podpisu protokolu oboma zmluvnými stranami sa považuje za deň vykonania predmetu zmluvy. |
Dodávateľ sa zaväzuje v prípade výskytu hlodavcov po vykonaní predmetu zmluvy vykonať predmet zmluvy opakovane do 48 hod. od nahlásenia objednávateľom, a to bezodplatne. |
Dodávateľ musí bez meškania písomne informovať objednávateľa o vzniku akejkoľvek udalosti, ktorá bráni alebo sťažuje výkon predmetu zmluvy. |
Dodávateľ je povinný výkon predmetu zmluvy písomne oznámiť na príslušný RÚVZ najneskôr 48 hodín pred vykonaním predmetu zmluvy. |
Objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť aj v prípade: - porušenia povinnosti dodávateľa podľa bodov 14. až 16. zmluvy,- ak právnickej osobe dodávateľa bol uložený jeden, alebo viacero trestov, uvedených v § 10 zák. č. 91/2016 Z. z. o trestnej zodpovednosti právnických osôb,- dňom právoplatného rozhodnutia registrujúceho orgánu o výmaze dodávateľa alebo niektorého subdodávateľa dodávateľa podľa § 12 zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon o registri partnerov verejného sektora“), |
- dňom právoplatného rozhodnutia registrujúceho orgánu o pokute uloženej dodávateľovi podľa § 13 ods. 2 zákona o registri partnerov verejného sektora, - ak je dodávateľ - partner verejného sektora viac ako 30 dní v omeškaní so zápisom novej oprávnenej osoby (§ 10 ods. 2 tretia veta zákona o registri partnerov verejného sektora), - ak dodávateľ alebo subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora, nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora, |
- v prípade opakovaného porušenia osobitných podmienok pre výkon predmetu zmluvy, najmä pri opakovanom oneskorenom výkone predmetu zmluvy. Účinky odstúpenia nastanú dňom doručenia písomnosti druhej zmluvnej strane, alebo k inému termínu, ktorý kupujúci v odstúpení uvedie. V prípade, ak odstúpenie nie je možné doručiť druhej zmluvnej strane, považuje sa odstúpenie za doručené 3. dňom uloženia zásielky na pošte. |
V prípade predčasného ukončenia zmluvy si zmluvné strany vysporiadajú všetky, a to aj finančné záväzky, prevzaté na základe tejto zmluvy, o čom vyhotovia písomný protokol. |
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť akékoľvek práva a pohľadávky vyplývajúce z tejto zmluvy na tretie osoby bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa. Právny úkon, ktorým budú práva a pohľadávky postúpené v rozpore s týmto bodom, bude neplatný. |
Dodávateľ musí mať platné osvedčenie o odbornej spôsobilosti pre prácu s dezinfekčnými prípravkami na profesionálne použitie a na prácu s prípravkami na reguláciu živočíšnych škodcov na profesionálne použitie vydané Regionálnym úradom verejného zdravotníctva. |
Dodávateľ musí mať platné potvrdenie zo Štátnej veterinárnej a potravinovej správy o registrácii prevádzkovateľa na nakladanie s vedľajším živočíšnym produktom (ako producent) kategórie 1 – uhynuté zvieratá z deratizačnej činnosti, uhynuté spoločenské zvieratá. |
Panónska cesta 2, Bratislava - mestská časť Petržalka, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika
27.05.2019 09:01 — 26.05.2022 09:01
1,00 celok
38 204,06
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
15.05.2019 09:07
20.05.2019 10:00
20.05.2019 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
15.05.2019 09:15 - Vstupná ponuka | 38 204,06 | € | Cena s DPH |
20.05.2019 09:52 - Najvýhodnejšia ponuka | 37 200,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: