00164429
Ústredie ľudovej umeleckej výroby
Obchodná 64, Bratislava, 81611, SVK
04102746
OPAlight media online s.r.o.
Dlouhá 730/35, Praha, 11000, CZE
Vykonanie revízie a kontroly elektrických spotrebičov a elektrického ručného náradia, revízia bleskozvodu BB 2019
Kontrolná činnosť, vykonávanie odborných prehliadok a skúšok, revízia, bleskozvod
Služba
1. Vykonanie revízie a kontroly elektrických spotrebičov a elektrického ručného náradia, revízia bleskozvodu BB 2019
|
|
---|---|
Funkcia |
Odborné prehliadky, odborné skúšky elektrických zariadení a bleskozvodov v zmysle vyhlášky ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny SR č. 508/2009 Z. z. v znení neskorších predpisov a STN 33 1500 |
Revízie elektrických spotrebičov a elektrického ručného náradia v zmysle vyhlášky ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny SR č. 508/2009 Z. z. v znení neskorších predpisov a STN 33 1600 a STN 33 1610 |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1.Revízia elektrických spotrebičov a elektrického ručného náradia | počet spotrebičov | 42 | ||
2. Odborná prehliadka a skúška –revízia bleskozvodu | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1.Revízia elektrických spotrebičov a elektrického ručného náradia | 41 ks do 240V, 1ks do 380V |
2. Odborná prehliadka a skúška –revízia bleskozvodu | počet zvodov: 1 |
Názov |
1. Cena za predmet zmluvy je konečná, vrátane dopravy a režijných nákladov, vypracovania protokolov-revíznych správ. |
2. Dodávateľ predloží do troch pracovných dní od účinnosti zmluvy podrobný aktualizovaný rozpočet (cenovú kalkuláciu), vrátane jednotkových cien s a bez DPH. |
3. Dodávateľ bude môcť dielo realizovať v pracovných dňoch v čase od 8.30 – 15.00 hod. |
4. Doba splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa doručenia faktúry. Súčasťou faktúry bude revízna správa. Obstarávateľ neposkytuje žiaden preddavok. |
5. Dodávateľ je povinný vykonávať uvedenú službu v súlade s príslušnými všeobecne záväznými právnymi predpismi, sprievodnou technickou dokumentáciou, prevádzkovými predpismi alebo pokynmi výrobcov |
6. Nedodržanie určených osobitných požiadaviek na plnenie bude objednávateľ považovať za závažné porušenie zmluvných podmienok tejto zákazky. V prípade nedodržania určených osobitných požiadaviek na plnenie v tomto formulári verejný obstarávateľ zákazku neprijme a odstúpi od zmluvy |
7. Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru po prebratí a potvrdení protokolu o poskytnutí služby objednávateľom na základe skutočne vykonanej práce |
8. Objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy, ak dodávateľ nevykoná uvedené služby v kvalite požadovanej objednávateľom |
9. Nedodržanie akejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok |
10.Dodávateľ sa pred poskytnutím služby preukáže oprávnením na výkon odborných prehliadok a odborných skúšok ( revízny technik podľa Vyhlášky MPSVaR SR č. 508/2009 Z.z.). |
11.Výsledkom revízie musia byť vyhotovené 2 výtlačky (originálu) správy revízneho technika: o odbornej prehliadke a skúške zariadenia. |
12.Dodávateľ je povinný predložiť objednávateľovi na potvrdenie súpis vykonaných služieb. Súčasťou zápisu (potvrdenia) bude zapísanie termínov ďalších potrebných revízií a termínov na odstránenie zistených nedostatkov. |
13.Dodávateľ sa zaväzuje pre povolenie vstupu do objektu objednávateľa minimálne 2 pracovné dni pred vykonaním služby oznámiť e-mailom mená a priezviská pracovníkov dodávateľa, ktorí vykonajú službu, číslo OP, ŠPZ a typ vozidla, dátum vykonania požadovanej služby. |
Dolná 14, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika
20.05.2019 10:00 — 14.06.2019 14:00
1,00 Rozsah v zmysle Technických vlastností (súbor)
250,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
13.05.2019 13:09
16.05.2019 14:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
13.05.2019 13:15 - Vstupná ponuka | 249,60 | € | Cena s DPH |
16.05.2019 13:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 124,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: