• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    13.05.2019 11:57
  •    Predkladanie ponúk
    17.05.2019 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    17.05.2019 10:16
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.05.2019 10:30

Detail zákazky Z201915286

  •    Vyhlásenie zákazky
    13.05.2019 11:57
  •    Predkladanie ponúk
    17.05.2019 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    17.05.2019 10:16
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.05.2019 10:30

Základné údaje

Z201915286

OF-192384

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4025364

Objednávateľ

00309150

Mesto Nové Zámky

Hlavné námestie 10, Nové Zámky , 94035, SVK

Dodávateľ

33659681

Ing. Eduard Schváb - Emka nábytok

SNP 7, Nové Zámky, 94001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelársky nábytok a vybavenie šatní amfiteátra

kancelárske stoličky, kancelárske kreslá, stolíky, zrkadlá, vešiaky

  • 39130000-2 - Kancelársky nábytok
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kancelársky nábytok
Funkcia
interiérové vybavenie kancelárskych priestorov a šatní amfiteátra
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
toaletný stolík stojaci na dvoch širokých nohách, má jednu širokú zásuvku s jedným madlom, k hornej doske je pripojená platňa, na ktorej sa nachádza pripevnený držiak na zrkadlo, prevedenie: dub Sonoma svetlá + Lesk biely, rozmery: výška 94 cm , šírka 80 cm, hĺbka 42 cm (viď. príloha) ks 17
zrkadlo s hrubším rámom, prevedenie:  dub Sonoma svetlá, rozmery: výška 74 cm,  šírka 80 cm,  hĺbka  2 cm (viď. príloha) ks 17
kovový vešiak v čiernom vysokom lesku, rozmery: 50 x 50 x 182 cm (viď. príloha) ks 6
stolička, materiál korpusu: kov, čalúnenie: koženka, farba: CAPPUCCINO, výška 99 cm, šírka: 43.50 cm, hĺbka: 54 cm (viď. príloha) ks 9
kancelárske kreslo s opierkou hlavy, kreslo je čalúnené čiernou látkou v kombinácii so sivou sieťkou, spodná ružica je vyrobená z kovu vo farbe chrómu a podrúčky z čierneho plastu, výšku sedenia možno jednoducho regulovať mechanizmom umiestneným pod sedákom v rozmedzí 48,5-58,5 cm, nosnosť kresla je 110 kg (viď. príloha) ks 12
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia v pracovných dňoch v čase od 8.00 h. do 16.00 h.
Objednávateľ požaduje v termíne do 3 kalendárnych dní od automatického vygenerovania zmluvy EKS doručiť špecifikáciu dodávaného tovaru.
Objednávateľ požaduje dodanie tovaru v jednej dodávke.
Objednávateľ požaduje oznámenie dátumu plnenia aspoň 24 hodín vopred.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke si všetko skontrolovať a v prípade iného tovaru alebo nekompletnej zásielky, neprevziať zásielku.
Na tovar sa požaduje záruka 24 mesiacov (odo dňa prevzatia tovaru objednávateľom tejto zmluvy), ak nie je uvedené inak výrobcom.
Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať tovar, ak nezodpovedá kvalite a opisu. V prípade zistenia závady na dodanom tovare do 14 dní od prevzatia, má dodávateľ povinnosť vymeniť závadný tovar za nový a s rovnakými parametrami.
V prípade zistenia nedodržania niektorého z požadovaných parametrov tovarov zo strany dodávateľa po doručení špecifikácií, objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy s dodávateľom.
Ak sa v technickej špecifikácii uvádza odkaz na konkrétneho výrobcu, obchodné označenie, patent, typ objednávateľ umožňuje dodanie ekvivalentných produktov s deklarovateľnou úplne identickou špecifikáciou.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Nedodržanie akejkoľvek požiadavky podľa tejto zmluvy sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Hlavné námestie 10, Nové Zámky, Nové Zámky, Nitriansky, Slovenská republika

31.05.2019 11:00

61,00 ks

4 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

13.05.2019 11:57

17.05.2019 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

17.05.2019 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 284
 107
 7
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
14.05.2019 13:46 - Vstupná ponuka 3 996,00 € Cena s DPH
16.05.2019 15:49 - Najvýhodnejšia ponuka 3 900,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS