31609651
TECHNICKÉ SLUŽBY Žiar nad Hronom, spol. s r.o.
A. Dubčeka 380/45, Žiar nad Hronom, 96501, SVK
47400072
GARBIAR Stavebniny s.r.o.
Vojtaššákova 846, Tvrdošín, 02744, SVK
Sanita -umývadlá, batérie, záchodové misy a ostatné sanitárne výrobky.
Sanitárne výrobky na určenie a vybudovanie Sanity so zariaďovacími predmetmi do sociálnych zariadení pre osobnú hygienu.
Tovar
1. Sanita -umývadlá, batérie, záchodové misy a ostatné sanitárne výrobky.
|
|
---|---|
Funkcia |
Sanita so zariaďovacími predmetmi do sociálnych zariadení. |
Zariaďovacie predmety osobnej hygieny. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Umývadlo Cersaint-CERSANIT - Umývadlo ARTECO 50 1 OTW (K667-007) | KPL | 1 | 38 | |
Umývadlo Cersaint-CERSANIT - UMÝVADLO FACILE 55 S OTVOROM (K30-003) | KPL | 1 | 4 | |
Umývadlo Cersaint-CERSANIT - UMÝVADLO FACILE 40 ľavé S OTVOROM (K30-001-L) | KPL | 1 | 2 | |
Umývadlo Cersaint-CERSANIT - UMÝVADLO FACILE 40 PRAVÉ S OTVOROM (K30-001-P) | KPL | 1 | 1 | |
Umývadlo Cersaint-CERSANIT - Sifon LUPI CHROM Lahvový typ | KPL | 1 | 45 | |
Batéria stojanková Novaservis-batéria stojanková pre typ umývadla Cersanit | KS | 1 | 45 | |
Záchodová misa Cersaint-PODROBNOSTI O PRODUKTE: Výška: 79,5 cm, Šírka: 35,5 cm, Hĺbka: 62,5 cm, Hmotnosť: 21,3, Farba: biela INFORMÁCIA: WC kombi stojacie, misa FACILE je s horizontálnym odpadom a prívodom vody,že spodná časť nádrže s funkciou 3/6 l. Súčasťou duroplastovým, antibakteriálnym sedadlom. | KPL | 1 | 44 | |
Pisuár KOLO vr. Splachovača-KOLO pisuár Felix s prívodom zhora+sitko vrátane KOLO tlakový splachovač Schellomat Basic, 96017000 | KPL | 1 | 33 | |
Sprchové žlaby dl. 900 mm Plastick-ODTOK 50mm | KPL | 1 | 20 | |
Sprchové žlaby dl. 800 mm Plastick-ODTOK 50mm | KPL | 1 | 8 | |
Výlevka JIKA MIRA-stojaca výlevka MIRA s plastovou mriežkou, rozmer: 435x500x450, keramika | KS | 1 | 3 | |
Sprchový set – ručná sprcha, hadica, tyč -GROHE New Tempesta 100 3jet sprchový set chróm | SET | 1 | 23 | |
Sprchová batéria KALIA-Sprchová batéria KALIA, páková | KS | 1 | 23 | |
Hadicový navijak STAR 25/30-s tvarovo stálou hadicou dl. 30 m | KLP | 1 | 5 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Ak sa v rozpise tovarov v technickej špecifikácie uvádza konkrétna značka alebo typ- | dodávateľ má možnosť použiť ekvivalent rovnakej alebo vyššej kvality,pri každom tovare je( možný ekvivalent ). |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia objednávateľa. |
Dodávateľ je povinný predložiť podrobnú Cenovú kalkuláciu do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy, v ktorej pre jednotlivé položky uvedie: jednotkové ceny bez DPH, jednotkové ceny s DPH, cenu celkom bez DPH, cenu celkom s DPH a v prípade ak dodávateľ ponúka ekvivalentný výrobok, uvedie aj typ/označenie tovaru (obchodné označenie, značku / výrobcu) s uvedením cien jednotlivých tovarov uvedených v technickej špecifikácii tak, aby celková cena zodpovedala cene uvedenej v Zmluve (nesmie ju prekročiť). |
Ak bude Dodávateľ zverejnený v Zozname platiteľov DPH, u ktorých nastali dôvody na zrušenie registrácie v zmysle zákona č.222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov, Objednávateľ neuhradí Dodávateľovi sumu DPH uvedenú na faktúre. Sumu DPH uhradí Objednávateľ Dodávateľovi na základe preukázania úhrady DPH daňovému úradu za príslušný mesiac/štvrťrok čestným vyhlásením, že DPH uvedená na faktúre bola v lehote splatnosti uhradená daňovému úradu, fotokópiou daňového priznania a fotokópiou výpisu o zaplatení DPH. |
Vrátane dopravy objednávateľ oznámi dodávateľovi miesto plnenia do 3 prac. dní odo dňa uzavretia Zmluvy. Plnenie zmluvy na základe písomných objednávok - čiastkové plnenie. Objednávky budú zaslané dodávateľovi minimálne 1 deň pred plánovaným odberom materiálu. |
Uchádzač predložením svojej ponuky čestne vyhlasuje a zaručuje, že ním ponúkaný tovar je nový. |
Plnenie predmetu zmluvy, zhotoviteľ sa zaväzuje dielo v stanovenom rozsahu vykonať do 3 týždňov od uzavretia zmluvy, najneskôr však do 10.06.2019, alebo po dohode so stavby vedúcim, alebo zodpovedným pracovníkom sanity. Ak je to možné dodávateľ môže predmet zmluvy splniť, aj v kratšom termíne. |
Nedodržanie termínu doručenia požadovaných dokumentov (najmä certifikátov a aktualizovaného rozpočtu jednotkovej ceny), nedodržanie požadovanej kvality tovaru alebo nedodanie tovaru v požadovanej lehote sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Preberanie tovaru sa uskutoční za prítomnosti povereného zástupcu od Objednávateľa a povereného zástupcu Dodávateľa. Objednávateľ si po kontrole v prípade nedodržania technickej špecifikácie predmetu zákazky vyhradzuje právo vrátiť dodaný tovar na náklady dodávateľa a vystaviť negatívnu referenciu. |
Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového a účtovného dokladu podľa § 10 zákona č. 431/2002 Z. z. o účtovníctve v znení neskorších predpisov, náležitosti daňového dokladu podľa § 74 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov, dodací list a evidenčné číslo Zmluvy. |
Faktúra je splatná do 15- 30 dní po jej doručení. Ak deň splatnosti faktúry pripadne na sobotu, nedeľu alebo sviatok, splatnosť takejto faktúry sa posúva na najbližší nasledujúci pracovný deň. Faktúra sa považuje za zaplatenú dňom odpísania fakturovanej sumy z účtu Objednávateľa. Fakturovaná suma bude uhradená na účet uvedený na faktúre, pod VS a KS uvedenými na faktúre. Objednávateľ neposkytuje preddavky a ani zálohy. |
Nedodržanie uvedeného termínu plnenia, ktoré je v osobitných požiadavkách v bode 6, konkrétny dátum dodania materiálov k prácam najneskôr do 10.06.2019 sa považuje za podstatné porušenie Zmluvy. |
Dodávateľ je oprávnený fakturovať len ten tovar, ktorý bol Objednávateľom podľa dodacieho listu skutočne prevzatý. Dodací list podpísaný oprávneným zástupcom Objednávateľa (t. j. osobou, ktorá zaslala Dodávateľovi Objednávku) bude prílohou každej faktúry. Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku tovaru či služby. |
Dodávateľovi nevznikne nárok na úhradu akýchkoľvek dodatočných nákladov. Dodávateľ nebude účtovať žiadne ďalšie náklady súvisiace so zákazkou. Dodávateľ poskytne na dodaný tovar záručnú dobu minimálne 2 roky odo dňa dňa prevzatia tovaru. V prípade,že výrobca poskytuje na dodaný tovar dlhšiu záručnú dobu, dodávateľ je povinný poskytnúť objednávateľovi túto dlhšiu záručnú dobu. Informácia o dlhšej záručnej dobe sa musí nachádzať v dodacom liste. |
Objednávateľ požaduje, aby bol objednaný tovar dodaný do 24 hodín od zaslania emailovej, alebo telefonickej objednávky. Plnenie sa uskutoční v pracovné dni (pondelok až piatok ) v pracovnom čase objednávateľa (6:30 - 14:30 hod ). |
Úhrada na základe objednávky bude realizovaná formou bezhotovostného platobného styku bez poskytnutia zálohovej platby. Cena za skutočne dodaný predmet zmluvy bude uhradená jednorazovo na základe dodávateľom vyhotovenej a doručenej faktúry na osobný účet. |
Prílohou faktúry bude kópia dodacieho listu potvrdená povereným pracovníkom objednávateľa.Splatnosť faktúry je najneskôr do 30 dní odo dňa jej doručenia na základe objednávky objednávateľa. Zálohy objednávateľ neposkytuje. |
V prípade, ak dodávateľ poruší akúkoľvek zmluvnú podmienku alebo ktorékoľvek ustanovenia uvedené v osobitných požiadavkách na plnenie, toto porušenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy. |
Cena materiálu musí byť vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Množstvá uvedené v zákazke sú predpokladané množstvá počas trvania Zmluvy. Objednávateľ si vyhradzuje právo objednať za obdobie trvania Zmluvy maximálne množstvo, resp. menšie množstvá, ako sú uvedené v technickej špecifikácii, max. však do výšky celkovej zmluvnej ceny, ktorú nesmie prekročiť. Počas trvania Zmluvy si Objednávateľ vyhradzuje právo rozšíriť, príp. zmeniť druh tovaru v rozsahu predmetu obstarávania a to po vzájomnej dohode zmluvných strán, pričom zmluvný finančný objem tejto Zmluvy počas jej platnosti a účinnosti ostane nezmenený. |
Dodávateľ je oprávnený fakturovať len ten tovar, ktorý bol Objednávateľom podľa dodacieho listu skutočne prevzatý. Dodací list podpísaný oprávneným zástupcom Objednávateľa (t. j. osobou, ktorá zaslala Dodávateľovi Objednávku) bude prílohou každej faktúry. Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo meniť množstvo obstarávaného tovaru, tj. objednať väčšie alebo menšie množstvo jednotlivých položiek ako predpokladané minimálne a maximálne množstvá s ohľadom na celkovú maximálnu cenu plnenia. Nový, doposiaľ nepoužitý tovar. |
A. DUBČEKA, 380/45, Žiar nad Hronom, Žiar nad Hronom, Banskobystrický, Slovenská republika
12
1,00 1
17 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
13.05.2019 11:34
21.05.2019 11:33
21.05.2019 11:48
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
16.05.2019 13:28 - Vstupná ponuka | 17 000,00 | € | Cena bez DPH |
17.05.2019 15:21 - Najvýhodnejšia ponuka | 16 997,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: