00151513
Úrad vlády Slovenskej republiky
Námestie slobody 1, Bratislava, 81370, SVK
47973871
LEONTECH s.r.o.
Pračanská 49, Bratislava, 83107, SVK
Služby súvisiace s likvidáciou zmiešaného a biologického odpadu v lokalite Bratislava I.
pristavenie kontajnerov, odvoz odpadu
Služba
1. Služby súvisiace s likvidáciou zmiešaného a biologického odpadu v lokalite Bratislava I.
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je: |
Zber a odvoz odpadu veľkokapacitnými kontajnermi (ďalej len "VKK") v súlade so zákonom č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len "zákon o odpadoch"), Vyhláškou Ministerstva životného prostredia SR č. 371/ 2015 Z. z. o vykonávaní zákona o odpadoch v znení neskorších predpisov, Vyhláškou Ministerstva životného prostredia SR č. 366/ 2015 Z. z. o evidenčnej povinnosti a ohlasovacej povinnosti) a ďalšími súvisiacimi všeobecne záväznými predpismi. |
Nepravidelné pristavenie veľkokapacitného kontajnera pre zmesový odpad do času naplnenia a následný odvoz objemného odpadu, drobného stavebného odpadu vrátane piesku od pôvodcu odpadu t.j. právnickej osoby. Pristavenie ďalšieho prázdneho kontajneru dodávateľom po obdržaní požiadavky od objednávateľa. |
Pristavenie veľkokapacitného kontajnera na biologický odpad do času naplnenia, následný odvoz biologického odpadu a biologického odpadu ku koncovému bodu vrátane ručnej nakládky biologického odpadu a zároveň pristavenie prázdneho veľkokapacitného kontajnera. |
Zabezpečiť v mene objednávateľa plnenie povinností podľa zákona o odpadoch a zabezpečiť plnenie všetkých potrebných hlásení podľa Vyhlášky Ministerstva životného prostredia SR č. 366/2015 Z. z. o evidenčnej povinnosti a ohlasovacej povinnosti. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. 1 Poskytnutie veľkokapacitného kontajnera na zmesový odpad (pristavenie a odvoz) objem 9 m3, cca ks 40 ks v priebehu 1 roka (12 mesiacov) odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy - nie je potrebné stále pristavenie. | ks | 40 | ||
1.2 Poskytnutie stojného VKK na zmiešaný odpad - objem 9m3, počet dní nie je známy (do naplnenia objemu kontajnera). | deň | 90 | ||
2.1 Poskytnutie veľkokapacitného kontajnera na biologický odpad (pristavenie a odvoz na výmenu, tak aby bola stála kapacita na nakládku), cca 80 ks, s objemom 9 m3, v priebehu 1 roka (12 mesiacov) odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy - je potrebné stále pristavenie. | ks | 80 | ||
2.2 Poskytnutie stojného VKK na biologický odpad - objem 9m3, počet dní nie je známy (do naplnenia objemu kontajnera). | deň | 90 | ||
2.3 Ručná nakládka biologického odpadu. | ks | 80 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1.1.1 Zmesový odpad bude obsahovať podľa platného katalógu odpadov kategóriu odpadu 03 01 05 | piliny, hobliny, odrezky, odpadové rezivo, drevotrieskové/drevovláknité dosky |
1.1.2 Zmesový odpad bude obsahovať podľa platného katalógu odpadov kategóriu odpadu 17 01 | betón, tehly, škridly, obkladový materiál a keramika |
2.1.1 Biologický odpad bude obsahovať podľa platného katalógu odpadov kategóriu odpadu 02 01 | odpady záhradníctva |
2.1.2 Biologický odpad bude obsahovať podľa platného katalógu odpadov kategóriu odpadu 20 02 | odpady zo záhrad a z parkov vrátane odpadu cintorínov |
3. Pristavenie stanoveného počtu kontajnerov v stave spôsobilom na ich užívanie na miesto plnenia-dohodnuté miesto a v dohodnutom termíne. | najneskôr do 24 hod. od obdržania požiadavky uvedenej v e-mailovej objednávke od určenej kontaktnej osoby objednávateľa na pristavenie, vrátane víkendov |
4.1 Zabezpečenie zhodnotenia odpadu v zmysle platných právnych predpisov v zariadeniach, ktoré si na tento účel dodávateľ zabezpečí, a to minimálne v rozsahu: | a) v spaľovni na likvidáciu objemného odpadu, napr. nábytku, dreva, zmiešaných obalov; b) na skládke, napr. suť, zemina, keramika, rámy okien; |
4.2 . Zabezpečenie zhodnotenia odpadu v zmysle platných právnych predpisov v zariadeniach, ktoré si na tento účel dodávateľ zabezpečí, a to minimálne v rozsahu: | c) v kompostárni, napr. biologický odpad ako konáre, lístie, tráva, plody a semená stromov, atď. |
5. Povinnosť dodávateľa pri poskytnutí služby. | Zabezpečiť plnenie všetkých potrebných hlásení podľa Vyhlášky Ministerstva životného prostredia SR č. 366/ 2015 Z. z. o evidenčnej povinnosti a ohlasovacej povinnosti. |
6. Povinnosť dodávateľa pri poskytnutí služby | Dodržiavať všeobecne záväzné protipožiarne a bezpečnostné predpisy. |
7. Manipulácia s nákladom | Dodávateľ je od momentu prevzatia odpadu na prepravu zodpovedný za manipuláciu s týmto odpadom a je povinný zabezpečiť čistotu na stanovištiach s odpadovými nádobami. |
8. Odstránenie znečistenia verejného priestranstva, stanovišťa zberných nádob alebo iného priestranstva a ich okolia | Bezodkladné odstránenie znečistenia vzniknutého v dôsledku premiestňovania alebo vyprázdňovania odpadových nádob alebo vriec. |
9. Odstraňovanie prípadných závad na kontajneroch | Dodávateľ na vlastné náklady bezodkladne odstráni prípadné závady na kontajneroch a nádobách znemožňujúce ich riadne užívanie. |
10. Zodpovednosť za škodu počas platnosti zmluvy | Dodávateľ pri výkone požadovaných služieb bude mať po celú dobu trvania zmluvy kryté škody poistnou zmluvou o poistení zodpovednosti za škody. |
Názov |
1. Zadané množstvá veľkokapacitných kontajnerov je nutné brať ako predpokladaný počet, nie presný. |
2. Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú na 12 mesiacov odo dňa nadobudnutia jej účinnosti alebo do vyčerpania finančných prostriedkov, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. |
3.1 V prípade odôvodnených pochybností o plnení povinností Dodávateľa, ktoré mu vyplývajú z platnej legislatívy a/alebo všeobecných zmluvných podmienok OPET, sa Dodávateľ zaväzuje poskytnúť Objednávateľovi súčinnosť spočívajúcu v predložení dokladov/dokumentov identifikovaných Objednávateľom v písomnej výzve, a to v lehote do 3 pracovných dní od doručenia tejto písomnej výzvy (napr. úradne osvedčené kópie platného rozhodnutia príslušného organu štátnej správy o registrácii dodávateľa v registri právnických osôb, ktoré ho oprávňujú plniť Rámcovú dohodu v súlade so zákonom o odpadoch, .. |
3.2 (pokračovanie bodu 3.1) úradne osvedčené kópie uzavretých platných zmlúv na zhodnotenie odpadu min. so spaľovňou , so skládkou a kompostárňou). |
4. Dodávateľ v lehote do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predloží objednávateľovi platnú poistnú zmluvou na poistenie svojej zodpovednosti za škodu v súvislosti s vykonávaním predmetu zmluvy, ktorá bude platná počas lehoty plnenia zmluvy. |
5. Predmet zákazky bude nacenený podľa podrobného položkového rozpočtu. |
6. Dodávateľ predloží do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti rámcovej dohody podrobný položkový rozpočet s uvedením jednotkových cien vrátane jednotkovej ceny položky za odvezenie 1 ks kontajnera. |
7. Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, pri každej položke v prípade plnenia zahŕňajúceho rôzne sadzby DPH v položkovom rozpočte. |
8. Zmluvná cena zahŕňa všetky náklady spojené so zberom, odvozom, vrátane manipulačných poplatkov a zákonných poplatkov. V cene musia byť zahrnuté aj náklady dodávateľa na dopravu potrebné na kvalitné poskytnutie služby. Cena za prenájom zahŕňa aj náklady za dovoz a uloženie veľkokapacitných kontajnerov na objednávateľom určené miesto. Zmluvná cena bude stanovená vrátane nákladov, ktoré nie sú výslovne uvedené vo funkčnej špecifikácii predmetu zákazky, ale sú nevyhnutné na riadne plnenie predmetu zákazky |
9. Faktúra bude predložená na základe skutočného objemu odvezeného zmiešaného a biologického odpadu, 1x štvrťročne, a to na konci každého kalendárneho štvrťroku po nadobudnutí účinnosti zmluvy, alebo po vyčerpaní finančného objemu súhrnnej zmluvnej ceny zákazky. Prílohami faktúr budú tzv. vážne lístky ku každému odvozu odpadu (doklad o uložení odpadu na skládku s informáciami o kategórii odpadu, dátumu likvidácie a hmotnosti odpadu) počas zmluvného obdobia. |
10. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle zákona č.222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov; v prípade, že tomu tak nebude, objednávateľ je oprávnený faktúru vrátiť s tým, že nová lehota splatnosti začne plynúť dňom doručenia opravenej faktúry. Obsahom faktúr je aj špecifikácia poskytnutých služieb podľa položkového rozpočtu. |
11. Splatnosť faktúry je minimálne 30 dní. |
12. Nesplnenie povinnosti dodávateľa uvedených vo funkčnej alebo technickej špecifikácií predmetu zákazky a v osobitných požiadavkách na plnenie predmetu zákazky sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy. |
13. V prípade, že dodávateľ nezabezpečí plnenie predmetu zmluvy včas a v dohodnutých lehotách, je povinný zaplatiť objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z fakturovanej sumy za nezabezpečené služby a to za každý deň omeškania až do splnenia záväzku |
14. Škody preukázateľne spôsobené pri výkone plnenia zmluvy zamestnancami dodávateľa, je dodávateľ povinný bezodkladne ohlásiť objednávateľovi a odstrániť na vlastné náklady. |
15. Objednávateľ sa zaväzuje prenajaté kontajnery a nádoby užívať spôsobom na to určeným a nevykonávať žiadne úpravy prenajatých kontajnerov a nádob. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Námestie slobody 1, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
12
1,00 celok
39 192,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
10.05.2019 14:44
15.05.2019 15:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
10.05.2019 17:36 - Vstupná ponuka | 39 192,00 | € | Cena s DPH |
15.05.2019 14:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 23 359,20 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: