42141443
Stredná odborná škola, Ul. slovenských partizánov
Ul. slovenských partizánov 1129/49, Považská Bystrica, 01701, SVK
44494254
BEBA plus s.r.o.
Gen. Svobodu 1976/25, Zvolen, 96001, SVK
Jedálenské stoličky
stolička
Tovar, Služba
1. Celokovová stolička pochrómovaná, sedacia časť potiahnutá koženkou bledohnedej farby s pevným sedákom
|
|
---|---|
Funkcia |
Dodanie novej, nepoužívanej, nevystavovanej a originálne zabalenej stoličky do školskej jedálne |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Jedálenská stolička | ks | 100 | ||
nosnosť | kg | 120 | ||
šírka | mm | 370 | ||
hĺbka | mm | 430 | ||
výška celková | mm | 850 | ||
výška sedáka | mm | 470 | ||
Priemer sedáka | mm | 410 |
Názov |
Hodnotiace kritérium - Jediným kritériom na hodnotenie ponúk je najnižšia cena za celý predmet zákazky |
Podmienky: Vyhlasovateľ si vyhradzuje právo odmietnuť všetky predložené ponuky, prípadne súťaž zrušiť |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
V kúpnej cene je zahrnutá kompletná dodávka predmetu zákazky vrátane všetkých súvisiacich služieb a prác (doprava, odovzdanie dokladov na riadne užívanie) |
Objednávateľ požaduje do dvoch pracovných dní od zverejnenia zmluvy predložiť návrh predmetu zmluvy min. v rozsahu: jednotková cena bez DPH, výška DPH a celková suma s DPH aj bez DPH, typ, výrobca, opis technických parametrov v súlade so špecifikáciou predmetu zákazky, prospekt resp. fotografia tovaru, uvedenie lehoty dodania predmetu zákazky. |
Dodávateľ do dvoch pracovných dní po uzavretí zmluvy oznámi objednávateľovi kontakt na osobu, zodpovednú za plnenie predmetu zákazky. |
Predmet zákazky musí byť dodaný naraz (pokiaľ sa zmluvné strany nedohodnú inak), v zmluvne dohodnutom množstve, s požadovanými vlastnosťami, v bezchybnom stave, výlučne nový doposiaľ nepoužitý tovar, s návodom na používanie a údržbu. |
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke tovaru si všetko skontrolovať a v prípade iného tovaru, alebo nekompletnej zásielky túto neprevziať. |
Predmet plnenia musí spĺňať všetky technické vlastnosti uvedené v špecifikácii. V prípade dodania nevhodného tovaru (resp. tovaru, ktorý nespĺňa vyššie uvedenú špecifikáciu) po jeho prekontrolovaní bude mať objednávateľ možnosť tovar vrátiť dodávateľovi alebo vymeniť za požadovaný tovar na náklady dodávateľa. |
Úhrada plnenia bude uskutočnená bankovým prevodom po riadnom dodaní tovaru na základe doručenej faktúry so splatnosťou 30 dní. |
Dodanie predmetu zákazky je možné len v pracovných dňoch v čase od 07:00h do 14:00 h. Pred dodaním predmetu zákazky je potrebné avizovať termín dodania minimálne jeden pracovný deň vopred, a to v čase od 07:00 h do 14:00 h. |
V prípade oprávnenej reklamácie si dodávateľ prevezme tovar na vlastné náklady u objednávateľa. |
Za podstatné porušenie zmluvy sa považuje nedodržanie záväzku splniť predmet zmluvy v rozsahu, v cene, v kvalite a v termíne stanovenom objednávateľom. |
Ul. slovenských partizánov 1129/49, Považská Bystrica, Považská Bystrica, Trenčiansky, Slovenská republika
20.05.2019 11:02 — 20.06.2019 11:08
1,00 zákazka
2 660,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
10.05.2019 11:14
16.05.2019 10:00
16.05.2019 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
10.05.2019 11:23 - Vstupná ponuka | 2 660,00 | € | Cena bez DPH |
10.05.2019 14:14 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 879,99 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: