35937874
Všeobecná zdravotná poisťovňa, a.s.
Panónska cesta 2, Bratislava, 85104, SVK
35860251
RODEX CAR, s.r.o.
Komárňanská 83, Bratislava, 82109, SVK
Servis motorových vozidiel 2019-2020
náhradné diely pre motorové vozidlá, oprava, servis, údržba
Tovar, Služba
1. Servis motorových vozidiel 2019-2020
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je dodávka náhradných dielov do motorových vozidiel a poskytnutie servisných služieb pri oprave motorových vozidiel vo vlastníctve verejného obstarávateľa v rozsahu: Zabezpečenie pravidelných a nepravidelných servisných úkonov na služobných motorových vozidlách v autorizovanom prípadne neautorizovanom servise vozidiel vo všetkých mestách na území Slovenskej republiky uvedených v časti technické vlastnosti, u ktorých skončila záručná lehota a pravidelné prehliadky len v autorizovanom servise, vozidiel v záručnej lehote resp. nových vozidiel, ako aj bežné opravy, |
opráv nových vozidiel, ako aj bežné opravy, vrátane opráv pri poistných udalostiach. |
Finančný objem určený na nákup náhradných dielov je fixný. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Vozidlá, ktoré tvoria vozový park objednávateľa: | ks | 100 | 135 | |
Dodávka náhradných dielov do určených miest plnenia v Maximálnej cene náhradných dielov ( v EUR s DPH ) | eur | 100000 | ||
Servisné práce mechanické | Nh | 2440 | ||
Servisné práce elektrikárske | Nh | 560 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Vozový park je rozdelený do jednotlivých miest nasledovne: | Bratislava počet ks 38, Trnava počet ks 6, Trenčín počet ks 12, Nitra počet ks 8, Banská Bystrica počet ks 10, Žilina počet ks 11, Prešov počet ks 12, Košice počet ks 7, Poprad počet ks 3, |
Vozový park je rozdelený do jednotlivých miest nasledovne: | Ružomberok počet ks 3, Lučenec počet ks 2, Michalovce počet ks 2. |
Popis poskytovaných služieb: | |
1. Mechanické a elektrikárske práce zahŕňajú najmä: | - servis brzdových systémov, - výmena brzdových obložení, - generálne opravy motorov a prevodoviek, - montáž zabezpečovacích zariadení, - nastavenie svetiel, - geometria, |
1. Mechanické a elektrikárske práce zahŕňajú najmä: | - kontrola a výmena olejov, filtrov a mazania, - výmena rozvodových remeňov, - opravy podvozkových častí, - servis a plnenie klimatizácií (oprava, dezinfekcia, údržba systému), |
1. Mechanické a elektrikárske práce zahŕňajú najmä: | - opravy elektroinštalácie, vzduchotlaku, bŕzd, - opravy prevodoviek, - opravy tlmičov, - opravy náprav, |
1. Mechanické a elektrikárske práce zahŕňajú najmä: | - opravy ťažných zariadení vozidiel, - opravy ABS, elektronických systémov ASR, ESP, atď., |
2. Klampiarske a lakovacie práce zahŕňajú najmä: | opravy havarovaných automobilov – brúsenie, zváranie, tmelenie, vyklepávanie, - opravy karosérií vozidla, - ošetrenie a konzervácia podvozkových častí a dutín vozidla, |
2. Klampiarske a lakovacie práce zahŕňajú najmä: | - zváranie plastov, - výmena všetkých skiel, - oprava výfukových systémov, - lakovanie. |
3. Pravidelné prehliadky | autorizovaný, príp. neautorizovaný servis (vozidlá, u ktorých skončila záručná lehota a pre vozidlá v záručnej lehote), - výmena oleja, - výmena vzduchového a palivového filtra, |
3. Pravidelné prehliadky | - výmena ozubeného remeňa a vodnej pumpy, |
4. Pneuservis práce zahŕňajú najmä: | -výmena kolies (pneumatík, duší, diskov, ventilov),-oprava defektov, vyváženie, hustenie, likvidácia ojazdených pneumatík a duší ,-očistenie, nakonzervovanie, zabalenie, uloženie,-plnenie pneumatík, |
5. Doplnkové služby zahŕňajú najmä: | - zabezpečenie pravidelných technických a emisných kontrol, - dovoz a odvoz klienta do kancelárie, - náhradné vozidlo počas opravy, - riešenie poistných udalostí, |
5. Doplnkové služby zahŕňajú najmä: | - v prípade, že sa pokazí motorové vozidlo, dodávateľ zabezpečí odvoz motorového vozidla do servisného strediska dodávateľa, - 24 hodinová odťahová služba, |
5. Doplnkové služby zahŕňajú najmä: | - kontrola technického stavu a emisnej kontroly vozidla, vykonanej podľa vyhlášky MDPT SR č. 578/2006 Z.z. |
Zoznam motorových vozidiel : | Model auta, Rok Výroby, Obsah motora, Palivo, Výkon motora v kW, počet ks Citroën Xsara, 2003, 1587cm3, Benzín, 80kW 1 ks , Škoda Roomster, 2015, 1197cm3, Benzín, 63kW 10 ks , |
Zoznam motorových vozidiel : | Škoda SUPERB 3U, 2005, 2496cm3, Nafta, 120kW 1 ks , Škoda SUPERB 3T, 2014,1968cm3, Nafta,125kW 2 ks , Škoda SUPERB 3T, 2015,1968cm3, Nafta,125kW 2 ks , |
Zoznam motorových vozidiel : | Škoda SUPERB 3T, 2008, 3597cm3, Benzín,191kW 1 ks , Škoda SUPERB 3T, 2009, 3597cm3, Benzín,191kW 1 ks , Škoda SUPERB 3T, 2014, 3597cm3, Benzín,191kW 1 ks, |
Zoznam motorových vozidiel : | VW Transporter , 2004, 2461cm3, Nafta, 96kW 1 ks , VW Caddy, 2015, 1968cm3, Nafta, 103kW 1 ks, VW Caravelle, 2015, 1968cm3, Nafta, 132kW 1 ks , |
Zoznam motorových vozidiel : | VW Passat, 2006, 1968cm3, Nafta, 103kW 2 ks , VW Passat CC, 2014, 3597cm3, Benzín, 220kW 1 ks , Škoda Octavia, 2000, 1598cm3, Benzín, 55kW 1 ks, |
Zoznam motorových vozidiel : | Škoda Octavia 1Z, 2001, 1595cm3, Benzín, 74kW 1 ks , Škoda Octavia 1U, 2003, 1595cm3 ,Benzín, 75kW 7 ks , Škoda Octavia Combi 1U, 2004, 1595cm3, Benzín, 75kw 4 ks , |
Zoznam motorových vozidiel : | Škoda Octavia 1U, 2004, 1595cm3, Benzín, 75kW 7 ks, Škoda Octavia 1Z, 2004, 1896cm3, Nafta, 77kW 2 ks, Škoda Octavia 1Z, 2005, 1896cm3, Nafta,77kW 3 ks, |
Zoznam motorových vozidiel : | Škoda Octavia 1Z, 2006, 1896cm3, Nafta, 77kW 9 ks , Škoda Octavia 1U, 2007, 1595cm3, Benzín, 75kW 3 ks, Škoda Octavia 1Z, 2007, 1896cm3, Nafta, 77kW 9 ks , |
Zoznam motorových vozidiel : | Škoda Octavia 1Z, 2008,1896cm3, Nafta, 77kW 1 ks , Škoda Octavia 1Z, 2014, 1598cm3, Nafta, 77kW 8 ks , Škoda Octavia 1Z, 2014, 1968cm3, Nafta, 110kW 3 ks , |
Zoznam motorových vozidiel : | Škoda Octavia 1Z, 2015, 1968cm3, Nafta, 110kW 4 ks, Škoda Fabia, 2001, 1397cm3, Benzín, 50kW 4 ks, Škoda Fabia, 2002, 1397cm3, Benzín, 50kW 5 ks, |
Zoznam motorových vozidiel : | Škoda Fabia, 2003, 1390cm3, Benzín, 55kW 6 ks , Škoda Fabia, 2004, 1390cm3, Benzín, 55kW 2 ks, Škoda Fabia, 2009, 1390cm3, Benzín, 63kW 1 ks , |
Zoznam motorových vozidiel : | Škoda Octavia 2017, 1968cm3, Nafta, 110kW 8 ks , Škoda SuperB 2017, 1968cm3,Nafta, 140kW 2 ks , |
Zoznam motorových vozidiel : | Objednávateľ má v súčasnosti 114 ks motorových vozidiel, počet môže v priebehu roku kolísať, preto je uvedený minimálny a maximálny počet vozidiel v časti Technické vlastnosti. |
Názov |
1. Objednávateľ požaduje vykonanie servisnej prehliadky v zmysle servisného plánu podľa výrobcu, prislúchajúcej pre každé vozidlo a drobné opravy do 8 hodín od pristavenia vozidla. |
2. Vozidlo musí byť na údržbu alebo do opravy prevzaté bez zbytočného odkladu, najneskôr však do 48 hodín po obdržaní objednávky pri malých opravách (výmena tlmičov, čapov, ramien, brzdových systémov...), do 3 dní pri stredných opravách, pri opravách havarovaného vozidla – podľa rozsahu spôsobenej škody – max. do 10 dní, resp. podľa dohody |
3. Objednávateľ požaduje vykonanie reklamačných a garančných opráv do 24 hodín od pristavenia vozidla. |
4. Objednávateľ požaduje klampiarske práce, cena normohodiny klampiarskych prác bude hradená z KASKO poistenia a cena normohodiny bude určená príslušnou komerčnou poisťovňou, v ktorej má objednávateľ vozidlá poistené |
5. Diagnostika vozidla predstavuje určenie chyby na motorovom vozidle pripojením na elektronický diagnostický prístroj. |
6. Objednávateľ požaduje záruku na akúkoľvek prácu vykonanú v spojení s opravou vozidla v trvaní 12 mesiacov, pričom začne plynúť odo dňa prevzatia vozidla po oprave. |
7. Objednávateľ požaduje od dodávateľa po identifikovaní potreby náhradného dielu ponúkne/navrhne konkrétny náhradný diel v troch cenových reláciách. Objednávateľ rozhodne o konkrétnej variante použitého náhradného dielu |
8. Objednávateľ požaduje predložiť zoznam kontaktných osôb dodávateľa do 5 pracovných dní odo dňa uzatvorenia rámcovej dohody. |
9. Dodávateľ predloží v lehote do 5 pracovných dní od uzatvorenia rámcovej dohody zoznam servisných stredísk, pričom objednávateľ požaduje, aby boli servisné strediská umiestnené v nasledovných mestách: |
• Bratislava , • Trnava , • Trenčín , • Nitra , • Banská Bystrica , • Žilina, • Prešov , • Košice , • Ružomberok , • Poprad , • Lučenec , • Michalovce . |
10. Servis, oprava a údržba vozidiel bude počas platnosti rámcovej dohody realizovaná na základe písomných objednávok objednávateľa. |
11. V prípade, ak pri vykonávaní servisných prác a služieb nastanú nepredvídané okolnosti (napr. náhradné diely potrebné na opravu nie sú momentálne dostupné na sklade, mešká dodávka objednaných dielov a pod.) je dodávateľ oprávnený určiť náhradný termín na odovzdanie servisných prác a služieb. S uvedenou skutočnosťou oboznámi objednávateľa a zároveň mu oznámi náhradný termín plnenia. |
12. Po prevzatí vozidla dodávateľ vykoná predbežné ocenenie opravy. Predbežnú cenu za opravu ako aj rozsah opravy dodávateľ telefonicky odsúhlasí s kontaktnou osobou objednávateľa. |
13. V prípade, že sa v priebehu vykonávania servisu, opravy alebo údržby zistí, že skutočná cena zvýši predbežnú cenu o viac ako 10 %, poskytovateľ je povinný toto zvýšenie telefonicky konzultovať a následne aj písomne odsúhlasiť skutočnú cenu s kontaktnou osobou objednávateľa |
14. Ak dôjde k poškodeniu vozidla pri poistnej udalosti, dodávateľ začne s vykonávaním opravy až po doručení písomného vyjadrenia objednávateľa k takejto udalosti, v ktorom objednávateľ vykonanie opravy potvrdí a povolí. |
15. Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru po dokončení objednaných prác a vystavenú faktúru zašle objednávateľovi doporučene poštou na adresu jeho sídla. |
16. Faktúra musí okrem zákonom stanovených údajov obsahovať aj: • údaje o vozidle, na ktorom bola vykonávaná oprava alebo údržba, • rozpis dielov a množstvo použitého materiálu, • cenu za jednotlivý pracovný úkon, • stav tachometra v dobe vykonávania údržby, alebo opravy. |
17. Objednávateľ požaduje lehotu splatnosti faktúry dodávateľa za riadne vykonané služby 30 dní odo dňa jej preukázateľného doručenia objednávateľovi. Faktúra dodávateľa musí byť vyhotovená v súlade so rámcovou dohodou a príslušnými všeobecne záväznými právnymi predpismi. V opačnom prípade má objednávateľ právo vrátiť faktúru dodávateľovi v lehote splatnosti na opravu, pričom prestane plynúť lehota splatnosti faktúry a nová lehota splatnosti začne plynúť dňom preukázateľného doručenia opravenej faktúry objednávateľovi. |
18. Cena za náhradné diely na celé obdobie trvania rámcovej dohody je stanovená objednávateľom maximálne vo výške 100 000,- EUR s DPH. |
19. Dodávateľ predloží objednávateľovi vyplnenú cenovú špecifikáciu do 5 pracovných dní odo dňa uzatvorenia rámcovej dohody v tabuľke, ktorú mu v elektronickej forme zašle kontaktná osoba objednávateľa bez zbytočného odkladu, najneskôr však do 2 pracovných dní odo dňa uzatvorenia rámcovej dohody. V cene musia byť zahrnuté všetky náklady dodávateľa, spojené s plnením predmetu rámcovej dohody. |
20. Objednávateľ má právo na náhradu škody, preukázateľne vzniknutej nesplnením vlastnej daňovej povinnosti dodávateľa, platiteľa DPH, v zmysle § 78 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. Objednávateľ má zároveň právo uplatniť u dodávateľa trovy konania, ktoré mu vzniknú v konaní s príslušným daňovým úradom podľa § 69b zákona č. 222/2004 Z. z.. |
21. Objednávateľ je oprávnený jednostranne započítať svoje pohľadávky voči dodávateľovi, ktoré mu vznikli z dôvodu uplatnenia ručenia za daň voči objednávateľovi v zmysle § 69b zákona č. 222/2004 Z. z., vrátane trov konania, ktoré mu vznikli v konaní s príslušným daňovým úradom. |
22. Dodávateľ je oprávnený plniť prostredníctvom subdodávateľov, ktorí musia spĺňať podmienky pre plnenie predmetu rámcovej dohody, týkajúce sa osobného postavenia a neexistujú u nich dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní, v súlade s § 41 zákona o verejnom obstarávaní. V prípade plnenia predmetu rámcovej dohody prostredníctvom subdodávateľov zodpovedá dodávateľ objednávateľovi tak, ako keby plnil predmet rámcovej dohody sám. |
Objednávateľ je oprávnený od rámcovej dohody odstúpiť, ak zistí, že dodávateľ zabezpečuje plnenie predmetu rámcovej dohody prostredníctvom subdodávateľa, ktorý nespĺňa podmienky podľa § 41 zákona o verejnom obstarávaní, čím nie je dotknutý nárok objednávateľa na náhradu škody z tohto dôvodu vzniknutej. Zoznam subdodávateľov je dodávateľ povinný predložiť objednávateľovi v lehote 10 pracovných dní odo dňa uzatvorenia rámcovej dohody na tlačive, ktoré mu poskytne kontaktná osoba objednávateľa bez zbytočného odkladu, najneskôr však do 2 pracovných dní odo dňa uzatvorenia rámcovej dohody. |
23. V prípade, že niektorý zo subdodávateľov nie je v okamihu podpísania rámcovej dohody známy a vstúpi do procesu v priebehu plnenia predmetu rámcovej dohody, resp. sa zmení niektorý zo subdodávateľov počas plnenia rámcovej dohody, alebo sa zmenia údaje, týkajúce sa konkrétneho subdodávateľa, musí byť táto zmena odsúhlasená stranami rámcovej dohody formou písomného dodatku k rámcovej dohode. |
O každej zmene je dodávateľ povinný bezodkladne - najneskôr do 7 kalendárnych dní - písomne informovať objednávateľa, pričom je povinný zároveň predložiť objednávateľovi čestné vyhlásenie, že subdodávateľ, ktorého sa zmena týka, spĺňa podmienky pre plnenie predmetu rámcovej dohody. Ak dodávateľ tento záväzok nedodrží, považuje sa to za závažné porušenie podmienok rámcovej dohody a dodávateľ je povinný zaplatiť objednávateľovi pokutu vo výške 20% z celkovej dohodnutej ceny v rámcovej dohode. |
24. Účastníci rámcovej dohody sa nesmú dopustiť, nesmú schváliť, ani povoliť žiadne konanie v súvislosti s dojednávaním, uzatváraním alebo plnením tejto rámcovej dohody, ktoré by spôsobilo, že by účastníci rámcovej dohody alebo osoby ovládané účastníkmi rámcovej dohody porušili akékoľvek platné protikorupčné všeobecne záväzné právne predpisy. Táto povinnosť sa vzťahuje najmä na neoprávnené plnenia, vrátane urýchľovacích platieb (facilitation payments) verejným činiteľom, zástupcom alebo zamestnancom orgánov verejnej správy alebo blízkym osobám verejných činiteľov, |
zástupcov alebo zamestnancov orgánov verejnej správy. |
25. Účastníci rámcovej dohody sa zaväzujú, že neponúknu, neposkytnú, ani sa nezaviažu poskytnúť žiadnemu zamestnancovi, zástupcovi alebo tretej strane konajúcej v mene druhého účastníka rámcovej dohody, a rovnako neprijme, ani sa nezaviaže prijať od žiadneho zamestnanca, zástupcu alebo tretej strany konajúcej v mene druhého účastníka rámcovej dohody žiadny dar, ani inú výhodu, či peňažnú alebo inú, v súvislosti s dojednávaním, uzatváraním alebo plnením tejto rámcovej dohody. |
26. Účastníci rámcovej dohody sa zaväzujú bezodkladne informovať druhého účastníka rámcovej dohody, pokiaľ si budú vedomé alebo budú mať konkrétne podozrenie na korupciu pri dojednávaní, uzatváraní alebo pri plnení tejto rámcovej dohody. |
27. V prípade, že akýkoľvek dar alebo výhoda v súvislosti s dojednávaním, uzatváraním alebo plnením tejto rámcovej dohody je poskytnutý účastníkovi rámcovej dohody alebo zástupcovi účastníka rámcovej dohody v rozpore s týmto článkom rámcovej dohody, môže účastník rámcovej dohody od tejto rámcovej dohody odstúpiť. |
28. Objednávateľ je oprávnený od rámcovej dohody odstúpiť aj v prípade: |
- porušenia povinnosti predávajúceho podľa bodov 22. a 23 v rámcovej dohody, |
- ak sa predávajúci stane dlžníkom poistného na zdravotné poistenie, ktoré je povinný v zmysle príslušných právnych predpisov platiť kupujúcemu, |
- ak právnickej osobe zhotoviteľa bol uložený jeden, alebo viacero trestov, uvedených v § 10 zák. č. 91/2016 Z. z. o trestnej zodpovednosti právnických osôb, |
- dňom právoplatného rozhodnutia registrujúceho orgánu o výmaze zhotoviteľa alebo niektorého subdodávateľa zhotoviteľa podľa § 12 zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon o registri partnerov verejného sektora“), |
-. dňom právoplatného rozhodnutia registrujúceho orgánu o pokute uloženej zhotoviteľovi podľa § 13 ods. 2 zákona o registri partnerov verejného sektora, |
- ak je zhotoviteľ - partner verejného sektora viac ako 30 dní v omeškaní so zápisom novej oprávnenej osoby (§ 10 ods. 2 tretia veta zákona o registri partnerov verejného sektora), |
- ak zhotoviteľ alebo subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora, nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora. |
- Účinky odstúpenia nastanú dňom doručenia písomnosti druhej zmluvnej strane, alebo k inému termínu, ktorý objednávateľ v odstúpení uvedie. V prípade, ak odstúpenie nie je možné doručiť druhej zmluvnej strane, považuje sa odstúpenie za doručené 3.dňom uloženia zásielky na pošte. |
29.Odplata za poskytovanie služieb bude účtovaná ako súčet ceny práce a ceny za dodanie náhradných dielov. |
30.Zmluvná cena predstavuje hodnotu pre údaj Maximum v časti technické vlastnosti. Na základe uvedeného pravidla budú stanovené jednotkové ceny. |
31.Uvedené podmienky plnenia majú prednosť pred obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, obchodnými podmienkami dodávateľa a cenníkmi dodávateľa. |
32.Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
33.V prípade, ak sa po uzatvorení zlmuvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej len "nižšia cena") za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve, a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu poskytol, resp stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou |
Panónska cesta 2, Bratislava - mestská časť Petržalka, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika
12
1,00 Rozsah v zmysle Tech. vlastností pre údaj MAXIMUM
132 581,14
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
09.05.2019 08:01
14.05.2019 10:00
14.05.2019 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
11.05.2019 07:52 - Vstupná ponuka | 132 580,80 | € | Cena s DPH |
14.05.2019 09:02 - Najvýhodnejšia ponuka | 131 880,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: