00164429
Ústredie ľudovej umeleckej výroby
Obchodná 64, Bratislava, 81611, SVK
51488477
Ivana Kuzmiaková - IK
Veľký Lipník 71, Veľký Lipník, 06533, SVK
Zabezpečenie pomocných manipulačných prác (2019-2020)
sťahovanie, premiestňovanie, pomocné práce, sťahovacie práce,
Služba
1. Zabezpečenie pomocných manipulačných prác (2019-2020)
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie pomocných manipulačných prác , brigádnicke práce |
Potreba pokrytia 5 rôznych miest v rámci SR, podľa potreby. |
Upozornenie: požadujeme plnenie aj menších objednávok ( Napríklad: dvaja brigádnici na dve hodiny napríklad v Stupave). Maximálna objednávka je 8 brigádnikov na 8 hodín. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet hodín (celkom), z toho: | hodina | 600 | ||
1.ťažká práca (bremeno do 50kg) | hodina | 350 | ||
2.stredne ťažká práca (bremeno do 20kg) | hodina | 250 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Popis | Zabezpečenie služby ( výkonu prác) do 48 hodín od zaslania požiadavky. Požiadavka bude zaslaná elektronicky s upresnením počtu pracovníkov, počtu objednaných hodín a miesta plnenia na určenú |
Popis | kontaktnú adresu dodávateľa ( poskytovateľa). Po potvrdení prijatia požiadavky (elektronicky) bude následne zaslaná poštou písomná objednávka pre potreby fakturácie. |
Popis | Pomocné a manipulačné práce, nakládka, vykládka, sťahovanie, |
Popis | Miesta výkonu: Bratislava- Staré mesto, Stupava, Banská Bystrica, Košice, Tatranská Lomnica. |
Názov |
Rámcová dohoda na 12 mesiacov s čiastkovým plnením formou písomných objednávok. |
V cene musia byť zahrnuté všetky náklady na riadne plnenie predmetu zmluvy, vrátane dopravy na miesto plnenia. Zmluvná cena predstavuje násobok jednotkovej ceny a údaju Maximum uvedenej v technickej špecifikácií predmetu obstarávania. |
Platba sa uskutoční po poskytnutí služby na základe vystavenej faktúry. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle zákona č. 222/2004 Z. z. v znení neskorších predpisov. |
Všetky hodiny budú uhradené dohodnutými jednotkovými cenami podľa skutočne odpracovaných a objednávateľom potvrdených hodín a počtom pracovníkov. |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
Požaduje sa predložiť jednotkové ceny vrátane DPH do 7 dní od uzatvorenia zmluvy - elektronicky (sken) |
Spísanie a odovzdanie odovzdávacieho a preberacieho protokolu - výkaz práce. |
Dodávateľ zodpovedá za dodržiavanie právnych predpisov v oblasti bezpečnosti práce. Dodávateľ zodpovedá za škody na majetku alebo ujmu na zdraví, ktoré vzniknú počas pracovného času pracovníkov. |
Dodávateľ je povinný pred začatím príslušných prác predložiť objednávateľovi stanovisko technika BOZP k zabezpečeniu bezpečnosti a ochrany zdravia. |
Splatnosť faktúry je 30 dní od jej doručenia. |
Poskytovateľ služieb je zodpovedný v plnom rozsahu za akúkoľvek škodu, a iné priamo alebo nepriamo súvisiace náklady, ktoré vzniknú objednávateľovi v dôsledku porušenia akýchkoľvek jeho záväzkov zo zmluvy, právnych predpisov alebo iných pravidiel, ktoré sú pre neho záväzné. |
Obchodná 64, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
12
1,00 Rozsah v zmysle Tech. vlastností pre údaj MAXIMUM
7 140,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
09.05.2019 08:05
14.05.2019 10:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
09.05.2019 11:59 - Vstupná ponuka | 7 140,00 | € | Cena s DPH |
14.05.2019 09:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 6 900,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: