Z201914855
OF-189892
zrušená
00607231
Národný ústav detských chorôb
Limbová 1, Bratislava, 83340, SVK
Multifunkčný digitálny zobrazovací systém (OCT)
multifunkčný systém, multifunkčný digitálny systém
Tovar, Služba
1. Multifunkčný digitálny zobrazovací systém
|
|
---|---|
Funkcia |
Multifunkčný digitálny zobrazovací systém určený na diagnostiku sietnice |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
vlnová dĺžka | nm | 870 | ||
širokouhlé zobrazenie | ° | 55 | ||
normálne zobrazenie | ° | 30 | ||
rýchlosť skenovania A sken | Hz | 85 000 | ||
priemer pupily | mm | 3 | ||
presnosť merania | µm | 1 | 2 | |
operačná pamäť ram | GB | 32 | ||
interný HDD, externý HDD | TB | 3 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
hardvérový eyetracker | áno |
aktívny hardvérový eyetracker - 2 kamery | áno |
porovnanie opakovaného vyšetrenia | áno |
zdroj svetla - superluminiscenčná dióda | áno |
potlačenie šumu | áno |
SKENOVANIE: | áno |
horizontálne | áno |
vertikálne | áno |
cirkulárne s ľubovoľnou orientáciou | áno |
automatická analýza symetričnosti OD, OS | áno |
normatívna databáza | áno |
automatická kalibrácia a ladenie | áno |
vnútorná fixácia s pamaťou na 9 bodov | áno |
vonkajšia fixácia | áno |
OCT2 modul | áno |
blue peak - laser autoflurescencia | áno |
farebné zobrazenie retiny - využitie 3 laserov | áno |
OCT angiografia | áno |
3D zobrazenie | áno |
širokouhlé zobrazenie | áno |
stolík pod OCT | áno |
možnosť rozšírenia platformy o ďalšie moduly | áno |
možnosť zosieťovania DICOM | áno |
export dát pre klinické štúdie | áno |
spojenie tomografu a topografu | áno |
automatická segmentácia vrstiev sietnice | áno |
počítač | áno |
glaukómový modul premium | áno |
skenovanie predného segmentu oka | áno |
Predmet zákazky v celom rozsahu je opísaný tak, aby bol presne a zrozumiteľne špecifikovaný. Ak niektorý z použitých parametrov, alebo rozpätie parametrov identifikuje konkrétny typ produktu, alebo produktkonkrétneho výrobcu, objednávateľ umožňuje nahradiť takýto produkt ekvivalentným produktom alebo ekvivalentom technického riešenia podpodmienkou, že ekvivalentný produkt alebo ekvivalentné technickériešenie bude spĺňať plnohodnotne úžitkové, prevádzkové, funkčné, charakteristiky, ktoré sú nevyhnutné na zabezpečenie účelu, na ktoré sú dané produkty určené. | Upozornenie |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Vrátane inštalácie na mieste plnenia a odovzdanie kompletnej užívateľskej dokumentácie, obvyklých certifikátov a vyhlásenie o zhode (neoverené kópie) |
Vrátane zaškolenia max. 3 osôb v rozsahu max. 1 hodiny |
Dodávateľ do svojej ponúknutej ceny zahrnie všetky náklady spojené s dodaním predmetu zákazky a to najmä: dopravné náklady,náklady na manipuláciu, balenie, nakladanie, vykladanie, dodanie, inštalácia, kontrolu a všetky ďalšie náklady, ktoré sa môžu vyskytnúť v súvislosti s plnením zmluvy |
Záručná lehota vzťahujúca sa na predmet zákazky minimálne 24 mesiacov. V prípade poruchy je požadovaný servisný zásah do 72hodín od nahlásenia poruchy. Návrh lehoty splatnosti faktúry je 60 dní |
Požaduje sa predložiť v elektronickej forme, ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky: podrobný aktualizovaný rozpočet, identifikáciu výrobcu a presný typ ponúkaného zariadenia - predmetu plnenia, podrobné plnenie všetkých požadovaných technických parametrov prístroja a vyhlásenie o zhode a doplňujúce dokumenty k nemu, na základe ktorých bolo vydané. Pri použití ekvivalentného riešenia/riešení aj zoznam použitých ekvivalentných riešenia/riešení |
Objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy v prípade ak proces verejného obstarávania nebude akceptovaný zo strany poskytovateľa finančných prostriedkov, alebo v prípade, ak objednávateľovi nebudú pridelené finančné prostriedky na realizáciu zákazky zo strany ich poskytovateľa |
Dodávateľ musí mať zahrnuté v jednotkovej cene prípadného ekvivalentného riešenia všetky povinnosti a náklady spojené s použitím ekvivalentu. Požadované technické vlastnosti sú uvedené ako minimálne. V prípade, že dodávateľ v navrhovaných technických vlastnostiach použije ekvivalentné riešenia, musí dodávateľ odbornými dokladmi preukázať, že ním navrhované riešenie zodpovedá minimálne požadovaným technickým vlastnostiam, alebo je progresívnejšie. Povinnosť dôkazu spočíva na dodávateľovi a predloží ho v elektronickej forme (na adresu kontaktnej osoby zákazky) do 5 prac. dní od uzavretia zmluvy |
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť akékoľvek svoje pohľadávky voči Objednávateľovi podľa § 524 Občianskeho zákonníka plynúce zo zmluvy, ktorá bude uzatvorená zadaním tejto zákazky, alebo súvisiace s touto zmluvu na tretí subjekt bez predchádzajúceho písomného súhlasu Objednávateľa. Právny úkon, na základe ktorého Dodávateľ postúpi svoje pohľadávky bez predchádzajúceho súhlasu Objednávateľa na tretiu osobu, je neplatný. Akýkoľvek súhlas Objednávateľa s postúpením pohľadávok je platný iba v prípade, ak naň bol udelený predchádzajúci súhlas Ministerstva zdravotníctva SR. |
Požadujeme dodanie nového, nepoužívaného nerepasovaného predmetu zákazky, minimálne v špecifikácii uvedenej v technických a osobitných požiadavkách opisného formulára. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky resp. požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Limbová č.1, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika
25.06.2019 15:00
1,00 ks
167 100,00
Podrobný aktualizovaný rozpočet, identifikáciu výrobcu a presný typ ponúkaného zariadenia - predmetu plnenia, podrobné plnenie všetkých požadovaných technických parametrov prístroja a vyhlásenie o zhode a doplňujúce dokumenty k nemu, na základe ktorých bolo vydané. Pri použití ekvivalentného riešenia/riešení aj zoznam použitých ekvivalentných riešenia/riešení
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
07.05.2019 15:30
14.05.2019 15:00
14.05.2019 15:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium | |
---|---|---|---|---|
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: