00738379
Ústav na výkon trestu odňatia slobody Ružomberok
Dončova 6, Ružomberok, 03401, SVK
52119599
BOLUS s r.o.
Dolná 7, Selce, 97611, SVK
Hygienické potreby
Mydlo, toaletný papier, prací prášok, jednorázové rukavice, krém na ruky, pasta na umývanie rúk piesková, krém na obuv, servítka papierová, drôtenka kovová, hubka na riad
Tovar, Služba
1. Hygienické potreby
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Drôtenka kovová na riad 100 g | ks | 100 | ||
Hubka na riad/špongia gastro rozmer 15,5x7x4,5 cm | ks | 250 | ||
Jednorázové latexové rukavice 100ks/bal, veľkosť XL/9 - bez púdra/nepúdrované | bal. | 230 | ||
Jednorázové nitrilové rukavice 100ks/bal, veľkosť XL/9 - bez púdra/nepúdrované, farba čierna | bal. | 10 | ||
Krém na ruky v tube 100ml | ks | 50 | ||
Mydlo tekuté 5L | ks | 60 | ||
Mydlo toaletné 100g | ks | 3000 | ||
Papier toaletný min. 50 metrov/kotúčik | ks | 7000 | ||
Pasta na umývanie rúk piesková 500g | ks | 40 | ||
Prací prášok univerzál min. 7kg/balenie | ks | 35 | ||
Priemyselné utierky v rolke - papierové, min. návin 140m/ 500 útržkov, 3-vrstvové, min. šírka 25 cm | rolka | 10 | ||
Servítka papierová biela 33x33 cm, 500ks/bal | bal. | 50 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Papier toaletný 50m | musí mať navinutú dĺžku na rolke min. 50 metrov |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Požadujeme uvádzať na faktúre za tovar jednotkové ceny vrátane DPH. Ceny musia byť zaokrúhlené na dve desatinné miesta. |
Požadujeme predložiť rozpis jednotkových cien predmetu zákazky v rozsahu: jednotková cena bez DPH, DPH a jednotková cena s DPH. |
Dodávateľ do 2 pracovných dní po uzavretí zmluvy oznámi objednávateľovi kontakt na osobu, zodpovednú za plnenie predmetu zákazky. |
Dodávateľ je povinný odovzdať predmet zmluvy v uvedenej kvalite a množstve a to podľa technickej špecifikácie a technických vlastností predmetu zákazky. Tovar požadujeme dodať nový a nepoužitý. |
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky nezodpovedajúceho tovaru, tento tovar neprevziať. |
V prípade, že sa preukáže, že tovar či jeho kvalita nezodpovedajú predmetu plnenia zmluvy, ku ktorému sa predávajúca strana zaviazala, dodávateľ zabezpečí odvoz predmetu zmluvy na vlastné náklady a zabezpečí dodanie tovaru správneho, zodpovedajúcej kvality. |
Predmet plnenia požadujeme doručiť v celom objeme naraz, v pracovných dňoch v čase od 7:30 do 14:00. Informovať dopredu o dodaní tovaru telefonicky alebo emailom. |
Úhrada plnenia bude uskutočnená po kompletnom dodaní objednaného tovaru na základe doručenej faktúry s uvedením jednotkových cien s DPH a celkovej ceny s DPH. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo vrátiť faktúru, ak táto nemá náležitosti daňového dokladu. |
Faktúra je splatná do 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Fakturácia bude zrealizovaná po vykonaní riadneho plnenia predmetu zmluvy dodávateľom. |
Nedodržanie ktorejkoľvek technickej špecifikácie a zmluvnej požiadavky objednávateľa sa bude považovať za porušenie povinnosti dodávateľa podstatným spôsobom a môže mať za následok odstúpenie od zmluvy. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Dončova 6, Ružomberok, Ružomberok, Žilinský, Slovenská republika
20.05.2019 08:00 — 31.05.2019 13:00
1,00 zákazka
3 300,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
07.05.2019 11:01
14.05.2019 14:00
14.05.2019 14:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
14.05.2019 09:32 - Vstupná ponuka | 3 300,00 | € | Cena s DPH |
14.05.2019 12:15 - Najvýhodnejšia ponuka | 3 298,80 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: