738298
Ústav na výkon trestu odňatia slobody Želiezovce
Veľký Dvor 12, Želiezovce, 93701, SVK
36547654
BEGA, s.r.o.
PD, Lehota, 95136, SVK
Konferenčné stoličky a kancelárske kreslo
konferenčná stolička, kancelárske kreslo
Tovar, Služba
1. Konferenčná stolička stohovateľná /TAURUS TC Antares alebo ekvivalent/
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
množstvo | ks | 79 | ||
nosnosť | kg | 120 | ||
výška sedadla od zeme | cm | 46,5 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
materiál sedadla a operadla: | textil |
farba: | hnedá 12 ks, modrá 20 ks, bledomodrá 22 ks, čierna 25 ks |
materiál konštrukcie: | chrómovaná oceľ |
farba konštrukcie: | chróm |
odporúčané rozmery sedadla šírka: | 53,5 cm |
stohovateľnosť: | áno |
odolnosť: | štandardná (min. 30 000 cyklov) |
plastové kryty zadnej a spodnej časti sedadla: | áno |
2. Kancelárske kreslo /Goleto Foster alebo ekvivalent/
|
|
---|---|
Funkcia |
sedacia plocha, operadlo a opierka hlavy ergonomicky tvarované |
otočné kreslo s vysokým operadlom |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
množstvo | ks | 3 | ||
nosnosť | kg | 150 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
čalúnenie - materiál a farba | ekokoža, farba čierna |
opierky rúk | tvrdený plast alebo z kovu s povrchovou úpravou chrómovaním |
sedák - odporúčaný rozmer (š x h) | 53 x 51 cm |
odporúčaná výška operadla | 73 cm |
materiál kríža | kov |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Predmet zákazky musí byť dodaný naraz (pokiaľ sa zmluvné strany nedohodnú inak), v zmluvne dohodnutom množstve a s požadovanými vlastnosťami, v bezchybnom stave, nový, s návodom na používanie a údržbu. |
Dodávateľ do 2 pracovných dní po uzavretí zmluvy oznámi objednávateľovi kontakt na osobu, zodpovednú za plnenie predmetu zákazky. |
Objednávateľ požaduje do 2 pracovných dní od zverejnenia zmluvy predložiť návrh predmetu zmluvy min. v rozsahu: jednotková cena bez DPH, výška DPH a celková suma bez DPH aj s DPH, typ, výrobca, opis technických parametrov alebo prospekt (fotografia tovaru). |
V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje objednávateľ po nadobudnutí účinnosti zmluvy bezodkladné písomné oznámenie dodávateľa, že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne požaduje predloženie dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej je zrejmé, že tento produkt spĺňa všetky požiadavky na ekvivalentný produkt, špecifikované objednávateľom pri zadaní zákazky do EKS. |
Pokiaľ dodávateľ nepreukáže, že predkladaný ekvivalent spĺňa požadované špecifikácie, bude to odberateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok s nárokom na odstúpenie od zmluvy. |
Dodanie predmetu zákazky je možné len v pracovných dňoch v čase od 07:00 h do 14:00 h. Pred dodaním predmetu zákazky je potrebné avizovať termín dodania minimálne jeden pracovný deň vopred, a to čase 07:00 h do 15:00 h. |
V prípade, že dodávateľ neoznámi termín dodávky, objednávateľ nie je povinný prevziať dodávku v deň doručenia, ale až v nasledujúci pracovný deň. Náklady spojené s odmietnutím prevzatia neoznámenej dodávky znáša dodávateľ. |
Predmet plnenia (tovar) musí spĺňať všetky technické vlastnosti uvedené v tejto špecifikácii. V prípade dodania nevhodného tovaru (resp. tovaru, ktorý nespĺňa vyššie uvedené kritériá) po jeho prekontrolovaní bude mať objednávateľ možnosť tovar vrátiť dodávateľovi alebo vymeniť za požadovaný tovar na náklady dodávateľa. |
Úhrada plnenia bude uskutočnená bankovým prevodom po riadnom dodaní tovaru na základe doručenej faktúry so splatnosťou 30 dní. |
Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej ponuke však MUSÍ UVIESŤ PRÍSLUŠNÚ SADZBU A VÝŠKU DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou, v tomto prípade je registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a DPH odvedie v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z. |
Verejný obstarávateľ v prípade zmarenia súťaže úspešným uchádzačom bude postupovať v zmysle OPET a odstúpi od predmetnej zmluvy v súlade s Čl. XVIII bod. 18.2 a) /porušenie zmluvy podstatným spôsobom/. - ponúkaný tovar nebude s požadovanými respektíve lepšími parametrami ako požadoval, - pri súťaži bude hodnota zákazky neprimerane znížená a dodávateľ nedokáže plniť svoje záväzky, - dodávateľ nebude akceptovať maximálnu cenu plnenia vrátane DPH /dodávateľ pri súťaži zadá DPH 0,00/. |
V súlade s vyššie uvedenými skutočnosťami bude dodávateľovi udelená negatívna referencia v prostredí EKS a v prostredí IS ZÚ bude výsledná hodnotiaca známka 0. |
Veľký Dvor č. 12, 937 01 Želiezovce, Želiezovce, Levice, Nitriansky, Slovenská republika
27.05.2019 08:00 — 21.06.2019 14:00
1,00 v zmysle bodu II. objednávkového formulára
2 197,56
uviesť názov výrobcu a typové označenie výrobku
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
07.05.2019 09:46
13.05.2019 08:00
13.05.2019 08:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
07.05.2019 10:48 - Vstupná ponuka | 2 196,00 | € | Cena s DPH |
13.05.2019 07:17 - Najvýhodnejšia ponuka | 2 169,60 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: