166481
Generálna prokuratúra Slovenskej republiky
Štúrova 2, Bratislava , 81285, SVK
35810734
DATALAN, a.s.
Krasovského 14, Bratislava, 85101, SVK
Aktualizácia systému procesov elektronického spracovania a toku dokumentov.
informačné technológie, softvér, počítačové siete
Služba
1. Dodanie harmonogramu a plánu poskytnutia služieb konfigurácie existujúceho centrálneho informačného systému pri zabezpečení nepretržitej prevádzky produkčného prostredia centrálneho IS spracovanie plánu a harmonogramu činností a predloženie na schválenie obstarávateľovi.
|
|
---|---|
Funkcia |
• služby informačných technológií • služby súvisiace so softvérom • inštalácia (implementácia) softvéru • konfigurovanie softvéru • softvérové služby na správu sietí • služby pre počítačové siete |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Po schválení plánu obstarávateľom realizovať aktualizáciu systému procesov elektronického spracovania a toku dokumentov v nasledovnom rozsahu: | |
• vykonanie záloh v existujúcom module všeobecnej správy registratúry (VSR) | |
• inštalácia / nasadenie softvéru Fabasoft2016 na testovacie (školiace) prostredie (testovacie prostredie lokalita B) | |
• inštalácia / nasadenie softvéru Fabasoft2016 na prevádzkové prostredie GP SR (prevádzkové prostredie lokalita A a lokalita B) | |
• konfigurovanie softvéru formou úpravy špecifík všeobecnej správy registratúry vo všetkých troch prostrediach (testovacie prostredie lokalita B, prevádzkové prostredie lokalita A a lokalita B) | |
• nastavenie prepojenia VSR na internú zbernicu určenú pre G2G rozhranie s autentifikáciu klientským X.509 certifikátom (nie STS token) | |
• nastavenie modulu EPO pre autentifikácie STS tokenom na G2G rozhranie ÚPVS | |
• stav odosielanej zásielky vo VSR sa zmení na "Odoslaná" až po asynchrónnom prijatí správy Posting information z ÚPVS, ktorú sprostredkuje interná zbernica určená pre G2G rozhranie | |
• Proces zaslania výstupu / Elektronický úradný dokument – výstup služby musí byť vo VSR nakonfigurovaný na Odoslanie elektronického dokumentu ako notifikačnú správu do schránky (sluzba_is_34004), Odoslanie elektronického úradného dokumentu (sluzba_is_164) a Odoslanie elektronického podania na OVM (sluzba_is_1369) prostredníctvom prepojenia VSR na internú zbernicu určenú pre G2G rozhranie s využitím modulu EPO | |
• vykonanie obnovenia údajov po nasadení nového jadra v prevádzkovom prostredí | |
• zrealizovať dodávku aktualizácie jadra Fabasoft tak, aby boli funkcionality ostatných softvérových modulov, ktoré využívajú jeho funkcionalitu, zachované plynule bez výpadku | |
• zrealizovať aktualizáciu dokumentácie (dodanie aktualizácie administrátorskej príručky - manuálu pre administrátorov) | |
• konfigurácia pripojenia VSR do súčasného monitorovacieho systému v produkčnom prostredí. |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Vrátane inštalácie na mieste plnenia |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Dodávka bude považovaná za dokončenú po inštalácii a konfigurácii všetkých komponentov v produkčnom prostredí. |
Tieto osobitné podmienky (ďalej len "OP") sa chápu ako súvislý text a jednotlivé riadky sú len technickou záležitosťou a nemajú vplyv na význam. Do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy je Dodávateľ povinný elektronicky emailom na emailovú adresu kontaktnej osoby Obstarávateľa doručiť kópie všetkých požadovaných dokumentov, ktoré sú v zákazke vyžadované a pri dodaní predložiť originály alebo overené kópie. Všetky dokumenty musia byť vydané výrobcami hardware, alebo software, ku ktorým je dokument vyžadovaný, resp. uznanými autoritami. |
Od uchádzača sa požaduje preukázanie schopnosti zrealizovať dodávku, inštaláciu a konfiguráciu pre jednotlivé zahrnuté technológie (Qsign, Fabasoft), čo uchádzač preukáže predložením potvrdení vydaných originálnymi výrobcami technológie. Úspešný uchádzač predloží Obstarávateľovi potvrdenie vystavené výrobcom technológie (Qsign, Fabasoft). Súčasťou dodávky musí byť zabezpečenie podpory formátov podpisov: ETSI TS 102 778-3, ETSI TS 101 903, XAdES_ZEP v1.0 a ASiC |
Realizácia predmetu zmluvy musí byť vykonaná špecialistom na technológiu Fabasoft na úrovni „Document Management System Designer im Fabasoft 2016“ alebo ekvivalent. V technickej špecifikácií môžu byť použité pre uľahčenie identifikácie položiek poradové čísla alebo názvy. Ak je rovnaké poradové číslo alebo názov vo viacerých riadkoch, jedná sa o tú istú položku ktorej špecifikácia je rozdelená do viacerých častí, ktoré spolu súvisia. |
V technickej špecifikácií alebo v OP môže byť inak súvislý text rozdelený do riadkov z technických dôvodov. Na takéto rozdelenie sa neprihliada. |
Dodávateľ je povinný spĺňať všetky podmienky poskytnutia služieb, poznať a byť schopný preukázať všetky vlastnosti ponúkanej služby, disponovať všetkými potrebnými prostriedkami na vykonanie služieb, ktoré sú vyžadované vo funkčnej špecifikácií predmetu zákazky a aj v technickej špecifikácií predmetu zákazky, už v momente predloženia ponuky. |
Odovzdanie dokladov podľa osobitných požiadaviek na plnenie do 5 pracovných dní od účinnosti zmluvy. Odovzdanie harmonogramu a plánu poskytnutia služieb konfigurácie existujúceho centrálneho informačného systému pri zabezpečení nepretržitej prevádzky produkčného prostredia centrálneho IS so zabezpečením nepretržitej jeho dispozície a použiteľnosti do 10 pracovných dní od účinnosti zmluvy po konzultácii s obstarávateľom. |
Zmluvné strany vyhlasujú, že za podstatné porušenie tejto zmluvy sa považuje dodanie Plnenia s akýmikoľvek vadami, omeškanie s riadnym dodaním predmetu plnenia, omeškanie s plnením, plnenie v rozpore s požiadavkami, nedodanie požadovaných dokumentov, nesplnenie ktorejkoľvek časti osobitných požiadaviek na plnenie. V cene plnenia musia byť zahrnuté všetky náklady súvisiace priamo či nepriamo s plnením. Nesplnenie niektorej z časti osobitných podmienok sa považuje za podstatné porušenie zmluvy, v takom prípade Obstarávateľ od zmluvy odstúpi. |
Štúrova 2, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
20.11.2019 09:09
1,00 ks
172 798,80
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
07.05.2019 09:08
15.05.2019 09:04
15.05.2019 09:19
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
14.05.2019 10:00 - Vstupná ponuka | 172 440,00 | € | Cena s DPH |
14.05.2019 20:24 - Najvýhodnejšia ponuka | 172 320,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: