00166073
Ministerstvo spravodlivosti Slovenskej republiky
Račianska ulica 71, Bratislava, 81311, SVK
31365078
PosAm, spol. s r.o.
Bajkalská 28, Bratislava, 82109, SVK
Podpora a údržba HW
Technická podpora, maintenance, HW
Služba
1. Hardvér
|
|
---|---|
Funkcia |
Služby pre podporu hardvérových produktov (ďalej len "HW"). |
Predmetom zákazky je zabezpečenie údržby a podpory HW garantovaných výrobcom na 24 mesiacov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Položka č.1: Server typ 6 – základ - DELL POWEREDGE R620 | ks | 20 | ||
Položka č. 2: Diskové pole typ 3 - DELL POWERVAULT MD3620F | ks | 7 | ||
Položka č. 3: Diskové pole - DELL POWER VAULT MD1200 | ks | 1 | ||
Položka č. 4: Diskové pole - DELL POWER VAULT MD3820f | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Položka č. 1: Server montovateľný do racku, zaberajúci priestor 1U, s 1 procesorom so skóre 13900 rozšíriteľný na 2 procesory, 32GB pamäťou v 2 slotoch z 24, s integrovaným RAID adaptérom, 1 napájací zdroj, 2x1Gb eth porty, 8 slotov pre disky, 2 PCIe sloty, základná podpora a údržba | 479JS12; HK9JS12; 8G9JS12; CD9JS12; 2K9JS12; 7F9JS12; 3J9JS12; D89JS12; 8C9JS12; 6H9JS12; DH9JS12; JF9JS12; J99JS12; JD9JS12; GG9JS12; B59JS12; 5B9JS12; 9K9JS12; 799JS12; C69JS12 |
Položka č. 2: Zariadenie montovateľné do racku, s 2 kontrolérmi v zapojení aktív/pasív, 4GB cache, 4x8GBps host ports, podpora RAID 5, 6, 10, podpora 6Gbps backend zbernice k diskom, s podporou SSD diskov s kapacitami aspoň 100GB, 15k rpm s kapacitami aspoň 300GB, 10k rpm s kapacitami aspoň 450GB, 900GB, 2TB 7.2k rpm. | HCPPW02; CCPVW02; GCPPW02; JCPNW02; FCPPW02; 4DPVW02; 2DPXW02 |
V konfigurácii musí byť 10x300GB 15krpm pričom pokiaľ je v polici pre disky menej ako 30% voľných pozícií pre disky požadujeme dodať konfiguráciu so zaplnenými všetkými pozíciami, pričom doplnenie diskov oproti požadovaným musí byť typovo jeden z diskov použitých. Disk. pole musí podporovať 100 diskov a dodané s časovo a kapacitne neobmedzenou licenciou pre správu RAID, tvorbu LUN a ich publikovanie k serverom. Pole musí podporovať Microsoft Windows 2008, 2012, Red Hat Enterprise Linux, VMWare vSphere a Microsoft Hyper-V a mať redundantné za prevádzky vymeniteľné zdroje napájania a ventilátory | |
Položka č. 3: Zariadenie montovateľné do racku, s 2 kontrolérmi v zapojení aktív/pasív, 4GB cache, 4x8GBps host ports, podpora RAID 5, 6, 10, podpora 6Gbps backend zbernice k diskom, s podporou SSD diskov s kapacitami aspoň 100GB, 15k rpm s kapacitami aspoň 300GB, 10k rpm s kapacitami aspoň 450GB, 900GB, 2TB 7.2k rpm. | G7KVW02 |
V konfigurácii musí byť 10x300GB 15krpm pričom pokiaľ je v polici pre disky menej ako 30% voľných pozícií pre disky požadujeme dodať konfiguráciu so zaplnenými všetkými pozíciami, pričom doplnenie diskov oproti požadovaným musí byť typovo jeden z diskov použitých. Disk. pole musí podporovať 100 diskov a dodané s časovo a kapacitne neobmedzenou licenciou pre správu RAID, tvorbu LUN a ich publikovanie k serverom. Pole musí podporovať Microsoft Windows 2008, 2012, Red Hat Enterprise Linux, VMWare vSphere a Microsoft Hyper-V a mať redundantné za prevádzky vymeniteľné zdroje napájania a ventilátory | |
Položka č. 4: | 4BMR992 |
Predmetom hardvérovej podpory a údržby je nasledovné: | |
1. Telefonická podpora pri riešení a diagnostike hardvérových problémov. Hardvérové problémy sú nahlasované poskytovateľovi telefonicky alebo mailom počas servisného pokrytia podľa bodu 4 tejto špecifikácie. | |
2. Údržba a podpora HW umiestneného na deviatich (9) miestach všetkých krajov SR. Z toho dve miesta v Bratislavskom kraji a po jednom mieste v Trnavskom kraji, Nitrianskom kraji, Trenčianskom kraji, Banskobystrickom kraji, Žilinskom kraji, Prešovskom kraji, Košickom kraji. | |
3. Poskytovateľ poskytne nástroje a materiál, potrebný k udržiavaniu HW v dobrých prevádzkových podmienkach prostredníctvom nutnej výmeny alebo opravy komponentov. | |
4. Servisné pokrytie – 24x7, Servisné pokrytie špecifikuje dobu počas ktorej sú tieto služby k dispozícii. | |
5. Doba odozvy – Poskytovateľ potvrdí zaregistrovanie nahláseného hardvérového problému najneskôr do 4 (štyroch) hodín od nahlásenia hardvérového problému podľa bodu 1 tejto špecifikácie. Poskytovateľ vykoná servisný zásah s garantovanou opravou do 24 h od potvrdenia registrácie problému podľa predchádzajúcej vety. | |
6. Servisný zásah na účely tejto špecifikácie predstavuje odstránenie hardvérového problému, teda uvedenie HW do funkčného stavu (obnovenie fungovania HW, resp. obnovenie jeho funkcionality), alebo so súhlasom Objednávateľa servisný zásah na účely tejto špecifikácie predstavuje i dosiahnutie primeraného pokroku. | |
7. Riadenie eskalácie – koordinácia eskalácie problémov. Možnosť eskalovať nahlásenie problému na vyššiu úroveň v prípade nedodržania lehoty podľa bodu 5 tejto špecifikácie. | |
8. Prístup do elektronických a internetových nástrojov a služieb týkajúcich sa HW, ako sú aktualizácie firmvéru a proaktívne upozorňovacie služby. |
Názov |
1. Cena musí zahŕňať všetky a akékoľvek náklady Poskytovateľa súvisiace s dodaním požadovaného predmetu zákazky (s poskytnutím služieb), vrátane akýchkoľvek nákladov na dopravu, montáž, balenie, odstránenie odpadov a poplatkov za znovupridanie položky pod podporu výrobcu HW (ak je pri niektorých položkách/HW nutné takýto poplatok zaplatiť). |
2. Poskytovateľ je povinný do 7 (siedmich) dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť objednávateľovi certifikát výrobcu HW o poskytnutí podpory HW, z ktorého bude zrejmá doba, počas ktorej je poskytovaná podpora HW podľa tejto zmluvy. |
3. Platnosť a aktuálny stav podpory pre konkrétne sériové číslo HW musí byť preukázateľný a overiteľný priamo u výrobcu HW. V prípade, ak niektorý servisovaný komponent (HW) nespadá pod garanciu výrobcu, resp. nie je možné overiť platnosť a aktuálny stav podpory podľa predchádzajúcej vety, považuje sa to za podstatné porušenie zmluvy. |
4. Za podstatné porušenie zmluvy, s následkom odstúpenia od zmluvy, sa ďalej považuje dodávka služby, ktorá nespĺňa požadovanú funkčnú a technickú špecifikáciu, ako aj nepredloženie certifikátu od výrobcu preukazujúci podporu na HW. |
5. Poskytovateľ je zároveň povinný zabezpečiť vlastné klientske pracovisko na nahlasovanie servisných požiadaviek, ktoré je prevádzkované nepretržite v režime 24/7. |
6. Poskytovateľ je povinný zabezpečiť, aby jeho subdodávatelia v zmysle § 2 ods. 1 písm. a) bod 7. zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení zákona č. 38/2017 Z. z. (ďalej len „zákon č. 315/2016 Z. z.") alebo § 2 ods. 5 písm. e) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, ktorým v súvislosti s touto zmluvou vznikla povinnosť zápisu do registra partnerov verejného sektora v zmysle zákona č. 315/2016 Z. z. (ďalej len "RPVS") boli riadne, včas a po ... |
... celú dobu trvania zmluvy zapísaní do RPVS. S výnimkou prípadov, kedy je zápis subdodávateľa do RPVS podmienkou nadobudnutia účinnosti zmluvy v zmysle OPET, sa porušenie povinnosti v zmysle predchádzajúcej vety, považuje za podstatné porušenie zmluvy. V prípade ak Objednávateľ od zmluvy neodstúpi, má voči Dodávateľovi právo na zmluvnú pokutu vo výške 1 % (jedno percento) z hodnoty zákazky. |
7. Ak vzniknú dôvody pre odstúpenie od zmluvy podľa § 15 ods. 1 zákona č. 315/2016 Z. z. a k odstúpeniu od zmluvy Objednávateľom nedôjde, má Objednávateľ právo na zmluvnú pokutu od Poskytovateľa vo výške 5 % (päť percent) z hodnoty zákazky. |
8. Okrem porušenia povinností v zmysle bodu 3 a 6 týchto osobitných požiadaviek na plnenie sa za podstatné porušenie zmluvy považuje tiež dodávka služby, ktorá nespĺňa požadovanú funkčnú a technickú špecifikáciu, ako aj nepredloženie ktoréhokoľvek Objednávateľom požadovaného dokladu. |
Župné námestie 13, 813 11 Bratislava, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
04.06.2019 00:00 — 03.06.2021 00:00
1,00 celok
79 026,39
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
21.05.2019 13:19
27.05.2019 14:00
27.05.2019 14:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
27.05.2019 13:49 - Vstupná ponuka | 78 996,00 | € | Cena s DPH |
27.05.2019 13:49 - Najvýhodnejšia ponuka | 78 996,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: