159531
Stredná odborná škola
Jarmočná 108, Stará Ľubovňa, 06401, SVK
31396674
Up Slovensko, s. r. o.
Tomášikova 23/D, Bratislava, 82101, SVK
Stravné poukážky
stravné poukážky, zabezpečenie stravovania zamestnancov
Tovar, Služba
1. Stravné poukážky
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov objednávateľa prostredníctvom stravných poukážok vo vybraných stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov dodávateľa, ktorí sú oprávnení tieto služby poskytovať. |
Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením §152 ods. 2 zák. č. 311/2001 Z.z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
nominálna hodnota jednej stravnej poukážky | € | 4,00 | ||
predpokladané množstvo odobratých stravných poukážok do konca roku 2019 | ks | 1600 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
stravná poukážka obsahuje | názov a logo dodávateľa, nominálnu hodnotu stravnej poukážky |
stravná poukážka obsahuje | ochranné prvky proti falšovaniu |
stravná poukážka obsahuje | rok platnosti stravnej poukážky |
doba platnosti stravných poukážok | rok 2019, rok 2020 |
odoberanie stravných poukážok | odoberanie stravných poukážok počas roka formou objednávok. Posledná objednávka bude cca november - december 2019, kde už budeme žiadať poukážky na rok 2020. |
Názov |
Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednané množstvo stravných poukážok riadne a včas do sídla objednávateľa a to v pracovných dňoch od 7,00 hod. do 15,00 hod. |
Dodanie stravných poukážok zabezpečí dodávateľ do 48 hodín od podania objednávky. |
Nominálnu hodnotu jednej stravnej poukážky určil objednávateľ v súlade so zák. č. 283/2002 Z.z. o cestovných náhradách v znení neskorších predpisov. |
Prípadné zmeny nominálnej hodnoty stravných poukážok je objednávateľ oprávnený vykonať v súvislosti so zmenami ku ktorým dôjde v oblastiach, ktoré hodnotu podmieňujú (výška cestovných náhrad, tvorba a použitie sociálneho fondu a pod.). Zmena ceny stravnej poukážky bude oznámená prostredníctvom vystavenej objednávky, v ktorej bude uvedená nová nominálna hodnota stravnej poukážky. Náklady spojené so zmenou nominálnej hodnoty stravnej poukážky sú započítané do odmeny dodávateľa. |
Provízia dodávateľa pokrýva všetky náklady dodávateľa za sprostredkovanie služieb stravovania objednávateľovi spojené s vyhotovením a dodaním stravných poukážok do odberného miesta objednávateľa a všetky ďalšie náklady spojené s plnením predmetu zákazky - balenie, poistenie, storno poplatky za vrátenie alebo výmenu, distribúciu a všetky ďalšie náklady. Celková cena je vrátane provízie, dane, poštových poplatkov, dopravy na miesto plnenia. Dodávateľ nebude účtovať žiadne ďalšie náklady súvisiace so zákazkou. |
Dodávka stravných poukážok na základe zmluvy bude prebiehať spôsobom objednávka - faktúra. Podanie objednávky na dodanie stravných poukážok môže objednávateľ zadať poštou, emailom alebo internetom. |
Splatnosť faktúry je 14 dní. |
Objednávateľ uhradí fakturovanú sumu v čase splatnosti faktúry výhradne prevodným príkazom prostredníctvom finančného ústavu objednávateľa na číslo účtu dodávateľa. |
Doba platnosti stravných poukážok vydaných v mesiacoch november a december príslušného kalendárneho roka trvá do konca nasledujúceho roka. |
Objednávateľ má právo odmietnuť prevziať poškodené stravné poukážky, resp.zásielku. Výška storno poplatkov, ktorú si môže nárokovať dodávateľ je vo výške 0,00% z hodnoty takto vrátených stravných poukážok. |
Dodávateľ do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy predloží objednávateľovi aktualizovaný rozpočet poplatkov za služby, v členení na náklady na odmenu a ostatné náklady ( poštovné, poistné a balné...). Cena bude zaokrúhlená na 2 desatinné miesta. Cena celkom za stravné poukážky bude tvorená súčtom nominálnej hodnoty stravných lístkov v € a výšky poplatku za služby v € a do výpočtu vstupuje zaokrúhlená na dve desatinné miesta. |
Zmluvné strany sa dohodli, že max. množstvo odobratých stravných poukážok je len pravdepodobné a skutočne odobraté množstvo závisí od potrieb objednávateľa. Zmluvné strany sa dohodli, že táto zmluva zanikne bez akýchkoľvek nárokov zmluvných strán, uplynutím času aj keby objednávateľ neodobral maximálne množstvo. |
Jarmočná 108, Stará Ľubovňa, Stará Ľubovňa, Prešovský, Slovenská republika
13.05.2019 13:28 — 31.12.2019 13:28
1 600,00 ks
6 450,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
02.05.2019 13:51
09.05.2019 13:28
09.05.2019 13:43
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
02.05.2019 14:24 - Vstupná ponuka | 6 449,00 | € | Cena s DPH |
09.05.2019 10:51 - Najvýhodnejšia ponuka | 6 444,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: