30796482
Úrad pre dohľad nad zdravotnou starostlivosťou
Žellova 2, Bratislava, 82924, SVK
36380547
OLD HEROLD, s. r. o.
Bratislavská 36, Trenčín, 91105, SVK
Nákup liehu pre zabezpečenie prevádzkových potrieb objednávateľa
lieh, denaturovaný lieh, nedenaturovaný lieh
Tovar
1. Nákup liehu
|
|
---|---|
Funkcia |
Dodávka liehu pre pracoviská objednávateľa pre laboratórne účely. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Lieh osobitne denaturovaný s 1 % lekárskeho benzínu (ODL) | litre alkoholu (la) | 1960 | ||
2. Lieh nedenaturovaný - čistý (RL) | litre alkoholu (la) | 50 |
Názov |
1. Predmetom kúpnej zmluvy je dodanie liehu osobitne denaturovaného s 1% lekárskeho benzínu (ďalej len „ODL) a liehu nedenaturovaného – čistého (ďalej len „RL“) pre zabezpečenie prevádzkových potrieb objednávateľa, ktorých detailná špecifikácia je uvedená v technickej špecifikácii predmetu kúpnej zmluvy (ďalej len „tovar“). |
2. Adresy miest dodania tovaru (pracoviská objednávateľa) sú: Bratislava, Banská Bystrica, Košice, Martin, Prešov, Poprad, Žilina, Nitra, pričom presné adresy miest dodania a kontaktné osoby budú dodávateľovi oznámené do 7 pracovných dní od dňa nadobudnutia účinnosti kúpnej zmluvy. |
3. Dodávateľ je výrobca, ktorý má povolenie na výrobu, spracovanie, manipuláciu a uvádzanie liehu na trh a má denaturačný závod na denaturáciu liehu. |
4. Dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar správne uskladnený, v bezchybnom stave a v prvej kvalitatívnej triede. Objednávateľ neakceptuje dodanie tovaru v druhej kvalitatívnej triede. Dodávateľ sa zaväzuje, že dodaný tovar bude spĺňať požadované kvalitatívne a úžitkové vlastnosti a bude zodpovedať zadanej technickej špecifikácii tovaru. |
5. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať objednávateľovi tovar, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a ktorý vyhovuje platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. |
6. Dodávateľ dodá tovar počas trvania kúpnej zmluvy podľa potrieb objednávateľa na základe doručenej objednávky. Objednávateľ je povinný zaslať objednávku dodávateľovi elektronicky (e-mailom). Objednávka musí obsahovať názov a typové označenie objednávaného tovaru, množstvo objednávané tovaru, termín dodania, kúpnu cenu tovaru, kontaktnú osobu pre prevzatie tovaru, číslo telefónu a fakturačné údaje. Objednávateľ si vyhradzuje právo objednávať tovar podľa svojej potreby. |
7.Dodávateľ je povinný najneskôr nasledujúci pracovný deň po doručení objednávky objednávateľa, e-mailom potvrdiť príjem a akceptáciu objednávky. Objednávka sa považujem za akceptovanú dodávateľom aj v prípade, ak márne uplynula lehota na akceptáciu objednávky. |
8. Objednávateľ v deň dodania tovaru preverí, či je dodaný v súlade s kúpnou zmluvou. V prípade, že zistí nesúlad dodaného tovaru s technickou špecifikáciou uvedenou v Prílohe č. 2 tejto kúpnej zmluvy alebo s tovarom uvedeným v objednávke resp. zistí jeho poškodenie (zjavné vady) alebo ak má tovar právne vady, má právo odmietnuť prevziať dodaný tovar, pričom v tomto prípade sa dodávateľ dostáva do omeškania so splnením svojho zmluvného záväzku a je povinný dodať tovar, spĺňajúci kritéria podľa tejto kúpnej zmluvy a príslušných noriem v dodatočnej lehote určenej objednávateľom. |
8.1 V prípade dodania tovaru, ktorý nebude vykazovať vady a bude v súlade s objednávkou, poverený zástupca objednávateľa potvrdí jeho prevzatie podpisom a odtlačkom pečiatky na preberacom protokole, resp. dodacom liste (ďalej len „dodací list“). Dodací list je podkladom na úhradu faktúry. |
9. Objednávateľ vykoná odber tovaru na základe zloženej finančnej zábezpeky na colnom úrade SR. Na základe zloženej finančnej zábezpeky colný úrad SR vystaví objednávateľovi odberné poukazy na prepravu liehu. Samotný odber bude realizovaný v čiastkových odberoch, a to v priebehu príslušného kalendárneho roka v mesiacoch marec, jún, október, december. |
10. Objednávateľ si dopravu tovaru zabezpečí na vlastné náklady, vlastnými dopravnými prostriedkami a vlastnými prepravnými obalmi (objem jednotlivých nádob 10l na RL a 20l na ODL). Dodávateľ dodá objednávateľovi tovar na prepravu so sprievodným dokumentom a dodacím listom . |
11. Objednávateľ je oprávnený dňom protokolárneho prevzatia tovaru od dodávateľa a podpísania dodacieho listu oboma zmluvnými stranami užívať tovar v rozsahu a spôsobom obvyklým pre jeho použitie a to bez časového obmedzenia v zmysle jeho technických špecifikácií. |
12. Po podpísaní originálu dodacieho listu oboma zmluvnými stranami, dodávateľ vyhotoví faktúru, ktorej súčasťou bude dodací list. |
13. Dodací list podpíšu obe zmluvné strany. Bude obsahovať najmä druh a množstvo tovaru, čitateľné mená, priezviská a podpisy povereného odovzdávajúceho zamestnanca dodávateľa a povereného preberajúceho zamestnanca objednávateľa, pečiatku a dátum prevzatia tovaru. |
14. Objednávky môžu byť plnené viacerými čiastočnými dodaniami, pričom faktúra sa vystaví buď podľa jednotlivých dodaní, alebo po dodaní ucelených čiastkových plnení alebo podľa jednotlivých objednávok. |
15. Faktúra podlieha povinnosti zverejnenia faktúry na tovary a služby podľa § 5b zákona č. 211/2000 Z. z. o slobodnom prístupe k informáciám a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon o slobode informácií) v znení neskorších predpisov. |
16. Kúpna cena za predmet kúpnej zmluvy je stanovená podľa zákona č. 18/1996 Z.z. o cenách v znení neskorších predpisov. Kúpna cena bude detailne špecifikovaná v podrobnom rozpočte, ktorý je dodávateľ povinný doručiť objednávateľovi do 7 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti kúpnej zmluvy. Kúpna cena bude uvedená bez dane z pridanej hodnoty (ďalej len „DPH“) a v prípade, že je dodávateľ platiteľom DPH, kúpna cena bude navýšená o aktuálnu sadzbu DPH. Dodávateľ garantuje pevnú kúpnu cenu počas celej doby trvania zmluvného vzťahu. |
17. Celková cena za dodanie tovaru počas platnosti a účinnosti tejto kúpnej zmluvy nesmie prekročiť celkovú kúpnu cenu uvedenú v kúpnej zmluve (ďalej len „celková kúpna cena“). Celková kúpna cena sa bude skladať zo súčtu kúpnych cien jednotlivých objednávok tovaru počas platnosti a účinnosti kúpnej zmluvy. |
18. Kúpna zmluva sa uzatvára na obdobie 48 mesiacov odo dňa účinnosti kúpnej zmluvy, alebo do vyčerpania finančného limitu zákazky, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. O vyčerpaní finančného limitu bude objednávateľ dodávateľa bezodkladne informovať. |
19. Kúpnu zmluvu možno ukončiť písomnou výpoveďou, odstúpením od kúpnej zmluvy ktoroukoľvek zo zmluvných strán alebo písomnou dohodou. |
20. Nedodržanie akejkoľvek povinnosti dodávateľa a požiadavky objednávateľa uvedenej v technickej špecifikácii predmetu kúpnej zmluvy a predloženie nepravdivých informácií sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa. V takomto prípade je objednávateľ oprávnený odstúpiť od kúpnej zmluvy a to z dôvodu podstatného porušenia zmluvných povinností dodávateľa. |
21. Túto kúpnu zmluvu je možné vypovedať v priebehu jej platnosti písomným prejavom ktorejkoľvek zmluvnej strany aj bez uvedenia dôvodu v dvojmesačnej výpovednej lehote, ktorá začína plynúť v prvý deň nasledujúceho mesiaca po dni doručenia výpovede druhej zmluvnej strane. |
Žellova 2 , Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
01.06.2019 00:00 — 31.05.2023 00:00
2 010,00 liter
15 964,80
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
02.05.2019 13:15
10.05.2019 11:00
10.05.2019 11:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
09.05.2019 10:25 - Vstupná ponuka | 15 919,20 | € | Cena s DPH |
09.05.2019 10:25 - Najvýhodnejšia ponuka | 15 919,20 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: