Z201914382
OF-191689
zrušená
17336163
Liptovská nemocnica s poliklinikou MUDr. Ivana Stodolu Liptovský Mikuláš
Palúčanská 25, Liptovský Mikuláš, 03123, SVK
Účinná látka JOMEPROL 350 - ATC skupina V08AB10
kontrastné látky, kontrasty, jomeprol
Tovar, Služba
1. Účinná látka JOMEPROL 350 - ATC skupina V08AB10
|
|
---|---|
Funkcia |
kontrastné látky pre rádiologické vyšetrenia |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
JOMEPROL 350 - 200 ml liekovka KL | ks | 1200 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
ATC skupina | V08AB10 |
Účinná látka | jomeprol |
Trijódová, neionická vo vode rozpustná rtg kontrastná látka s molekulovou hmotnosťou | 777,09 |
Obsah jódu | 350 mg/ml a viac |
Požadované balenie | 200 ml v jednej sklenenej liekovke |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Faktúra bude s dodacím listom, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo zmluvy, jednotkovú cenu bez DPH, s DPH, sadzbou DPH, celkovou cenou bez DPH, s DPH. |
Dodávka predmetu zákazky bude prebiehať na základe priebežných objednávok počas lehoty plnenia zmluvy. |
Interval opakovaných plnení: maximálne 2x mesačne počas lehoty plnenia zmluvy. Plnenie na základe čiastkovej objednávky verejného obstarávateľa (odoslanej e-mailom) |
Predávajúci je povinný dodať tovar bez zbytočného odkladu odo dňa doručenia objednávky kupujúceho. V prípade telefonickej požiadavky kupujúceho je povinný objednaný tovar dodať kupujúcemu do 48 hodín od telefonickej požiadavky, bez ohľadu na to, kedy mu bola doručená písomná objednávka. |
Požaduje sa, aby dodávateľ v súlade s podmienkami OPET pri každom opakovanom plnení prehodnocoval cenu tovaru s ohľadom na vývoj cien porovnateľných tovarov na trhu. Spôsob, akým dodávateľ prehodnocuje ceny tovaru podľa predchádzajúcej vety je za dodržania podmienok uvedených v OPET na vôli dodávateľa, pričom dodávateľ prehodnocuje aspoň tri cenové ponuky, ktoré musia byť čo do kvality tovaru a podmienok jeho dodania zhodné s podmienkami dohodnutými v tejto zmluve. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo VYŹIADAŤ si od dodávateľa, kedykoľvek počas trvania zmluvného vzťahu, dokumentáciu o prehodnotení ceny tovaru na trhu za účelom overenia aktuálnosti ceny. |
Požaduje sa, aby v prípade ak dodávateľ zistí, že cena na trhu je nižšia než je určená touto zmluvou, bezodkladne, najneskôr však do 5 pracovných dní od zistenia tejto skutočnosti doručil objednávateľovi dodatok, predmetom ktorého bude upravená cena. Objednávateľ si vyhradzuje právo zmluvu vypovedať v lehote troch mesiacov od doručenia výpovede, pokiaľ dodávateľ nie je schopný dodať alebo nedodá tovar za novo zistenú cenu. |
V prípade, že predávajúci nedodá objednaný tovar včas, je povinný zaplatiť kupujúcemu zmluvnú pokutu v zákonom stanovenej výške z ceny nedodaného tovaru za každý začatý deň omeškania. |
Požaduje sa uzatvorenie rámcovej zmluvy na dobu 12 mesiacov, resp. do doby naplnenia zmluvného finančného objemu podľa toho, ktorá z uvedených skutočností nastane skôr. Verejný obstarávateľ sa nezaväzuje odobrať celkové množstvo uvedené v opisnom formulári, nakoľko objednávky bude vykonávať podľa aktuálnej potreby. |
Zmluvný vzťah je možné ukončiť písomnou výpoveďou zo strany objednávateľa alebo dodávateľa aj bez udania dôvodu v 1-mesačnej výpovednej lehote, ktorá začína plynúť od prvého dňa kalendárneho mesiaca nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bola výpoveď doručená druhej zmluvnej strane. |
Zmluvné strany vyhlasujú, že pohľadávky, ktoré vznikli na základe tejto zmluvy, nie je možné postúpiť na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany. |
Názov | Upresnenie |
Požadujeme dodanie predmetu zákazky: minimálne v uvádzanej špecifikácii v technických a osobitných požiadavkách v opisnom formulári | Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok |
Do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotnou dodávkou požadujeme predložiť: obchodnú špecifikáciu predmetu zákazky t.j. obchodný názov a referenčné alebo katalógové číslo každého zmluvného produktu. (umožňuje sa poslať mailom, ktorý musí byť zo strany verejného obstarávateľa potvrdený, že bol prijatý do uvedenej lehoty) | Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok |
Do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotnou dodávkou požadujeme predložiť: platný ŠUKL kód. (umožňuje sa poslať mailom, ktorý musí byť zo strany verejného obstarávateľa potvrdený, že bol prijatý do uvedenej lehoty) | Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok |
Do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotnou dodávkou požadujeme predložiť platné povolenie Ministerstva zdravotníctva SR na veľkodistribúciu predmetu zákazky v zmysle zákona č. 362/2011 Z.z. o liekoch a zdravotníckych pomôckach. | Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok |
Do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením zmluvy predložiť: Podrobný aktualizovaný rozpis jednotkových cien (umožňuje sa poslať mailom, ktorý musí byť zo strany verejného obstarávateľa potvrdený že bol prijatý do uvedenej lehoty) | Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok |
Palučanská 25, Liptovský Mikuláš, Liptovský Mikuláš, Žilinský, Slovenská republika
12
1,00 v technickej špecifikácii predmetu zákazky
55 900,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
30.04.2019 10:48
06.05.2019 09:00
06.05.2019 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
04.05.2019 12:21 - Vstupná ponuka | 55 896,00 | € | Cena bez DPH |
04.05.2019 12:21 - Najvýhodnejšia ponuka | 55 896,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: