• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    29.04.2019 11:10
  •    Predkladanie ponúk
    13.05.2019 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    13.05.2019 09:03
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.05.2019 09:15

Detail zákazky Z201914274

  •    Vyhlásenie zákazky
    29.04.2019 11:10
  •    Predkladanie ponúk
    13.05.2019 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    13.05.2019 09:03
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.05.2019 09:15

Základné údaje

Z201914274

OF-191603

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4017964

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

36634760

BBC Systém s.r.o.

Kamenárska 186, Hliník nad Hronom, 96601, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Oprava elektroinštalácie

Oprava elektroinštalácie

  • 50711000-2 - Opravy a údržba elektrických zariadení budov
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba, Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Oprava elektrických zariadení budov
Funkcia
Predmetom zákazky je oprava elektroinštalácie, aby sa zabezpečil vyhovujúci technický stav a platné bezpečnostné predpisy pre spôsob a účel užívania budovy.
Práce na oprave elektroinštalácie spočívajú v inštalácií samostatnej rozvodnej skrine, na napojenie jednotlivých veľkokuchynských zariadení, zásuvkových a svetelných obvodov na istiace a ochranné prvky v nej nainštalované. Oprava tiež predpokladá demontáž a výmenu prvkov elektroinštalácie (svietidlá, zásuvky a vypínače). Oprava predpokladá iba minimálny zásah do konštrukcie budovy, nakoľko celá oprava bude realizovaná vedením nových rozvodov v žľaboch a lištách na omietke.
Búracie práce budú potrebné iba na vytvorenie drážky v podlahe o dľžke cca 4 m a šírke cca 0,1 m, na uloženie silových káblov na napájanie veľkokuchynských zariadení.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Demontáž ELI prvkov (svietidiel, vypínačov, zásuviek, ...) súbor 1
2. Rozvádač na povrch - dodávka súbor 1
3. Dodávka a montáž hlavného ističa B 150A3 deonový ks 1
4. Dodávka a montáž kombinovaného prístr. (ist., chrán.) 4-pól. 50/4/0,03/AC ks 4
5. Dodávka a montáž stykača 16A/230V ks 1
6. Dodávka a montáž kombinovaného prístr. (ist., chrán.) 40A/4/0,03/AC ks 2
7. Dodávka a montáž istič B 16A/3 ks 1
8. Dodávka a montáž kombinovaného prístr. (ist., chrán.) 16A/4/0,03/230AC ks 3
9. Dodávka a montáž ističa B 10A/1/230V ks 1
10. Dodávka a montáž svorkovnice vonkajšej 2x3/400V, 6x pripojenie ks 1
11. Dodávka a montáž dvoj zásuvky, IP 54, na omietku, s viečkom sivá ks 8
12. Dodávka a montáž spínača na omietku IP 54, 10A/250V ks 5
13. Dodávka a montáž spínača nástenného IP55-65 do 63A/400V ks 2
14. Dodávka a montáž kábla Cu750V:CYKY – J 3x1,5 mm m 100,00
15. Dodávka a montáž kábla Cu750V:CYKY – J 3x2,5mm m 70,00
16. Dodávka a montáž kábla Cu750V:CYKY – C 4x4,0 mm m 60,00
17. Dodávka a montáž kábla Cu750V:CYKY – C 4x6,0 mm m 12,00
18. Dodávka a montáž kábla Cu750V:CYKY – C 4x2,5 mm m 20,00
19. Dodávka a montáž kábla Cu750V:CYKY – C 4x8,0 mm m 4,00
20. Dodávka a montáž vodiča 6 mm, zeleno-žltý m 30,00
21. Dodávka a montáž žľabu – 50x120, 50x62, 20x20 mm m 170,00
22. Dodávka a montáž svietidla priemyselného žiarivkového -2x žiarivka 36W, IP54 ks 19
23. Spracovanie schémy skutočného zapojenia výkresy 2
24. Spracovanie východiskovej revízie a vypracovanie správy správa 1
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia a montáže na mieste plnenia.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy.
Dodávateľ sa zaväzuje, že za podmienok dohodnutých v tejto zmluve, vo vlastnom mene a na vlastnú zodpovednosť pre objednávateľa vykoná dielo.
Dodávateľ sa zaväzuje odovzdať objednávateľovi pred začatím prác zoznam všetkých pracovníkov s ich osobnými údajmi, ktorí sa budú podieľať na vykonaní diela, ako aj zoznam techniky s uvedením evidenčných čísiel z dôvodu zabezpečenia vstupu do objektu.
Dielo musí byť vykonané v súlade so zmluvnými podmienkami, s platnými bezpečnostnými predpismi a odovzdané objednávateľovi podľa podpísaného zápisu oprávnenými zástupcami oboch zmluvných strán o odovzdaní a prevzatí diela.
Dodávateľ je povinný dodržiavať všetky platné zásady v oblasti požiarnej ochrany, bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a ochrany životného prostredia, vyplývajúce z platných predpisov a zákonov týkajúcich sa týchto oblastí v priebehu celej doby plnenia tejto zmluvy.
Cena za vykonanie diela je stanovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov.
Cena za vykonanie diela je cenou, ktorá je uvedená v tejto zmluve uzavretej automatizovaným spôsobom v rámci Elektronického kontraktačného systému a zahŕňa všetky náklady, poplatky a úhrady dodávateľa pri vykonávaní celého diela podľa zmluvy, vrátane nákladov na vlastnú dopravu do miesta vykonania diela.
Spôsob fakturácie bude upresnený po vygenerovaní zmluvy.  
Ak dodávateľ nie je platca DPH a v priebehu plnenia zmluvy sa stane platcom DPH, objednávateľ nebude na túto skutočnosť prihliadať.
Objednávateľovi bude faktúra predložená do 15 dní po riadnom vykonaní diela. Dodávateľ predloží  objednávateľovi faktúru v troch výtlačkoch, prílohou faktúry bude zápis o odovzdaní a prevzatí diela potvrdený poverenými oprávnenými osobami oboch zmluvných strán.
Splatnosť faktúry dodávateľa za riadne vykonané dielo je do 30 dní od jej doručenia objednávateľovi.
Dodávateľ zodpovedá za ochranu priestorov, v ktorých bude dielo vykonané, za ich zabezpečenie a za škody vzniknuté porušením svojich povinností podľa § 373 až 386 Obchodného zákonníka.
Ak dodávateľ  nevykoná dielo v termíne podľa tejto zmluvy je povinný zaplatiť objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z ceny za  dielo za každý deň omeškania až do vykonania diela podľa zmluvných podmienok.
Dodávateľ sa zaväzuje prípadné vady na vykonaných prácach odstrániť bezodplatne a bez zbytočného odkladu, po uplatnení oprávnenej reklamácie objednávateľom.
Miesto plnenia: Mierovo.
Dodávateľ (právnická osoba) - musí vlastniť oprávnenie na OPaOS a montáž VTZ elektrických vydané oprávnenou organizáciou podľa § 15, zákona č. 124/2006 Z. z. o BOZP na firmu a § 24 – revízny technik podľa Vyhlášky MPSVaP SR č. 508/2009 Z. z.. Toto oprávnenie predloží objednávateľovi do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
Dodávateľ (fyzická osoba), ktorá je podnikateľom a nie je zamestnávateľom, musí vlastniť osvedčenie o odbornej spôsobilosti VTZ elektrických vydané oprávnenou organizáciou na osobu podľa § 16 zákona 124/2006 Z. z. o BOZP v rozsahu  § 24 – revízny technik podľa Vyhlášky MPSVaP SR č. 508/2009Z. z.. Toto osvedčenie predloží objednávateľovi do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
Dodávateľ sa zaväzuje prepraviť vzniknutý odpad podľa druhu na miesto zhodnotenia alebo zneškodnenia v zmysle zákona č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov, pričom túto prepravu bude vykonávať na základe registrácie.
Prepravu odpadu môže dodávateľ zabezpečiť aj treťou osobou, ktorá vlastní príslušnú registráciu alebo súhlas na prepravu odpadov. Objednávateľovi je povinný odovzdať doklady (vážne lístky, sprievodný list NO) zo skládky, kde bol odpad odovzdaný. Odpad dodávateľ odovzdá v mene objednávateľa.
Po vygenerovaní zmluvy je dodávateľ povinný písomne požiadať objednávateľa o vydanie oprávnenia na činnosť na vyhradených technických zariadeniach na pracoviskách objednávateľa.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Kasárne Mierovo, Mierovo, Dunajská Streda, Trnavský, Slovenská republika

03.06.2019 07:00 — 01.08.2019 15:00

1,00 celok

8 591,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

29.04.2019 11:10

13.05.2019 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije

Ponuky

 460
 24
 6
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
29.04.2019 16:46 - Vstupná ponuka 8 520,00 € Cena s DPH
13.05.2019 08:59 - Najvýhodnejšia ponuka 6 720,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS