00164381
Ministerstvo školstva, vedy, výskumu a športu Slovenskej republiky
Stromová 1, Bratislava, 81330, SVK
31361552
ANASOFT APR s.r.o.
Mlynská dolina 41, Bratislava, 81102, SVK
Rozšírenie Check point riešenia o 5800 NGTP Appliance
Check point, rozšírenie, IPS sonda, 5800 NGTP Appliance
Služba, Tovar
1. Rozšírenie Check Point
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmet zákazky slúži na rozšírenie funkcionality (rozšírenie o ďalší device kvôli redundancii) zariadenia objednávateľa, ktoré aktuálne má funkciu IPS Sondy, tak aby zariadenie zároveň poskytovalo aj funkciu Firewallu a proxy. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. CPAP-SG5800-NGTP-HPP-SSD-HA: Check Point 5800 Next Generation Threat Prevention Appliance - High Performance Package HA with SSD, 16GB RAM, 10x 1GbE onboard, Slot 1 (2x 10GbE SFP+) and Slot 2 | ks | 1 | ||
2. CPAC-4-1C-BP-B-INSTALL: Check Point 4 Port 1GE copper Bypass (Fail-Open) Network interface card (10/100/1000 Base-T) compatible with 5800 appliance | ks | 1 | ||
3. CPAC-RAM16GB-5000: Check Point Memory Upgrade Kit from 16GB to 32GB for 5800 appliances | ks | 2 | ||
4. CPSM-NGSM5-EVNT: Check Point Next Generation Security Management SmartEvent dedicated Server for 5 gateways (perpetual) | ks | 1 | ||
5. CPSB-MOB-50: Check Point Mobile Access Blade for 50 concurrent connections | ks | 1 | ||
6. CPSB-MOB-50-HA: Check Point Mobile Access Blade for 50 concurrent connections | ks | 1 | ||
7. CPSB-NGTP-5800-2Y-HA: "Check Point NGTP Package subscription for 1 year for 5800 Appliance - High Avalability (HA) platnosť: 1.5.2020 - 31.10.2021 pre nový 5800 appliance: bod 1." | ks | 1 | ||
8. CPAP-SBTE250X-8VM: Check Point SandBlast TE Appliance TE250X. Delivers SandBlast zero-day service to gateways covered by NGTX license | ks | 1 | ||
9. CPSG-VSEC-VEN-BUN-NGTX-3Y: "Licencia pre MTA (cieľová výsledná 4-core licencia na 3 roky): Check Point 1 CloudGuard IaaS virtual core for VMware ESXi, Hyper-V, KVM Gateway. Integrating Check Point‘s Next Generation Threat Prevention & SandBlast (NGTX) annual subscription for 3 years. Platnosť do 31.10.2021." | ks | 4 | ||
10. CES-Standard-PRO: "Check Point - Collaborative Enterprise Support - Standard PRO platnosť do 31.10.2021 pre všetky nové položky: bod 1. až 6., 8., 9. " | ks | 1 | ||
11. a) Inštalácia (v človekodňoch) - analýza existujúceho stavu, návrh harmonogramu inštalačných prác,- inštalácia a konfigurácia nového a existujúceho Check Point 5800 appliance ako hlavné firewally, konfigurácia vysokej dostupnosti (Active/Passive cluster), migrácia a update firewallových pravidiel z existujúcich Cisco firewallov na obe Check Point 5800 appliance,- konfigurácia doplnkových bezpečnostných funkcií: IPS, Antivirus, Antibot, Web security/URL filter,- konfigurácia VPN prístupov pre 30 používateľov, | MD | 19 | 21 | |
11. b) Inštalácia a konfigurácia Check Point Smart Event Servera na virtuálny server (poskytne objednávateľ),- inštalácia a konfigurácia Check Point SandBlast TE-250X appliance,- inštalácia a konfigurácia Check Point CloudGuard ako email MTA na preposielanie emailov na emuláciu do sandbox appliance (SandBlast),- zaškolenie min. 2 pracovníkov objednávateľa na správu, konfiguráciu, prevádzku a údržbu bezpečnostného riešenia Check Point Smart Event Servera na virtuálny server (poskytne objednávateľ) | MD | 19 | 21 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Existujúce riešenie Check Point 5800 NGTP appliance (ako IPS sonda) | |
a) Check Point 5800 Next Generation Threat Prevention Appliance - High Performance Package with SSD, 16GB RAM, 10x 1GbE onboard, Slot 1 (2x 10GbE SFP+, 2x SFP+ transceiver for 10G fiber Ports - short range) and Slot 2 | |
b) 4 Port 1GE copper Bypass (Fail-Open) Network interface card (10/100/1000 Base-T) compatible with 5800 appliance | |
c) Next Generation Security Management Software for 5 gateways (perpetual) | |
d) Check Point - Collaborative Enterprise Support - Standard for 1 year. Platnosť maintenance je do 31.10.2021. Check point account ID 8059014. |
Názov |
I. PLNENIE PREDMETU ZÁKAZKY |
1. Dodávateľ je povinný dodať dohodnuté plnenie/tovar v termíne do 30 dní od uzavretia zmluvy a maintenance do 31.10.2021. V opačnom prípade je objednávateľ oprávnený odstúpiť od zmluvy. Miestom plnenia je Bratislava. |
2. Dodávateľ do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy oznámi: a) kontaktné údaje osôb zodpovedných za riadne plnenie predmetu zmluvy v rozsahu: meno, priezvisko, telefónne číslo a e-mailová adresa, a ďalej telefónne číslo a web na ohlasovanie incidentov v rámci poskytovania podpory, b) položkový rozpočet, c) vlastný návrh plnenia, ktorý bude následne schválený/neschválený objednávateľom do 3 pracovných dní. |
3. Objednávateľ upozorňuje na skutočnosť, že vzhľadom na charakter a budúce použitie predmetu zákazky u objednávateľa, vyžaduje poskytnutie služby presne podľa špecifikácie, aby bola zachovaná kompatibilita predmetu zákazky so súčasným SW a HW objednávateľa. V prípade, že dodávateľ ponúkne ekvivalentnú službu, resp. službu, ktorá nebude kompatibilná, alebo hocijakým iným spôsobom nebude zachovaná funkčnosť služby vo vzťahu k súčasnému SW a HW, alebo inému technickému zariadeniu objednávateľa, dodávateľ sa zaväzuje do 7 dní zabezpečiť nápravu. V opačnom prípade, objednávateľ odstúpi od zmluvy. |
4. Predmetom zmluvy je aj inštalácia zariadenia na mieste dodania, jeho konfigurácia a zaškolenie min. 2 osôb objednávateľa. Dodávateľ je povinný poskytnúť objednávateľovi plnenie uvedené v predchádzajúcej vete bez nároku na osobitnú odmenu. |
5. Celé plnenie bodu 11. a) a 11. b) uvedené v časti Technické vlastnosti bude v slovenskom prípadne v českom jazyku. |
6. Dodávateľ je povinný dodať tovar podľa tejto zmluvy nový, nerozbalený. Tovar nemôže byť repasovaný/refurbished/renew. Tovar nesmie byť pred dodaním používaný, opotrebovaný, ani iným spôsobom čiastočne alebo úplne znehodnotený vo svojich technických a/alebo materiálových vlastnostiach. Tovar nesmie pochádzať z výstav alebo byť pred dodaním vystavovaný v obchodnej prevádzke. |
7. Pokiaľ z opisu predmetu zákazky vyplýva priame alebo nepriame označenie výrobku alebo výrobcu, objednávateľ v takom prípade pripustí ekvivalentné plnenie, za ktoré bude považovať plnenie rovnakých alebo vyšších parametrov, ako je uvedené vo funkčnej špecifikácii a v technickej špecifikácii predmetu zákazky a ktoré bude plne kompatibilné s aktuálnym zariadením objednávateľa z dôvodu predĺženia servisnej podpory. |
II. CENA |
1. Celková cena predmetu zákazky/zmluvy obsahuje všetky náklady dodávateľa spojené s plnením predmetu uvedeného v časti Technická špecifikácia predmetu zákazky/zmluvy a tiež všetky dane, clá, poplatky, platby vyberané v rámci uplatňovania nesadzobných opatrení ustanovené osobitnými predpismi, ako aj iné náklady spojené s plnením zmluvy. |
2. Dodávateľovi nevznikne nárok na úhradu akýchkoľvek dodatočných nákladov, ktoré si nezapočítal do ceny predmetu zákazky/zmluvy. Všetky ceny predložené dodávateľom zohľadňujú primerané, preukázateľné náklady a primeraný zisk. V prípade, že dodávateľ ku dňu predkladania ponuky nie je platcom DPH, avšak po podpise zmluvy sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny predmetu zákazky/zmluvy o hodnotu DPH. |
III. FAKTURÁCIA |
1. Úhrada za predmet zákazky/zmluvy bude realizovaná formou bezhotovostného platobného styku jednorazovo, po nadobudnutí účinnosti zmluvy a riadnom dodaní predmetu zákazky/zmluvy, na základe dodávateľom vyhotovenej a doručenej faktúry. Splatnosť faktúry je najneskôr do 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Dodávateľ je oprávnený vystaviť a doručiť faktúru až po riadnom a včasnom dodaní predmetu zákazky/zmluvy objednávateľovi v zmysle zmluvy. |
2. Dodávateľ sa zaväzuje poslať vyhotovenú faktúru v listinnej podobe poštou a súčasne aj v textovo čitateľnom súbore vo formáte PDF elektronicky, na e-mailovú adresu objednávateľa, a to bezodkladne po jej vystavení. |
3. Dodávateľom vystavená faktúra ako daňový doklad musí byť vyhotovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. V prípade, ak faktúra vystavená dodávateľom nebude obsahovať všetky zákonom stanovené náležitosti alebo bude obsahovať nesprávne alebo neúplné údaje, objednávateľ má právo takúto faktúru vrátiť dodávateľovi na jej doplnenie, resp. opravu a dodávateľ je povinný podľa charakteru nedostatku vystaviť novú, opravenú, resp. doplnenú faktúru s novou lehotu splatnosti. |
IV. ĎALŠIE USTANOVENIA |
1. V prípade, ak dodávateľ poruší akúkoľvek zmluvnú podmienku a/alebo ktorékoľvek ustanovenie uvedené v osobitných požiadavkách na plnenie a/alebo dodaná služba nebude spĺňať akúkoľvek vlastnosť uvedenú v Technickej špecifikácii predmetu zákazky/zmluvy, toto porušenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy. |
2. Podmienkou nadobudnutia platnosti a účinnosti zmluvy je zápis údajov o Dodávateľovi v registri partnerov verejného sektora podľa zákona č. 315/2016 Z.z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Ak v momente uzavretia zmluvy nemá Dodávateľ zapísaných v registri partnerov verejného sektora konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona, zmluva nadobudne účinnosť najneskôr v deň zápisu Dodávateľa do tohto registra. |
3. Dodávateľ musí disponovať partnerským certifikátom minimálne na úrovni Check Point 3-Star Partner platným ku dňu uzavretia tejto zmluvy, alebo ak ku dňu uzavretia zmluvy dosiahol úroveň partnerstva minimálne Check Point Value Added Reseller. |
Stromová 1, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika
13.05.2019 00:00 — 31.10.2021 00:00
1,00 súbor
161 880,00
Dodávateľ vo vlastnom návrhu plnenia uvedie ponúkané technické vlastnosti poskytovaných služieb v takom rozsahu, aby objednávateľ mohol posúdiť ich súlad s požadovaným plnením v zmysle opisu predmetu zákazky, resp. opisného formulára.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
29.04.2019 13:43
06.05.2019 10:00
06.05.2019 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
06.05.2019 08:54 - Vstupná ponuka | 161 760,00 | € | Cena s DPH |
06.05.2019 09:19 - Najvýhodnejšia ponuka | 159 900,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: