30807484
Sociálna poisťovňa
29. augusta 8 - 10, Bratislava, 81363, SVK
31332277
KORATEX a. s.
Krajinská 30, Bratislava, 82106, SVK
Dodávka a pokládka kobercov - Bratislava
koberce, pokládka kobercov, dodávka kobercov
Služba, Tovar
1. Dodávka a pokládka metrážneho záťažového koberca - Bratislava A
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Dodávka a pokládka metrážneho záťažového koberca | m2 | 800 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Dodávka a pokládka metrážneho záťažového koberca zahŕňa: | • Dodanie kobercov, vrátane dopravy a vykládky do určených priestorov objednávateľa v mieste plnenia; stratné z rezania kobercov musí byť súčasťou ceny |
- | • Dodanie kobercových soklových líšt, vrátane dopravy a vykládky do určených priestorov objednávateľa v mieste plnenia |
- | • Odstránenie pôvodných podlahových krytín – koberce |
- | • Úpravu, resp. vyrovnanie podkladovej vrstvy, prebrúsenie, vysprávky, penetrácia podkladu, v prípade potreby vyrovnanie nivelizačnou hmotou (do 3 mm) |
- | • Pokládku a celoplošné lepenie kobercov, narezanie na potrebné rozmery, vyrovnanie nerovností pred nalepením |
- | • Dodávku podružného materiálu – penetrácia, lepidlo, nivelizačná hmota,... |
- | • Výrobu a lepenie soklov vrátane ich olištovania |
- | • Odvoz a likvidáciu odpadu a náklady za poplatok za uloženie odpadu |
- | • Upratanie a vyčistenie pracoviska po skončení prác |
* | * |
počet miestností na inštaláciu koberca | 38 |
rozmery kobercov v m: 3x4,9; 3x5,1; 3x5; 3x5; 3x4,9; 4,5x4,8; 4,5x3,3; 4,5x3,3; 4,5x2,4; 5x2,6; 5x2,7; 5x3,3; 5x3,3; 5x4,7; 5x4,7; 5x3,3; 5x3,3; 5x3,3; 5x3,3; 5x3,3; 5x3,3; 5x3,3; 5x3,3; 5x3,3; 5x3,8; 5x4,8; 5x2,4; 5x3,3; 5x3,3; 5x3,3; 5x3,3; 5x3,1; 5x3,3; 5x3,3; 5x3,4; zasadačka č. 8 celková výmera 41,70 m2, zasadačka č. 10 celková výmera 80 m2; miestnosť č. 023 NDO celková výmera 100m2 (celkom 800 m2) | |
výška sokla | 50 mm |
Metrážny záťažový koberec - špecifikácia: | |
farba koberca | vyberie objednávateľ po uzavretí zmluvy zo vzorkovníka dodávateľa |
trieda záťaže | 32 |
materiál | polyamid, polypropylén, polyolefin (tepelne upravený polypropylén) |
podklad | AB (FusionBac) |
typ | uzlíkový (slučkový) |
váha vlasu | min. 650 g/m2 |
celková váha | min. 1 870 g/m2 |
výška vlasu | min. 3 mm |
celková výška vlasu | min. 5,5 mm |
reakcia na oheň | Cfl-s1 |
norma | EN 1307 |
2. Dodávka a pokládka metrážneho záťažového koberca - Bratislava B
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Dodávka a pokládka metrážneho záťažového koberca | m2 | 276 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Dodávka a pokládka metrážneho záťažového koberca zahŕňa: | • Dodanie kobercov, vrátane dopravy a vykládky do určených priestorov objednávateľa v mieste plnenia; stratné z rezania kobercov musí byť súčasťou ceny |
- | • Dodanie kobercových soklových líšt, vrátane dopravy a vykládky do určených priestorov objednávateľa v mieste plnenia |
- | • Odstránenie pôvodných podlahových krytín – koberce |
- | • Úpravu, resp. vyrovnanie podkladovej vrstvy, prebrúsenie, vysprávky, penetrácia podkladu, v prípade potreby vyrovnanie nivelizačnou hmotou (do 3 mm) |
- | • Pokládku a celoplošné lepenie kobercov, narezanie na potrebné rozmery, vyrovnanie nerovností pred nalepením |
- | • Výrobu a lepenie soklov vrátane ich olištovania |
- | • Dodávku podružného materiálu – penetrácia, lepidlo, nivelizačná hmota,... |
- | • Odvoz a likvidáciu odpadu a náklady za poplatok za uloženie odpadu |
- | • Upratanie a vyčistenie pracoviska po skončení prác |
* | * |
počet miestností na inštaláciu koberca | 12 |
rozmery kobercov v m: 5,2x4,2; 3,2x4,2; 6,2x4,7; 5,2x1,4; 6,2x3,2; 3,9x3,4; 4x6,8; 3x3,9; 3x5,1; 5x3,9; 6x6,2; 6x5,8 (celkom minimálne 250,5 m2, maximálne 276 m2 - nie je možné presne určiť -niektoré kancelárie majú netypický tvar) | |
výška sokla | 50 mm |
Metrážny záťažový koberec - špecifikácia: | |
farba koberca | vyberie objednávateľ po uzavretí zmluvy zo vzorkovníka dodávateľa |
trieda záťaže | 32 |
materiál | polyamid, polypropylén, polyolefin (tepelne upravený polypropylén) |
podklad | AB (FusionBac) |
typ | uzlíkový (slučkový) |
váha vlasu | min. 650 g/m2 |
celková váha | min. 1 870 g/m2 |
výška vlasu | min. 3 mm |
celková výška vlasu | min. 5,5 mm |
reakcia na oheň | Cfl-s1 |
norma | EN 1307 |
Názov |
I. CENA |
1. Dodávateľ je povinný predložiť podrobnú Cenovú kalkuláciu za predmet zmluvy pri maximálnych množstvách uvedených v časti Funkčná a technická špecifikácia predmetu, a to do 4 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
2. Dodávateľ uvedie v cenovej kalkulácii jednotkové ceny bez DPH, jednotkové ceny s DPH, cenu celkom bez DPH, cenu celkom s DPH za maximálne množstvá položiek č. 1 a 2 uvedené vo Funkčnej a technickej špecifikácii predmetu. Celková cena za predmet zákazky/zmluvy v cenovej kalkulácii musí byť v súlade s celkovou cenou predmetu zmluvy, uvedenej v článku IV Zmluvy - zmluvná cena. |
3. Celková cena za predmet zmluvy a ceny za jednotlivé (maximálne) položky obsahujú všetky náklady dodávateľa spojené s plnením predmetu zmluvy (dodanie koberca a soklových líšt vrátane dopravy a vykládky do určených priestorov objednávateľa v mieste plnenia, stratného z rezania kobercov, odstránenie pôvodných podlahových krytín, vyrovnanie, prebrúsenie a vyspravenie podkladu, vrátane dodávky podružného materiálu -napr. cementový tmel, režijný materiál, nivelizácia podlahy do 3 mm vrátane dodávky podružného materiálu - nivelizačná hmota, narezanie koberca, penetrácia podkladu, pokládka |
(celoplošné lepenie) koberca vrátane dodávky podružného materiálu - penetrácia, lepidlo, výroba a montáž soklov z koberca po obvode, vrátane ich olištovania, odvoz a likvidácia odpadu a náklady za poplatok za uloženie odpadu, upratanie a vyčistenie pracoviska po skončení prác) a tiež všetky dane, clá, poplatky, platby vyberané v rámci uplatňovania nesadzobných opatrení ustanovené osobitnými predpismi, ako aj iné náklady súvisiace s plnením predmetu zmluvy. |
4. Vzorec výpočtu zmluvnej ceny: súčin maximálneho množstva a jednotkových cien položiek č. 1 a 2 uvedených vo Funkčnej a technickej špecifikácii predmetu. Dodávateľ určí zmluvnú cenu, tzn. celkovú cenu za predmet zmluvy tak, že vynásobí uvedené maximálne množstvá (v m2) svojimi jednotkovými cenami (v štruktúre ceny s/bez DPH) a následne takto získané čiastkové ceny spočíta. |
5. Všetky ceny v cenovej kalkulácii budú zaokrúhlené na max. dve (2) desatinné miesta. |
6 Dodávateľovi nevznikne nárok na úhradu akýchkoľvek dodatočných nákladov, ktoré si nezapočítal do ceny predmetu zmluvy. Všetky ceny predložené dodávateľom zohľadňujú primerané, preukázateľné náklady a primeraný zisk. Celkový finančný limit zákazky dohodnutý zmluvou nesmie byť prekročený. |
7. V prípade, ak dodávateľ ku dňu predkladanie ponúk nie je platcom DPH, avšak po uzatvorení zmluvy sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny o hodnotu DPH. |
II. MIMORIADNE NÍZKA PONUKA |
1. V prípade, ak cena dodávateľa bude neprimerane nízka vo vzťahu tovaru alebo službe, resp. bude vykazovať znaky mimoriadne nízkej ponuky podľa § 53 ods. 3 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (zákon o verejnom obstarávaní), dodávateľ je povinný predložiť na požiadanie objednávateľa v lehote určenej objednávateľom doklady a vyjadrenie, ktorým preukáže v rozsahu § 53 zákona o verejnom obstarávaní reálnosť plnenia za zmluvnú cenu. |
2. Ak dodávateľ v čase stanovenom objednávateľom nepredloží na základe písomnej výzvy doklady a vyjadrenia preukazujúce reálnosť plnenia predmetu zákazky/zmluvy za cenu vykazujúcej znaky neprimerane nízkej ceny, resp. mimoriadne nízkej ponuky, považuje sa to za podstatné porušenie zmluvných podmienok a za dôvod na odstúpenie od zmluvy. |
III. PLNENIE PREDMETU ZMLUVY |
1. Dodávateľ sa zaväzuje do 4 pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť objednávateľovi kontaktné údaje osoby zodpovednej za riadne plnenie predmetu zmluvy v rozsahu: meno, priezvisko, tel. číslo a e-mailová adresa. |
2. Dodávateľ je povinný predložiť do 4 pracovných dní od uzavretia zmluvy materiálové listy od výrobcu kobercov preukazujúce splnenie požiadaviek objednávateľa na technické vlastnosti / charakteristiky koberca, ktorý je uvedený vo Funkčnej a technickej špecifikácia predmetu - Technické vlastnosti. |
3. Miesta plnenia (2 - Bratislava) sú uvedené vo Funkčnej a technickej špecifikácia predmetu; presné adresy s kontaktnými osobami objednávateľ poskytne dodávateľovi do 2 pracovných dní po uzavretí zmluvy. |
4. Dodávateľ začne poskytovať plnenie v súlade touto zmluvou na základe objednávok. Práce sa budú vykonávať postupne na etapy (3 - 4 kancelárie v danom mieste plnenia), dodávateľ dodá len príslušné množstvo koberca a soklových líšt na danú etapu (nie je možné skladovanie väčšieho množstva kobercov v priestoroch objednávateľa). |
5. Objednávky bude objednávateľ zasielať dodávateľovi e-mailom, a to na e-mailovú adresu dodávateľa, ktorú dodávateľ oznámi objednávateľovi do 7 dní od uzavretia tejto zmluvy. Dodávateľ sa zaväzuje e-mailom potvrdiť každú objednávku objednávateľa bez zbytočného odkladu, najneskôr však do troch (3) dní odo dňa jej doručenia. |
6. Dodávateľ dodá predmet plnenia na požadované miesta plnenia; dodávateľ dodá koberec, soklové lišty, podružný materiál (penetrácia, lepidlo, nivelizačná hmota, ...), vymení podlahové krytiny - odstráni jestvujúce podlahové krytiny, vykoná vysprávky (úpravu, resp. vyrovnanie podkladnej vrstvy, prebrúsenie, v prípade potreby vyrovnanie nivelizačnou hmotou), nareže koberce, napenetruje poklad, vykoná pokládku a celoplošné lepenie kobercov, |
vyrobí a nalepí sokle a olištuje ich, odvezie a zlikviduje odpad a vykoná upratane a vyčistenie pracoviska po skončení prác. Spolu s plnením predloží objednávateľovi doklady preukazujúce splnenie predmetu zmluvy podľa bodu 10. tohto článku. Termín dodávky a pokládky si vzájomne dohodnú kontaktné osoby zmluvných strán. |
7. Plnenie bude uskutočňované každý týždeň, vždy so začiatkom v piatok od 14:00 hod. do nedele do 24:00 hod. Presný termín dodávky a pokládky si vzájomne dohodnú kontaktné osoby zmluvných strán. Ukončenie realizácie predmetu zákazky/zmluvy sa požaduje najneskôr do 31.12.2019. |
8. Dodávateľ je počas plnenia predmetu zmluvy povinný zabezpečiť dôsledné denné upratanie pracoviska objednávateľa, na ktorom uskutočňoval plnenie predmetu zmluvy. V prípade nesplnenia týchto požiadaviek si objednávateľ vyhradzuje právo zabezpečiť poriadok na náklady dodávateľa a tieto náklady odúčtovať z fakturácie. |
9. Dodávateľ je povinný rešpektovať požiadavku objednávateľa uskutočňovať plnenie predmetu tak, aby neprišlo k obmedzeniu užívania priestorov objednávateľa, resp. na skrátenie tohto obmedzenia na nevyhnutný rozsah. |
10. Splnenie predmetu zmluvy je dodávateľ povinný preukázať predložením nasledovných dokladov: certifikáty a atesty použitých materiálov, doklady o uložení odpadu na skládku, ostatné doklady súvisiace s predmetom plnenia. Všetky materiály a technológie použité v procese realizácie musia byť platne certifikované, resp. musia byť v súlade so zákonom o certifikácii a preukazovaním zhody výrobkov. Dodávateľ je povinný realizovať činnosti v zmysle príslušných právnych predpisov, technických noriem a odporúčaní výrobcu kobercov. |
IV. FAKTURÁCIA |
1. Úhrada za predmet zmluvy bude realizovaná formou bezhotovostného platobného styku bez poskytnutia zálohovej platby. |
2. Cena za skutočne dodaný/poskytnutý predmet plnenia bude uhradená na základe dodávateľom vyhotovených a doručených faktúr. |
3. Fakturácia sa uskutoční podľa miest plnenia, a to vždy po ukončení realizácie predmetu plnenia v danom mieste plnenia. Podkladom pre vyhotovenie faktúry je riadne a včasné realizované plnenie predmetu zmluvy. Súčasťou faktúry bude preberací protokol podpísaný zodpovednými zamestnancami oboch zmluvných strán. |
4. Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia. |
5. Dodávateľ sa zaväzuje posielať vyhotovené faktúry listinne poštou a súčasne aj v textovo čitateľnom súbore vo formáte PDF elektronicky, na e-mailovú adresu objednávateľa, a to bezodkladne po ich vystavení. Dodávateľ vyhlasuje, že obsah faktúry poslanej poštou sa bude zhodovať s faktúrou poslanou v elektronickej podobe na e-mailovú adresu objednávateľa. |
6. Miesto doručenia faktúr v listinnej forme je sídlo objednávateľa. E-mailovú adresu, na ktorú dodávateľ zašle faktúry elektronicky oznámi objednávateľ dodávateľovi do 4 dní odo dňa uzavretia tejto zmluvy. |
7. Dodávateľom vystavená faktúra ako daňový doklad musí byť vyhotovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. V prípade, ak faktúra vystavená dodávateľom nebude obsahovať všetky zákonom stanovené náležitosti alebo bude obsahovať nesprávne alebo neúplné údaje, objednávateľ má právo takúto faktúru vrátiť dodávateľovi na jej doplnenie, resp. opravu a dodávateľ je povinný podľa charakteru nedostatku vystaviť novú, opravenú, resp. doplnenú faktúru s novou lehotu splatnosti. Dodávateľ je zároveň povinný bezodkladne poslať |
opravenú alebo novú faktúru znovu aj v elektronickej podobe na e-mailovú adresu uvedenú objednávateľom v zmysle predošlého bodu 6 tohto článku. |
8. Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ v tomto prípade bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
V. OSOBITNÉ USTANOVENIA: |
1. Objednávateľ upozorňuje, že dodávateľ musí byť v zmysle § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní oprávnený dodávať tovar alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky. Objednávateľ na overenie splnenia podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní použije údaje a výpis z registra právnických osôb, podnikateľov a orgánov verejnej moci podľa zákona č. 272/2015 Z. z. o registri právnických osôb, podnikateľov a orgánov verejnej moci a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení zákona č. 52/2018 Z. z. za predpokladu, že požadované údaje je |
možné overiť v tomto registri. V prípade, ak v registri právnických osôb, podnikateľov a orgánov verejnej moci nie je možné preukázanie splnenia podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní overiť, objednávateľ požiada dodávateľa o predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní v ním určenej lehote. V prípade, ak dodávateľ nie je oprávnený dodávať tovar alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky, objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy v zmysle obchodných podmienok |
elektronického trhoviska, 2. časť "Všeobecné zmluvné podmienky", Čl. XVIII ,,Ukončenie zmluvy", bod 18.2 písm. a) a b). Objednávateľ zároveň upozorňuje dodávateľa, že v zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska, 1. časť ,,Trhový poriadok", Čl. IV ,,Dodávateľ", bod 4, dodávateľ sa už samotnou registráciou do EKS zaväzuje akceptovať a dodržiavať obchodné podmienky elektronického trhoviska, vrátane povinnosti spĺňať všetky kvalifikačné, odborné, technické a akékoľvek iné predpoklady stanovené príslušnými právnymi predpismi vo vzťahu k plneniu, ktoré tvorí predmet zákazky. |
2. Pokiaľ z Technickej špecifikácie predmetu zákazky/zmluvy vyplýva priame alebo nepriame označenie výrobku alebo výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, objednávateľ v takom prípade pripustí ekvivalentné plnenie/riešenie, za ktoré bude považovať výrobok rovnakých alebo vyšších/lepších parametrov. Dodávateľ je povinný objednávateľovi riadne preukázať parametre ekvivalentného plnenia. |
3. V prípade, ak dodávateľ poruší akúkoľvek zmluvnú podmienku alebo ktorékoľvek ustanovenia uvedené v osobitných požiadavkách na plnenie, toto porušenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy. |
4. Všetky doklady a dokumenty musia byť predložené v štátnom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka, to neplatí pre návrhy, doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku. |
5. Ostatné sa riadi Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, 2. časť "Všeobecné zmluvné podmienky". |
Slovenská republika
17.05.2019 14:00 — 31.12.2019 14:00
1,00 cena celkom
36 120,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
26.04.2019 14:19
03.05.2019 14:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
27.04.2019 21:43 - Vstupná ponuka | 36 118,80 | € | Cena s DPH |
03.05.2019 13:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 24 600,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: