30807484
Sociálna poisťovňa
29. augusta 8 - 10, Bratislava, 81363, SVK
35787473
JUTEX - Contract, s.r.o.
Ivánska cesta 2, Bratislava, 82104, SVK
Dodávka a pokládka PVC krytín - oblasť Východ
PVC krytina
Služba, Tovar
1. Dodávka a pokládka PVC krytín - Poprad
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Dodávka a pokládka PVC krytín | m2 | 139 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Dodávka a pokládka PVC krytín zahŕňa: | • Dodanie homogénnej syntetickej podlahovej krytiny (ďalej aj "PVC krytina") vrátane vykládky do určených priestorov objednávateľa v mieste plnenia;stratné z rezania PVC krytiny musí byť súčasťou ceny |
- | • Dodanie PVC soklových líšt - 50x15 mm (mäkké soklové lišty z pružného plastu) vrátane vykládky do určených priestorov objednávateľa v mieste plnenia |
- | • Odstránenie pôvodných podlahových krytín |
- | • Dodávku podružného materiálu – penetrácia, lepidlo, nivelizačná hmota, ... |
- | • Úpravu, resp. vyrovnanie podkladovej vrstvy, prebrúsenie, vysprávky, penetráciu podkladu, v prípade potreby vyrovnanie nivelizačnou hmotou (do 3 mm) |
- | • Pokládku PVC, vrátane narezania na potrebné rozmery a vyrovnania nerovností pred nalepením; PVC krytinu požadujeme spájať za tepla spojovacou šnúrou (4 cm) |
- | • Lepenie soklov |
- | • Premiestnenie nábytku z kancelárií a spätné uloženie nábytku do kancelárií bez jeho poškodenia |
- | • Upratanie a vyčistenie pracoviska po skončení prác |
- | • Odvoz a likvidácia pôvodnej PVC podlahovej krytiny a kobercov a náklady za poplatok za uloženie odpadu |
* | * |
počet miestností na inštaláciu PVC krytiny | 5 |
rozmery miestností v ktorých bude realizovaná pokládka PVC krytin v metroch: -3,5 x 3,6; - 6,4 x 6,5; - 5,5x8,4; 3,2x5,8; 3,2x5,9 | |
obvodová platová lišta | 50x15 mm; mäkké soklové lišty z pružného plastu |
Homogénna syntetická podlahová krytina - špecifikácia: | bez ftalátov |
farba | objednávateľ vyberie podľa vzorkovníka dodávateľa po uzavretí zmluvy |
hrúbka | minimálne 2 mm |
plošná hmotnosť materiálu | minimálne 3150 g/m2 |
trieda záťaže | minimálne 43 |
protišmykovosť | minimálne R9 |
celkové VOC emisie | maximálne 10 nanogramov/m3 |
povrchová úprava | polyuretán PU |
norma | EN 685 |
horľavosť | Bfl-sl |
odolnosť pre stoličky na kolieskach | EN 425 |
2. Dodávka PVC krytín - Trebišov
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je dodanie homogénnej PVC podlahovej krytiny (ďalej aj "PVC krytina"). |
Súčasťou predmetu zákazky je doprava a vykládka tovaru do určených priestorov objednávateľa. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Dodávka PVC krytín | m2 | 4 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
počet miestností na inštaláciu PVC krytiny | 1 |
rozmer miestnosti v metroch: - 1,2 x 3,3 | |
Homogénna syntetická podlahová krytina - špecifikácia: | bez ftalátov |
farba | objednávateľ vyberie podľa vzorkovníka dodávateľa po uzavretí zmluvy |
hrúbka | minimálne 2 mm |
plošná hmotnosť materiálu | minimálne 3150 g/m2 |
trieda záťaže | minimálne 43 |
protišmykovosť | minimálne R9 |
celkové VOC emisie | maximálne 10 nanogramov/m3 |
povrchová úprava | polyuretán PU |
norma | EN 685 |
horľavosť | Bfl-sl |
odolnosť pre stoličky na kolieskach | EN 425 |
3. Dodávka a pokládka PVC krytín a dodávka a výmen prahov - Košice
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
3.1 Dodávka a pokládka PVC krytín | m2 | 505 | ||
3.2 Dodávka a výmena prahov | ks | 25 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
3.1 Dodávka a pokládka PVC krytín zahŕňa: | • Dodanie homogénnej syntetickej podlahovej krytiny (ďalej aj "PVC krytina") vrátane vykládky do určených priestorov objednávateľa v mieste plnenia;stratné z rezania PVC krytiny musí byť súčasťou ceny |
- | • Dodanie PVC soklových líšt - 50x15 mm (mäkké soklové lišty z pružného plastu) vrátane vykládky do určených priestorov objednávateľa v mieste plnenia |
- | • Odstránenie pôvodných podlahových krytín |
- | • Dodávku podružného materiálu – penetrácia, lepidlo, nivelizačná hmota, ... |
- | • Úpravu, resp. vyrovnanie podkladovej vrstvy, prebrúsenie, vysprávky, penetráciu podkladu, v prípade potreby vyrovnanie nivelizačnou hmotou (do 3 mm) |
- | • Pokládku PVC, vrátane narezania na potrebné rozmery a vyrovnania nerovností pred nalepením; PVC krytinu požadujeme spájať za tepla spojovacou šnúrou (4 cm) |
- | • Lepenie soklov |
- | • Premiestnenie nábytku z kancelárií a spätné uloženie nábytku do kancelárií bez jeho poškodenia |
- | • Upratanie a vyčistenie pracoviska po skončení prác |
- | • Odvoz a likvidácia pôvodnej PVC podlahovej krytiny a kobercov a náklady za poplatok za uloženie odpadu |
* | * |
počet miestností na inštaláciu PVC krytiny | 25 |
rozmery miestností v ktorých bude realizovaná pokládka PVC krytín v metroch: - 6,34x2,7; 6,34x2,94; 6,34x3,07; 6,34x5,66; 6,34x2,95; 6,34x5,73; 2,7x4,2; 2,7x4,2; 6,4x2,6; 6,4x2,75; 6,4x6,1; 6,3x2,9; 6,3x2,53; 2,7x4,2; 2,7x4,2; 2,7x4,2; 2,7x4,2; 6,3x2,98; 6,3x2,57; 6,3x3,04; 6,3x6,15; 6,3x2,69; 6,3x6,13; 6,3x2,82; 6,3x2,67 | |
obvodová platová lišta | 50x15 mm; mäkké soklové lišty z pružného plastu |
Homogénna syntetická podlahová krytina - špecifikácia: | bez ftalátov |
farba | objednávateľ vyberie podľa vzorkovníka dodávateľa po uzavretí zmluvy |
hrúbka | minimálne 2 mm |
plošná hmotnosť materiálu | minimálne 3150 g/m2 |
trieda záťaže | minimálne 43 |
protišmykovosť | minimálne R9 |
celkové VOC emisie | maximálne 10 nanogramov/m3 |
povrchová úprava | polyuretán PU |
norma | EN 685 |
horľavosť | Bfl-sl |
odolnosť pre stoličky na kolieskach | EN 425 |
* | * |
3.2 Dodávka a výmena prahov | eloxovaný hliník, šírka 8 – 10 cm |
4. Dodávka a pokládka PVC krytín - Stará Ľubovňa
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Dodávka a pokládka PVC krytín | m2 | 185 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Dodávka a pokládka PVC krytín zahŕňa: | • Dodanie homogénnej syntetickej podlahovej krytiny (ďalej aj "PVC krytina") vrátane vykládky do určených priestorov objednávateľa v mieste plnenia;stratné z rezania PVC krytiny musí byť súčasťou ceny |
- | • Dodanie PVC soklových líšt - 50x15 mm (mäkké soklové lišty z pružného plastu) vrátane vykládky do určených priestorov objednávateľa v mieste plnenia |
- | • Odstránenie pôvodných podlahových krytín |
- | • Dodávku podružného materiálu – penetrácia, lepidlo, nivelizačná hmota, ... |
- | • Úpravu, resp. vyrovnanie podkladovej vrstvy, prebrúsenie, vysprávky, penetráciu podkladu, v prípade potreby vyrovnanie nivelizačnou hmotou (do 3 mm) |
- | • Pokládku PVC, vrátane narezania na potrebné rozmery a vyrovnania nerovností pred nalepením; PVC krytinu požadujeme spájať za tepla spojovacou šnúrou (4 cm) |
- | • Lepenie soklov |
- | • Premiestnenie nábytku z kancelárií a spätné uloženie nábytku do kancelárií bez jeho poškodenia |
- | • Upratanie a vyčistenie pracoviska po skončení prác |
- | • Odvoz a likvidácia pôvodnej PVC podlahovej krytiny a kobercov a náklady za poplatok za uloženie odpadu |
* | * |
počet miestností na inštaláciu PVC krytiny | 8 |
rozmery miestností v ktorých bude realizovaná pokládka PVC krytin v metroch: - 4,4x3,1; 3x5,2; 2,7x5,2; 5,8x7,8; 4,75x3,4; 4,75x3,5; 4,75x3,6; 5,8x7,8 | |
obvodová platová lišta | 50x15 mm; mäkké soklové lišty z pružného plastu |
Homogénna syntetická podlahová krytina - špecifikácia: | bez ftalátov |
farba | objednávateľ vyberie podľa vzorkovníka dodávateľa po uzavretí zmluvy |
hrúbka | minimálne 2 mm |
plošná hmotnosť materiálu | minimálne 3150 g/m2 |
trieda záťaže | minimálne 43 |
protišmykovosť | minimálne R9 |
celkové VOC emisie | maximálne 10 nanogramov/m3 |
povrchová úprava | polyuretán PU |
norma | EN 685 |
horľavosť | Bfl-sl |
odolnosť pre stoličky na kolieskach | EN 425 |
Názov |
I. CENA |
1. Dodávateľ je povinný predložiť podrobnú Cenovú kalkuláciu do 4 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
2. Dodávateľ uvedie v cenovej kalkulácii jednotkové ceny bez DPH, jednotkové ceny s DPH, cenu celkom bez DPH, cenu celkom s DPH za položky č. 1, 2, podpoložky č. 3.1 a 3.2 a položku č. 4 uvedené vo Funkčnej a technickej špecifikácii predmetu. Celková cena za predmet zákazky/zmluvy v cenovej kalkulácii musí byť v súlade s celkovou cenou predmetu zmluvy, uvedenej v článku IV Zmluvy - zmluvná cena. |
3. Celková cena za predmet zmluvy a ceny za jednotlivé položky obsahujú všetky náklady dodávateľa spojené s plnením predmetu zmluvy (tzn. za položky č. 1, 4 a podpoložku č. 3.1 "Dodávka a pokládka PVC krytín" uvedené vo Funkčnej a technickej špecifikácii predmetu zahŕňa cenu za: dodanie PVC krytiny, vrátane stratného z rezania PVC krytiny a dodanie PVC soklových líšt vrátane dopravy a vykládky do určených priestorov objednávateľa v mieste plnenia, odstránenie pôvodných podlahových krytín, úpravu, resp. vyrovnanie podkladnej vrstvy, prebrúsenie a vyspravenie podkladu, vrátane dodávky |
podružného materiálu - napr. cementový tmel, režijný materiál, nivelizáciu podlahy do 3 mm vrátane dodávky podružného materiálu - nivelizačná hmota, narezanie PVC krytiny, penetráciu podkladu, pokládku (celoplošné lepenie a spájanie PVC krytiny za tepla spojovacou šnúrou) PVC krytiny vrátane dodávky podružného materiálu - penetrácia, lepidlo, lepenie soklov, premiestnenie nábytku z kancelárií a spätné uloženie nábytku do kancelárií bez jeho poškodenia, odvoz a likvidáciu odpadu a náklady za poplatok za uloženie odpadu, upratanie a vyčistenie pracoviska po skončení prác; |
za položku č. 2 uvedenú vo Funkčnej a technickej špecifikácii predmetu cenu za dodanie PVC krytiny, vrátane dopravy a vykládky do určených priestorov objednávateľa v mieste plnenia; za podpoložku č. 3.2 uvedenú vo Funkčnej a technickej špecifikácii predmetu cenu za dodávku a výmenu prahov vrátane odvozu a likvidácie odpadu a nákladov za poplatok za uloženie odpadu) a tiež všetky dane, clá, poplatky, platby vyberané v rámci uplatňovania nesadzobných opatrení ustanovené osobitnými predpismi, ako aj iné náklady súvisiace s plnením predmetu zmluvy. |
4. Vzorec výpočtu zmluvnej ceny: súčin množstva a jednotkových cien položiek č. 1, 2 a 4 a podpoložiek č. 3.1 a 3.2 uvedených vo Funkčnej a technickej špecifikácii predmetu. Dodávateľ určí zmluvný cenu, tzn. celkovú cenu za predmet zmluvy tak, že vynásobí uvedené množstvá svojimi jednotkovými cenami (v štruktúre ceny s/bez DPH) a následne takto získané čiastkové ceny spočíta. |
5. Všetky ceny v cenovej kalkulácii budú zaokrúhlené na max. dve (2) desatinné miesta. Celková cena za predmet zákazky/zmluvy v cenovej kalkulácii musí byť v súlade s celkovou cenou predmetu zmluvy, uvedenej v článku IV Zmluvy - Zmluvná cena. |
6 Dodávateľovi nevznikne nárok na úhradu akýchkoľvek dodatočných nákladov, ktoré si nezapočítal do ceny predmetu zmluvy. Všetky ceny predložené dodávateľom zohľadňujú primerané, preukázateľné náklady a primeraný zisk. |
7. V prípade, ak dodávateľ ku dňu predkladanie ponúk nie je platcom DPH, avšak po uzatvorení zmluvy sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny o hodnotu DPH. |
II. MIMORIADNE NÍZKA PONUKA |
1. V prípade, ak cena dodávateľa bude neprimerane nízka vo vzťahu tovaru alebo službe, resp. bude vykazovať znaky mimoriadne nízkej ponuky podľa § 53 ods. 3 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (zákon o verejnom obstarávaní), dodávateľ je povinný predložiť na požiadanie objednávateľa v lehote určenej objednávateľom doklady a vyjadrenie, ktorým preukáže v rozsahu § 53 zákona o verejnom obstarávaní reálnosť plnenia za zmluvnú cenu. |
2. Ak dodávateľ v čase stanovenom objednávateľom nepredloží na základe písomnej výzvy doklady a vyjadrenia preukazujúce reálnosť plnenia predmetu zákazky/zmluvy za cenu vykazujúcej znaky neprimerane nízkej ceny, resp. mimoriadne nízkej ponuky, považuje sa to za podstatné porušenie zmluvných podmienok a za dôvod na odstúpenie od zmluvy. |
III. PLNENIE PREDMETU ZMLUVY |
1. Dodávateľ sa zaväzuje do 4 pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť objednávateľovi kontaktné údaje osoby zodpovednej za riadne plnenie predmetu zmluvy v rozsahu: meno, priezvisko, tel. číslo a e-mailová adresa a e-mailovú adresu na zasielanie objednávok/požiadaviek. |
2. Dodávateľ je povinný predložiť do 4 pracovných dní od uzavretia zmluvy materiálové listy od výrobcu homogénnej syntetickej podlahovej krytiny preukazujúce splnenie požiadaviek objednávateľa na technické vlastnosti / charakteristiky homogénnej syntetickej podlahovej krytiny), ktoré sú uvedené vo Funkčnej a technickej špecifikácii predmetu - Technické vlastnosti. |
3. Miestami plnenia sú Poprad, Trebišov, Košice a Stará Ľubovňa, ktoré sú uvedené vo Funkčnej a technickej špecifikácia predmetu; presné adresy s kontaktnými osobami objednávateľ poskytne dodávateľovi do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
4. Dodávateľ začne poskytovať plnenie v súlade s touto zmluvou na základe objednávok/požiadaviek, zasielaných objednávateľom na e-mailovú adresu podľa bodu 1 tohto článku III. zmluvy. Dodávateľ sa zaväzuje e-mailom potvrdiť každú objednávku objednávateľa bez zbytočného odkladu, najneskôr však do troch (3) dní odo dňa jej doručenia. |
5. Práce (položky č. 1, 3 a 4 uvedené vo Funkčnej a technickej špecifikácii predmetu) sa budú vykonávať postupne na etapy (3-4 kancelárie v danom mieste plnenia), dodávateľ dodá len príslušné množstvo PVC na danú etapu (nie je možné skladovať väčšie množstva PVC v priestoroch objednávateľa). Práce budú uskutočňované každý týždeň vždy so začiatkom vo štvrtok od 12.00 hod. - do nedele do 24.00 hod. Presný termín dodávky a pokládky si vzájomne dohodnú kontaktné osoby zmluvných strán. |
6. Dodávateľ dodá predmet plnenia na požadované miesta plnenia; pri dodávke s pokládkou - dodá PVC krytinu, soklové lišty, prahy (len Košice) a podružný materiál (penetrácia, lepidlo, nivelizačná hmota, ...), premiestní nábytok z kancelárií bez jeho poškodenia, vymení podlahové krytiny - odstráni jestvujúce podlahové krytiny, vykoná vysprávky (úpravu, resp. vyrovnanie podkladnej vrstvy, prebrúsenie, v prípade potreby vyrovnanie nivelizačnou hmotou), nareže PVC krytinu, napenetruje poklad, vykoná pokládku a celoplošné lepenie PVC krytiny a spojí PVC krytinu za tepla spojovacou šnúrou, |
nalepí sokle, vymení prahy (len Košice) spätne uloží nábytok do kancelárií bez jeho poškodenia, odvezie a zlikviduje odpad a vykoná upratanie a vyčistenie pracoviska po skončení prác. Spolu s plnením predloží objednávateľovi doklady preukazujúce splnenie predmetu zmluvy podľa bodu 10. tohto článku. |
7. Dodávateľ je počas plnenia predmetu zmluvy povinný zabezpečiť dôsledné denné upratanie pracoviska objednávateľa, na ktorom uskutočňoval plnenie predmetu zmluvy. V prípade nesplnenia týchto požiadaviek si objednávateľ vyhradzuje právo zabezpečiť poriadok na náklady dodávateľa a tieto náklady odúčtovať z fakturácie. |
8. Dodávateľ pri dodávke PVC krytiny (tzn. len dodávka bez pokládky - Trebišov) dodá na požadované miesto plnenia PVC krytinu požadovaných technických vlastností a podľa zadaných rozmerov objednávateľom uvedených vo Funkčnej a technickej špecifikácii predmetu - Technické vlastnosti. Dodávka tovaru do miesta plnenia Trebišov sa uskutoční v pracovné dni a v pracovnom čase objednávateľa (8:00 - 14:00 h /pružný pracovný čas 6:00 - 18:00). Dodávateľ je povinný spresniť deň a hodinu dodania predmetu zmluvy, resp. jeho časti telefonicky alebo e-mailom, minimálne jeden deň pred dodaním predmetu zmluvy |
a tento termín musí písomne potvrdiť zodpovedný zástupca objednávateľa (podľa miesta plnenia). V prípade neoznámenia termínu dodávky tovaru, objednávateľ nie je povinný prevziať tovar v deň doručenia, ale až v nasledujúci deň. Všetky náklady spojené s odmietnutím prevzatia neoznámenej dodávky znáša dodávateľ. |
9. Dodávateľ je povinný rešpektovať požiadavku objednávateľa uskutočňovať plnenie predmetu tak, aby neprišlo k obmedzeniu užívania priestorov objednávateľa, resp. na skrátenie tohto obmedzenia na nevyhnutný rozsah. |
10. Splnenie predmetu zmluvy je dodávateľ povinný preukázať predložením nasledovných dokladov: certifikáty a atesty použitých materiálov, doklady o uložení odpadu na skládku, ostatné doklady súvisiace s predmetom plnenia. Všetky materiály a technológie použité v procese realizácie musia byť platne certifikované, resp. musia byť v súlade so zákonom o certifikácii a preukazovaním zhody výrobkov. Dodávateľ je povinný realizovať činnosti v zmysle príslušných právnych predpisov, technických noriem a odporúčaní výrobcu PVC krytiny. |
11. Lehota plnenia predmetu zákazky je stanovená maximálne do 31.12.2019. |
IV. FAKTURÁCIA |
1. Úhrada za predmet zmluvy bude realizovaná formou bezhotovostného platobného styku bez poskytnutia zálohovej platby. |
2. Cena za skutočne dodaný/poskytnutý predmet plnenia bude uhradená na základe dodávateľom vyhotovených a doručených faktúr. Dodávateľ bude vystavovať samostatne faktúry podľa jednotlivých miest plnenia. |
3. Fakturácia sa uskutoční podľa miest plnenia, a to vždy po ukončení realizácie predmetu plnenia v danom mieste plnenia. Podkladom pre vyhotovenie faktúry je riadne a včasné realizované plnenie predmetu zmluvy. Súčasťou faktúry bude preberací protokol podpísaný zodpovednými zamestnancami oboch zmluvných strán a pri dodávke bez pokládky bude súčasťou faktúry objednávateľom potvrdený dodací list alebo iný doklad o preprave alebo doručení zásielky tovaru. |
4. Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia. |
5. Dodávateľ sa zaväzuje posielať vyhotovené faktúry listinne poštou a súčasne aj v textovo čitateľnom súbore vo formáte PDF elektronicky, na e-mailovú adresu objednávateľa, a to bezodkladne po ich vystavení. Dodávateľ vyhlasuje, že obsah faktúry poslanej poštou sa bude zhodovať s faktúrou poslanou v elektronickej podobe na e-mailovú adresu objednávateľa. |
6. Miesto doručenia faktúr v listinnej forme je sídlo objednávateľa. E-mailovú adresu, na ktorú dodávateľ zašle faktúry elektronicky oznámi objednávateľ dodávateľovi do 4 dní odo dňa uzavretia tejto zmluvy. |
7. Dodávateľom vystavená faktúra ako daňový doklad musí byť vyhotovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. V prípade, ak faktúra vystavená dodávateľom nebude obsahovať všetky zákonom stanovené náležitosti alebo bude obsahovať nesprávne alebo neúplné údaje, objednávateľ má právo takúto faktúru vrátiť dodávateľovi na jej doplnenie, resp. opravu a dodávateľ je povinný podľa charakteru nedostatku vystaviť novú, opravenú, resp. doplnenú faktúru s novou lehotu splatnosti. Dodávateľ je zároveň povinný bezodkladne poslať |
opravenú alebo novú faktúru znovu aj v elektronickej podobe na e-mailovú adresu uvedenú objednávateľom v zmysle predošlého bodu 8 tohto článku. |
8. Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ v tomto prípade bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
V. OSOBITNÉ USTANOVENIA: |
1. Objednávateľ upozorňuje, že dodávateľ musí byť v zmysle § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní oprávnený dodávať tovar alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky. Objednávateľ na overenie splnenia podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní použije údaje a výpis z registra právnických osôb, podnikateľov a orgánov verejnej moci podľa zákona č. 272/2015 Z. z. o registri právnických osôb, podnikateľov a orgánov verejnej moci a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení zákona č. 52/2018 Z. z. za predpokladu, že požadované údaje je |
možné overiť v tomto registri. V prípade, ak v registri právnických osôb, podnikateľov a orgánov verejnej moci nie je možné preukázanie splnenia podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní overiť, objednávateľ požiada dodávateľa o predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní v ním určenej lehote. V prípade, ak dodávateľ nie je oprávnený dodávať tovar alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky, objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy v zmysle obchodných podmienok |
elektronického trhoviska, 2. časť "Všeobecné zmluvné podmienky", Čl. XVIII ,,Ukončenie zmluvy", bod 18.2 písm. a) a b). Objednávateľ zároveň upozorňuje dodávateľa, že v zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska, 1. časť ,,Trhový poriadok", Čl. IV ,,Dodávateľ", bod 4, dodávateľ sa už samotnou registráciou do EKS zaväzuje akceptovať a dodržiavať obchodné podmienky elektronického trhoviska, vrátane povinnosti spĺňať všetky kvalifikačné, odborné, technické a akékoľvek iné predpoklady stanovené príslušnými právnymi predpismi vo vzťahu k plneniu, ktoré tvorí predmet zákazky. |
2. Pokiaľ z Technickej špecifikácie predmetu zákazky/zmluvy vyplýva priame alebo nepriame označenie výrobku alebo výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, objednávateľ v takom prípade pripustí ekvivalentné plnenie/riešenie, za ktoré bude považovať výrobok rovnakých alebo vyšších parametrov. Dodávateľ je povinný objednávateľovi riadne preukázať parametre ekvivalentného plnenia. |
3. V prípade, ak dodávateľ poruší akúkoľvek zmluvnú podmienku alebo ktorékoľvek ustanovenia uvedené v osobitných požiadavkách na plnenie, toto porušenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy. |
4. Všetky doklady a dokumenty musia byť predložené v štátnom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka, to neplatí pre návrhy, doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku. |
5. Ostatné sa riadi Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, 2. časť "Všeobecné zmluvné podmienky". |
Slovenská republika
16.05.2019 14:00 — 31.12.2019 14:00
1,00 cena celkom
46 380,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
26.04.2019 14:14
03.05.2019 10:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
29.04.2019 11:29 - Vstupná ponuka | 46 380,00 | € | Cena s DPH |
03.05.2019 09:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 33 432,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: